hey meisjes! @joyce, morgen de grote dag voor nienke?! @esther, knuffel voor jou! @monique, gek dat je zo misselijk blijft! @labrador, fijn dat je wat bent aangekomen! @lisa, vervelend dat het bloedverlies nog niet weg is! @angela, hele mooie foto's van lucas! @karin, wel een lange cyclus! nu weten jullie wel waar jullie aan toe zijn! Hier enorm druk, dus heb even snel bijgelezen. Ik ben ook toe aan weekend pffff
Joyce: een hele fijne dag vandaag! Wat moet het fijn zijn dat Nienke eindelijk naar huis komt. Hier gaat alles zo zn gangetje. Pijn aan mn borsten zeg, auwa. Maar zwanger deze cyclus gaat em niet worden want omdat ik volgende week dat onderzoek heb mag ik deze cyclus niet eens zwanger worden. Dus het is nu seks met condooms. Wat een gepruts zeg. Fijne dag meiden!
Joyce: heel veel plezier en succes vandaag, geniet er heel veel van! GFH: ja, dat lijkt me ook erg gepruts inderdaad, alsof je nog in je tienerjaren zit Hier ben ik begonnen aan mijn eerste taart. 1 taart voor 17 personen, 1 klein taartje voor haar en 40 muffins... Ben benieuwd.
Joyce: Heel veel plezier vandaag! Hoe laat mag ze naar huis? Monique: Dus jij bent nog wel even bezig met taarten bakken. Lijkt me wel raar als ze 1 jaar word. Vorige jaar was je dan aan het bevallen van je kleine meid. GFH: Dat is zeker prutsen. Karin: Je weet nu wel waar je aan toe bent en je kan gaan starten met de pil. Esther: Knap van je dat je met iemand met autisme zo goed kan leven. Ik weet heel goed wat autisme inhoud. Op mijn werk hebben we mensen met verschillende gradaties in autisme en het is niet altijd even makkelijk.
@Labrador, het is zeker best wel heel erg schakelen, maar als je alles rustig aanpakt en hem begeleid gaat het meestal wel goed, maar soms heb je je momenten. @Monique, bak ze. Lijkt mij ook heel erg raar dat je meisje nu bijna een jaar is. Maar ook weer heel erg bijzonder. @Joyce, geniet van vandaag.
Esther: lijkt me wel moeilijk dan hoor, om af en toe tot hem door te dringen! Wel knap van je, want zo te horen ga je er goed mee om! Genieten jullie ook zo van het lekkere weer? Labrador: nog misselijk? Ja, het is zeker een gek idee. Helaas moet mijn man tot vannacht overwerken dus ik moet vandaag alles alleen doen. Gelukkig komt ene vriendin me zo helpen bakken en versieren
@Monique, mijn beste vriendin heeft ook een man met autisme en haar oudste zoontje ook. Dus heb iemand om op terug te vallen om te vragen hoe ik dingen het beste kan aanpakken. Maar het is soms best wel heel erg zwaar. Want heel erg zwart wit denkend zorg ik nu soms voor 2 kinderen. Omdat hij met Bo te onzeker is hoe hij voor haar moet zorgen en dus erg op mij hangt hierin. Wel fijn dat je vriendin je zo komt helpen. Wanneer ga je het op het KVD vieren. En 2e vraag wanneer zullen we weer eens iets afspreken?
monique: Wel lekker dat je vriendin je komt helpen. En ja ik ben nog steeds misselijk, maar gelukkig niet zo erg als de laatste week. Dus hoop dat ik nu weer een paar goede dagen krijg. Ik ben ook aan het genieten van de zon, lig heerlijk op de loungebank en ga nu een broodje eten en vanmiddag naar het water met de honden.
Joyce: Geniet van vandaag!! De zon lacht jullie tegemoet op deze mooie dag! Monique: Leukk taart bakken, leuk dat je vriendin ook komt helpen! Wanneer is Yuna nou precies jarig? Esther: Ik vind het maar knap van je! Ik weet eerlijk gezegd niet of ik het zou kunnen. Wel fijn dat je er met je vriendin over kan praten, zij zal als geen ander weten hoe je je soms voelt! GFH: ohhh die stomme condooms haha, niks voor mij Maar goed het moet even voor je onderzoek Ik heb net even de verloskundige gebeld over het bloedverlies, ze bellen zo terug.
@Lisa, spannend. Ik hoop dat je voor de zekerheid nog een echo mag laten maken. Gewoon voor je eigen gerustheid.
even kort maar nienke is er!!! hihi en ze doet het super is al noodgedwongen meegeweest het dorp in moesten nog een weegschaal zonnebrand enz hebben en tijn had verkeerde meegenomen haha dus tsjaa, maar ze doorstond het voortreffelijk ! slapend en wel! ga weer naar me wijfie x
Joyce, super dat jullie meisje eindelijk thuis is. Lekker genieten van je meisje en het mooie weer. Esther, wat lastig voor jullie beide dat jj niet niet tegen onverwachte veranderingen kan. Bedoel zeker met bo, met een kind kun je niks plannen. Hier genieten we lekker van het weer.lekker welke dag met lucas een rondje lopen. Giste hebben we een spaarrekening geopend voor hem dus nu kunnen we die gaan vullen
Heey meiden. esther inderdaad knap van je. Lijkt me inderdaad wel lastig op sommige momenten. maar wel fijn dat je een vriendin hebt. die in het zelfde schuitje zit. en dat die je kan helpen. joyce wat een super gevoel of niet. lekker het gezinnetje compleet in huis en wel. ga lekker genieten van jullie drietjes. jullie hebben er veelste lang op moeten wachten. monique tis dat je ver weg woont anders kwam ik wel even voor proeven hihihi. de tijd vliegt echt he. raar idee om te beseffen dat rond deze tijd vorig jaar de bevalling ging beginnen. beleef je dit ook zo? hier vandaag lekker de stad in geweest. en naar mijn gevoel slaat de ab ook aan. heb minder last. zeker met lopen. maar dan moet niet het verband verkeerd zitten
Joyce: Super dat Nienke thuis is! Lisa: Wat zei de VK? Leonie: fijn dat je vooruitgang voelt Ik ging vanmiddag mijn medicijnen tegen de misselijkheid halen. Maar ik kreeg ze niet mee. Moest eerst naar de HA. Om een lang verhaal kort te maken. De HA heeft een kort onderzoek gedaan en alles was goed. Nu een verwijsbrief voor de VK gehad en die moet ik maandag bellen, want de medicatie die ik gebruik kan/mag ik niet voor langere tijd gebruiken. Dus ben benieuwd wat de VK zegt maandag.
Joyce: wat goed, geniet ervan, moet heel fijn zijn om haar eindelijk thuis te hebben! Labrador: wat gek!? Heb je emasafene? Die had ik ook tot week 26 ofzo... Nou, taarten en cakejes klaar... Pff wat een werk, ben kapot. Heb er 1 extra gemaakt... Dit is de grote taart: