Tjnge deze week gaat lekker me de al wat oudere babys. esther snap je onzekere gevoel. En dat jj ook nog zon opmerking maakt. vliegt ook gelijk dan in het verkeerde keelgat. en dat bo moet afwachten tot mei.. zoals je het typte had ik er nog niet over nagedacht. hoop toch echt dat ze voor mei opgeknapt is. en wat betreft de meeting. gewoon zoals de vorige die gepland stond een high tea ofzo. vindt het voor mij wel fijn dat dit smiddags kan plaats vinden. sallie. Hoop dat je een oplossing kunt vinden. maar indd jou mamainstinct is het allerbelangrijks. dus ook gewoon daar naar luisteren. en hier gaat het zeker voorbeeldig. kan ook haast niet geloven dat het zo soepel verloopt. flora fijn dat de schijf minder wordt. hoop dat het straks helemaal weg is. angela hoe gaat het met jou en de genezing? meid van harte gefeliciteerd met je eerste bday als mama. joyce duim nog steeds dat jullie goed nieuws krijgen. denk aan je. en inderdaad hier ook erg benieuwd naar karin. catharina. das ook wel even wennen. zijn ze lang op vakantie of gewoon een weekje?
esther: Soms hebben mannen niet door hoeveel je thuis doet. Meid: Gefeliciteerd! Catharina: Dat is dan wel even aanpassen als je ouders op vakantie zijn. Maar dat lukt vast! Sallie: Als ik het zo hoor heb je een goede beslissing gemaakt om niet meer naar de gastouder te gaan. Als je het wel doet zit je misschien niet fijn op je werk.
Sal ik geef je groot gelijk! Jou gevoel is t belangrijkste! Hoop dat je snel iets anders hebt gevonden! Knuf! Cath, lekker hè bij ouders eten wij doen t ook paar x in de week! Dank iedereen vriendje en meissie slapen nog lekker! Haha.. Meeting, idd leo, een high tea ofzo?!
Meid: van harte gefeliciteerd met je eerste mama-verjaardag!! geniet ervan vandaag. Krijg je nog veel 'extra' bezoek? Flora: hopelijk kun je de bult goed onder controle houden Sallie: wat vervelend van je gastouder! ik snap wel dat je daar weg bent gegaan, het is jouw zoontje en zij moet zoveel mogelijk rekening houden met jou. Die medicijnen krijgt hij niet zomaar, hoezo iedereen spuugt wel eens naja zeg. Maar hoe moet dat nu dan? want jij moet toch gewoon werken? Ik hoop dat er snel een oplossing is... Esther: begrijpelijk dat die opmerking in het verkeerde keelgat viel! ik herken het ook echt helemaal! Vraagje: er waren toch 2 data's waarbij evenveel mensen konden? Ik heb een weekendje Valencia cadeau gekregen van mijn moeder en dat is van 19 t/m 22 april ik had er niet bij stilgestaan dat wij al een definitieve datum hadden Is het voor iemand een probleem om die andere optie van de 2 te doen? Ik wil eigk wel heel graag mee. Een high tea klinkt erg gezellig!
Mamootje, nee alleen fam van mij en van mijn vriend, maar geen vrienden etc, dat doen we een ander xtje.. dus geen big party
Meid Gefeliciteed met je eerste mama verjaardag ik heb die al achter de rug alleen niet gevierd dus ben ik ook niet ouder geworden vind ik zelf Sallie jeetje dat jij zo rustig kan blijven dan poeh , nou ben ik vrij opvliegerig hihi maar als ik het al zo lees had ik echt zo iets van wat?! pff goed dat je op zoek gaat naar een ander alleen natuurlijk moet je dat alleen doen, maar goed dat kan jij ! succes! Esther hoe doet Bo het vandaag? ..en ja mannen maar moet zeggen tijn heeft ook zijn lieve kanten weet niet hoeveel kusjes ik gister heb gekregen maar het waren er verdacht veel...hihih Mamootje zoo toe maar lekker kadootje! gaat de kleine mee? of is dit een hint van je moeder dat ze vaker kan oppassen? haha Dat zie ik mijn moeder doen namelijk Ja karin dus de laatste post die ik van haar las toen was dat ze niet ongi werd geloof ik toch? ...en daarna niks meer.. euhm k. ff weer terug lezen Catherina haha ja als je je dat eigen maakt en ze zijn er ff niet dan ff aanpoten maar komt goed! Leonie alles goed? Labje misselijk vandaag? volgens mij ben ik niemand vergeten ...en zo wel sorry
oww ja ik zou doorgeven wat ze weegt 4104 gram gisteravond even gewogen voor badje voor degen zonder fb wie herkent dit jurkje nog? haha
Joyce: Ik herken het jurkje (maar ik heb ook FB) Ze groeit goed. Ach ik ben elke dag wel misselijk, maar de ene dag is het erger dan de andere. Maar het kan beter vandaag. ik zou nog een keer een buikfoto maken, nou hier is ie dan
Mooi buikje al Lab Aaaaaaah Nienke ziet er super uit! Lief! Esther dat is niet zo'n leuke opmerking van je man na zo'n dag. Die kon me wat ik zou wijzen waar de pannen stonden en wenste hem veel succes. Sallie wat een gedoe met de Gastouder. Ik neem aan dat dergelijke situaties wel eens vaker voorkomen dus dat het gastouderbureau nog wel reserveplekken hebben? Hoe moet je het anders oplossen? Meid proficiat met je verjaardag!
Joyce, wat ziet nienke er goed uit. En haar gewicht gaat ook goed. En bekend jurkje maar ook ik had het al op fb gelezen Sallie, heb je gastouderbureau al gesproken Karin ging na haar laatste post toch met vakantie? Heb haar vanochtend wel hier gezien maar ze heeft niet gepost Vanochtend was consultatiebureau hier. Ze was tevreden alleen was lucas sinds zaterdag 120 gram gegroeid en dat vond ze veel, maar hij zit nog 10 gram onder zijn geboortegewicht Dus ik maak me nog niet druk
@Labrador mooi buikje. @Joyce, het jurkje staat haar echt heel erg leuk. zelfs nog beter dan Bo. En wat groeit ze hard..... Echt niet normaal. @deedee, ik wou hem ook de pannen wijzen, maar hij zou voor bo zorgen zei hij. Maar komt daarna wel, we kunnen ook iets anders eten, terwijl ik de rijst al op had staan en de kip aan het snijden was. Ben je een beetje laat mee. Ik moest ook echt heel even alleen zijn op dat moment. Heb zelf even gedreigd van nu oprotten uit de keuken, Ik had namelijk een mes in mijn handen waar ik de kip mee aan het snijden was.
Hoi ik ben weer terug van vakantie ben nog aan het bijlezen maar wil twijfel en tweety vast feliciteren met zoey en lucas geniet ervan ga nu even verder bijlezen
Angela: Dan groeit hij goed! Karin: Hoe was je vakantie? Bedankt voor de complimentjes over mijn buik. Hij begint sinds een paar weken pas te groeien.
Labradoe mooi buikje hoor Meid gefeliciteerd met je verjaardag Sallie vind ik echt niet kunnen van de gastouder ik zelf als gastouder luister altijd naar de ouders hun wil is wet al moet ik zeggen dat ik me er niet altijd helemaal 100% aan hou omdat het soms gewoon niet kan maar daar doe ik wel mijn best voor en ik schrijf voor ieder kind iedere dag een schrift met wat er is gegeten/ gedronken geslapen enz. Dus vind het ook een hele normale vraag vind echt niet kunnen wat ze doet en zou ook echt je kind ergens anders heen brengen. Ester vervelend dat jj zoiets zegt heel vervelend. Ik heb een keer een weekend gedaan of ik ziek was omdat mijn vriendje steeds aan het zeuren was over vanalles toen moest hij het weekend het huishouden doen sinds dien zingt hij wel een toontje lager Ik zag nog een paar hele mooie foto`s voorbij komen van lieve kindjes ( ik wil ook ben jarloers) Joyce ik hoop dat het allemaal door gaat het komt iniedergeval dichter bij ze zijn aan het overleggen of ze weg mag of niet hopen dat ze zich aan hun woord houden ik duim voor je Lisa ik snap dat het een beetje dubbel is maar wil je toch feliciteren en hoop dat je een beetje kunt genieten van je zwangerschap Gfh balen dat je toch weer ongi bent geworden hoop dat de uitslag in het zh goed is Volgens mij heb ik nu iedereen gehad sorry als ik iemand ben vergeten Ik ben dus terug van vakantie vandaar dat jullie niks van me hoorde heb een heerlijke luie vakantie gehad en weer helemaal vol energie om met de volgende behandeling te beginnen moet trouwens wel eerst nog ongestelt worden voordat ik weer met de pil kan beginnen want dat ben ik nog steeds niet
karin: Fijn dat je een leuke vakatie heb gehad. Was je nu naar mexico geweest (ik dacht eigenlijk dat je daar al geweest was) Hoelang ben je nu niet ongi geweest?
Karin, wel raar dat je nog niet ongi bent geworden. Heb je al een test gedaan voor de zekerheid. Dus jullie zijn weer lekker bijgekomen in de vakantie lekker hoor, ben je de rest van de week nog vrij of moet je weer werken?
Labrador: mooi buikje! Karin: wat goed dat je een lekkere luie vakantie hebt gehad en dat je vol energie zit! Vraagje: zondag 28 april kun jij niet voor de meeting? ga je dan weer op vakantie?? of was dat omdat je dan misschien in de behandelingen zit? Hoe kijk je daar nu tegenaan? Esther: als Karin dan niet kan, kan ik helaas niet mee Eigen schuld, maar erg jammer Joyce: ik had de foto van Nienke ook al op FB gezien, maar ik vind het jurkje echt superrr schattig en mooi staan! Echt een dametje