ff snel mamootje gefelicteerd met jullie dochter Fenne! meid gefelicteerd! Flora aaaaaaaaaaaa zucht zwijmel ect haha
Zo ben net klaar hahaha met 2 stamppot ovenschotels te maken van zelfgemaakte aardappel puree dus daar was ik wel eventjes mee bezig hihihi moet toch ergens mijn tijd mee doorkomen We hebben trouwens besloten om van kdv te wisselen. We hadden eerst de do en vrij de hele dag aangevraagd maar omdat het toch een stuk duurder word en ik op de do pas om 14.30 moet werken dacht ik het is dan toch belachelijk om voor een hele dag opvang te betalen terwijl ik zelf tot 14.00 thuis ben? Dus ik had het kdv benaderd met de vraag of we op de do een halve dag opvang zouden kunnen krijgen maar dat kon absoluut niet alleen maar op de woe en vrij. Ja daar heb ik niks aan. Toen ik dat dus hoorde heb ik contact op genomen met het kdv die we alle 2 ook heel erg leuk vonden en daar kan het allemaal wel en word helemaal niet moeilijk gedaan ergens over.. En achteraf heeft dit kdv nog een aantal voordelen; Hoef zelf geen flesvoeding mee te nemen (bij de ander wel), ze zijn alle dagen in het jaar geopend (andere kdv heeft 2 sluitingsweken in de zomervakantie) En dit kdv is tot later open dus dat is ook wel heel handig. Alleen had het andere kdv 1 groot voordeel en dat is dus dat hij precies bij ons aan de overkant zit en dat voor mij dus ideaal zou zijn. Nu we voor die andere hebben gekozen moet ik ons mannetje op de fiets naar het kdv gaan brengen maar goed het moet dan maar (is ook wel goed voor me conditie ) dus nu ben ik voor een fietskar aan het kijken (zo'n rekje voor de maxicosi op de fiets vind ik niks) maar pfff wat zijn die krengen duur zeg.. maar goed begin volgend jaar ga ik mijn hele nieuwe moederfiets de Gazelle Bloom (waar ik 3 x in totaal op gefietst heb) inruilen en dan hoop ik dat ik misschien iets kan regelen met de fietsenwinkel over korting ofzo voor een fietskar en ik heb gelukkig ook nog wat fietsbonnen die ik kan gebruiken. Maar goed eerst zoonlief op de wereld zetten
Mamootje proficiat met Fenne. Mooie naam. Toevallig stond die naam op ons geboortebord toen we hem ophaalden en moest ik daar dus Sebas overheen schilderen. Meid wat een geweldig nieuws dat je een vast contract krijgt. Wendy hoe ging het bij de Gyn? Flora hoe schattig is dat filmpje! Dday ik ben benieuwd welk fietskarretje je uiteindelijk kopen gaat en hoe je ervaringen zijn. Ik wil er zelf ook een aanschaffen. Dan kan ik Sebas makkelijker meenemen naar mijn paarden. Het is maar 1 km en veel makkelijker te bereiken met de fiets. Bovendien kan Sebas dan mooi droog zitten als ik bezig ben (hoogstens een kwartier/twintig minuten) Met de auto moet hij mee in de maxicosi en ik kan niet tot de wei rijden (zo'n 100 m lopen) Ik laat hem dan voor geen goud in de auto zitten, maar je zou zo'n weer als vandaag hebben!! Dus vandaar dat ik ook zo'n fietskar wil.
Flora wat een lief meisje hebben jullie. Meid: Gefeliciteerd met je vaste contract Wendy: Hoe was het vandaag bij de Gync?
@mamootje, jaaaa gefeliciteerd met jullie dochter, hele mooie naam! Hoe gaat het met jullie? @meid, dat is lekker een vast contract, zeker in deze onzekere tijden. @flora, wat een lief filmpje! Net even wezen shoppen en tot mijn verbazing pas ik alweer prima in skinny jeans in m'n oude maat. Dus heel veel leuke dingen gekocht, ben nu wel zowat failliet
Nou, vanmiddag dus in het ziekenhuis geweest. Was een jonge vrouwelijke arts in opleiding. Heel vriendelijk. Allemaal vragen en zo. Daarna inwendig onderzoek en echo. Uitstrijkje hoefde niet omdat ik die een paar maanden geleden nog heb gehad. Zag er allemaal goed uit. Ergens in een hoekje zag ze een heel klein vleesboompje maar dat had niets te betekenen en kwam heel vaak voor. Daarna onderzoekje bij mn vriend. Ook prima. Omdat ik nog vroeg in mn cyclus ziet gaan ze deze cyclus al mn cyclus met echo's volgen en een samenlevingstest doen. Wil dus zeggen dat ik vrijdag weer terug moet en volgende week 3 keer. Zal mn werkgever blij mee zijn ... Overigens heb ik best wel buikpijn nu van dat onderzoek. Niet zo fijn maar zal in de loop van de avond wel weer weg gaan.
Fijn dat het op het eerste gezicht er goed uitzag! En super fijn dat je gelijk deze cyclus verder kan met onderzoeken, em mbt je werkgever. Jr kan ook een week griep hebben of je neem breken dus jammer dan!
Oh Fijn Wendy dat alles er goed uit zag!! Wel spannend allemaal maar wel super fijn dat er gelijk actie word ondernomen Jullie kindje komt er wel ik weet het zeker! Knuffel en doe maar lekker rustig aan
Thnx meisjes! Wendy ben blij dat alles er goed uit zag! Nu hopen dat ze iets voor jullie kunnen betekenen!! Jeetje wat een rot weer! Niks aan!
Mammootje, van harte gefeliciteerd met je kleine Fenne. Echt super leuke naam! Flora, wat een geweldig schattig filmpje, daar mag je zeker mee pronken! Meid, gefeliciteerd met je vaste contract! Wendy, fijn dat ze meteen starten met onderzoeken. Zo te lezen gaat het bij jullie net iets anders als bij ons. Mijn vriend hebben ze bijvoorbeeld nog niet onderzocht, alleen zijn zaadjes. Wij hoeven ook (nog) geen samenlevingstest. Ik heb vorige week wel nog een echo gehad voor de eisprong, maar dat was er bijvoorbeeld ook maar 1. Ben benieuwd hoe het bij jullie verder gaat lopen.
@Muis. Bij mijn vriend heeft ze ook alleen maar even naar zijn geslachtsorgaan gekeken. Stelde niks voor. Was binnen een minuut klaar. Zn zaad wordt nog niet onderzocht omdat we eerst de samenlevingstest krijgen. Dat kwam nu goed uit omdat ik nog aan het begin van de cyclus zit. Hij moet zn zaad een week later inleveren. En die vele echo's zijn dus ook omdat ik aan het begin van de cyclus zit en ze het zo goed kunnen volgen.
Flora: Lekker snel dat je weer in je kleren kan. Wendy: fijn dat er al zo snel actie ondernomen wordt.
@flora, leuk filmpje van E.mma, erg lief. @meid gefeliciteerd met je vaste contract @GFH, lekker dat ze nu meteen met de onderzoeken willen starten.
Lieve meiden ik ga naar mn bedje toe ben echt giga moe! Hier nog geen verdere ontwikkelingen helaas dus ik verwacht dat ik de 40 weken nog wel ga halen. Nou slaap lekker allemaal! Tot morgen...
@Dday, je weet het nooit. Kan zo nog maar gebeuren, deed het bij mij ook. Hier morgen weer naar het cb toe. Kijken hoe zwaar Bo nu weegt en helaas haar eerste prikken halen. Ik denk dat mama er meer tegen op ziet dan Bo. Maar ja ik ben ook bang voor naalden. Zelf zo erg dat ik nog wel eens de vloer van dichtbij bekijk. Behalve als ik ze bij een ander mag zetten. Hoe gemeen kan je zijn. Dus weet niet of ik morgen tijd heb om langs te komen