karin: haha leuk van die tatoo! Labrador: klagen mag hoor! Kan je man m vnvnd niet even wassen, het beestje? Twijfel: ik zou ze inderdaad ook opbellen, en eerlijk zeggen hoe je ermee zit. Eerlijkheid duurt het langst. En ik snap helemaal je gevoel, maar je kan ze inderdaad niet blijven ontlopen. Ze komen overal kinderen en moeders tegen, en zij moeten daar een weg in zien te vinden. Hoe hard dat ook klinkt...
Goedemorgen! Lab voel je je al iets beter? Leo, ik begrijp denk ik heel goed hoe jij je voelt! Mijn beste vriendin vertelde vorig jaar dat ze zwanger was, helemaal happy, want ze heeft operaties gehad ivm verklevingen aan haar eierstokken. Toen kreeg ze met 7 wkn een mk. Een paar weken later was ik zwanger, vond t zo moeilijk om tegen haar te zeggen! Een tijdje geleden was ze weer zwanger, van een tweeling, maar met 9 wkn een mk. Geboortekaartje sturen vond ik moeilijk.. Heb haar ook al een jaar niet meer gezien (ze woont ook ver weg) maar goed ik voel me dus schuldig tegenover haar, maar zij reageert juist heel lief en positief.. Praat erover! Spreek je gevoelens uit! Dat heeft ervoor gezorgd dat wij nog contact hebben!
goedemorgen, Leonie: Ik snap dat je het moeilijk vind deze situatie. maar wat de anderen ook zeggen, praat met haar en spreek het uit. IK voel me vandaag beter dan de afgelopen 2 dagen. We vieren vandaag de verjaardag van mijn mannetje. We hebben gezeged dat we het alleen vanmiddag en avond vieren.
Lab, fijn dat je je beter voelt! Het zal wel een druk dagje worden vandaag! Denk wel een beetje aan jezelf! Veel plezier vandaag! (en succes als je ernog steedsgeen zin in hebt!!) en gefeliciteerd voor je mannetje!
lab: gefeliciteerd met je man! Probeer hem zo veel mogelijk te laten doen, anders voel jij je morgen weer vreselijk en moet je weer veel bijkomen. Dat zou zonde zijn!
@leonie, gewoon je gevoelens uitspreken zoals iedereen hier zegt. En dan kijken wat er gebeurt. Is echt het beste. @mamootje, echt een leuk huis, zei tegen JJ zou het wel willen hebben is alleen te ver weg van ons werk. Helaas. Wel balen dat er niemand komt. De nieuwe mogelijk collega is een oudere vrouw, die ik best moet gaan helpen met bepaalde dingen. Ze heeft binnenkort nog een gesprek met de andere arts en dan loopt ze een keer een ochtend met me mee. Hoop dat het wat wordt, alleen als ze het wordt kan ze pas op 1 juli beginnen omdat ze een opzeg termijn heeft.
poeh leonie lastige situatie ik zou er gewoon eerlijk over praten met haar en vragen hoe zij ertegenover staat en zch erbij voelt maar ndd blijft lastig die situaties.. Lab lekker verjaardag vieren en die hond doucehn moesten wij van de week ook max sprong in de blubber ipv in het water haha.. esther hmm hoop dat het wat word! mamootje uhm huh hoe kan meid je huis zien?? ik moet deze ff delen
Heey meiden. tnx voor jullie advies. ik ga zeker met haar praten nu. vindt het wel zwaar. maar aan de andere kant is het zwaar voor beide. ik wacht nu af tot ze zegt wanneer ze komt. laat wel weten hoe en wat dan. labrador nog gefeli met je mannetje. joyce wat een lekkerding. en haar in het badje geweldig. en haar ogen spreken echt. super gaaf mamootje hoop dat je wat kijkers hebt gehad. hier zit de laatste voeding erin. nu lekker slapen. slaap lekker dames.
@joyce, ze had een link op fb gezet. Wat ontzettend leuke foto's van Nienke, vooral die in bad. @leonie, succes met de situatie, maar het gaat vast goed komen. Hier hebben we gisteren een relax dagje gehad. Bo was zo moe dat ze best veel geslapen heeft. Gisteren heeft ze voor het eerst meloen en broccoli gegeten en ze vond het lekker. Ik ga vanaf volgende week dinsdag starten met lijnen, was wat afgevallen door de bv maar het zit er allemaal weer aan. Dus ga kijken of het me gaat lukken. Hebben de bevallen dames ook nog veel last van zwakke banden. Ik zwik nog zo vaak door mijn enkels dat is echt niet normaal. Ga maar weer even iets doen, nu dochter weer heerlijk ligt te slapen. Tot later
JoyceL Lieve foto's Esther: Hopelijk is deze dame wel wat. Wil je veel afvallen? Gisteren de verjaardag gehad. Twas erg druk, maar ik heb het overleefd. Vandaag een relaxdagje en vanavond gaan we uit eten met mijn ouders en broer in een bbq restaurant.
Wij zijn bezig met de geboortekaartjes. Maar we hebben alle 2 een andere smaak en we komen er niet uit. We hebben 7 boeken met geboorte kaartje doorgebladerd en we komen er niet uit. Net ook op internet wat bekeken. Waar hebben jullie je geboortekaartje besteld?
Lab, wij hebben zelf een kaartje ontworpen op kaartjemix (zoiets) haha Ik heb helemaal niks hoeven doen om weer op oud gewicht te zitten.. En mijn buik was gelukkig gelijk naar de geboorte weer plat en strak.. Es', ik hoop dat je er niet teveel voor hoeft te doen!! Joyce mooie foto's meis!
@labrador en meid, ik wil minimaal 10 kg afvallen, dan ben ik bijna weer op het gewicht dat ik was toen ik JJ keerde kennen en dat is nu bijna 7 jaar geleden. Maar het gaat ze zeker lukken. Wij hebben ons kaartje besteld bij cardxl.nl, wij hadden hier ook onze trouwkaart besteld en we kregen dus korting.
Wij hebben onze kaarten bij een drukkerij besteld Pfff heb een behoorlijke productiedip, vanaf vrijdag leg ik e.mma al om de twee uur aan en kolf ik tussendoor. Heb nog steeds niet genoeg voor morgen, zucht.....krijg er bijna stress van.
Esther, dat is aardig wat wat je wilt afvallen. Ik ben er nu zes kwijt na de bevalling wel er ook nog 4 af dus eigenlijk willen we hetzelfde. Joyce, balen dat nienke niet goed wil eten hopelijk gaat het snel beter Flora, heb je het nog gered met kolven? Zou jammer zijn als het niet meer voldoende is. Verder ben ik het ff kwijt. Wij zijn afgelopen vrijdag om en tante geworden van bart. HULucas heeft dus erg neefje die precies 4 weken jonger is
Hoi dames wilde even laten weten dat ik nog wel steeds alles mee lees Tweety gefeliciteerd met jullie neefje
@angela, wel willen zeker het zelfde qua afvallen, maar jij geeft toch nog bv of ben geef je nu ook fv. Ik viel ook lekker af met bv, maar helaas voor korte duur. Dus dan maar even op deze manier. @flora, balen dat je zoveel moet voeden en kolven voor vandaag ik hoop dat het je gelukt is. @joyce, wat ontzettend vervelend dat Nienke niet zo goed wil drinken. Hoop dat je snel een oplossing hebt en mogelijk een andere manier krijgt qua voeden en niet weer een sonde die ze er steeds uittrekt. @karin, gaat het verder allemaal goed. Hier echt een K nacht een gehad. Bo lag heerlijk te slapen om 22 uur na haar laatste fles, en ze werd om 0.24 wakker, speentje en ze ging weer verder slapen toen om 1.15 weer wakker toen maar even bij ons gelegd en ze viel weer in slaap in haar eigen bedje gelegd en toen om 3.15 weer wakker, heel hard huilen en niet te troosten dus maar een flesje gegeven. Toen viel ze weer in slaap en toen was ze om 5.34 weer wakker, speentje weer gegeven en viel uiteindelijk weer in slaap en toen om 7.10 weer wakker, bij ons in bed en kunnen rekken tot 8 uur en toen maar eruit. Hoop dat het vandaag wat beter gaat. Ga haar weer op bed leggen. Tot later
Esther, ik geef bv idd. sta alleen al ruim 2 weken stil in gewicht maar ja komt vast wel weer. Wat balen zo nacht met bo.hopelijk gaat het vannacht beter. Karin, hoe voel jij je nu? Lucas viel de laatste week alleen bij ons op schoot nog in slaap 's avonds.gister besloten dat we hem dat niet willen aanleren hij moet toch ook in zijn bed inslaap vallen... Nou dat werd wat huilen, krijsen enz. maar uiteindelijk gaf hij het op en viel in slaap in zijn bed...en nu volhouden dan komt het vast goed