Wat vervelend Esther. Hopelijk gaat het snel beter. Joyce, voor jou een hele hele hele dikke knuffel!
Joyce ik zou ook helemaal pissed zijn. en indd snap jullie frustratie. dikke knuff. esther hoop dat het werken met je nieuwe collega jullie beide bevalt. en hooo dat het met bo ook snel wat beter gaat. monique spannend he een koopcontract en indd veel zieke kindjes. hier gaat alles super. onze meid is echt een topper. ze zit nu al op 3600 gram. en vandaag de hielprik en de gehoortest gehad. en de hielprik heeft ze gewoon door heen geslapen. super trots. morgen mogen we aan de wandel. heb daar echt zin in. labrador. ging jij nou morgen aan het werk? Of was het vandaag? benieuwd hoe het bevalt. angela ik snap je ook helemaal. hier ook best druk. jammer dat er een wisseling in de kraamzorg was. hoop dat je de laatste paar dagen nog iets aan elkaar kunt wennen.
Leonie: Wat goed van haar dat ze door de hielprik heen sliep. Krijg je de uitslag vd gehoortest gelijk? Ik ben gisteren naar het werk geweest voor 2 uurtjes. Normaal begeleid en verzorg ik mensen, maar dat gaat niet. Dus nu doe ik administratief werk. Het was heerlijk in het bos. Midden in het bos kwamen we een groep mensen tegen met een politie agent, er was een oudere vrouw gevallen en had last van haar heup. Ze werd opgehaald door de ambulance.
Labrador de uitslag van de gehoortest krijg je gelijk. en van de hielprik alleen als er wat gevonden wordt. dus geen bericht ia goed bericht. En fijn dat het wandelen zo lekker was. en ook nog spectakel meegemaakt ook. jammer dat je je werk nu niet zo als normaal kan doen. maar wel lekker dat je even de deur uit kan. geeft wel weer wat afleiding. ben je nog misselijk geweest op het werk dan?
leonie: Nou hopelijk krijg je dan geen bericht. Ik blijf de hele dag door misselijk, maar het is gewoon de ene keer erger dan de andere keer. Ik had het leuke idee om een boom van hout met dieren op de babykamer te maken. De boom is af en nu moest die nog op de muur, ik wilde dat die niet met schroeven op de muur gaat. Nu is mannetje hem met dubbelzijdig tape aan het opplakken, maar de hele boom is weer naar beneden gekomen. Hij wordt er niet vrolijk van .
Labrador: is het nog gelukt met de houten boom? Het klinkt wel als een heel leuk idee! Twijfel: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje
Goedemorgen meisjes! Joyce, hele dikke knuf voor jou!! Es', hopelijk gaat het nu wat beter met bo! Knuf! Lab, wel lekker ff iets anders aan je hoofd! Leonie, fijn dat t allemaal zo goed gaat! Hier een goedenacht gehad! We hebben voor nik de puckababy gekocht, ze is heel onrustig in haar slaap, ze slaat zich zelf steeds wakker. Laatste fles had ze gister om 23:00 uur, en ze heeft geslapen tot 6:00 uur! Heerlijk!
labrador: whaha wij gingen de letters van haar naam al ophangen met dubbelzijdig tape, dat was al een drama, laat staan een hele boom Is het gelukt? Twijfel: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie meisje! Meid: ideaal he dat inbakeren! Echt een (oude) uitvinding Mamootje: hoe is het bij de ziekenboeg bij jullie thuis? Al iets beter? GFH: hoe is het met je? Wij hier weer een lekkere nacht gehad! Ze had alleen even gedroomd en was erg in paniek, maar niet gedronken Het wordt nog eens wat
Bevallen Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje" Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ?? Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas Florabella - 29 jaar- ronde 4 - 1 december 2011-Emma Mamootje - 22 jaar- ronde 11 - 6 december 2011-Fenne Dday- 25 jaar- ronde 3 - 17 december 2011 - Wesley Meid1987- 24 jaar - ronde 11 - 18 februari - Nikky Tweety25- ZWANGER: Twijfelgeval - 25 jaar-ronde 6 - 4 maart 2012 Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012 Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 20 juli 2012 NOD: GFH - NOD 28 december (obv 28 dgn) - 13e ronde - 30 jaar
meid: Mooie meid op de foto! Boom: Gisteravond kwamen er nog verschillende onderdelen vd boom naar beneden vallen. Die onderdelen heeft hij nu vast gekit. Vannacht zijn er nog 2 onderdelen naar beneden gekomen. Volgens mij is nu de hele boom vast gekit en hopelijk blijft die zitten.
Monique, whaha ja denk t ook draakie! Lab, ik hoop dat de boom blijft hangen! heb je een foto? Ben wel benieuwd eigenlijk
Meid: ja echt hoor! Maar dat geeft niets, maar wees voorbereid Wij waren op t cb en daar waren ze ook enorm verbaast. Als ik vraag waar de lamp is wijst ze het aan, ze doet liedjes mee met gebaren enzovoorts Dus... Ze begrijpen veel en daar krijg je nog wat mee te stellen, maar als Nikky zo doorgaat, dan kruipt ze al met een half jaar joh! Wel goed voor je conditie
meid: Ik heb even geen zin om weer naar boven te gaan om een foto te maken . Als het kamertje klaar is zal ik er eens 1 maken. Monique: Ik wilde geen schroeven in de boom hebben, daar hadden wij al een discussie over haha
Lab, hoeft ook niet gelijk Monique, laat ik nou net geen conditie hebben! Haha.. Maar ik kan gaar nu al niet ff alleen laten op de bank, want ze rolt zelf al om.. Ik heb helemaal geen baby joh, hahaa..
nee dat bedoel ik, en straks helemaal joh! Hier vind ik het ook nog wel eens moeilijk hoor tegen die kinderen uit mn klas is het heel simpel met een driftbui, maar als madam er hier eentje krijgt, ze is nog zo klein, en je kunt wel vertellen van blijf jij maar ff lekker boos enzo, maar het is dan toch anders als ze ouder is Het is echt een leeftijd van, ik weet wat ik wil en ik doe het, maar de consequenties zijn nog niet duidelijk Nou, onze woonkamer is hier ook helemaal verbouwd, want ja het moet wel kindveilig zijn