Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    Hey meisjes,

@esther, ik vind het allemaal wel erg streng van het CB hoor. En ik vind Bo er super uit zien, ze is gewoon een heerlijke baby, ze ziet er helemaal niet te zwaar uit.
    Ik duim voor je wat betreft je collega!

@meid, wat leuk dat nik haar 1e id al heeft!

@mamootje, kan me goed voorstellen dat je het zwaar vindt, maar misschien nog even volhouden tot jullie financieel weer wat ruimer zitten.

@karin, wat rot voor je, hoop dat je snel weer mag stoppen

Ik werk 5 dagen maar werk meestal 6/6,5 uur op een dag.

Hier maandag met m'n meisje bij de orthoptist geweest voor haar oogjes en helaas niet zo goed nieuws gekregen. We moeten voor nu haar linker oogje 2 keer een kwartier per dag afplakken. Maar ze zal waarschijnlijk in de toekomst ook geopereerd moeten worden, waarschijnlijk als ze ongeveer 1 jaar is. Ik vind het zo zielig....arm meisje.

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Cataharina: Wat heeft ze aan haar oogjes dan? Heb ik waarschijnlijk niet meegekregen.

Meid en mamootje: Ik snap dat het zwaar is voor jullie.

Esther: Ze zit al goed in de wagen.Maar is dit niet slecht voor haar rug?

Ik ben vanmiddag naar de Prenetal in Amersfoort geweest. Een mooie overzichtelijke winkel.
    Heb me helemaal suf gekocht :D, oa bad met standaard, voedingskussen, lakentjes, dekentjes, kleertjes voor de beeb en mij en easy bease voor in de auto.
    Ben nu helemaal gesloopt en ga lekker slapen. Trustren meiden!

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ze ligt ook erg veel, maar dit was even zitten voor de foto. Maar het liefst wil ze de hele dag zitten. En alles zien. Je hebt wel lekker geshopt hoor labrador. Dat is ook de reden dat we de quinny zapp xtra hebben gekocht. Die kan liggen en zitten.

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath, wat heeft s met haar oogje dan? Ach arm meissie!!

Lab, lekker geshopt dus!!
    Ik hoop dat je het badje vaker gaat gebruiken dan dat wij doen! ;) n gaat altijd mee douchen of in t grote bad!
    Volgens mij had monique ons al gewaarschuwd om geen badje te kopen.. (wij hebben ook nog de dure hoppop gekocht incl standaard.. ) Haha

Werk: gelukkig ben ik nog een maand lekker vrij :) eerst lekker genieten nog van mijn moppie! :)

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Esther, balen van je werk, maar nogmaals hun probleem is niet jouw probleem hoor.

Meid en mamootje, balen dat situatie niet anders is.

Catharina, ik heb denk ik ook gemist wat er met haar oogje is.wel sneu hoor

Labrador, dus je hebt de prenatal al leeg gekocht.

6. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@catharina, ik hoop dat het afplakken van haar oogje gaat helpen. Heeft ze een vorm van een lui oog of is de spier niet goed ontwikkeld. Je ben hier geweest ivm met het nog steeds scheel kijken van s.ienna toch?

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    heh catharina, bah wat een vervelend nieuws. Maar wel goed dat ze er wat aan kunnen doen!

Labrador: lekker gehopt dus:p

Badje: haha ja iedereen moet doen wat hij/zij prettig vindt:p Ik vind een badje niet prettig:p

8. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Catharina: Wat schrikken! Wat heeft ze aan haar oogjes? Hopelijk wilt het afplakken een beetje!

Labrador: Zooo jij hebt de buit binnen of niet? :p

Badje: Wij gebruiken het badje nog altijd! Luuk gaat meestal in het badje en 1 van ons douche..We hebben namelijk een inloopdouche en dat is dan erg gezellig!

Gisteravond heeft mijn moeder me meegenomen naar een stylingsavond, was echt heel leuk. Ze gingen advies geven over make-up wat het beste bij je past en je haar helemaal doen. Ook leerde ze dan meteen hoe je het zelf moet doen.

Dit was mijn resultaat, erg mooi..Ik heb bijna nooit make-up op..wel wat mascara maar daar blijft het meestal bij..Gelukkig hield ze het natuurlijk alleen de lippen moest ik aan wennen haha!

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    lisa: Leuk zo'n avond en je ziet er mooi uit.

Badje: Ik heb een standaard badje gekocht, maar wel een iets hogere standaard. Want bij de normale stond ik krom als ik de beeb in bad zou doen. En ik ben helemaal niet groot.

Gisteren een drukke dag gehad, wat nu weer resulteert in miselijkheid :(

10. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @esther, ja klopt, of ze een lui oog heeft weten ze nog niet helemaal zeker, daarom nu 3 maanden afplakken om te kijken of dat wat doet.
    En die operatie is inderdaad om de oogspiertjes te verzetten.
    Haar ogen werken niet goed samen en daardoor kijkt ze dus scheel.

@lisa, heel mooi hoor!

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catharina, wat erg. Lijkt me ook niet leuk om te horen. Wel goed dat je er zelf allert mee bent geweest om een verwijzing te vragen.

@Labrador, hier gaat Bo nog wel geregeld in het badje, onder de douche is echt geen optie want ze beweegt nu echt alle kanten op, dus ben blij dat we het badje hebben en ze vindt het heerlijk en wij mogen daarna de vloer dweilen. Wel vervelend dat dit dus het effect is van een dagje druk zijn.

Vandaag wordt bij ons de quinny bezorgd ben benieuwd hoe ze hem vindt.

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    N. haar pasfoto,, wilde hem even met jullie delen :)

13. Esther Fuck het CB hoor Bo ziet er geweldig uit!!! denk dat ze ook wat te zeuren gaan hebben over nienke hoor haha...

Lisa mooie foto!

Catherina balen meis nienke had de ROP in haar oogjes en daarvoor over een half jaar weer terug naar de oogarts in utrecht nja inmmiddels is dat over 3 mnd..

Lab balen meis

Meid ow heb gisteravond laat bijgelezen en niet alles is blijven hangen haha

Mamootje jeetje wijffie dat is zwaar kut zeg bah ! hoop dat alles snel weer op de rails is en je kereltje snel een baan heeft weer!

Flora wat een Geweldige Foto!!!

Zo he toch druk kind thuis haha...affijn nienke heeft deze week dus al drie keer de sonde eruit getrokken...fijn ...1e keer zelf teruggeduwt..tweede keer zorg laten komen en gisteravond laat had ze hem al lachend in de handen en lag ze er in bed mee te zwaaien *zucht* heb hem er nog uit gelaten fles om 00.00 dronk ze weg op 20cc na, fles van 04.00 overgeslagen :) ze werd niet wakker en ik dus ook niet erg he! en om 08.00 had dametje honger maar goed ook want wist niet wat ik anders met de medicatie moest doen dus die door de fles gedaan en jawel LEEG!! naar aanleiding daarvan ziekenhuis gebeld en gevraagd of die uit mag blijven als het goed gaat als het niet goed gaat dan moet die weer terug, maar ziekenhuis moet nog terug bellen maar ga haar zo ff de 12.00 fles geven hopen dat ze die wegklokt...dan ff naar de apotheek lopen en dan moet ik vanmiddag me kies laten trekken die is afgebroken en rot...klote antibiotica....

oww karin last van de pil jakkes hopenlijk de laatste keer!!
    een dinnetje van mij had al zoveel IUI behandelingen gehad en het werkte maar niet ...uiteindelijk mocht ze IVF proberen en tadaa in 1 keer raak en ze is nu 22 weken zwanger....

14. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Catharina: Best schrikken zeg! Hopelijk doet het afplakken al veel!!

Hielkje: Is het badje in de badkamer zetten geen optie? Dan is het niet zo erg dat er water overheen gaat! Ik ben benieuwd naar de quinny

Meid: Ach gos wat een heerlijk kindje haha :D Geweldig hoe ze op die foto staat, net alsof ze weet dat ze op de foto moet:p

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    meid: Wat staat ze leuk op de foto.

Joyce: Hopelijk mag de sonde eruit blijven, als ze er telkens uittrekt is ook niets

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@lisa, badje in badkamer is geen optie, omdat ik om het zo te zeggen geen badkamer heb. Ik heb een kleine ruimte met de douchebak en kleine tussenruimte deur en dan toilet. Dus dat gaat niet passen. Maar we doen het in de keuken en daar liggen plavuize dus geen probleem.

@Joyce, het is wel een lekkere meid met pit wel heel erg leuk. Ben benieuwd of ze haar flesje zo wel leegdrinkt.

@Meid, erg leuke foto.

17. Esther jaja hij mag eruit blijven!! mits ze minimaal 500cc op een dag wegdrinkt..nah vanmorgen al 90 vanmiddag 12.00 82 dan moet ze om 16.00 maar die kan later want ik moet naar de tandarts buuf moet oppassen tot tijn er is en ze heeft hem om 12 later gehad vanwege cb vrouw die kwam o kind huilt

18. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Hoi meiden.

Ik heb wel bijgelezen maar voel me niet zo lekker dus even niet de puf om op iedereen te reageren.

Vandaag de HSG gehad in het ziekenhuis. Nou ja, ik heb wel eens prettigere dingen meegemaakt. Kreeg er nogal wat kramp van. De artsen die er bij waren, waren wel allemaal fijn. Alles werd rustig uitgelegd en zo en ze vroegen steeds hoe het ging. Op het eerste oog zag alles er in ieder geval goed uit. Morgen dan nog terug voor de controlefoto en dinsdag de echte uitslag en dan wordt ook besproken hoe nu verder. Heb nu wel nog steeds pijn in buik. Voelt als menstruatiekrampen maar dan net iets erger.

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Quinny products - gb-en
    Dit is onze nieuwe buggy.
    Hij is ligt en erg makkelijk

@joyce, wat fijn dat Nienke de sonde uit mag houden. Nu verder gaat het lekker volgens mij bij jullie.

@gfh, vervelend van die krampen, maar hoop wel dat je dinsdag goed nieuws krijgt en antwoord krijgt op hoe nu verder

20. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Joyce wat goed dat de sonde er al uit mag komt natuurlijk door alle liefde en aandacht die ze nu krijgt 24 uur per dag daardoor gaat ze met sprongen vooruit

Gfh vervelend dat je buikpijn hebt en dat het onderzoek vervelend was hoop dat de uitslag goed is maar de mmm is nou eenmaal geen pretje ik ben al lang blij dat ik geen last heb van de inwendige echo`s want daar krijg je er ook heel veel van

Ester mooi buggy hoop dat die bevalt

Nou ik voel me al een stuk beter begin aan de pil te wennen merk nog wel dat ik snel moe ben maar verder gat het wel goed

Deel Deze Pagina