Hoop niet dat Lisa slecht nieuws heeft gehad! Monique, taartjes zien er heerlijk uit! Good job! Ohw vriendje en ik hebben vandaag besloten dat we in april 10 dagen op vakantie gaan!! ben benieuwd hoe t met n gaat in t vliegtuig!
Meid: wat leuk, en spannend, waar gaan jullie heen? Joyce: hoe ging de eerste nacht? Lisa: en wat zei de vk? Hielkje (en de rest): tussen 2 en 5 vieren we het, dus kom maar langs
Monique, gefeliciteerd met je meisje!!!!! 1 jaar alweer de tijd vliegt! We gaan naar zuid Frankrijk, dus maar een kleine vlucht kleine 2 uur vliegen, mooi om even te testen hoe dat gaat! haha
Monique: Gefeliciteerd met je meissje! Mooie taarten heb je gemaakt en ze zien er heerlijk uit. Ik heb idd de Emesafene, ik snap er ook niet veel van, maar goed. Meid: heerlijk om lekker op vakantie te gaan. Gaan jullie in een hotel?
Monique, gefeliciteerd en fijne dag met je gezin en familie Meid, lekker hoor op vakantie Joyce, hoe gaat het met nienke thuis?
Joyce hoe is het om met zn 3e thuis te zijn de nacht een beetje goed door gekomen Meid lekker hoor op vakantie en ook al lekker snel Monique fijne dag vandaag Ik vier vandaag ook mijn verjaardag straks eerst met mijn schoonmoeder hapjes maken heb gister met een vriendin taarten gebakken n van 1 tot 4 komen dan de oppaskinderen en vanavond vrienden en familie druk dagje dus maar ik heb er zin in
Lab, we gaan in een luxe huisje op de camping Karin, ja best snel hè maar voel me super & nik doet t ook heel erg goed.. Dus we dachten voordat ik weer moet werken gaan we er nog ff tussen uit.. En we hebben gekozen voor t vliegtuig omdat ik een reis van 1400 km nog niet echt zie zitten met nik in de auto.. Karin gefeliciteerd en maak er een mooi feestje van!!
Naja, het is soms wel goed dat de dokter je even wilt zien labrador, maar in principe zijn ze gewoon getest natuurlijk voor zwangere vrouwen. Ben benieuwd. Ooh meid, een leuke oefen vlucht kan je gelijk kijken hoe het gaat. Lijkt me wel spannend! Bedankt voor de felicitaties! Zo gek vandaag, elke keer denk ik: vandaag een jaar geleden deed ik dit en dat. Ze is trouwens geboren om 17.27 dus officieel nog niet 1 Hier de cakejes:
Monique ik vind t ook erg spannend! Maar heb er wel onwijs veelzin in! hopen dat t weer ook goed is in la france Mooie cakejes
ja kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt. Ze is toch in een andere omgeving enzo. Maar goed, ze is bij jullie, moet goedkomen.
Monique van harte gefeliciteerd met yuna. Al bijna 1. gaat echt snel hoor. karin jij ook genieten vandaag. En gefeliciteerd. meid lekker hoor. benieuwd hoe jullie kleine meid het vliegen bevalt. hier zo de laatste kraamvisite. en daarna lekker met ons drietjes de stad in.
Twijfel, laatste kraamvisite??? wij zijn nog niet eens halverwege volgens mij Monique, ziet er ook al zo lekker uit. Ik heb cupcakes gebakken voor de kraamviste had ze in de vriezer gedaan en nu halen we steeds eruit wat we nodig hebben en dan lekker muisjes erop. Karin, gefeliciteerd Ben net ff in de tuin bezig geweest dacht trek ff de oude planten eruit die dood zijn...die zitten te vast in de grond dus dat mag ik weer niet doen, zo frustrerend dat ik zoveel dingen nog niet zelf mag doen. Ruben is niet thuis die haalt de winterhanden van de auto af en ook bij beide ouders en van zijn ouders moet hij apk keuren dus voorlopig kan ik niet verder in de tuin
hoi hoi eerste nacht is goedgegaan ze melde zich steeds een kwartier voor de voeding dus om 11.45 en om 03.45 maar vanmorgen een uur te vroeg ipv 08.00 om 07.00 dus die heeft martijn gedaan ik had haar om 07.00 bij ons in bed gehaald haha en daarna niks meer gemerkt mja was ook wel erg moe. Karin Gefeliciteerd! Monique gefeliciteerd met Yuna..(bijna dan) Es hoe is het nu met JJ? kan je het er wel met hem over hebben dan? Meid lekker vakantie~ Lab toch wel netjes dat ze er zo bovenop zitten en je niet zomaar herhaling geven hoe frustrerend het nu ook voor je is. ik ga weer nienke haar speel mobiel opdraaien haha