Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!

Mijn volgende echo is pas de 20 weken echo haha! Dus dat duurt nog even, maar als ik het niet vertrouw mag ik altijd bellen..misschien dat ik dat wel even doe deze week.

Mamootje: Mijn moeder weet het inderdaad wel :) We hebben nu een t-shirt besteld met Stoer ik wordt grote broer, dus we zullen het binnenkort wel gaan vertellen aan de rest :)

Karin: Apart dat je nog niet ongi bent zeg! maakt je misschien ook wel een beetje onzeker of niet?

catharina: Jou kleine meid gaat hard zeg met die maatjes!

Meid: Ik durfde luuk nooit op zijn buikje te leggen, maar als je zelf ziet dat ze zo sterk is kan het wel denk ik? Het gaat erom dat ze niet met haar gezicht in het matras komt en dan haar hoofdje niet meer op kan tillen..

Even over de meeting, ik moet het even onder voorbehoud houden..We hebben zaterdag te horen gekregen dat mijn opa gaat over verhuizen naar een ander verzorgingstehuis waar hij samen met oma kan wonen.. En de over verhuizing valt of in het weekend ervoor of precies in dat weekend, en ik wil ze graag helpen aangezien oma en opa allebei over moeten en dat is een behoorlijke klus. Ik weet nog niet wanneer we meer weten, maar ik hou jullie op de hoogte!

Haha toevallig droomde ik vannacht nog dat we de meeting hadden, zo grappig we gingen een kopje thee drinken bij de hema whahahah:p:p:p

2. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Meid; e.mma slaapt in haar puckababy op haar zij, zonder puckababy slaat ze mij voor mijn gezicht haha. Ze legt haar gedijt geregeld helemaal in het matras of ze drukt haar knuffel helemaal tegen gaar gezichtje aan. Lekker warm en knus denk ik!

3. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hoi meiden!
    Alles goed hier?
    Met mij gaat het wel goed eigenlijk. Zie het weer allemaal wat positiever in. Ik moet ook gewoon niet zeuren. Uitslag vorige week was natuurlijk goed dus uiteindelijk gaat het ons gewoon lukken. :)

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lisa wat raar dat ze niet vaker een echo doen bij je! Ik zal gewoon ff langs gaan! Gewoon voor je eigen gevoel!

Flora, em slaapt de hele nacht bij jullie in bed?
    Overdag leg ik nikky ook op haar zij.

Wendy, fijn dat je t wat positiever inziet! Zeuren doe je niet meis! Logisch dat je je rot en onzeker voelt als je zo lang moet wachten op iets wat je zo heel graag wil! Knuf

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid. Het wordt afgeraden om op de buik te slapen, maar je moet doen waar jij je op dat moment goed bij voelt. Leuk dat jullie zo verwend zijn op haar feestje.

@gfh, goed van je dat je het weer positief in ziet, wie weet mag jij ook snel goed nieuws komen melden.

@lisa, ik zou gewoon bellen en je bezorgdheid uitspreken. Misschien krijg je toch nog een extra echo. Leuk dat jullie dat shirt hebben besteld en het binnenkort gaan vertellen.

Hier heb ik een dochter die nu ze het door heeft de hele dag wil om draaien. Ze kan alleen haar hoofdje nog niet zo heel erg lang omhoog houden omdat ze nooit op haar buik wou liggen. Kan ze dit niet lang volhouden, dus ligt ze op haar buik, dan is ze het snel weer zat en wil ze weer terug op haar rug. Maar ligt ze op haar rug wil ze weer op haar buik. En hierdoor raakt ze zwaar gefrustreerd en dan alle zit wil ze staan, dus die staat al bijna de hele tijd op haar 2 voetjes de wereld te bekijken. Hoe lui ze was hoe snel ze alles nu wil. Echt om gek van te worden..... Maar bedenk dan maar "komt goed schatje". Ze wil nu ook steeds bij mij zijn dus neem ik haar tegenwoordig maar mee naar de keuken als ik eten ga koken, zodat ze mij kan zien.

6. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    GFH: wat fijn dat je het positiever ziet! En zeuren doe je zeker niet, moet je eens kijken hoelang jij al moet wachten :(

Lisa: wat stom dat je niet een extra echo krijgt nog tot de 20 weken...en je termijn echo rond de 11,12 weken dan?

Esther: hahaha die Bo, die gaat lekker rap ineens! van alles willen, maar niet altijd alles kunnen...pfff voor mama en voor Bo ;)

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Goedemorgen meiden op deze mooie eerste lente dag.

Hebben jullie kleintjes er ook last van dat het sneller ligt wordt. Bo sliep normaal als ik vrij was tot een uurtje of 9 met gemak, nu wordt ze sinds zaterdag iedere dag wakker om 6.45, wel vrolijk wat ze liGt heerlijk te kletsen in bed, maar mama is gewend aan de andere tijden en zou best nog wel even willen slapen.

@catharina, wat betreft de meeting, anders kom jij iets later als je klaar ben met werken dan bel je en staan we je allemaal op te wachten.

Ik ga er maar uit, mijn beste vriendin komt ook straks dus zal niet veel langs komen.

Knuffel en geniet van het mooie weer.

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen!

Es, wij hebben rolluiken in huis, dus het id altijd onwijs donker, dus nikky heeft er geen last van :p

Ik ga me snel klaar maken, moet straks met nikky naar de kinderarts.. Haar 3e onderzoek.. Ben benieuwd hoe ze t doet! :)

Fijne dag !

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Goedemorgen allemaal wat een heerlijk weer he.

Over 2 nachtjes slapen word ik al weer 25 wel gek toen ik bijna 2 jaar geleden stopte met de pil dacht ik nu echt wel mama te zijn of anders zwanger wilde ik altijd graag voor mijn 25e zo zie je maar dat het niet altijd gaat zoals je wil

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Goedemorgen,

Na 6 dagen weer goed misselijk te zijn geweest en over moeten geven, kom ik nu weer mee kletsen.

Karin: Dus je wordt een halve Sarah. Misschien wel wat later dan je gehoopt had, maar je zal over een tijdje je eigen beeb vast wel vast kunnen houden. knuffel.

Esther: Veel plezier met je vriendin.

Hier komt zo iemand van de kraamhulp voor een itake gesprek, dus ga nu maar ff het huis aan kant maken.

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@karin, raar hoe dingen soms kunnen lopen in het leven. Ik riep altijd ik zou graag een kindje willen voor mijn 30st, maar door andere omstandigheden kwam het er niet van en altijd gezegd voor mijn 35st want daarna ga ik er niet meer aan beginnen. Ik ben net 15 dgn voor ik 35 werd moeder geworden. Dus het leven gaat nooit zoals je zelf zou willen. Hoe voel je je verder. Al ongi tekenen of niet. Wel raar adat het nu niet komt, want volgens mij was jij vrij regelmatig....

@labrador, fijn dat je weer minder misselijk ben. Succes met huis schoonmaken en de intake steld niet zo heel erg veel voor. Is meer wat jij van hun kan verwachten en of je bv of fv gaat geven en wat jij van hun verwacht.

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab,fijn dat je je wat beter voelt! :) Hopelijk blijft het nu zo ! Succes met de intake! :)

Karin, het kan idd anders lopen dan je eerst verwacht/hoopt. Hier zijn idd wel aardig wat meiden die er best lang op hebben moeten wachten.. Ik had zelf ook niet verwacht dat het zo lang zou duren. Maar wachten wordt beloond! En ik weet zeker dat jullie een onwijs mooi wondertje krijgen! Dikke knuf voor jou! (Ik duim stiekem voor een posi test! )

Vanmorgen met Nikky naar de kinderarts geweest, voor haar 3e onderzoek. (in dld hebben ze geen cb)
    Maar alles was goed met Nik, ze is nu 4120 gr en 53.5 cm
    De arts zei : qua doen en laten van nikky zou ik denken dat ze al 2 maanden is. Ze is zo sterk, en zo wakker.. ze kijkt echt in het rond, en als je met haar praat dan volgt ze je echt. Zo leuk! Super trots op m'n meissie! :) Wel heeft ze een witte tong, dus een gel gekregen om te voorkomen dat ze spruw krijgt.
    Volgende maand moeten we weer, en dan krijgt ze haar eerste prikjes, brr..

13. goeie morgen

GFH zeuren doe je niet meis duurt allemaal zo lang! maar ooit komt het goed!

Karin wow 25 dacht dat je ouder was haha aja ik ben 30 geworden in feb alleen heb ik het niet gevierd dit jaar dus vind ik dat die niet meetelt whaha jammer dat het niet zo werkt mja..

Es over het draaien euhm prematuur of niet hier nog 1! madam wil draaien maar lukt steeds niet dan word ze boos als ik haar dan draai op de zij is het in orde vanmorgen belde de arts en ze gaan pufjes proberen ipv vernevelen via de flow en andere toevoeging in de eten met vanille smaak haha euhm ow ja iig alles klaar maken voor vrijdag ontslag:D

wij bakenen soms nog in trouwens mja nienke is niet al te groot dus kan gewoon in een hydrofile luier haha das dan wel weer een voordeel:p

14. nienke woog van de week 4220 gheghe...en was 54 cm;) ach ja spruw heeft niet ook al een tijd na 3 weken nistatine wat ze dus niet lust hebben we sinds vandaag een dactarin zalfje ...

15. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Lab succes met de intake

Meid fijn dat alles goe was bij de dokter

Ja het leven loopt echt raar soms
    Ben nog niet ongi zit nu op dag 48 heb alleen 1 1/2 jaar geleden zo' n lange cyclus gehad toen ik net was gestopt met de pil en wat ik helemaal raar vind is dat ik sinds een paar dagen veel hogere temperatuur heb normaal zit ik na mijn eisprong op 37.0 37.1 en nu al een aantal dagen tussen 37.3 en 37.5 dacht eerst ziek te worden maar voel me prima en het word ook niet hoger

16. dan zal ik als ik jou was toch ff die test doen...je weet maar nooit!!

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Ik durf eigenlijk niet want ik kan en eigenlijk mag niet nu zwanger zijn als ik nu zwanger zou zijn kan ik eind oktober niet mee naar mexico voor de bruiloft van de broer van mijn vriend en bovendien moet hij dan kiezen of hij wel gaat

18. ja maar geluk gaat nu ff voor een bruiloft dit willen jullie al zolang en zo graag ..dan moet je ff aan jezelf denken en niet aan een ander voor een keer..

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Karin, doe gewoon een test, dan weet je waar je aan toe bent.. zo hou je je zelf ook alleen maar in spanning!!

Joyce, wat goed dat nienke zo goed groeit ! :) Ietsje groter en zwaarder als nik :p

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    joyce: Vrijdag komt steeds dichter bij.

Meid: Nik groeit goed.

Karin: ik zou dan toch maar eens een testje wagen.

Intake gesprek heb ik net gehad. Veel info gekregen. In de 8ste maand belt ze of er nog veranderingen zijn ed.

Deel Deze Pagina