Wat balen Wendy! Catharina: wat leuk dat S.ienna zich heeft omgerold! Esther: hopelijk helpt het bij Bo Labrador: spannend om weer te gaan werken? Meid: wat knap van Nikky! ik snap dat je daar trots op bent. Dat alles zo goed gaat en ze zich voorbeeldig gedraagd!!
reageer ff niet po de rest wel gelezen wendy balen . hier echt echt echt een kutkut kut dag, vandaag was de visite maar niet met nienke haar eigen arts, kortom ze willen haar nog niet overplaatsen, waarom niet? ze is van de cipap af heeft niet meer dan 25 a 30% zuurstof nodgi doet het goed verveelt zich de tering wij gaan hier zelf financieel en gesstelijk kapot financieel omdat we elke dag da ttyfus eind heen en weer moet rijden , omdat we mensen moeten zoeken die mijn paardje doen omdat we mensen moeten hebben die onze diertjes verzorgen, geestelijk omdat we van het kastje naar de muur gesmeten worden geen klote wijzer worden , vind dit zo oneerlijk onmenselijk bah bah met andere woorden ik trek dit niet meer! mijn bloedwaarde is weken al laag ben veel duizelig tijd om naar de huisarts te gaan is e rniet gaten in me kiezen tijd om naar de tandarts te gaan is er niet. gatver wat ben ik inmens kwaad en verdrietig waarom?
Ooh Joyce: wat erg! Heb je dat ook tegen die mensen gezegd dat jullie het heel zwaar hebben? en dat ze misschien alleen daarom al hun beslissing kunnen overwegen? Nienke doet het zo goed zo te horen! Verder kan ik je natuurlijk geen tips geven omdat ik niet in die situatie zit of zat, ik wil je alleen heel heel heel veel sterkte wensen!
Joyce: Meid wat een gedoe allemaal. Ik wil je even een dikke knuffel geven. Mamootje: Ik heb wel zin om weer naar het werk te gaan. Het is maar voor 2 dagen per week en 2 uur per keer. Rustig aan opbouwen.
Jeetje Joyce wat een gedonder.kunnen jullie geen gesprek oid aanvragen om deze klacht neer te leggen en te bespreken?
Joyce: ben je al iets meer bekomen van je K*tdag? Ik hoop t wel! Wij hebben vanmiddag koopcontract getekend, nu maar hopen dat de bank meewerkt...
Monique spannend hoor, hopelijk werkt de bank mee. Joyce, meis wat kut allemaal. Wel raar dat ze steeds van alles beloven maar niks waar maken knuffel voor jou. Labrador, lekker om toch weer wat aan het werk te kunnen Esther, hoe is het op je werk? Sorry verder weinig onthouden, verwaarloos jullie echt een beetje, maar nooit gedacht dat er zoveel tijd in de verzorging ging zitten van lucas, komt ook mede door de keizersnede, kost net wat meer energie als anders. Hier gaat alles goed, bewijs is geleverd dat lucas op ruben lijkt, ze stinken net zo erg
@joyce, wat een k*tzooi. Knuffel voor jou en Tijn....ik wou dat ik iets voor je kon doen. @Angela, die lucht wordt ooit een keer minder........... Maar klopt er gaat een hoop tijd in zitten in een kleine. Is Ruben thuis of alweer aan het werk? Bij mij op het werk gaat het de goede kant op volgende week komt mijn mogelijke nieuwe collega een dagje meedraaien om te kijken of het ons beide wat lijkt. Haar qua werk en mij qua samenwerking. @Monique, spannend je koopcontract te hebben getekend. Nu hopen dat de bank meewerkt. @mamootje, dat is balen dat je al meteen in je eerste werkweek ziek bent, maar je weerstand is ook iets minder en die kinderen hebben natuurlijk allemaal virussen om zich heen. Beterschap, @lab, spannend hoor weer proberen te werken, maar wel aan jezelf denken. Met Bo gaat het redelijk. Nog wel vannacht wakker geworden, dus hopen dat het nu wat beter gaat. Morgen zal ik misschien of niet langskomen. Ga morgen uiteten met goede vrienden vanwege de restaurantweek en daarna Misschien nog iets ergens drinken. Bo is bij mijn schoonouders en blijft daar tot nu toe slapen of het moet vannacht en morgen overdag drama zijn. Dat ik alsnog besluit dat ik haar liever thuis heb, en dat ze hier moeten oppassen. Maar ik bekijk dat morgen overdag. Ik ga lekker slapen
Goedemorgen! Tweety: geeft niet hoor, is gewoon veel werk zo'n kleintje, dat snappen we hier wel hoor Hielkje: ooh lekker, dan kan jij er ook even tussenuit! Ik hoop dat Bo het steeds iets beter gaat doen. Dan krijg je er ook meer vertrouwen in! Wat fijn dat het op je werk de goede kant opgaat! Thnx dames, wij vinden t allemaal erg spannend Hopen echt dat de bank een beetje lief is voor ons.
angela: We snappen waarom je wat minder hier bent. Esther: Veel plezier vanavond. Het is zo'n lekker weer dat ik vanmiddag maar eens naar het bos ga met de honden. even lekker eruit. Zometeen nog even plantjes poten buiten. Dan ziet er er weer heel anders uit.
Even een korte up-date. Met Bo gaat het nog niet helemaal oke, na overleg met de huisarts op mijn werk. Ventolin opgehoogd nu na iedere 4 uur en dus ook in de nacht. Dus dat wordt er weer uit gaan iedere 4 uur. Dus oma komt thuis oppassen zodat wij wel weg kunnen, maar ze blijft dus niet slapen. Maar heb nu ook liever mijn meisje bij ons dan daar. Ze is zo uit haar hummetje. Gewoon zielig.
Esther, wat vervelend dat het met bo maar niet wil lukken. Hopelijk grote de medicatie ophoging en is ze snel weer de oude. Wel fijn dat oma bij jullie komt oppassen en jullie weg kunnen Lucas heeft vannacht tussen zijn voedingen lekker doorgeslapen, en wij dus ook. Ruben is vandaag een dagje werken, wel raar alleen met de kraamverzorgster te zijn, we hebben voor de laatste dagen een ander gekregen die is er vandaag voor het eerst, ze doet het prima maar we hadden net lekker ritme met de vorige kraamverzorgster en deze werkt natuurlijk net anders maar ja het is zo en ik denk maar zo is maar paar dagen daarna lekker eigen ritme zoeken
@Angela, wat lekker dat de kleine man gewoon heerlijk gaat slapen tussen de voedingen door. Lijkt mij ook heel vreemd en Ruben weg en een andere kraamverzorgster. Maar komt vast allemaal goed. Met Bo gaat het ook vast goed komen.
Esther: Hopelijk knapt Bo nu wat op nu dat ze ophoging van haar medicatie heeft. Angela: Jammer dat jullie nu een andere kraamverzorgster hebben. Hoeveel dagen krijgen jullie nog kraamhulp?
Esther: wat vervelend met Bo! Ik hoop dat het gaat helpen zeg! Zo zielig om te zien he! Tweety: wat lekker dat hij snel weer sliep! En ja als de kraamverzorgsters weg zijn is het toch zelf zoeken, en ook dat veranderd vaak weer Vannacht heeft ze geslapen van 7 tot 7 Helemaal blij, haar aversie tegen eten blijft, dit moeten we goed in de gaten houden.. Toch weegt ze nu wel 8.6 kilo!! Dus toch wakker geweest van veel honger.
Esther: wat vervelend dat het nog niet wil lukken met Bo. Hopelijk slaat de hogere dosering beter aan! Wel lekker dat jullie alsnog gewoon weg kunnen en oma thuis op komt passen. Wel fijn inderdaad dat je meisje vannacht gewoon bij je is. Monique: wat leuk dat het koopcontract getekend is Tweety: ooh dat is wel jammer een andere kraamverzorgster, inderdaad wat de andere zeggen nog even en dan moet je weer een nieuw ritme zoeken als je alleen bent Labrador: het is inderdaad lekker honden-wandel-weer Hier is het sinds dinsdag avond een ziekenboeg thuis. Hond, fenne en ik zijn ziek Fenne is sinds gisteren zo uit haar hum (heeft enting gehad op woensdag) ze had gisteren de hele dag hoge koorts en vannacht ook en ze wil alleen maar slapen en niet drinken
Jeetje wat een zieke kindjes! Beterschap allemaal!! Ben ff aan het kolven, was zo druk dat ik het vergeten was haha Zo nog een half uurtje werken en dan naar huis. Paard rijden en e.mma halen!