Farmacotherapeutisch Kompas Angela op deze site kan je veel vinden over de mirena en ander ac. Misschien heb je er iets aan. Wat goed dat Lucas zo is gegroeid. En dat hij zo lekker heeft geslapen. @flora, fijn dat je bv weer goed op gang is. Hier heeft Bo weer heerlijk geslapen vannacht. Dus we zijn beide heerlijk uitgerust. Vanmiddag gaat JJ een hele middag voor zijn dochter zorgen, ik moet weer werken, omdat mijn collega het nog steeds niet red een hele dag. Pech voor hun want volgende week kan ik echt niet. Ga mijn meisje troosten tot later
Esther: Lekker dat Bo vannacht door heeft geslapen. Angela: Heerlijk dat Lucas zoveel geslapen heeft. Hij zal het dan wel nodig hebben gehad.
Esther: Fijn dat Bo lekker geslapen heeft vannacht!! En ik denk dat ze al blij mogen zijn dat ze jou hebben op het werk! Angela: Die Lucas, hij zal het wel nodig gehad hebben Flora: Super!! Hier gaat Luuk ondertussen overal staan, hij loopt dan ook echt de tafel rond en zo! Erg leuk om te zien Wel zit hij nu helemaal onder de blauwe plekken van het vallen haha! Na de echo van gisteren kunnen we eindelijk genieten! En durven we verder te denken. Gister hadden we het erover of we het geslacht willen weten.. Nou mijn vraagje aan de meiden die het geslacht niet wisten..Hoe hebben jullie dat ervaren? Aan de ene kant wil ik het deze keer niet weten..maar aan de andere kant vind ik het ook heel fijn om te weten wat het kindje wordt.. lastig!
Angela, lekker zeg! Es', fijn dat bo lekker heeft geslapen! En idd op je werk mogen ze blij zijn met jou!! Lisa, lekker genieten nu!! Ik weet natuurlijk niet hoe het voelt/is als je vanaf t "begin" al weet wat het geslacht is. Maar wijzagen onze zwangerschap als een mooi wonder, een cadeau (zeker omdat we er ruim een jaar over hebben gedaan om zwanger te worden) het maakte ons niet uit wat t zou zijn. en wat is het moment dan mooi als t geboren wordt, en het op je wordt gelegd en je het eindelijk weet! Zo'n verassing!! Tsja ik kan t eigenlijk moeilijk onder woorden brengen.. Ik kijk er alleen positief op terug! Ik heb geen 1 moment tijdens de zwangerschap gedacht: wist ik het maar.. Tuurlijk je bent nieuwsgierig! En het zal voor t kamertje en de kleertjes een stuk makkelijker zijn, maar ik vond het heel erg leuk om t niet te weten!
Wat goed van Lucas. Zo werkt het idd bij kinderen ineens kunnen ze een nieuw truukje (zoals ik het dan noem). Flora super! Esther dan moeten ze het idd maar zelf uitzoeken. Ben benieuwd hoe JJ het doet vandaag
Lisa: Wij weten het geslacht ook niet. Wij willen dat het een verrassing blijft. Het enige nadeel wat ik nu ontdek is dat de kleertjes heel veel of voor een jongen of voor een meid zijn. Wist je het geslacht bij Luuk wel?
Meid: Mooi verwoord zeg! Ik vind het zelf erg lastig, het maakt ons ook helemaal niks uit wat het wordt en als het een jongen wordt heb ik eigenlijk alles al. En bij een meisje heb ik veel vrienden en familie die dozen klaar hebben staan. Alleen ben ik bang dat ik minder een band met dit kindje zal hebben als ik het niet weet. Klinkt misschien stom, maar toen we wisten dat Luuk een jongen was, werd het echt ons kleine mannetje de naam was er en de band die ik toen kreeg was heel sterk..Ik kan hem nu nog moeilijk loslaten haha! Maar goed bij luuk had ik ook vanaf het begin dat ik het weten wilde en nu heb ik dat wel minder..we zijn er nu natuurlijk ook minder mee bezig, omdat we meer bezig waren of het wel goed bleef gaan. Jeetje wat een dom gelul he? hahahah! Luxe probleem eigenlijk Labrador: Wij wisten het bij Luuk inderdaad wel Ook geen moment spijt van gehad. Inderdaad zijn veel kleertjes gericht op een jongen of meisje..tegenwoordig gaat iedereen er volgens mij ook vanuit dat de ouders weten wat hun kindje wordt Hebben jullie wel een vermoeden wat het wordt? Dat hadden we bij luuk wel heel sterk en nu eigenlijk weer.
zo hier even wat rust in de tent nienke maar op bed gelegd.. Angela fijn dat lucas goed geslapen heeft zal die het nodig hebben heeft nienke ook nog veel hoor Esther oh dan heb jij een betere nacht gehad dan ons ...pff Karin hoe is het met jou? GFH indd heb je al uitslag? en? Lisa haha ik wist het bij nienke wel en had ook het gevoel heel sterk..vond het heel fijn om te weten ook met de naam en kleding ect.. maar fijn dat de echo goed was!! lab spannend dat jullie het niet weten ik zou me nieuws gierigheid niet kunnen tegenhouden haha Hier dus erg druk en tja hoe moet ik het zeggen...nja nienke heeft de sonde er weer in sinds gister drinken gaat zo slecht, en ze poepte al 3 dagen niet en je merkte dat ze echt buikpijn had had er al diksp doorgedaan maar goed, sinds de sonde erin zit weer spuugt ze dus monden vol echt sneu, vannacht dus ook was ze zoo onrustig ,en om 02.00 had ze een enorme poepbroek, heb haar maar bij ons in bed genomen en na de voeding van 06.00 hadden we ons voor de voeding van 10 uur verslapen martijn had zich ook al verslapen want tja een bedje en kind verschonene andere kleren aane ct om 02.45 is best vermoeiend dan de spanning blijft het eten van 06 erin? maar goed gister zouden we voor de laatste entingen naar het cb gisterochtend had ze wat verhoging..maar gister middag niet meer ,maar door het spuugen ect wou het cb niet enten en belden ze haderwijk moesten we komen , maar we vonden nienke al een stuk helderder dan de chtend dus hebben harderwijk gebeld mocht ze spuugen of koorts krijgen komen we echt..dat was goed. Vanmorgen na de voeding een beetje gespuugd niet noemenswaardig ik moest naar de kaakchirurg dus me zus paste op met mijn nichtje lotte, duurde zoohoo lang want hij kreeg de kiezen er moeilijk uit gelukkig nu nog verdooft...affijn net getempt want ze was huilerig en hangerig rode oogjes maar temp was goed nja 36,8 voor haar doen goed dus toch een paracetamol erin gedaan en haar in bed gelegd bij me zus had ze ook nog een enorme poep luier en een plas luier dus dat loopt gelukkig weer ze is nu stil in bed....
Lisa fijn dat de echo goed was en of je het wel of niet wil weten tja moeilijk ik zeg nu dat ik het niet wil weten maar kan er nog niet echt over mee praten Joyce balen dat n weer de zonde in heeft hopelijk mag hij er snel weer uit fijn dat het vandaag al wat beter ging Met mij gaat het wel goed blijf alleen zo moe mja denk iedere keer maar als ik de pil neem dat is weer een stapje richting onze droom van een klein wondertje
inderdaad karin voor het goede doel maar wel een langdurend doel maar ooit komt het goed! Mijn zus en nichtje paste vandaag dus op toen ik naar de kaakchirug moest echt een hele lieve foto heeft me zus gemaakt!
@joyce, balen dat ze de sonde weer heeft. Wel lekker dat ze 2 goede poepluiers heeft gehad. Hoop dat ze vannacht wel goed slaapt. @karin, ik denk dat dat de juiste manier van benaderen is. Hier vanmiddag dus weer gewerkt en we hadden een vergadering. En opnieuw te horen gekregen dat de sollicitant van vrijdag het dus ook niet gaat worden, nu willen ze dus een uitzendkracht gaan inhuren tot we wel iemand hebben gevonden die bevalt. Lekker dan, het wordt alleen maar moeilijker om iemand te vinden zo. Daarna bij mijn moeder gegeten, want mijn vader zou vandaag jarig zijn. En vrij laat weer weggegaan, was namelijk wel erg gezellig, alleen lag Bo daar heerlijk te slapen, dus die was even hyper toen we thuis kwamen en wou nu net niet meteen slapen en dan meteen het verwijd aan JJ, zie je wel. Ik dan hadden we meteen na het eten naar huis moeten gaan en niet nog heel even koffie moeten gaan drinken terwijl ze lag te slapen. En hij wil in de avonduren met vrienden afspreken en haar dan om 24 uur weer mee naar huis nemen, dacht het niet als ze nu al niet wil slapen als we naar huis gaan en ze eerst nog een fles krijgt dan slaapt ze dan helemaal niet meer. Ik ga ook zo lekker slapen. Spreek jullie morgen weer.
Daar ben ik. Ja we hebben de uitslag. Uitslag HSG was goed. Niets te zien. Helemaal prima. Omdat dit het laatste onderzoek was is onze case in zn geheel besproken. Alle onderzoeken zijn voorbij gekomen. Het zaad van vriendje bleek toch slechter dan ons in eerste instantie was verteld. Oke, het viel nog in de categorie suboptimaal maar als de waarde 0,2 lager was dan zou het in een lagere categorie zijn gevallen. Al met al moeten we het nu 3 cyclussen zelf proberen. Ze zeggen dat vrouwen na een HSG vruchtbaarder zijn. Mocht het dan nog niet gelukt zijn dan gaan we verder de MMM in. Er volgen dan max. 4 IUI behandelingen. Zonder spuiten met hormonen. Mocht het dan nog niet gelukt is volgen max. 3 IUI behandelingen met hormoonspuiten.
hmm ok GFH over de IUI zijn de meningen verdeeld een vriendin van ons heeft volgens mji zo een 13 IUI pogingen gehad en niks eerste IVF waar ze echt giga lang op moest wachten en gewoon echt afdwingen wat ik schandalig vind dat dat moet tegenwoordig was het raak ze is nu 22 weken ggelukkig zwanger...hoop echt dat het gewoon nu raak ik voor jullie en je niet de hele IUI traject moet doorlopen Esther hmm lekker dan laat je niet iets opnaaien wat je net wilt op je werk jij werkt niet MEER dan je hoeft en kan je hebt thuis ook een gezinnetje he! jij hoeft je niet voor hun prullarie op te offeren.. over het wakker maken ect...tja nienke lag er om 7 uur in alleen ze is dan zoo in paniek ja dan haal ik haar eruit ten eerste brult dan de saturaie meter alleen maar omdat de hartslag te hoog is en ten tweede haal ik haar zwetend het bed uit,.volgens martijn moet ze het leren prima snap ik maar niet ten koste van haar energie die ze zo hard nodig heeft
Gfh hoop dat je niet zo lang in de mmm hoeft te zitten. Lisa hier wisten we het ook niet. dit meer omdat we het echt geheim wouden houden voor familie en vrienden. maar omdat ik het toch niet voor me kon houden. besloten om het niet te weten. en indd de gezonde spanning die je hebt is wel fijn. hier als ik werdt geschopt en het deed me zeer was het een jongentje en als het de hik had een meisje. hahaha. maar moest bij de bevalling wel heel goed kijken. want het was zo opgezwollen dat ik en mijn man het niet zo 1 2 3 konden plaatsen. hihihi. nu is het inderdaad wel makelijk om het te weten ivm kamertje kleertjes. maar kamertje kun je straks aankleden met roze en blauw. en kleertjes zijn zo gekocht. het beste is gewoon genieten van jullie wondertje in jou buik. en gewoon nog even verder twijfelen tot jullie eruit zijn.
Esther, bedankt voor de info. Morgen moet ik naar de gyn zal is ff horen. balen dat het op je werk zo'n zooitje is, hopelijk vinden ze snel iemand voor erbij maar denk aan jezelf en je gezin, je doet al zoveel voor ze en genoeg is genoeg hoor. Karin, goede instelling hopelijk kan je snel met die rotzooi stoppen. joyce, balen dat nienke weer aan de sonde zit. Gfh, op zich positief dat ze niks hebben kunnen vinden op het zaad van je vriend na dan... Hopelijk snel goed nieuws en geen mmm lucas had gister weer een regeldag volgens mij, hele dag huilen en veel sneller komen voor eten als normaal.gelukkig vannacht wel geslapen. Vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen
Joyce wat een super leuke foto Ester schiet dus niet echt op bij jou op het werk maar blijf op je strepen staan hoor je doet al meer dan genoeg Angela hoop dat het vandaag beter gaat met lucas Gfh fijn dat er niks is gevonden en hopen dat je niet aan de hormonen moet daar word je echt niet blij van maar het zou allemaal moeten kunnen dus dat is goed nieuws