@Esther ja ik ben woensdag met hem bij de HA geweest nadat hij zich 's morgens helemaal tot bloedens toe open had gekrabt. de HA zei dat het geen eczeem is maar dat hij een enorm droge huid heeft. Hij mag nog maar max. 1x per week in bad en dan moet er vette olie in. Liever eigenlijk helemaal niet in bad en alleen met de washand wassen. Heb voor een week hormoonzalf gekregen. Wil dat eigenlijk niet maar die jeuk is ook niks. En nog een extra vette zalf erbij. Ik smeer hem bij iedere luierverschoning helemaal in. Het hele rode is er wel vanaf, maar zie hem nog wel kriebelen. Nik heeft het dus netjes gedaan meid! Joyce ik hoop dat je snel je rijbewijs haalt. En die Emma al in de buggy! Denk dat wij er binnenkort ook aan moeten geloven. Hij wordt wat groot voor het bakje.
DDB, ach sneu dat hij zich helemaal kapot krabt! Ik hoop dat de zalfjes hun werk doen! In dld wordt gezegd dat je je baby zoiezo maar 1 x in de week in bad mag doen.. voor de rest met washandje wassen. Dat is beter voor het huidje zeggen ze.. Wij doen nik om de dag in badje, want ze heeft ook best een droog huidje. (nja badje, we douchen met haar, of ze gaat mee in het grote bad)
Joyce: Fijn dat je gratis het examen over mag doen. Meid: Lieve foto Esther: Wij gaan s woensdag ook naar de Prenetal in Amersfoort. Ben jij hier al geweest, hij is net open en ik ben benieuwd hoe het eruit ziet.
@labrador, ik ben nog niet geweest, wou wel een keer maar toen was hij nog niet open. Wij gaan zaterdag want dan is JJ ook vrij. @deedee, Bo kan nog prima in de wagenbak, die is nog groot zat, maar ze wil graag alles zie en zitten vind ze veel leuker. Wel zielig van zijn huidje. Ik hoop dat het snel nog beter wordt. @meid, leuke foto, wij doen Bo ook om de dag in bad, zou best vaker kunnen zij heeft een hele vette huid, we hoeven haar ook niet in te smeren. Doen we soms wel, ruikt ze extra lekker naar zwitsal Net even bij opa en oma geweest en nu ligt dochterlief uitgeteld in bed te slapen. En wij gaan de Voice of america kijken. Tot later
Hier ook om de dag in bad, de andere dag doe ik haar met een washandje. @deedee, wat zielig voor arme sebas, hoop dat het gauw minder wordt. Ik denk dat S.ienna tandjes gaat krijgen, ze kwijlt enorm en kauwt heel veel op de bijtring. Ze kan trouwens nog goed in de wagenbak, dus ik wacht denk ik tot een half jaar met de buggy, lijkt me beter voor haar ruggetje.
Ligt een beetje aan de buggy; ik kan hem nagenoeg plat leggen dus als we lopen en ze slaapt dan ligt ze alsnog plat
@catharina, Bo begint ook tandjes te krijgen. Kwijlt ook en kauwt heel erg op haar handjes. Ze begint 2 bultjes te krijgen op haar onderkaakje. Dus ben benieuwd hoelang dit nog gaat duren. Daarom willen wij ook de quinny zapp xtra kopen die kan ook nog helemaal plat
Meid: wat een super mooie foto! Wij wachten ook nog met de buggy opzet, al is het nu wel heel verleidelijk want Fenne wil graag alles bekijken en in de wagenbak vindt ze het niet meer zo leuk. Maar zij is echt nog klein en kan nog lang in die bak, dus ze wacht maar gewoon! Vind het toch fijner nog voor haar
Heey meiden! Joyce: super dat die nog geldig is! Wel een opluchting Meid: wat een lekkerding is nikky!! Dd: wat sneu voor sebas zeg...altijd naar he! Monique: zoooo die kleine meid van jou is dus lekker verwent! Leuke foto met haar taart! Hier hebben we het dit weekend aan familie verteld, echt ontzettend leuke reacties gehad...had ik toch niet helemaal verwacht...ik had veel verwacht dat ze zouden zeggen nu al?? Haha...nu alleen nog even naar mijn vaderlief en broer en dan is het geen geheim meer!
meid, wat een gave foto! Lisa: wat fijn dat iedereen zo goed reageerde! (verder niet bijgelezen, sorry!)
Lisa, fijn dat iedereen zo positief reageerde. Meid, mooie foto. Prenatal, wij zijn er gister geweest, erg mooie winkel Joyce, gelukkig dat het zo is afgelopen met cbr
Goedemorgen! Dankjullie Lisa wat goed dat iedereen zo leuk reageerde! Wat zeiden ze van luuk zijn shirt? Die prenatal bij de snelweg is toch de grootste? Ik wil binnenkort ook even gaan als we in Gouda zijn
Goedemorgen, Ik heb net de VK gebeld omdat ze afgelopen vrijdag moeilijk deden om de Emesafene(medicijn tegen de misselijkheid) mee te geven. Zometeen de brief van de HA afgeven bij de VK en dan gaan ze vanmiddag overleggen hoe nu verder.
@lisa, wat leuk dat iedereen zo positief was! @meid, super mooie foto van nik! Vandaag mamadag. Vanmiddag naar de orthoptist met m'n meisje en daarna heerlijk even wandelen met dit super weertje!
Catharina: Heerlijke weer he! Ik ga zo ook lekker een stukje wandelen Net de VK gebeld, en we hebben de echo volgende week maandag 2 april..dan ben ik ook ruim 12 weken dus kunnen ze alles goed beoordelen. Als het nou erger wordt moet ik wel weer bellen. Ze dacht zelf niet dat het iets ergs was omdat het af en toe komt en dan heb ik weer een paar dagen geen bloedverlies..e dacht zelf dat het kwam omdat mijn lichaam in de war is van het vanishing twin syndrome wat vaak voorkomt zei ze.. Geeft me toch weer een rustiger gevoel.
Lisa: kan me voorstellen dat je daar iets geruster op wordt. Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden dan, extra echo is echt beter! Labrador: en, medicijnen gekregen? Catharina; wandel lekker!