joyce, las het net op fb wat een goed nieuws.hopelijk dit keer geen valse belofte.zou heerlijk zijn jullie meisje stuk dichterbij
@lab, balen van je misselijkheid. @joyce, wat lekker dat ze waarschijnlijk binnenkort naar Harderwijk mag. Ben bij de huisarts geweest. Ze piept nog steeds, maar omdat ze niet benauwd is gaan we niet andere behandelingen starten. We mogen we ventolin in de ochtend en vlak voor het slapen 's nachts. En de afspraak gemaakt als ze in mei nog steeds zo verkouden is dan moeten we terug komen en dan gaan we de medische molen in. Maar tot die tijd doen we niks. Behalve als ze erg benauwd wordt dan moeten we aan de bel trekken.
Esther, wat dubbel van bo, is dus nog ff afwachten allemaal. Wat willen ze evt.gaan doen als ze in mei nog zo verkouden is? Vind dat nog wel lang duren trouwens is daar een reden voor?
Joyce: Hopelijk gaat het dit keer dan wel door dat ze naar Hardewijk mag! Esther: Ik vind tot mei wachten ook wel lang. Hopelijk red ze het op de ventolin die ze nu krijgt.
@joyce, ik hoop echt dat het dit keer geen valse belofte is. @esther, ach wel zielig voor bo, zo klein al aan de medicijntjes. Ik hoop niet dat het erger zal worden. Hier is sienna nog steeds niet helemaal lekker. Ze is een beetje suf en wil veel slapen. Gisteravond lag ze al om half 9 in bed en we moesten haar om 7 uur 's morgens wakker maken, daarna in de maxi cosi sliep ze weer verder. Vandaag m'n nieuwe bril opgehaald, super mooi, maar die krengen zijn wel enorm duur!
Joyce ik las t ook op fb! Hoop dat t door gaat!!! Es', tot mei afwachten is idd wel lang! Hoop dat t niet nodig is dat ze de med. Molen in moet.. Cath, ach sneu dat s suf is! Hoop dat ze snel weer de oude is! Wij zijn vanmiddag even naar mijn opa en oma geweest.. Ze waren zo trots op nikky.. Geweldig om te zien!
catharina, wat sneu dat s zo duf is. Veel slapen is op zich wel goed dan sterkt ze weer aan maar wel in de gaten houden hoor Meid, leuk vandaag naar je opa en oma leuk om te zien hoe trots ze zijn. Zijn mijn oma's ook donderdag gaan we ff naar rubens oma die is 94 en kan niet meer bij ons komen dus gaan we daar heen
@angela, leuk om naar Ruben zijn oma te gaan is altijd zo bijzonder lijkt mij. Om haar achterkleinkind te laten zien. @catharina, wat vervelend dat S.ienna nog niet helemaal in haar hum is. Hoop dat ze zich snel beter voelt. De reden waarom de huisarts wil wachten tot mei is, omdat Bo naar een kvd gaat ze steeds besmet gaat worden met virussen, in mei is dit eigenlijk allemaal voorbij en tot die tijd heeft het eigenlijk geen zin om naar de ka te gaan. Is ze in mei nog steeds verkouden of aan het kwakkelen dan heeft het zin om verder te gaan kijken. Ik sta hier ook achter, ze is dan weer ouder en het weer is veel beter, dus heb je bijna of geen verkoudheden meer en heb je een reëler beeld of er mogelijk iets anders speelt dan alleen een virus. En tot die tijd mogen we terug vallen op de ventolin, ik ga dat nu ook gewoon weer afbouwen en alleen geven als ze het echt nodig heeft. Ik heb vandaag voor mijn gevoel een fout gemaakt. Ik was met mijn moeder aan het wandelen en even naar de markt geweest en toen we terug kwamen liet mijn moeder de wandelwagen met Bo erin buiten staan is goed voor haar. (nu ligt Bo er niet zo heel erg veel in want dat vindt ze niet fijn) en ze begon te huilen na een tijdje. Dus ik haar naar binnen gehaald en de fles gegeven, daarna nog even bij mijn moeder gebleven en toen naar huis, maar steeds als ik haar neer wilde leggen raakte ze in paniek net of ik haar weer achter zou laten. Dit doe ik dis echt nooit meer, ze ging pas slapen na een badje en nadat JJ haar in bed had gelegd, nu had ze ook erge kramp en vrij harde ontlasting dus misschien had dat er ook mee te maken, maar ik zat er volledig doorheen vanavond. Komt JJ thuis pakt haar over en zegt zo kan mama nu eten koken wat ik heb trek, dit schoot zo in het verkeerde keelgat dat ik keihard heb staan janken in de keuken. En maar niet willen snappen waarom ik sta te huilen ik ben vanaf 13 uur met haar in de weer geweest. Maar nu is ze rustig en ligt heerlijk te slapen. Een heel lang verhaal is het geworden maar moest het echt even kwijt. Liefs Esther
o lieve es ik begrijp het heel goed!! je hebt ze zo nu en dan nodig dat is alles en dat begrijpen ze niet dat er een opmerking zeer doet! alsof je de hele dag geen reet heb uitegvoerd, en hun het o zo zwaar hebben gehad..kortom tijn doet het dus ook wel ik zat er vorige week helemaal doorheen martijn zegt altijd maar als iemand vraagt of ik werk dan zegt martijn nee ze mag alleen maar leuke dingen doen pardon? ik sta op doe de honden doe het huishouden race naar stal doe daar zo snel mogelijk alles doe boodcshapopen kook als hij doucht dan geff ik de beestjes eten en ruim aanrecht vaatwasser ect ect op en dan naar utrecht...kortom wat alleen de leuke dingen ik ben gewoon op ! mja en met die virussen zolang de R in de maand is is het indd rs gecoelig als we nienke met een r in de maand mee naar huis krijgen krijgt ze nog een rs enting..
Goedemorgen! Oh es, wat naar!! Dikke knuf! Mannen kunnen soms iets op de verkeerde manier zeggen, waarschijnlijk bedoelen ze er helemaal niks mee.. Zo nik heeft net flesje gehad en ligt nu nog even lekker tussen ons in Vandaag is mijn eerste verjaardag als mama
Gefeliciteerd meid!! Owww Esther het is zo herkenbaar! Nu geeft vriendje bij mij ook terecht aan dat ik de zorg van em naar me toe trek. Ik probeer dit nu ook soms bewuster bij hem te leggen! Lief dat je het vraagt Angela, ik had gisterochtend onder de douche idd gemasseerd en het is nu minder, nog niet helemaal weg dus wel in de gaten houden! Zo madame wordt wakker, ff voeden!
Goedemorgen! Heb jullie steeds gelezen hoor! Hier valt alleen de week in mijn eentje best pittig en het is op een confrontatie uitgelopen met de gastouder, dus zit ik zonder opvang. Het kwam nog wel van haar kant, ik was te kritisch en te veeleisend en dat alleen omdat ik vroeg of ze zijn slaaptijden op wilde schrijven. Ik had geen vertrouwen in haar volgens haar ( had idd mijn twijfelpunten, maar als ik geen verrrouwen heb in iemand breng ik mijn kind niet) en ik was een onzekere moeder blablabla. Ik heb verder niks tegen haar gezegd, ze zei dat ik moest nadenken over het voortzetten van de opvang. Ik dacht straks zeg ik dingen waar ik spijt van krijg. Er waren nog wel meer dingen gebeurd, als ik iets zei wat te maken had met zijn reflux, bleef ze maar steeds zeggen dat alle kindjes spuugde, dat ik graag wilde dat s anders was maar dat dat niet zo was. Nog een x herhaald dat hij medicijnen kreeg, die zelfs laatst nog opgehoogd zijn dus dat het niet zomaar over is. Zegt ze weer alle kleintjes spugen en hij huilt toch niet?! Was dus echt tegen een muur aant praten. Nou goed om een lang verhaal kort te maken, ik was er helemaal een mee aan toen ik thuiskwam, dus (logischerwijs) besloten dat ik daar niet meer terug kan en vooral wil. Maar nu heb ik dus wel een probleem... Ga straks gob bellen, kijken of daar wat te regelen valt... Sorry voor het relaas, maar dan id het echt even shit om er alleen voor te staan... Lisa: wat een dubbel bericht meif, maar wel super gefeli met een x goed nieuws! Hielkje: arme bo, hopen dat het snel over is! Ddb: moet lachen om je verhalen over sebas, klinkt precies als sam. Leonie, nikki en angela: jullie baby's klinken als modelkindjes . Gfh: hoe is het? En ben idd ook benieuwd naar karin! Monique: hoe ist met je grote meid? En oo je werk? Ook alweer rapportentijd? Of hoef jij die niet te maken? Mamootje: bah, vervelend meteen ziek maarja het is niet anders.. moet je erg wennen om f weg te brengen? Flora: hoi . Hoe ist met de harde bult? Hoop dat je dit x ontsteking kan voorkomen! Lab: balen dat je toch weer boven de pot hing. Kan me voorstellen dat het genieten zo af en toe ver te zoeken is! Nou ik ga sam even laten boere., vandaag lkker samen met hem thuis
@Meid, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Laat je maar lekker door haar verwennen. Ik was ook heel erg vlak na de geboorte van Bo jarig. @Joyce, volgens mij zien of snappen de mannen niet wat een dag alleen met een kleine inhoud. Laatst was hij een hele dag met haar alleen en toen is hij naar zijn ouders gegaan. Hoe makkelijk heb je het dan
Sallie, wat vervelend dat het met de gastouder uit de hand is gelopen. Op mij kom je niet onzeker over maar, bezorgt en betrokken over sam. Is toch logisch dat als sam reflux heeft je dat doorgeeft aan de gastouder en als je dan het idee krijgt dat ze niet luistert je dat blijft herhalen. Kan me voorstellen dat je je niet prettig voelt bij zo'n gastouder. Tuurlijk elke baby spuugt wel eens maar en zijn grenzen zeker als sam medicijnen er voor heeft gekregen.luister naar je eigen gevoel!!! Esther, jij voelt je ook niet erg fijn, valt dan ff verkeerd als namen dan zulke opmerkingen maken. Begrijp wel wat je bedoelt met dat je voor je gevoel een fout hebt gemaakt maar dat is zeker niet zo. Heb zelf vorige week met de laatste kraamverzorgster geleerd naar mijn eigen gevoel te luisteren.is moeilijk als andere met goede bedoelingen je dingen voorlegt die tegen krijgen gevoel in gaan. Knuffel voor jou. Joyce, ook voor jou een knuffel. Mannen kunnen soms echt harken zijn Flora, gelukkig dat het wel minder is geworden, blijven masseren en aanleggen
@Sallie, heel erg veel succes de komende periode. Ik snap je wel, ik had in het begin ook soms een raar gevoel omdat ik dacht dat ze teveel kreeg. Maar nu ze ziek is geweest heb ik er een heel erg goed gevoel bij. Ze luisteren goed en noteren alles heel erg netjes. Ik hoop zo dat je snel een oplossing hebt en ik snap helemaal dat het voor jou lastig is omdat je mannetje nu ook nog eens weg is en je er helemaal alleen voor staat. Knuffel voor jou
@esther, ja zo'n opmerking kan dan even helemaal verkeerd vallen, heb ik hier ook wel eens. En ik snap wat je bedoelt met de "fout". Misschien heeft bo inderdaad het idee gehad dat ze alleen was gelaten. Maar daar kun je nu niks meer aan doen behalve het in het vervolg niet meer doen. Maak je geen zorgen, ze zal het gevoel snel weer kwijt raken. @sallie, jeetje dat is wel rot. Maar je hebt gelijk hoor. Zelfs al was je een bezorgde moeder, die gastouder werkt voor jou, jij betaalt haar dus moet ze doen wat jij van haar vraagt (tot op bepaalde hoogte natuurlijk) Ik snap dat het vertrouwen nu helemaal weg is dus ik hoop dat het lukt wat anders te geven. @meid, van harte gefeliciteerd!! Mijn ouders zijn op vakantie. Dat merk ik toch wel want normaal past mijn moeder 2 dagen op en eten we daar ook 2 avonden. Dus even wat meer geregel deze week!