Heey meiden. Angela wat een super fotos zeg. hoop dat jullie een mooie keuze kunnen maken. joyce ben echt super blij voor jullie en ook nog met dit mooie weer wat gaat beginnen. vroeg me trouwens af. miss een rare vraag. maar krijgen jullie straks nog ietscvan kraamzorg. of vanuit het ziekenhuis. of hebben jullie dat in het ziekenhuis? hier gaat het super met madam. Maar ik vandaag na de ha geweest abcreme. heeft niet echt aangeslagen. Heb nu abtableten. hopen dat deze wel helpen. Volgende week terug komen. mocht het niet minder zijn dan wordt ik doorgestuurd na de gyn.
Oh lekker meid. Wilde vandaag ook van het mooie weer genieten dmv wandelen, maar dat liep even anders. Moest met Sebas naar het CB en daar krabte hij zijn hele borst tot bloedens toe open. Ben al weken een creme aan het smeren tegen zijn erg droge huid, maar blijkbaar hielp dat niet. Zat vanmiddag met het mooie weer dus in een dokterspraktijk (en het liep nog uit ook) grom...morgenmiddag weer een poging.
Leoni: nou hopelijk dat dit nu gaat helpen dan, en wat gaan ze bij de gyn doen dan? of weet je dat niet? Deedee: dat is niet zo mooi! wat heeft de dokterspost eraan gedaan?
deedee: hopelijk is hij er snel vanaf. Leonie: Hopelijk slaat de medicatie nu wel aan. Meid: het was idd erg mooi weer, morgen weer zo'n dag. Vanmiddag ben ik naar de VK geweest voor controle. De beeb was goed aanwezig. En alle andere controle waren ook goed. En ik ben eindelijk aangekomen
Deedee hmm das veel minder zeg. hoop dat jullie morgen lekker van dit mooie weer kunnen gaan genieten. bij de dokter zitten is nix aan mt dit weer. liep bij mij vanmorgen ook een half uur uit. gelukkig zit mijn ha in de stad en ben ik lekker een broodje gaan eten bij de bakker met madam. mamootje ze gaan denk ik eerst kijken. maar heb een verdikking en het is ontstoken. nu kan die verdikking gewoon opgezet zijn door de knip zelf(zwelling) maar het kan ook een abces zijn. en deze moeten ze dan verwijderen. maar hoop gewoon dat de tabletten nu aanslaan. labrador. meid wat een super nieuws. fijn dat alles goed is. en super dat je nu aangekomen bent. grappig dat je daar nu blij om kan zijn. ik baalde voor de zwangerschap altijd als ik wat was aangekomen. en in de zwangerschap vondt ik het fijn. dan heb je echt het idee er groeit iets in mij.
labrador: wat fijn dat je bent aangekomen! Lekker idee DD: jeetje, hopelijk is het snel over! Karin: jeetje, toch balen, maar aan de andere kant kan je nu wel mee naar mexico. Jij was toch ookin Cyprus geweest? Waar precies? Mijn ouders hadden daar vroeger een huis waar we altijd heen gingen. Ik ken het hele eiland, benieuwd waar jij zat! Angela: wat een gave foto's! Joyce: oooh wat ben ik blij voor jullie! En ik ben ook wel benieuwd of je nog een beetje zorg krijgt thuis, jullie moeten ook gewoon overal aan wennen... Misslisa: hoe gaat het met jou? Heb ik iedereen gehad? Anders sorry! Hier slaapt Y. eindelijk weer door. Ze slaapt weer van half 7 tot 7 uur. Heerlijk! Het gaat echt weer ff lekker met haar. Ze loopt nu echt BIJNA... Ben druk bezig voor haar verjaardag. We zijn ook nog bezig voor het huis, alles is rond, nu wachten we alleen nog op de bankgarantie... Zouden we elk moment kunnen horen. Dus sorry dat ik er zo vaak niet ben, gewoon erg druk. X
Monique wat goed dat t zo goed gaat met y! En wat slaapt ze lekker door!! Super dat ze bijna loopt!!! Leo, hè bah wat klote dat t niet aanslaat! Hoop dat de pillen wel hun werk doen! Vandaag weer een heerlijk dagje in de tuin!
morning ja we kunnen hulp krijgen alleen willen we dan niet echt zo, alleen de sonde inbrengen en als er iets echt is dan bellen we , woensdag komen ze voor intake ect. maar we hoeven en willen niet veel kunnen veel krijgen hoor mja.. monique wat een spannende tijd! en wat super van yuna karin en al ongi? heb gister ff bijgelezen ff kijken wat ik nog weet o ja leo ab slaat niet aan? das balen! Es hoe is het met bo haar hoesten? ben benieuwd of het al minder is
Joyce: het is wel fijn dat je veel zou kunnen krijgen. Dat is goed geregeld! Ik denk dat ik wel zo iemand zou zijn die nog ff hulp wil. Maar als jullie dat niet willen dan hoeft het niet toch? Ze nemen wel aan dat als er iets is dat jullie bellen. Ik kan me voorstellen dat je nu EINDELIJK even met zn 3en wil genieten en geen andere mensen wil.
Monique: Yuna alweer bijna 1 jaar en al bijna kan zo lopen. Zo leuk! Joyce: Ik snap dat je geen hulp wil, je hebt natuurlijk al veel geleerd en gedaan in het ziekenhuis. Verder hier weinig te melden. Vannacht slecht geslapen. Ik merk dat ik nu minder lekker lig en als ik op mijn buik wil liggen (zover het nog kan) gaat de beeb trappelen, dusa dan maar weer omdraaien.
monique indd dat is de gedachte even met zijn drietjes martijn is morgen dan vrij dan weekend en dan maandag gaat die weer gewoon werken hihi ach ja lab balen maar voor het goede doel . hier is net de zuurstof man geweest en we hebben heul veul zuurstof in huis nu haha ga zo ff schoonmaken dan naar stal dan naar nienke
joyce: dan mag er ook niemand in huis roken toch? Of deden jullie dat al nooit? Labrador: jou zwangerschap herken ik echt goed Ik was elke keer blij als ik aankwam,helaas was dat maar heel weinig. Ik heb gisteren getest, ik blijf maar misselijk en moe (als in mijn zwangerschap) zelfs collega's zeiden: je bent toch niet zwanger he!? Dus even getest, maar tot nu toe negatief...
wij rookte al niet in huis monique en nu mag het zeker neit meer maar werd niet gedaan hoor oeh ok heb je geen voorbehoedsmiddelen dan? anders griepje? of willen jullie voor de tweede?
Ooh beter dat er al niet gerookt werd. Hier ook niet hoor, wij roken allebei niet en visite ook niet. Ik ging opeens bloeden door de pil heen, en steeds misselijk, dus geen cylcus meer, echt een rommeltje. en aangezien ik misselijk blijf, dacht ik, ff testen
Joyce: Dus Nienke kan komen! Monique: Misschien dan toch een griepje? Ik heb een tijd buiten gezeten, maar het werd wel erg warm in de zon en ben dus even naar binne gevlucht.
@Joyce, wat heerlijk dat het er eindelijk goed en positief uitziet. Bo hoest nog steeds en zal waarschijnlijk ook nog wel aanblijven houden. @Monique, wat heerlijk dat het met Yuna beter gaat. @Lab, fijn dat je ben aangekomen. Ik heb trouwens tot op de dag van de bevalling nog heerlijk op mijn buik geslapen. Lukt soms best en Bo paste zich aan. trappelde even tegen maar heeft het uiteindelijk opgegeven. Anders toch met een voedingskussen proberen te slapen. @Angela, mooie foto's @Leonie, balen dat je ontsteking niet minder wil worden. Hoop wel dat je AB aanslaat en je niet terug hoeft naar de gyn. Hier gaat het redelijk. Bo wordt nog steeds soms 's nachts wakker en dan na dat ze haar speentje heeft gehad slaapt ze weer, alleen is dit steeds een 45 min voor mijn wekker gaat. Dus ben elke dag vroeg wakker en het is erg druk op het werk en met mijn moeder gaat het niet zo heel erg goed. Dus een hoop stress. De collega die vorige week heeft meegelopen wouden ze eerst aannemen maar nadat ik had gezegd dat het niks gaat worden wouden ze er toch vanaf zien. Alleen heeft ze uiteindelijk zelf gebeld dat het niks gaat worden. Dus nu nog steeds druk opzoek want we hebben verder helemaal niemand. Dus nu wordt er mogelijk tijdelijk een zzp-er ingehuurd die ook mijn verlof heeft gewerkt. Dus ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Want ze was er niet altijd. Ik lees dus wel mee en zal proberen steeds te reageren, maar dit zal niet altijd lukken. Ben ook erg moe aan het worden en zou het liefst steeds om 19uur naar bed gaan, maar onze kleine meid moet om 22.30 nog een flesje hebben en JJ weigert om die te geven. (jij bent toch thuis) heb het namelijuk al meerdere malen geprobeert. Krijg dan te horen dat hij al zo veel in huis doet en zijn avond pas begint om 19.30 om rustig te kunnen gaan zitten. JJ is een soort van autistisch dus is lastig om hem op andere gedachten te brengen vandaar.
Es jeetje wat een gedoe allemaal op je werk maar thuis ook als jj echt niet van gedachten kan veranderen kan je dan niet de wekker zetten of val je dan daarna niet meer in slaap Leonie balen dat die ab niet aanslaat hoop voor je dat het geen abces is Joyce heerlijk dat nienke al bijna naar huis mag eindelijk lekker met z`n 3tjes Monique spannend allemaal met het huis en ben benieuwd of y loopt voor haar eerste jaar Ik was idd in cyprus in het turkse gedsslte in het plaatsje gerne (kyrena) Ik ben vandaag (zoals verwacht ) ongi geworden
Joyce: Wat apart al die zuurstof in huis, ik kan me daar niks bij voorstellen haha.. Weten jullie al zeker of Nienke morgen komt? Monique: Wat fijn dat Yuna weer de oude is! Ik kan me voorstellen dat je druk met van alles zijn. Maakt toch niet uit, we zien je af en toe wel verschijnen Met mij gaat het wel een stuk beter, voel me niet meer zo ziek en moe! Nog wel af en toe bloedverlies, daar bel ik morgen even de VK over. Labrador: Mooi dat je aangekomen bent!! En tja dat slapen gaat lastiger he Hielkje: Jeetje meis denk je een beetje aan jezelf! Je bent geen robot!! Wilt hij ook niet bijvoorbeeld dat hij de ene dag de laten fles geeft en jij de dag erna weer? Een beetje afwisseling? Rustig aan hoor!! Karin: Aan de ene kant balen dat je ongi bent, maar het kwam nu niet uit toch? Vandaag ben ik met Luuk weer bij mijn moeder op de boerderij geweest, hij heeft zich heerlijk vermaakt met oma haha! Hooi aan de paardjes gegeven en met de hondjes gespeeld
@Lisa, ik zou graag willen om het zo te doen, maar het nadeel van iemand met autisme is ze zitten vast in een bepaald ritme en dat is heel erg moeilijk te doorbreken, dus dat Bo niet volgens een ritme leeft is voor hem heel erg lastig en eigenlijk niet mee om te gaan. Dus vandaar dat alles in de zorg op mij aankomt Lisa, fijn ook dat je je weer iets beter voelt en dat Luuk zo goed je moeder heeft geholpen met het verzorgen van de dieren. Heb je je t-shirt al binnen. @Karin, klinkt raar, maar fijn dat je nu ongi bent geworden kan je starten met de pil en weer gaan uitkijken naar het starten van de behandelingen. Ik kan wel een wekker zetten, maar daarna val ik helaas niet meer in slaap en lig ik heel erg lang naar het plafon te staren, dus dat is helaas geen optie. Ga mijn dag afsluiten en dan ga ik zo mijn mooie meisje halen en lekker naar huis. Vanavond even naar mijn moeder en dan morgen nog 1 dagje werken en dan WEEKEND. Ben er zo aan toe