Lisa en Monique: Ik heb een aantal pillen meegekregen, dus zit gelukkig niet zonder. at heb ik vorige week geprobeerd, maar was er weer ziek van en moest overgeven. Vanmiddag hebben ze overleg dus dan hoor ik meer. Meiden, geniet van het mooie weer als het kan. Ik ga vanmiddag naar mijn werk, we hebben een cursus.
labrador: ik kon ook niet zonder die pillen hoor! Ik dacht dat ze niets hielpen, totdat ik ook niet meer nam, wow dat heb ik geweten Kon niet eens meer een boekje voorlezen aan de kleuters, bleef dan ook maar kokhalzen. Vanochtend verjaardag gevierd op het kdv. Echt te schattig. Zo, en nu is het emotionele weekend achter de rug. Wel gek hoor, je beleeft je bevalling ed weer helemaal!
Monique: Dat geloof ik ook, dat je alles weer helemaal beleefd..Voor mij is het nu bijna een jaar geleden dat ik steeds werd opgenomen..Gek idee! Wat heb je getrakteerd op het KDV? Labrador: echt heftig zeg dat je niet zonder die pillen kan..! Hopelijk krijg je ze gewoon weer..!
Hier heeft Luuk sinds vandaag eindelijk door hoe die moet staan, hij is er helemaal vrolijk van haha Alleen nu voor het middag dutje een uur bezig geweest om hem te laten slapen..Hij ging steeds maar staan, uiteindelijk toch maar zijn slaapzak aangedaan en nu slaapt hij dan eindelijk haha! Kleine boef
Lisa: ja dat loopt bij mij nog steeds, ik ben na de bevalling 1 week thuis geweest voordat ik doodziek werd opgenomen. Deze tijd een jaar geleden was ik al ziek en over een paar dagen opgenomen worden. Achteraf besef ik (meerdere mensen om mij heen) dat de kraamzorg echt een fout heeft gemaakt. Ze heeft zich echt nalatig gedragen. Maar ja, nu niets meer aan te doen. Maar voor jou komt die tijd er ook aan ja, dat het allemaal een jaar geleden is... Gek hoor. En jij hebt binnenkort natuurlijk vervolg Op het kdv heb ik varkenshoofden getrakteerd met daarin als neus een danoontje. Echt heel schattig.
Monique: Dat is waar ook, jij bent daarna nog best ziek geweest! Slordig ( en dat is zacht gezegt) van de kraamzorg..daar blijf je nog een hele tijd mee zitten he!? Ik heb erg veel last gehad van 1 dag voordat Luuk werd geboren dat ik tabletjes kreeg om de baarmoedermond week te maken, alleen kon ik daar niet tegen en kreeg Luuk geen zuurstof meer en werd ik vervolgens als een pop behandeld kreeg allemaal prikken, mijn kleren werden van mijn lijf geknipt en moest meteen naar de verloskamer..natuurlijk alles voor de kleine man! Maar daar heb ik het af en toe nog best moeilijk mee..Blijft echt hangen he!! Hopelijk is de volgende bevalling minder heftig haha, inleiden wil ik zoiezo niet meer met die tabletten!! maar goed zullen ze ook niet meer doen met mijn geschiedenis Dat klinkt zeker leuk! Ik ben nu uitnodigingen aan het maken voor Luuk zijn verjaardag, en voorbereidingen voor de taart..Ik wil graag een Bumba taart maken..dat vind Luuk zo leuk
@Lisa, fijn dat je nu alsnog een extra echo krijgt. Steld je ook iets meer gerust en fijn dat iedereen zo leuk reageert. @Lab, balen van die aanhoudende misselijkheid. Hoop dat je toch weer gewoon je medicatie krijgt. Verder wel alles gelezen, maar zit op mijn werk en niet alles is blijven hangen. Mijn collega is ziek dus moest plotseling werken vanmiddag, heb de ochtend wel vrij gehad. Eigenlijk moet ik morgen ook werken. Maar heb mijn pootje stijf gehouden. ik kan wel oppas regelen maar wil ook wel een dagje thuis zijn met mijn kleine meid. verder gaan we hier nu echt grote problemen tegemoet. We zouden iemand inhuren voor een komende periode maar die kan niet en we hebben geen nieuwe assistente. Dus vanaf 24-4 hebben we helemaal niemand op mij na. Dus ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen....... Ik kan echt niet meer werken. Mijn schoonouders gaan 4 wkn met vakantie en mijn moeder werkt onregelmatig en ik ga mijn meisje echt geen 5 dgn bij iemand brengen omdat ze op het werk niemand kunnen houden die wel bevalt. Dus dat wordt voor iedereen een hoop stress. Zo fijn..... Dus niet. Maar ik blijf mijn 3 dgn werken en zie wel hoe het gaat lopen. Wordt er nu al vrolijk van
ow dacht op me gemakje ff te lezen en reageren maar typ nu met 1 hand want vrouwtje nienke vwil niet slapen lab hopenlojk mag je ze houden es tjees lekker bezig op je werk bah indd poot stijf houden ja! lisa ik zag foto op fb echt gaaf! monique haha leuke traktatie hier vanmiddag visite gehad van mijn dinnetje die is 7 okt bevallen man wat een enorm verschil met nienke! scheelt maar 3 dagen maar tycho is uiteraard een stuk groter lacht met veel geluid schreeuwt pakt vast ech ect maar goed nienke vond hem maar eng met zijn gegil.. hihi hmm nu pit ze wel op me schoot haha lekker ding
Monique: oh leuk om haar verjaardag op het KDV te vieren. Esther: Houd je ppot stijf hoor, ik zal ook niet meer gaan werken omdat hun niemand kunnen houden. VK heeft gebeld en ik mag de medicatie houden. Ben er erg blij mee.
Fijn labrador!! Jeetje Esther wat een gezeik! Succes ermee! Joyce en Lisa; leuke foto's op fb!! Zo net thuis....lang gewerkt. Normaal slaapt em al maar nu door de zomertijd is ze nog wakker. Even live drinken!
Goedemorgen meisjes! Lab super dat je de medicijnen mag blijven gebruiken! Es', pff het wordt ook maar niet beter op je werk hè! Je poot stijf houden hoor! Hun probleem, niet de jouwe! Joyce, ik zag de foto's op fb, wat n verschil ! Flora, lang dagje! Gisteren met n naar de stad geweest. Ik moest pasfoto's van haar laten maken voor haar paspoort.. Ze zijn zo leuk geworden verder nog ff geshopt voor ons beide
meid: lekker om er opuit te gaan met N. Is je vriend weer werken? Ik zit weer te wachten op babydump. Er komt een monteur langs om onderdelen te vervangen van de meubels. Ze komen tussen 8 en 12, dus ben bang dat het nog wel even kan duren.
Oeps we hebben ons voor het eerst verslapen (wonen 6 jaar samen en is nog nooit gebeurd) ruben begint op zijn werk om 8.00 uur en we schrokken om 8.30 uur wakker. Lucas heeft ons aardig bezig gehouden vannacht normaal slaapt hij tussen zijn voedingen door nu al twee nachten dat hij na zijn voeding van midden in de nacht niet wil/kan slapen zijn uur bezig geweest. Joyce, leuke foto's op fb Esther, idd niet jouw probleem, al kan ik me voorstellen dat het wel zo voelt omdat jij het werk niet af gaat krijgen en niemand is die het doet op de andere dagen. Lab, fijn dat je de medicijnen mag houden. Meid, ging het goed pasfoto's maken Vandaag zijn we drie jaar getrouwd, toen was het stuk kouder als vandaag.iedereen die kan geniet van de zon
Lab, nee mijn vriend is momenteel nog thuis. Zijn contract werd niet verlengd dus druk op zoek! Angela, gefeliciteerd!! En verslapen, kan een x gebeuren toch.. Vervelend dat Lucas niet wilde slapen! Nik had haar laatste fles om 23:00 u en werd vanmorgen wakker om 7:30 u.
Angela: Gefeliciteerd! Meidat heb je een verteld idd dat je vriend ontslagen is. Hopelijk hefet hij wel snel werk. Ik zit nog steeds te wachten op babydump, wil graag even weg.
Lab ik hoop het ook! Het is nu natuurlijk wel ff lekker dat hij thuis is, maar het moet niet te lang duren natuurlijk! Mamootje, jou vriend kreeg ook geen nieuw contract weer hè?! Heeft hij al weer iets gevonden? Wachten duurt lang hè lab
Goedemorgen meiden!! Labrador: Wat super dat je de medicijnen mag houden, dat maakt het toch fijner voor je denk ik Esther: Jeetje je bent toch geen robot..ik zou inderdaad gewoon je grenzen aangeven en 3 dagen is zat! Je hebt ook nog een prive leven! Kop op meis!!! Knuffel! Joyce: Ik zag de foto's ook! Maaruh jeetje wat is Nienke een lekker vrolijk meisje zeg Geweldig om te zien Tweety: Gefeliciteerd met jullie 3 jaar Hier kregen we gister te horen dat Opa weer een tia gehad heeft..ik ben gister avond meteen met mijn moeder naar het geweest en hij had het erover dat nu zijn goede kant verdoofd voelde Hopelijk valt het allemaal mee, ik ga zo weer even naar hem toe met Luuk! Verder het ik een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo Vrijdag 25 mei!
Gedsie Lisa wat een rot nieuws! Ik hoop dat je opa snel opknapt! 25 mei de 20 wkn echo alweer duurt nog even, maar de tijd vliegt! Jeetje dan ben ik alweer aan t werk Zo ik heb net n. Haar Duitse paspoortje gehaald, zoo schattig! (zo raar in nl moet je een week wachten, en in dld maken ze m waar je bij bent)
Lisa: beterschap met je opa! EN de 20 weken echo alweer, ach je bent er zo! Meid: Idd in NL moet je er een week op wachten. Ze zijn geweest van Babydump en het ziet er allemaal goed uit.
Hoi dames Ik lees nog wel steeds mee hoor Ester wat een toestand allemaal op het werk ik hoop dat ze snel een oplossing vinden Meid wat leuk een paspoort voor de kleine meid dus je bent nu helemaal klaar voor de vakantie Joyce zo te horen gaat het allemaal goed met N en geniet je ervan dat ze eindelijk thuis is hoop dat jullie snel alles op de rit hebben Lisa wat vervelend nieuws van je opa hoop dat hij snel wat opknapt En de 20 weken echo duurt nog even maar de tijd vliegt vast voorbij tegen die tijd weet ik waarschijnlijk of de 2e behandeling is aangeslagen