Ga me zo maar psychisch voorbereiden op vandaag. Ik wou zo dat ik niet gedeeld van een kleine hebben kon overslaan. (de prikken dan) ik vind het zo zielig en kan er zo niet tegen. Maar ja het hoort erbij. Ik spreek jullie later weer. Veel liefs Esther
esther suc6 vandaag. mamootje, gefeliciteerd met jullie dochter.ben benieuwd naar een foto. meid, gefeliciteerd met je vaste aanstelling. gfh, fijn dat alles er goed uitzag en dat ze deze cyclus gelijk in de gaten gaan houden. Ben benieuwd of ze iets kunnen vinden. Duim voor je dat je snel zwanger bent. hier een vermoeiende week gehad,druk op het werk en me onderrug doet zo'n zeer dat vreet zoveel energie maar gelukkig mag ik zo naar de ff fysio
Es sterkte vandaag! Tweet knuffel voor jou! gelukkig kan je zo naar de fysio... mamoo hoe gaat het? en ik ben ook benieuwd hoe het met sallie is? hier nog steeds lekker zwanger
Even kort..wij zijn nog steeds in het ziekenhuis. We mochten gisteren nog niet gaan Om 10 uur moet Fenne weer naar de kinderarts toe. Ik ben echt ontzettend zenuwachtig en hoop dat alles goed is nu!
@esther, ik snap je helemaal, lijkt mij ook echt niet leuk, zo zielig! @mamootje, dat valt tegen, ik hoop dat alles oke is zometeen! Hier weer flink onrustig na de ochtendvoeding en veel huilen, nu slaapt ze eindelijk even, kan ik weer eventjes wat doen. Vanmiddag visite en vanavond naar een verjaardag. De dagen gaan zo snel....
@mamootje wat vervelend dat ze nog niet naar huis mag. Hoop dat nu wel alles goed is. @catharina, balen dat ze zo onrustig is. Hoop dat ze voorlopig even blijft slapen. Bo heeft haar prikken gehad en mama is even weg gelopen. Misschien volgende keer toch even blijven. Ze ligt heerlijk rustig te slapen nu in haar wipstoel met billen massage. Hij trilt namelijk. Ze is heel erg goed gegroeid echt niet normaal. Ze weegt nu 4690 gram en is 55 cm lang. Dus Mw. Heeft even een groeispurt gemaakt de afgelopen 4 wkn Ga even wat dingen doen zolang ze slaapt. Tot later.
Klaag klaag Ik verveel me... Mijn ene kat is niet bij me weg te slaan vandaag zal hij iets aanvoelen?? Ik hoop het zo! Gelukkig is alles goed gegaan met de prikjes Esther!
Onze ene kat is al twee dagen weg. Nou doet ze dat wel vaker maar ik vind het niet leuk! Goed gegroeid Esther!! E.mma was vanmorgen alweer 4150 gram, k ga dr opgeven voor obese THE baby edition!
Zo die bollie van jullie doet het goed Floor!! Balen van jullie kat! ik zal me ook echt vreselijk voelen... Hopelijk is ze gauw weer terug ik duim voor jullie!
Uhmm mama's hadden jullie aan het einde ook last van hele waterige afscheiding? Ik heb er al aan geroken maar het ruikt niet zoet.. dus ik ga er vanuit dat het gewoon waterige afscheiding is wat ik verlies en geen vruchtwater. Ik durf er gewoon niet meer op te hopen dat er in 1 van deze dagen iets gaat gebeuren... maar goed we zien het wel weer! Afwachten maar.
Dday; he herkenbaar, liep gewoon bijna langs mijn benen! Net lekker met E.mma buiten geƫest, stukje met de honden gelopen, stallen gemest en paarden binnen gezet. Mana is up Ans running again. Kleine meid lag lekker te babbelen in de stokke!
Ja bij mij loopt het er ook aardig uit moet ik zeggen... Voel je je alweer zo goed joh dat je alweer stallen kan uitmesten enzo?? Dat is wel heel fijn Lijkt me heerlijk met de kleine buiten lopen Maar goed geduld geduld
Ik ben al echt fit, beetje beurs litteken nog van de knip. Ga van de week ff op mijn paard!! Alleen stappen Maar ik heb zo veel zin
Oh floor ik ben zo jaloers. Ik kan niet eens naar mijn paardjes toe om te voeren! Ik mag namelijk niet autorijden. Pfff en ze staan maar 1 km hier vandaan. Het lijkt wel de andere kant van de wereld (lopen mag ik ook nog niet zo ver...K.keizersnede...zo einde zeurmodus) Dday ik herken het zelf niet, maar ik heb bijna niks gemerkt aan voortekenen. Catharina lekker even shoppen! Geld uitgeven worden meisjes blij van. Wendy fijn dat ze meteen begonnen zijn. Je werkgever moet je gewoon even lak aan hebben. Het is voor jouw goede doel.
Nou idd wees daar maar blij om. Ook al weet ik dat het moest ik blijf er van balen. Niet zozeer voor mezelf, want het gaat al best redelijk, maar gewoon omdat ik nu een hoop extra gedoe heb wat ik liever zelf had geregeld. Maargoed nog "maar" 4 weken zullen we maar zeggen.