Esther: leuke buggy, heb je hem ook in die kleur? GFH: jeetje, wat vervelend. Blij dat je het gehad hebt dus! Sterkte! Joyce: haha wat een dametje is het ook! Maar wel goed nieuws dus! Idd echt met sprongen vooruit! Karin: wat vervelend dat je je zo voelt nu je weer aan de pil bent. Heftig! Hopelijk ebt t een beetje weg.
GFH wat is dat precies dat onderzoek dan? lijkt me pijnlijk niet leuk! knuffel! Esther aha leuk ding! wij hebben een heel ombouw ding haha ideaal!! Karin hoop dat de verschijnselen van de pil minder worden~ CB vrouwtje was trouwens zeer te spreken over nienk haha had anders verwacht!, maar goed ze woog genoeg ze was alert dronk erg beweegelijk gheghe tsja.. en had het heerlijk naar de zin, wel gefocusd op mama...ehm ja sorry mevrouw ik ben er ook de hele dag voor haar he...hihi. oo en we kwamen dus zo niet uit met de flessen vandaag kutzooi vanmorgen om 12.00 begon ik op tijd maar die vrouw van CB kwam langs dus nienke afgeleid hmm ok weer ff opwarmen konden we ondertussen wegen en luier verschonen, toen weer beetje drinken ondrtussen was het half 2 grr toen viel ze dus in slaap ja snap ik ...pff half 3 laatste beetje maar erin gedaan, was echt klote! om 16 uur moest ze er weer 1 maar ik moest naar de tandarts dus de buuf moest ff oppassen want martijn was verlaat, dus ik zei tegen haar zeg maar tegen tijn dat ze pas gehad heeft dat ze hem rond half 5 ofzo mag hebben...kom ik thuis om half 6 vraag ik en hoe ging de fles? hij fles? hoezo had ze toch gehad? ik nee man! hij oh dus ik fles gemaakt en die ging er gelukkig in mja dan zaten we met die van 20.00 nou eerst is ze in bad geweest toen mee naar spark toen ff langs me stiepap en jawel om half 9 kwam ze met honger!! hih gelukkig maar! dus flesje gemaakt maar ging niet zoveel in vond ik niet erg allang blij dat me schema weer redelijk klopt..nu om 00.00 en om 04.00 en dan gewoon weer netjes op schema! ow ja tandarts ....mag naar de kaakchirirg er moeten er 2 uit en dan twee plantaten in ...tandarts zei meteen och meis wat heeft je gebit geleden onder de antibotcia! kortom word medisch vergoed
Joyce, nienke wordt vast een dikke boef! Op de foto heeft ze nu al een heerlijk boevekoppie! Geweldig!
Joyce, dit is het onderzoek in het kort: Hystero-salpingo-gram betekent: het zichtbaar maken van de baarmoeder en eileiders door middel van een röntgenfoto nadat contrastvloeistof in de baarmoederholte is ingebracht via de baarmoedermond en hals. En ik kan je zeggen .... auw!
goedemorgen dames, wat een rust hier! Vandaag de enige dat dat ik Y. zie, veel gewerkt deze week en van het weekend ga ik met mijn moeder weg. Wel vreemd om dan weg te zijn van haar. Echt weg, ook niet thuis, maar zal wel goed komen. Hoe is het hier?
Joyce: Ze kijkt erg ondeugend op de 1ste foto Esther: Hopelijk bevalt de buggy Karin: Gelukkig dat je je nu beter voelt GFH: Het lijkt me idd geen prettig onderzoek. Heb je nog steeds last van buikkrampen? Monique: Het zal wel wennen zijn om een weekend weg te zijn zonder Y. Ik voel me vandaag weer wat beter. Dus ga vanmiddag de babykamer schoonmaken. Vanavond komt mijn broer logeren en morgen vieren we de verjaardag van mijn man.
Goedemorgen! Monique dat lijkt me ook vreemd! Vriendje en ik zijn 1 x uiteten geweest, en ik ben een avond naar een concert geweest, en dat vond ik al moeilijk! Maar het komt wel goed hoor ze is in goede handen
Heey meiden! Esther: Leuke wagen! Mijn schoonzusje heeft hem ook, ze heeft er heel veel plezier van! GFH: Jeetje lijkt me best heftig, hoe voel je je nu? Monique: Geniet van vandaag! Lastig om een weekend zonder je meisje te zijn, maar misschien wel even lekker! Joyce: Heerlijk meisje is het toch! Lekker ondeugend koppie ook!!
Net nog even terug geweest in het ziekenhuis voor de controlefoto. Binnen 2 minuten stond ik weer buiten. Dinsdag de uitslag.
GFH heftig! en nu maar hopen op gewoon goed nieuws en gaan met die banaan veel sexen haha ennuh ja tis waar zodra je kindje op je kamer slaapt en kindje is thuis sex je niet meer vanwege voedingen snachts kindje toch in de buurt ect haha .. monique oee spannend!! ja leuk he de foto's ..heb nu hele leuke ook van nienke en de hondjes ! zal ik binnekort ff posten
GFH: Hopelijk is het snel dinsdag en krijg je de uitslag. Hopelijk zijn de krampen minder geworden door de paracetamol. Moet ff klagen. Ben zo chagie en moe en pijn en misselijk pfff. Gaat mijn hond ook nog eens dood leuk het water in waar door hij nu stinkt en ik geen zin heb om hem te wassen. Morgen verjaardag van mijn mannetje en heb eigenlijk helemaal geen zin in al het bezoek. Zo dat lucht op Klaag modus uit.
Hoi Mijn broertje heeft net bij radio 3 fm een tattoo laten zetten door rob stenders wou ik even vertellen
Heey meiden. sorry dat ik er zo weinig ben. maar het is inderdaad waar dat een kleine veel tijd kost. maar geniet volop. ff reageren op de dingen die ik onthouden heb. Wel in een andere volgorde maar bedoel het goed. het badje gebruiken we regelmatig. nouja we. mijn mannetje doet dat. het is voor mij net een rothouding voor mijn rug. baal er goed van. maar niets aan te doen. ons madametje vindt het heerlijk. volgens mij catharina. Hoop dat het met het afplaken van het oogje gaat helpen. meid super leuke foto van nik. joyce bij jullie gaat het ook super. fijn om te lezen. en wat een ondeugende foto zeg. dat wordt straks echt een boefje. en de voeding loopt hier ook niet altijd op tijd. maar voor jullie is het wel wat belangrijker. maar aan de fotos te zien gaat het super. ben ook benieuwd naar de foto met de hondjes. esther. al wat meer duidelijkheid qua collega op het werk? labrador. lekker aan het winkelen hoop dat de misselijkheid toch echt een keer minder wordt. hoop dat je niet bij die paar procent zit die de hele zwangerschap misselijk zijn. moest wel ff 2 keer lezen je chaggie berichtje. er staat gaat mijn hond dood.... leuk. bij de 2de keer had ik hem door. lisa leuke foto. klinkt als een lekker verwendagje zeg. Gfh hoop dat snel weet hoe of wat. hier hebben we binnenkort een verjaardag. en daar komt iemand waar ik zorgen over maak sinds de geboorte van onze madam. zoveel dat ik de eerste paar dagen na madamsgeboorte alleen maar met haar bezig was ipv ons nieuwe gezinnetje. Ff kort uitleggen: toen z geboren was en we weggingen uit het ziekenhuis. liepen we de broer en vriendin van een aangetrouwde nicht net mis. deze gingen naar de kraamafdeling. om te bevallen na een zwangerschapsduur van 17 weken. Haar vruchtwater was gebroken. een paar dagen eerder en toen zagen ze dat hun kindje het niet zou reden. dus terwijl wij die dag weg gingen uit het ziekenhuis als trotse ouders. gingen hun naar binnen om.... maar nu waar ik het meest mee zit is dus die verjaardag. hun zijn er ook en wij zouden ook gaan. maar ik ben bang om hun te confronteren met ons toppertje. maar andere kant. we komen hun wel vaker tegen op verjaardagen. en kan z. niet steeds bij iemand anders laten. maar wil hun niet extra kwetsen. nu komen ze waarschijnlijk voor de tijd hier. maar ik ben zo zenuwachtig en ook een beetje bang op hun reactie. vooral die van haar. hoop dat jullie het een beetje snappen. Maar goed hier zit ik dus best mee. en baal ook wel dat ik op momenten alleen aan hun denk dan aan ons zelf. Ze staan niet heel dicht bij mij. maar wel dicht bij de andere familie.
Oh twijfel wat een lastige situatie maar als ze eerst nog langs jullie komen zou ik het er dan met hun over hebben en anders zou ik haar opbellen om het uit te leggen in iedergeval succez ermee