Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@angala, probeer het vol te houden, het is moeilijk. Maar hij zak er uiteindelijk aan wennen. Qua bv zal het mogelijk nog wel kunnen dalen, maar wel fijn dat het al zoveel is.

Ik ga qua afvallen een vorm van crash dieet volgen en dan mijn eetpatroon nog meer aanpassen, we eten elke dag al vers en gezond, alleen op mijn werk en dagen dat ik met Bo ben overdag kan ik nog wel eens in de fout gaan, omdat ik niet altijd tijd heb om te eten en op het werk eten we altijd verse spullen en dat is erg lekker, maar het gaat vast wel goed komen.

Bo slaapt nu maar ze is weer ontzettend verkouden, dus ga zo maar weer met de ventolin beginnen om te kijken of ze wat meer lucht krijgt. Het is zo zielig om je meisje zo te zien.

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    esther, eetpatroon is altijd de boosdoener voor je gewicht, suc6 en volhouden we kunnen het:)
    Wat sneu dat bo weer zo verkouden is hopelijk helpt de ventolin snel.

Moeten nu volhouden met lucas idd, is wel moeilijk zo zielig als hij zo overstuur is ga hem dan wel troosten maar laat hem in bed liggen zodat hij weet dat hij daar moet blijven. Haal je hem er uit is hij gelijk stil leg je hem terug in bed begint het circus weer opnieuw.

3. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Het gaat nu wel goed met me zaterdag beetje kut dag gehad was gewoon heel moe en dat komt echt door de pil want er niks veranderd in mijn slaappatroon ben zaterdag om 10 uur naar bed gegaan om 3 uur wakker gemaakt door mijn vriend die stom dronken was heel boos geworden en toen weer verder geslapen tot 11 uur en de volgende dg alleen een beetje tv gekeken ben nu wel weer uitgerust dus voel me een stuk beter

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Karin, wat balen dat je moe bent zijn waarschijnlijk idd de hormonen die in de pil zitten. Groot gelijk dat je zo boos bent geworden als hij zo luidruchtig thuis komt.
    Gelukkig dat je je nazo'n heerlijk rustig weekend beter voelt.

Ik ben nu aan het kijken wat ik voor anticonceptie wil gaan gebruiken. Zit te denken aan spiraaltje te zetten weet iemand toevallig de kosten daarvan krijg namelijk wel wat vergoed naar weet niet wat er dan nog overblijft

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Angela en Esther: Succes met afvallen!

Esther: Hopelijk helpt de ventolin voor Bo

Karin: De vermoeidhed zal idd goed door de pil kunnen komen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met muis en Sallie gaat.

6. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Ik weet van muis dat het goed gaat met haar ze begint rond dezelfde tijd als ik met haar behandeling ik zal vragen of ik jullie op de hoogte mag houden

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@angela, de mirena komt ongeveer op €150,00 even een globale schatting. Bij de huisarts moet je het zelf betalen en bij de gyn wordt hij meestal vergoed omdat dit dan op medische indicatie wordt gedaan. Dus misschien een idee, als je voor controle moet. Verder zitten er best veel voordelen aan, je menstruatie wordt of een stuk minder of verdwijnt volledig. Soms kan het weer terugkomen na 3 jaar maar meestal kan hij 5 jaar blijven zitten. Inbrengen doet bijna geen pijn. Zorg alleen dat je niet alleen gaat omdat je wel krampen kan krijgen. Er komt iets in je baarmoeder dat er niet hoort. Voor meer vragen mag je ze altijd stellen.

@karin, vervelend dat de vermoeidheid zo blijft. En je vriend arggggg. JJ doet het ook soms, sinds Bo er is niet meer. Maar daarvoor was ons huis echt te klein. Neem nu je zo moe bent wel regelmatig je rust anders ben je gesloopt over een tijdje en je gaat weer een spannende tijd tegemoet. Fijn om te horen dat het met muis zo goed gaat. Doe haar de groeten van mij.

Bo en ik heb heerlijk geslapen net, dus mocht ze weer gaan spoken, dan kan ik er weer tegen vannacht.

Knuffel voor iedereen

8. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Eigenlijk mag ik niet klagen mijn vriend drinkt bijna nooit te veel de volgende dag had hij een kater en heb ik hem terug gepakt hij moest werken en dacht eraan om zich ziek te melden maar na 5 min met mij dacht hij dat hij toch maar beter kon gaan werken ik praate een beetje te hart naar zijn zin ;)

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    fijn dat het met muis goed gaat

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden

Joyce: Wat een heerlijke foto's van Nienke!! Wel jammer dat ze niet zo goed wil drinken!

Tweety: Inderdaad volhouden! Het is ook zo lekker warm om op schoot in slaap te vallen ;)

Esther en angela: Knap dat jullie gaan afvallen! Succes!

Karin: Balen zeg dat je zo last van die hormonen hebt..Stomme pil ook! En terecht dat je boos geworden bent!

Wij hebben net nog een extra echo gehad..Gelukkig maakt de kleine het heel goed! Alles was heel mooi te zien..Er keken 2 verloskundige mee om extra goed te kijken. Ze zagen geen vers bloed ofzo dus waarschijnlijk komen die bloedingen omdat mijn lichaam nog in de war is. Als ik weer erg begin te bloeden moet ik gewoon weer bellen. Ik ben ook 3 dagen vooruit gezet. Knappe baby doet het dus gewoon super!

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    lisa: Wat fijn dat de kleine het goed doet!!

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@lisa, fijn dat alles met jullie kleine nieuwe spruit goed gaat.

13. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Lisa: wat fijn dat het goed gaat!

De rest, sorry, niet bijgelezen, ik ga vanaf nu weer goed lezen, x

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lisa, goed nieuws!!! :)

15. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Lisa wat een geweldig nieuws! :D

16. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Dank jullie wel meiden! Het is voor ons ook een hele opluchting :D

17. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Lisa: wat een geweldig nieuws! nu weer verder gaan met genieten

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Lisa, wat een goed nieuws, gelukkig niks aan de hand

Esther, bedankt voor de info. Ga is ff als nakijken wat ik wil

Afvallen, ik mag nog niet op dieet ivm de borstvoeding, let wel beetje op met wat ik eet.en als ik weer mag ga ik weer sporten

Ben vanmiddag met lucas op het cb geweest, ze hadden niks te zeuren gelukkig waren tevreden. Hij is flink gegroeid weegt nu 5040 gram en 56.5 cm lang.

We weten trouwens niet wat ons overkomt zijn een ruime week 's avonds bezig geweest met lucas omdat hij niet wou slapen, gisteravond hem dus gewoon laten huilen.nu vanavond heeft hij geslapen tot 21.00 uur (anders was vanaf ongeveer 16.00 uur al wakker) toen voeding gegeven en hij is zo weer gaan slapen:$.
    Dit is wel lekker zo.

19. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Fijn Angela!!!!

Mijn bv doet het weer uitstekend gelukkig!

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Oh gelukkig flora, gelukkig heb je doorgezet.

Lucas slaapt nog is alleen wakker geworden voor zijn voedingen.

Deel Deze Pagina