Monique: gefeliciteerd met je kleine grote meid Veel plezier vandaag en de taarten en cupcakes zien er mooi en verrukkelijk uit! Karin: jij ook een hele fijn dag vandaag, ben je vandaag ook echt jarig? Gefeliciteerd in ieder geval! Meid: wat leuk nu al op vakantie en dan ook nog vliegen ook Wanneer gaan jullie? heb ik even gemist geloof ik Esther: knap van jou hoe je met JJ omgaat, lijkt me wel zwaar als je zoveel zelf moet doen. Hier heb ik daar af en toe ook last van (al heeft vriend geen autisme) maar die overziet dingen ook niet altijd even goed en moet hem dan ook vaak instrueren, wordt er af en toe helemaal gek van... Joyce: wat fijn dat Nienke het zo goed doet thuis, en wat een geweldig leuke foto's steeds op FB!!!! Lisa: ik ben benieuwd hoe het met haar is!
Labrador: heb je nu nog wel genoeg medicijnen voor het weekend dan?? Hier hadden we een super druk weekend gepland, ik was helemaal gestresst dus we hebben 1/3 afgezegd en ben nu lekker aan het genieten van Fenne in alle rust! Zo leuk met dit weer met haar wandelen en kleertjes aan zonder 5 lagen Maandag komt mijn bakfiets en kan ik lekker gaan fietsen met haar
@monique, gefeliciteerd met yuna, lijkt me heel bijzonder als ze 1 jaar wordt! @karin, jij ook gefeliciteerd @joyce, wat heerlijk dat nienke thuis is en dat het zo goed gaat. Ik ben heel blij voor jullie @labrador, ik heb ook best een tijd emesafene geslikt, nooit iets gezegd dat dat niet mocht ofzo. Ik lees dat iedereen lekker aan het genieten is van het mooie weer, hier net ook even lekker gewandeld. Ik denk dat ik de winterkleertje maar ga opruimen!
Heey meiden!! Sorryyy gister ben ik helemaal niet meer op de computer geweest! Op zich een heel fijn gesprek met de VK gehad en we hebben afgesproken dat ik dit weekend even bijhoud hoe het gaat en dat ik maandag dan even bel voor een extra echo tussen door.. Monique: Gefeliciteerd met je meisje!!! 1 jaar alweer, pff wat vliegt de tijd he!! Leuk zien de taarten eruit!! lekker ook vooral hahah!! Joyce: Wat heerlijk dat jullie samen zijn, en de nacht is dus best goed verlopen!! Super hoor, ik ben stiekem best trots op jullie Karin: jij ook een hele fijne dag Ben je vandaag jarig? Gefeliciteerd Meid: heerlijk op vakantie!! Spannend hoe ze het in het vliegtuig gaat doen! Maar dat zal wel goed komen
Hier is het ff erg druk dus ben er minder...sorry Joyce; ik geniet van je foto's op fb! Geweldig dat het zo goed gaat!! Monique; gefeliciteerd met je meisje!! Mooie taarten heb je gemaakt!! Karin jij ook gefeliciteerd! Hier gaat alles prima, lekker van elkaar en het weer genieten vandaag!
Even snel bijgelezen om te kijken hoe het met Lisa (en natuurlijk de rest) is, maar vooralsnog alles goed dus? Gelukkig Sebas krabt nog steeds. Echt beetje zielig. Vandaag heeft hij zijn eerste fietskm's met papa gemaakt We hebben een Kidcar gekocht. Sebas vindt het geweldig. Lag lekker te slapen in dat ding
@joyce, met JJ gaat het redelijk, hij heeft echt dagen dat het heel erg goed gaat en dagen dat hij minder toegankelijk is. Wat fijn dat het goed gaat met Nienke, je leven zal nu wel heel erg op zijn kop staan, maar wanneer jullie er aan toe zijn komen we graag langs. Wil haar zo graag knuffelen.... @lisa, fijn dat je zo een goed gesprek hebt gehad en nu misschien toch een extra echo krijgt. @momique, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter. Kom wel een andere keer langs. Maar mooie taarten heb je gemaakt. @Karin, jij ook een hele fijne dag vandaag. Wij hebben vandaag de tuin bij mijn moeder gedaan en Bo lag heerlijk in de tuin te slapen en daarna ben ik samen met mijn moeder kleertjes gaan kopen voor Bo ze past nog maatje 62 alleen had/heb ik niet zo veel 68 en dat komt er nu wel aan. En toen hebben we heb graf van mijn vader in orde gemaakt en toen heerlijk naar huis een gewandeld met ons gezinnetje en nu ligt dochterlief heerlijk te slapen en papa in de tuin en mama gaat zo haar haren kleuren. En dan vanavond heerlijk Bo en ik en papa naar de kroeg.
Heerlijk shoppen voor Bo. Sebas moet trouwens al bijna naar 74 (bovenkleding dan!) Veel plezier vanavond in de kroeg Esther
Lisa: wel fijn een extra echo! Zou ik wel voor bellen hoor. DDB: wat groot al 74! Hier heeft ze van boven ook nog 74 Verschil moet er zijn Wat vervelend dathij nog zo'n last heeft! Hielkje, dat klinkt lekker! Leuke middag gehad dus! Y, is zo gruwelijk verwend, niet normaal, ze heeft zelfs een hele keuken gekregen... (dat was mijn idee voor haar 2e verjaardag, haha niet dus) En de taart... ik dacht dat ze er niets mee zou doen, ziehier... Wat vond ze dat lekker!
Mamootje, ik had volgens mij ook niet gezegd wanneer we gaan..,14 april Monique, mooie foto! Es', lekker dagje dus!! Veel plezier vanaaf Lisa, fijn een extra echo! blijf t raar vinden dat ze in nl zo weinig echo's doen! Ddb, hij groeit goed dus!
Even klagen, kwam er dus net via fb weer achter dat onze "vrienden" weer eens met elkaar hebben afgesproken en wij weer eens niet zijn gebeld. Ik ben er nu zo klaar mee dat ik ze van fb heb gehaald en tegen JJ heb gezegd. Ik hoef ze niet meer in huis te hebben en ze hoeven ook niet meer te bellen. Hij vond dat ik er te zwaar aan til, misschien ook wel maar ik heb geen ander mobiel nr en voor een verjaardag weten ze me wel te vinden. Nu dus ook niet meer. @deedee. Ik ben heerlijk met Bo thuis en JJ gaat even weg. Jij hebt ook een lekker dagje gehad. Ben je al naar de ha geweest met die uitslag want dit is ook niet goed. Misschien een vorm van eczeem. @meid, lekker idee om nog een op vakantie te gaan, voor je weer mag beginnen. @joyce, wat heerlijk dat het zo goed gaat. @monique, toch fijn dat ze zo verwend is en dat je taart goed is bevallen en ze hem erg lekker vond. Wij hebben besloten dat we volgende week naar een buggie gaan kijken en dan gaan we waarschijnlijk voor de quinny zapp xtra. Omdat deze ook in lig stand kan. Veder zit mijn haar nu n de verf. Wordt weer lekker rood, dat ben ik eigenlijk altijd alleen mijn hele zwangerschap en tot nu toe eigenlijk niet meer gedaan. Ga lekker genieten van mijn vrije avond tot morgen
Nou Es' ik geef je groot gelijk! Ik zou al lang klaar zijn met ze! Zo erg dat ze voor een verjaardag wel bellen, alsof t alleen om de cadeautjes gaat :s Wij hebben de quinny buzz die kan ook liggen
Esther: geniet van je avondje Joyce: Wat fijn dat Nienke het zo goed thuis doet. En leuke foto's op FB. monique: Geweldig hoe ze het taartje oppeuzelt Mamootke: Ik heb genoeg pillen voor het weekend en een paar dagen erna. Ik had een paar dagen geen last van lekkende borsten, maar net na een slaapje toch met een grote vlek in het shirt wakker geworden
~Lisa ik zou er gebruik van maken toch even extra zekerheid! Es ja moeilijk is dat de buien en ja nu is het ff passen en meten ik was vanmorgen met nienke alleen omdat martijn ff voor een nieuwe auto moest kijken en daarna ben ik naar stal geweest en had tijn nienke natuurlijk belde die 4x dat had ik al gedacht en ben dus expres niet gaan rijden haha lekker ding! Monique wat een heerlijke smeerboel maakt ze er van! en keuekentje hihi ja ken het mijn nichtjes hebben er allebei 1 gehad voor kerst Meid lekker hoor vakantie nja zeg lekker maar ik hou er niet van haha Flora druk? met? haah DDB sebas al 74 wauw die gaat hard nienke heeft 50 Catherina haha dus nu al de zomerkleren in de kast lekker hoor! Es tjsa meis je hebt van die mensen...ik heb al mega lang geen contact meer met wat mensen en nu ineens o we moeten echt snel weer afspreken ect ect . pff ja daag dacht het niet he! haha Mamootje jaaa tis echt heerlijk genieten hoor met de kleine meid ! wel even wennen en doordat we financieel en geestelijk wat leeggezogen zijn moeten we alles ff op de rit krijgen..maar komt goed Owwjaaaa gister belde de klachten commisie van het CBR ...en jawel mijn TTT blijft gewoon geldig! haha en me examen is gratis me=happy moet hem nu dan wel echt halen
@esther, ik geef je ook gelijk hoor, dit is nou al de zoveelste keer! Lekker dat je een avondje met bo hebt en ook lekker je haar weer in de verf. Doe je dat altijd zelf? @monique, haha ze zit lekker te smikkelen zo te zien. Wat voor taart was het? @deedee, jeetje dan wordt sebas echt al flink, hier nu maat 68. @buggy, wij kunnen de wandelwagen gewoon tot buggy ombouwen, kan dat bij jullie niet? Hier een heerlijk dagje gehad, ik moet normaal altijd op zaterdagochtend werken, maar had nu maandag extra gewerkt dus vandaag vrij. Is toch wel erg lekker zo'n normaal weekend! Vanavond lekker rustig avondje, gisteren al uit geweest dus nu lekker relaxen.
@joyce, lekker dat hij gratis opnieuw mag, wel zo eerlijk trouwens, hoop dat je hem haalt. Scheelt alvast weer een hoop tijd!
Jeah joyce super nieuws! Nik heeft ook nog maatje 50 Cath, wij hebben de buggy zit ook bij de kinderwagen !
@catharina. Wij kunnen hem wel ombouwen tot een buggy, maar JJ wil heel erg graag een goede wendbare nieuwe. En de quinny zapp xtra is met de mamma mazzeldagen leuk geprijsd. Dus we gaan volgende week naar de nieuwe prenatal in Amersfoort. En qua verf voor mijn haren. Ik doe het of zelf of mijn schoonmoeder doet het. Maar had nu de mousse gekocht en dat is echt heel erg makkelijk zelf te doen.. Moet alleen wel weer even wennen aan het rode haar. @joyce, kan me best voorstellen dat hij je 4x belde. Het is voor hem erg nieuw en jullie zijn natuurlijk qua verzorging steeds samen geweest. Naar wat voor een auto heeft Tijn gekeken. Lekker dat je je examen opnieuw mag doen gratis en dan wel halen, dan kan je ook een keer bij mij langs komen. Maar wij komen eerst naar jullie toe.
E.mma zit al in de buggy de kinderwagenbak vindt ze tegenwoordig vreselijk. Gelukkig kan de wandelwagenopzet ook bijna helemaal plat is iets beter voor haar lijfje. Haha Joyce: voor mannen is get toch een beetje anders dan voor vrouwen. Wij hebben er van nature meer gevoel voor denk ik wel eens. En druk met;werk (te veel) paardjes rijden en natuurlijk E.mma!!! Gisteren met een huilende E.mma vriendje zijn dressuurproef voorgelezen op concours haha voor alles een eerste keer! Monique; mmmmmjammie ik snap Y wel!! Lab; lektieten haha door de bv hier nog steeds....geef sinds een paar weken 's nachts een borst dan stroomt die andere bomvol om re kunnen kolven 's morgens maar dat lekt soms ook wel! Meid; lekker ff weg en in een betaalbare periode! Ik ben voor de zomervakantie aan het kijken we wouden eerst een huisje maar ik vind het belachelijk duur. Leen de Caravan wel van pap en mam! Zoooooo nu ga ik nog ff een tukkie doen, fijne zondag alvast meiden
Flora, idd! In de vakantieperiode betaal je zo 600 euro meer voor een week! Belachelijk! Groot gelijk dat je de caravan van je ouders mee neemt! wij hebben beide eind aug en sept vakantie, dan willen we naar spanje, wel in een hotel, maar dan is t alweer goedkoper.. Lektieten, heb ik (gelukkig) geen last van gehad! Ook niet na de bevalling pijnlijke borsten ofzo.. Nik kwam opeens vannacht weer voor een fles.. Nja ook wel logisch want de laatste fles was om 21 u. Ze kwam om 4 u nieuwe tijd.. Nog netjes! En nu heeft ze weer een fles gehad.