Even kort, heb een meid, die niet wil slapen en alleen maar bij mij wil zijn. We zijn vandaag weer bij het cb geweest en ze weegt nu 7720 gram en is 65 cm. En doordat ze dus nog redelijk klein qua lengte is. Vinden ze haar te zwaar. Dus ik moet nu meteen over op maar 4 flessen en ze mag geen speen meer anders gaat ze niet praten, dus ik zeg ze kletst ons de oren van onze kop de hele dag door. Maakt niet uit ze mag geen speen meer. Sta je dan met je bek vol tanden. Rijstenbloem mag ze ook niet. Krijg nu een schema wat ze nu moet/mag gaan eten. Op de sagen dat ik vrij ben red ik 4 flessen makkelijk, wat ze krijgt pas een fles als ze wakker wordt, maar gaat ze naar het kvd kom ik altijd uit op 5 flessen dus dat wordt puzzelen. Ik ga me meisje weer vermaken reageer vanavond wel verder
jeetje esther, ik zou dat echt met een korreltje zout nemen hoor! Echt het cb... pff ik vind het niets. Maja je kan het proberen.
Labrador: wat fijn dat je de medicijnen mag blijven nemen! Angela: nou 1x verslapen in de 6 jaar is netjes hoor! wel vervelend dat lucas nu al 2 dagen niet kan/wil slapen Esther: nou ik vind het nogal wat heb cb jou 'verplicht' die pondjes gaan er ook weer makkelijker vanaf wanneer ze gaan bewegen en dat van die speen vind ik ook grote onzin hoor, met de spraakontwikkeling van het kind. Tuurlijk de hele dag dan kan ze niet babbelen, maar als jullie ervaren dat ze veel babbelt, zie ik geen probleem?! Meid: ja mijn vriend heeft ook geen contractverlenging gekregen. Hij had na 2 weken weer werk (wel op uitzendbasis maar wel garantie van werk...achjah wat betekent dat tegenwoordig?) en na 2 weken was hij alweer thuis omdat er iets tegen zat op de bouwplanning. Het zou 2 weken duren die tussenpoos, duurt nu al 3 weken en ze verwachten nog 3 weken! Ondertussen dus ook maar gauw naar iets anders zoeken want dit werkt niet!!! Mbt werk: ik weet niet hoeveel de mama's hier werken? ik zou 3 dagen werken maar nu noodgedwongen 4 ivm ontslag vriend, maar ik vrees dat ik dit niet lang volhoud hoor! 4 dagen, ik mis mijn meisje!!! en ik ben kapot moe
esther: ik heb er nog eens over nagedacht, en vind het heel erg vreemd dat ze dat tegen je zeggen! En die speen? Lekker laten gaan, hoe oud is ze zeg! Mamootje: ik werk 3 dagen en ben dan helemaal moe. Ligt ook aan het soort werk wat je hebt natuurlijk Hoewel mijn man best wel helpt in het huishouden vind ik toch dat de verantwoordelijkheid voornamelijk bij mij ligt, dus daar ook nog druk mee...
mamootje: Het zal idd erg pittig zijn! Karin: Ben je nu met de pil begonnen? Esther: Ik zou me niet al te veel vh CB aantrekken.
Es', persoonlijk zou ik niet teveel aantrekken wat t cb zegt! Je moet doen wat goed voelt. Mamootje, bah vervelend hè! Ik zou ook 3 dagen gaan werken, maar zolang vriendje niks heeft zal ik 4 dagen blijven werken.. Zie er ook al tegen op!
@lisa, spannend hoor 25 mei de 20 wkn echo. @mamootje, wel vervelend dat je partner nu geen werk heeft en jij hierdoor nu 4 dgn moet werken. Snap dat je je meisje mist en gesloopt bent. @meid, voor jou is het dus ook spannend hoe het bij jullie gaat lopen. Is er in zijn beroep op dit moment wel werk? Lekker hoor op vakantie straks in april. En dan nu al een paspoorten voor haar. Ik heb het er met JJ overgehad en die zei ook je hebt het de vorige keer specifiek gevraag over de late fles om die te laten vervallen en dan nu dit. Hij zie ook meteen de volgende keer dat je een afspraak hebt dan ga ik. Wil wel eens weten wat ze te zeuren hebben. Heb vandaag echt een drama dag met Bo. Ze is heel erg onrustig en niet te troosten. Ik moest met mijn moeder even naar Terstall omdat we kleertjes voor Bo weg hadden laten leggen ivm 30% korting die we kregen vanavond en hij belde om 20.45 waar ik bleef omdat ze ontroostbaar was en hij haar niet stil kreeg. Nu ligt ze uiteindelijk bij ons op de bank te slapen. Hopen dat ze vannacht wel wil slapen. Mogelijk heeft ze last van haar tandjes en ze zit midden in een sprongetje..... Hoop dat het morgen wel goed gaat, want ik kan echt niet weg morgen. JJ heeft de buggy besteld via internet, we wouden namelijk de zwarte quinny zapp xtra en we waren bang dat als we zaterdag zouden gaan ze hem alleen nog in het rood zouden hebben. Dus die komt vrijdag of zaterdag.
Es', in het noorden is al heel weinig werk te vinden.. En de vacatures die er zijn, zijn technische kant.. En daar heeft mijn vriend niet voor geleerd.. Hij is/ was vertegenwoordiger.. Maar hij kijkt nu zelfs naar baantjes in de winkels.. Paspoort, nik heeft de dubbele nationaliteid, en het scheelt qua prijs meer dan dd helft tussen Duitse en Ned. Id/paspoort.. Dus heb nu voor de Duitse gekozen.. In april krijgt ze ook een Ned. Id kaart
Goedemorgen Ester wat raar van het cb maar ze veranderen ook altij van gedacht ik heb this 1 oudere en 2 jongere broertjes en mijn moeder heeft bij ons allemaal hetzelfde gedaan en bij mij oudere broer werd gezegd dat ze wel een ontaarde moeder was toen ze met 5 maanden nog geen fruit gaf en bij mijn jongste broertje (5 jaar later) was ze ook een ontaarde moeder omdat ze met 5 maanden al fruit gaf dus ik zal gewoon doen waar jij je goed bij voelt moeders weten het vaak goed genoeg Ik ben nu idd weer aan de pil en vind het vreselijk ben misselijk veel last van mijn darmen en ontzettend moe kan niet wachten om er weer mee te stoppen
@Karin, gaan we ook zeker doen en met het KVD gaan we even puzzelen met de flessen. En nu krijgt ze in de avond fruit om te kijken wat ze wel en niet lust en als ik dat dan weet kunnen ze dat op het kvd ook gaan geven en komen we langszaam beter uit met de flessen. Karin ik hoop zo dat dit de laatste keer is qua de pil. Maar wel vervelend dat je er zo heftig op reageerd. Wanneer ga je nu starten qua behandeling met de injecties. Ik duim voor je de hele tijd. Het is je zo ontzettend gegunt. Knuffel @Meid, dus Nik kan nooit in de politiek met haar dubbele nationaliteit. Ik blijf het apart vinden hoe groot de verschillen tussen nl en dld zijn. Qua controle is dat in dld echt veel beter geregeld en qua nacontrole ook van de kleine. Kunnen wij hier nog een hoop van leren. Nik krijgt waarschijnlijk ook de injectie tegen Tekenbeten, die is hier ook te krijgen, maar je moet hem zelf betalen terwijl hij in veel landen in het RIVM pakket zit. Ik ben weer heerlijk aan het werk. Bo heeft vannacht wel lekker geslapen en JJ ook. Ik niet zit toch best wel met mijn werk in mijn maag. Heeft er onbewust toch weer voor gezorgd dat ik weer ben begonnen met roken. Ik baal hier zo van. Maar het is me toch allemaal best wel zwaar. JJ zijn autisme en dan ook nog eens de stress op het werk. Hier wordt je echt niet vrolijk van en de toekomst ziet er nog steeds niet rooskleurig uit. Ik ga maar weer wat doen.
Karin, jeetje wat klote dat je lichaam zo reageert! ik duim heeeel hard dat dit de laatste x is!! Hoe gaat t verder met je? En de kindjes? Es', n. Moet op haar 18e kiezen of ze de Nederlandse of de Duitse nat. Wil hebben. Dus inprincipe kan ze de politiek wel in, haha.. De zorg is in dld idd veel beter dan in Ned. Alle prikken worden idd vergoed, behalve 1, tenminste je niet m eerst zelf betalen (een nieuwe prik, bestaat nu 2 jaar, en die moet voorkomen dat wanneer ze iets verkeerds eet, en dan ziek wordt, dat ze niet uitdroogd)
Esther: Wat raar dat ze dat zo zeggen bij het cb! Ik haal er altijd gewoon uit waar ik van denk er wat aan te hebben en de rest doe ik niks mee..Ik ben van mening dat wij als ouders het beste voelen wat ons kind nodig heeft..hun praten in het algemeen! Volg gewoon je eigen gevoel. Karin: Jeetje dat je zo last hebt van de pil..stomme zooi is het eigenlijk ook he! sterkte! Werk: Ik werk bij mijn moeder op het bedrijf en werk ongeveer 1 a 2 dagen..Luuk gaat dan ook gewoon mee. Maar ik zou 4 ook heftig vinden ( vooral zonder je kindje). Gister bij opa geweest, het gaat alweer een stuk beter..gelukkig zoet zijn goede kant het nog!! Het is waarschijnlijk een kleine tia geweest..Misschien ga ik vanmiddag weer even met Luuk
@lisa, wat lekker om bij je moeder te werken en de kleine man mee te kunnen nemen. Leuke banner heb je trouwens. @Meid, dan krijgt ze nog meer prikken dan wij hier in ned. Hier kreeg ik vandaag dus al de vraag of ik niet een ochtend extra wil gaan werken. Ik als antwoord: zou best willen maar Bo een naar het kvd brengen kan best, maar dan moet ik haar om 17.00 weer ophalen terwijl ik tot 13 uur werk. Zijn vraag hoezo dat dan: omdat ik wel voor een hele dag moet betalen. Soms kan ik haar voor een halve dag brengen maar als het vast is neem je een hele dag af. Zijn antwoord dat is dus geen optie. want bij opa en oma's kan niet. Mijn antwoord. Nee, JJ zijn ouders willen hun vrijheid houden en mijn moeder werkt en werkt onregelmatig en wil hier geen vrije dag voor inlaten plannen omdat ze op vrijdag ook altijd al vrij is. Daar baalde hij wel van maar ja is niet anders. Vrijdag hebben we weer een sollicitant hoop dat dit wat is. Duimen jullie voor mij.
Esther: inderdaad voet bij stuk houden op je werk! jij hebt het zo te horen ook zwaar genoeg met werk/huishouden/bo/man! kom op zeg, jij doet al hartstikke je best op je werk! Wat een lieve foto! ik had ze al gezien op fb Lisa: wat lekker zeg dat je bij jou moeder werkt en luuk gewoon mee kan! er ook maar 1 a 2 daagjes. *jaloers* Meid: ja ik werk nu dus ook 4 dagen door mijn vriend, maar ondanks dat het super fijn en luxe is dat hij hier al het huishouden en eten etc. regelt (scheelt enorm veel energie) vind ik 4 dagen nog zoveel. De weekenden vliegen voorbij met fenne en zie haar soms alleen rond de fles van 11 uur heel eventjes! Ga denk ik toch een dag minder doen, ook al wordt dat financieel lastig. Zit zo in dubio!! Karin: wat balen dat je zo last hebt van de pil! hopelijk de laatste ronde voorlopig...
Mamootje, begrijp hoe je je voelt! Ik werk 4x9 uur, en enkele reis is ook nog eens een uur rijden. Zie er dan ook wel tegen op! hoop dat vriendje snel iets heeft gevonden! (gelukkig heb ik een goede baan, maar anders was t Financieel niet te doen. Maar t moet ook niet te lang duren zo) Ik hoop dat jou vriend ook snel iets anders heeft!