@lisa, ik denk aan je. Heel erg veel succes en we hopen 2 maar zeker 1 kloppend hartje en roter dan 2 wkn geleden, dat naar je zwaaid.
Hee meiden We komen net terug en eigenlijk hadden we geen hoop meer..ik had vanaf vorige week ook af en toe wat bloedverlies..Maar er was toch echt 1 heel mooi kindje te zien met een goede hartslag en die heerlijk aan het dansen was!! De andere was helaas nergens meer terug te vinden..Volgens de VK een vanishing twin syndrome. Ik ben wel een beetje verdrietig om de een..maar ook heel blij dat de andere het toch zo goed doet!
Lisa: Gefeliciteerd! Het is dubbel dat er nu 1 het ioverleefd heeft. Hoever ben je nu zwanger? De arbo arts belt zometeen. Hoef gelukkig niet langs te komen.
Dankjewel Ja het is zeker dubbel, maar ik ben wel heel blij dat deze er nog is! Ik ben een paar dagen terug gezet, al zei ze wel dat het moeilijk te berekenen is want deze heeft het waarschijnlijk moeilijk gehad en is daarom nog wat kleiner..Maar nu gemeten 9 weken en 1 dag..uitgerekende datum is dan 14 Oktober.
Oh Lisa, ik had gehoopt op 2 mooie kindjes! Maar gelukkig heeft 1 het overleefd! Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan!!! Gaan jullie het nu al vertellen? Op je vriend zijn verjaardag? Of wachten jullie nog even? Iig gefeliciteerd meis, wel heel dubbel om te zeggen!
Lisa, gelukkig toch een kloppend hartje. Nu kan jeoch gaan genieten. Gefeliciteerd. net ging lucas in bad heb hem heel ff In zijn bedje gelegd om de spullen te pakken.wil hem weer pakken ligt meneer op zijn zij Vanmiddag ben ik voor het eerst alleen met lucas, ruben is nu vrij maar gaat vanmiddag werken. Krijg wel visite en me moeder komt ff wat in huis doen omdat ik het nog niet mag doen, alleen licht huishoudelijk werk
Angela, dus Lucas is ook al zo sterk!! Dus nu mag je ook constant opletten! Haha komt vast goed vanmiddag!
meid, ja lucas is ook al zo sterk hij begon op dag 2 al met het optillen van zijn nek... Hoe gaat het met nikkie?
Haha geweldig hè! Nik begon er ook gelijk na de geboorte al mee! Als ik haar nu optil hoef ik haar hoofd niet eens te ondersteunen want ze houd het zelf recht (doe t natuurlijk wel) Nik doet t super! Alleen wil ze zo graag bij ons zijn.. Ze ligt nu in de box wat te brabbelen. Haha
Lisa dat ia dubbel. maar super dat er 1 hartje super goed klopt. ik zeg gefeliciteerd.en nu lekker genieten. angela super van lucas. dat wordt ook al een sterke knul hier doet onze kleine meid het ook super. vandaag precies een week. begonnen met 3535. en vandaag zit onze madam al op 3840. echt super dus. meid. hier gaat het qua knip iets minder. zit een hele echt hele lichte ontstoken. nog geen reden tot paniek. alleen geen wcpapier gebruiken. maar verder gaat het met mij ook super. ben al weer redelijk lekker op de been.
Leo, jeetje vervelend! Veel spoelen! Blijft t schoon.. Hopelijk gaat de ontsteking niet verder!! Kan je wel gewoon zitten? Daar had ik de eerste dagen zoveel moeite mee.. (dikke verband drukte erop) fijn dat je weer aardig op de been bent! Zijn jullie al buiten geweest?
Dubbel is het zeker, maar ik ben heel dankbaar voor deze baby..Ik vind het wel een heel fijn idee dat ik de andere niet verloren ben maar dat die is opgenomen in mijn lichaam, zo heb ik toch het idee dat die altijd bij me is. Wat een sterke baby's die Nikky en Lucas!! Dat is wel bijzonder hoor zo snel! Twijfel: Balen van je wond..goed blijven spoelen!
Lisa: Mooie gedachten 's morgens ben ik vaak nog goed misselijk. In de loop van de dag neemt het af. Wel is et met inspanning dat het weer erger wordt. Maar hoef gelukkig niet meer over te geven. Dat is al een hele opluchting. Lucas ook alzo sterk! Leonie: Hopelijk wordt de ontsteking niet erger. Vanmorgen heeft de Bedrijfsarts gebeld. Hij snapte het en vond het goed van me dat ik 2 keer 2 uur naar het werk ga.
Dankje meiden! LabradorJeetje dat je nog zo misselijk bent joh..vervelend lijkt me dat! Wel fijn dat de bedrijfsarts het met je eens is! Trouwens over het vertellen, we wachten er nog even mee..volgende weekend viert mijn vriend zijn verjaardag misschien dat we het dan vertellen
Lisa, spannend als jullie het gaan vertellen. Vind het trouwens heel mooi dat je zegt dat je voor je gevoel altijd dit kindje bij je draagt.
Lisa: ooh meid, ja dubbel idd, gelukkig is er eentje die verder uitgroeit tot een mooi kindje! En mooie gedachte verder! Leuk om het misschien op verjaardag te vertellen... Sorry verder niets meegekregen, ben net thuis... X