Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Karin, kan me voorstellen dat jullie graag naar mexico gaan, maar als blijkt dat je zwanger bent is dat een lang gekoesterde wens.
    Lastig, maar het is wel een super mooi wonder dan.

Esther, wat gaat het hard met bo

Joyce, en weer dagje dichterbij vrijdag :)

Voor het geboortekaartje hadden wij foto's laten maken bij de fotograaf laten maken, we kregen nog een cdtje met de mooiste die ga ik zo ff ophalen. Ik zal ze vandaag of morgen hier ff plaatsen

2. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden,

Mamootje: Die termijn echo heb ik vorige week gehad ;)

GFH: Nou je zeurt helemaal niet hoor! Jullie wachten al zo lang en dan is het logische dat je soms wat down bent!

Karin: Raar kan het dan lopen inderdaad, ik denk dat de meeste wel denken als ik stop met de pil ben ik zo zwanger..Maar helaas gaat dat niet voor iedereen zo makkelijk :(

Joyce: Vind je het niet heel erg spannend dat Nienke misschien vrijdag naar huis komt..Lijkt me best spannend namelijk na zo'n lange tijd ziekenhuis opname...Wel eindelijk genieten van jullie meisje lekker thuis, en met dit mooie weer is het helemaal super :D

Labrador: Weer een stapje dichterbij :) Had je een goed gevoel bij de kraamzorg?

Tweety: Leuk foto's :D

Hier wordt Luuk ook een uurtje eerder wakker doordat het vroeger licht is.. We laten hem dan gewoon ff kletsen in bed en valt dan weer in slaap gelukkig :)

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ff foto spammen

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    en nog een

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Angela, wat een lekker ventjeis Lucas! Zo grappig, nikky had t zelfde mutsje op de foto van haar geboortekaartje. En dat shirtje heeft ze ook! :)

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meid, grappig is dat, dat krijg je als je niet weet wat het is dan moet je het doen met de uni sex kleertjes en zie je dus beide geslachten met de kleertjes

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mooie foto's!!!

Karin; ik ben gewoon zenuwachtig door jou verhaal.....ga eens r
    Testen haha!

Em is net op mijn schoot in slaap gevallen....goed idee om nog even niet te koken hihi

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ja raar zijn dat soort dingen he?!
    Ik wilde altijd voor mn 30e mama zijn. Toen heb ik dat los gelaten omdat mn vriend een paar jaar jonger is. Maar toen ik net na mn 30e verjaardag stopte met de pil dacht ik, heel naïef, dat het wel snel zou lukken. Maar ja, helaas. En nu word ik zelfs voor mn 32e geen mama.

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Spannend trouwens Karin. Ik zou er een testje aan wagen!

En ik zag nog superleuke foto's langskomen.

Iets anders. Vrijdag ga ik op kraamvisite. Ze hebben een zoontje gekregen en hebben al een zoontje. Ik weet echt niet wat ik ze het beste cadeau kan doen omdat ze natuurlijk al veel hebben van het oudste zoontje. Iemand een leuk idee?!

10. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik ben zelf altijd het meest blij met giftcards van Hema en Kruidvat.

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    angela: Lieve foto's

Lisa: Ik had een goed gevoel bij de kraamhulp.

12. wauw angela mooie foto's! echt super! eerste foto is net of die lipgloss opheeft haha

GFH peoh ik zou het niet weten sorry...en 32 is nog niet oud hoor wijffie:)

flora nog aan koken toegekomen?

lab gelukkig verliep het gesprek goed!

Lisa ja raar idee om haar eindelijk thuis te hebben maar word ook echt tijd hooor!

13. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ja ik heb dr om acht uur gevoed en toen in bed gedaan!

Owwww Joyce nog heel even, ben zo blij vOor jullie!

14. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Angela super mooie foto`s echt lief

Wilde vanmorgen eigenlijk gaan testen maar temperatuu is al gezakt dus het zal vandaag of morgen wel komen kunnen we eindelijk gaan starten met de pil

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Oh Karin, mijn eerste reactie: balen! Maar Miss ook beter, kan je wel naar Mexico! ;) maar vind t wel jammer! Nu met z'n allen duimen voor een goeie terug plaatsing!

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin: balen meid, hopelijk kun je snel aan de behandeling beginnen. Maar wel een erg lange cyclus heb je dan.

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Karin, toch wel balen.maar jullie kunnen dan wel lekker naar mexico

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op de foto's wij zijn er zelf ook helemaal blij mee. Ze zijn zo leuk geworden dat we niet weten welke we na moeten bestellen dus doen we ze allemaal maar en 1 laten we uitvergroten mar welke.....

18. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Het is wel prima zo hadden we het berekend nu heb ik ook duidelijkheid wel een lange cyclus gehad maar nu was ik gelukkig niet ongi op vakantie dus was ook wel weer fijn

19. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Karin: balen, maar wel lekker vakantie, je had je er toch al op ingesteld toch...kun je snel gaan beginnen met de behandeling!

Angela: wat een moeilijke vraag welke van de 3 prachtige foto's, ik vind het heeeel moeilijk, maar ik zou toch voor 3 gaan, omdat hij daar helemaal op ligt met zijn lijf, wil je dat niet, dan foto 1

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Zo wat een heerlijk weer zeg! We zijn in de tuin bezig geweest :) en n heeft lekker buiten in de kinderwagen geslapen.

Deel Deze Pagina