Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meid: wat fijn dat je kraamfeestje een succes was, wat heb je zoal gekregen?:D

Labrador: wat leuk dat je schoonouders op willen passen!

Joyce: wat klinkt je verhaaltje heerlijk over jou en Nienke! en wat super dat ze sommige dingen zonder zuurstof kan! ik snap dat je even moet oefenen/wennen etc met de zuurstof, we horen wel of jullie komen, al wil ik jullie wel heel graag een keertje zien ;)

Esther: hoe is het op je werk nu? en met je collega?

Lisa: ik snap dat jullie het nog even voor je willen houden, je moeder weet nu al wel hoe het zit denk ik? En was het verjaardagsfeestje verder leuk?

Monique: hoe is het nu?

Angela: fijn dat het nu weer goed gaat na zijn regeldagje

Meeting: ik vind dierentuin ook wel leuk, maar hoe doen we dat met alle verschillende voedingstijden van de kindjes? ;)
    Hoeveel het mag kosten maakt mij niet zoveel uit, heb niet echt een bedrag in gedachten ofzo...
    Zullen we even kijken wat een handige locatie is? wil iedereen zeggen waar ze vandaan komen? of wil je dat voor je houden?

Mamootje: tilburg

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Mamootje: tilburg
    Meid: Groningen (nja hoogte van Groningen)

Dierentuin vind ik ook wel leuk!

Mamootje, veel kleding, knuffeltjes van Nijntje, besteksetje, geld, speelgoed

Slaapzak, vanaf de geboorte mogen ze in de slaapzak toch?!

3. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Haha meid: ik denk dat we dan al zo rond utrecht zitten met onze uitersten (woonplaats) niet?

Leuke cadeau's!

Slaapzak: geen idee, Fenne ligt vanaf (bijna) geboorte in puckababy, alleen 's nachts...overdag wikkelen we haar in een badcape voor haar armpjes

4. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Mamootje Tilburg
    Meid Groningen
    Esther net onder Amsterdam en boven Utrecht

Volgens mij wordt het dan de dierentuin, maar welke.
    DIERENTUIN .NET - Nederland Dierentuin LINKS

Voor mij is Amersfoort het dichtste bij en wat betreft de voedingen, moeten verplicht regelmatig iets drinken op een terras ook geen straf.

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Amersfoort is een mooie dierentuin, ook goed bereikbaar.

Slaapzak, volgens mij mag het idd al vanaf de geboorte. Wij kijken het nog ff aan hoe lucas het blijft doen in bed.

Meid, goed verwent hoor

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@angela, JJ en ik zijn/waren regelmatig te vinden en als Bo binnenkort in de buggie kan zitten gaan we ook weer een keer. Het in onze favoriet dierentuin, we gaan ook een ABO nemen als Bo ouder is.

@meid, slaapzakje mag vanaf de geboorte als de opening bij het hoofdje maar niet te groot is en de armschaten ook niet. Zodat ze er niet in kunnen komen.

@joyce, wat zal dat een mooi gezicht zijn geweest. Wat vervelend dat ze zoveel krampjes heeft op haar voeding en hierdoor nu niet wil drinken, wel een erg slim meisje.

7. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.

iedereen bedankt voor de tips. ga ff kijken wat ik er mee doe. maar esther jij dubbel bedankt;). ik was toch zowaar vergeten dat morgen het cb langs kwam om tien uur. ga het daar ook nog ff vragen.

joyce hoe gaaf is dat. heerlijk gewandeld. en ook nog eens lekker samen geslapen. top zeg:)

@meeting maakt mij niet zo uit waar of hoe. weet alleen nog niet hoe mobiel ik ben. ivm met mijn knip. (pijn wordt nog niet echt minder. net zoals de onsteking die er zit.) maar indd veel terasjes is altijd goed hihihi.

8. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik moet uit noord Limburg komen, maar amersfoort lijkt me prima hoor!

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Goede morgen

Joyce lekker met je meisje geslapen hopen dat ze vrijdag inderdaad eindelijk naar huis mag

Lisa hoe is het nu ik hoop dat het bloeden snel afneemt en je voledig kunt genieten

Hier gaat het verder goed ben alleen nog steeds niet ongesteld als ik eind van het week nog niet ben dan maar even het zh bellen of ik gewoon met de pil moet beginnen

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Karin, wel vreemd dat je nog steeds niet ongi bent. Ben benieuwd wat het ziekenhuis zegt

11. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook al vrij snel een slaapzak, ze heeft die alleen 's nachts aan maar nog wel met een lakentje en dekentje. ze heeft het graag lekker warm (net als mama)

@karin, ik ben benieuwd wat ze ervan zeggen.

@joyce, wat lekker dat je zo met nienke kon slapen, zo heerlijk dat het nu de goeie kant op gaat!

@esther, s.ienna zit nu in 68, 62 wordt nu echt te klein, van jasje heeft ze 62/68. Maar ze is ook echt een stevige baby, zo te horen is ze een stuk steviger dan bo.

@meeting, hier omgeving amsterdam, dierentuin lijkt me heel leuk, wat de kosten zijn maakt mij eigenlijk niets uit!

12. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    wordt het nu trouwens 28 april? in hebben we al een beetje een afspreek tijd?
    ik zie nu net namelijk dat ik 's avonds al een etentje heb staan dus ik moet even kijken of dat qua tijd dan allemaal gaat lukken

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    goedemorgen dames!

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@catharina, het wordt de 28st en een tijd hebben we nog niet echt afgesproken. Maar het lijkt mij het beste in de ochtend zodat iedereen ook weer oprijd naar huis toe zou kunnen sommige moeten er echt een eindje voor rijden. Dus tussen 11 en 12. Hoe zwaar en lang is s.ienna dan nu?

@karin, wel vervelend dat je nog niet ongi bent. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

15. catharina1985

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @esther, geen idee hoe lang en zwaar ze is, ik ben al lang niet meer bij het CB geweest.

@meeting, oke dan moet ik even kijken of het nog wel te doen is voor mij want ik werk op zaterdag altijd tot 13.00 uur

16. ja was indd heerlijk morgen besrpeekt de arts of nienke niet een smaakje in haar eten kan krijgen want de prematuur voeding was vanille/banaan en ik moet zeggen die was lekkerder (ja ik proef alles wat nienke krijgt hihi)

Karin had je al getest dan? kan dat zo snel ff niet terug vinden..anders maar raar hoor die cyclus van jou ..

ehm..ghf hoe is het met gfh?

meeting ik weet nogniet dus maar anders woon ik in flevoland:D

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Joyce nee nog niet getest als ik donderdag nog niet ongi ben test ik denk ik wel even voordat ik bel maar ga er maar van uit dat ik dan al wel ongi ben

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hi meiden,

28e vind ik ook prima! Dus t wordt dierentuin?

Leo, je knip is dan hopelijk vast wel weer over! :)

Karin, kan je geen testje wagen?

Slaapzak, nikky slaapt nu sinds een week ook in de puckababy en ze slaapt nu ook door. Daarvoor sliep ze in een slaapzak.

Joyce, goed dat je nienke haar eten proeft! :)
    Hoop dat ze einde van de week naar huis mag!! :)

Zo wij zijn weer onderweg naar huis. Weekendje was gezellig!

Ik heb een vraag: vanmorgen toen nik wakker werd voor de fles was ze helemaal nat, (langs de luier geplast ofzo) maar haar puckababy was ook nat) nu slaapt ze zonder die slaapzak heel onrustig.. Veel draaien, bewegen en druk met haar armen) ik heb haar bij ons in bed gelegd, op haar buikje.. Maar mag ze al wel op haar buikje slapen? (ze is sterk genoeg met haar nek, want ze verwisseld zelf van beide wangen, waar ze op wil liggen zeg maar..) ze heeft van 6:30 tot half 11 zo geslapen.

19. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hey meid je hebt een grotere kans op wiegendood als je een kind op de buik legt (ook al kan ze zelf haar hoofd op tillen) het word dus afgeraden maar er zijn kinderen die echt alleen op de buik slapen en daarbij word het soms ook gewoon gedaan ik zou doen wat jou goed lijkt

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Normaal slaapt ze op haar rug, maar zonder de puckababy gaat dat niet.. Als ze dan eenmaal slaapt dan slaat ze zich zelf weer wakker met haar armen.. En als ze dan op haar buik ligt slaapt ze wel lekker.. Het is ook niet mijn bedoeling om haar op haar buik te laten slapen, t was meer uit "nood" zeg maar..

Deel Deze Pagina