Fijne avond meiden!! Ik ga zo lekker naar bed je weet maar nooit wat er snachts gaat gebeuren hahahaha Nou ga er maar vanuit dat ik er morgen weer ben hoor Knuffelssss
Esther: Bo is lekker gegroeid! Flora: Wow, lekker gewichtje hoor Dday: ben heel benieuwd wanneer het bij jou zover is hoor! nu sta je inderdaad echt bovenaan het lijstje Update: we mochten vanmiddag om half 3 eindelijk naar huis toe! De bloedwaardes van Fenne waren vandaag weer goed, ze is ook gecheckt omdat ze erg geel zag. Maar dat was uiteindelijk toch ook nog goed. Ze heeft ook een urine onderzoek gehad maar daar krijgen we volgende week pas de uitslag van...... Borstvoeding gaat heeel erg moeizaam hier en raak er erg van overstuur. Zonder hulp lukt het sowieso niet en anders ook weinig. Moet veel kolven en heb veel pijn. Breekt me nu al een beetje op maar ik blijf nog even proberen! Ze woog trouwens 2725 gram en is 47 cm lang. Als iemand de lijst kan vinden mag dat er op. Ik ga me nu klaarmaken voor de volgende voeding!
Bevallen Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje" Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ?? Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas ZWANGER: Florabella - 29 jaar -ronde 4 - 1 december 2011 Dday - 25 jaar - ronde 3 - rond 11 december 2011 Mamootje - 21 jaar - ronde ?? - 11 december 2011 Meid1987 - 24 jaar- ronde 11 - 11 februari 2012 Twijfelgeval - 25 jaar-ronde 6 - 4 maart 2012 Tweety25 -26 jaar-ronde 11 - 11 maart 2012 Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012 Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 12 juli 2012 NOD: GFH - NOD 28 december (obv 28 dgn) - 13e ronde - 30 jaar karinikke87 - NOD ??/ - 8e ronde-24 jaar Mendy - datumloos - 11e ronde Mamootje hier het lijstje. Wat is ze ligt, ze weegt maar 10 gram zwaarder dan toen Bo werd geboren en ze zijn/waren even lang. Succes het voeden en fijn dat alles toch goed is. We willen wel snel een foto van Fenne zien.
Bevallen Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje" Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ?? Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas Florabella - 29 jaar- ronde 4 - 1 december 2011-Emma ZWANGER: Dday - 25 jaar - ronde 3 - rond 11 december 2011 Mamootje - 21 jaar - ronde ?? - 11 december 2011 Meid1987 - 24 jaar- ronde 11 - 11 februari 2012 Twijfelgeval - 25 jaar-ronde 6 - 4 maart 2012 Tweety25 -26 jaar-ronde 11 - 11 maart 2012 Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012 Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 12 juli 2012 NOD: GFH - NOD 28 december (obv 28 dgn) - 13e ronde - 30 jaar karinikke87 - NOD ??/ - 8e ronde-24 jaar Mendy - datumloos - 11e ronde
Goedemorgen Vandaag even naar oma toen en vanmiddag een vriendin ophalen, zij en haar vriend komen eten en daarna naar de kerstmarkt hier in vreeland. Gezellig dagje als het weer meezit. Fijne dag
Zwaaiiii hier helaas nog niks. nu moet ik vandaag weer om 12.00 naar de vk toe voor mijn bloeddruk. vind het echt spannend en zie er onwijs tegen op! Gelukkig voel ik me verder wel goed! nou word vervolgd. en succes mamoo met borstvoeding geven. ik ga gelijk de fles geven! fijne dag allemaal
@Dday, succes. Hou dat vol fles geven als je dat wil. Ik ging om in het in het ziekenhuis, na de bevalling. heb er geen spijt van, maar ze proberen het soms wel heel sneaky. Dus blijf allert of manlief. Ik hoop dat de bloeddruk goed is... Tot later
Thanks Es voor je berichtje!! Bij de vk had ik ook eerst bijna een hele strijd moeten leveren voordat ze uiteindelijk accepteerde dat ik flesvoeding wil geven. Is toch belachelijk eigenlijk?? Ja ik zal mijn mannetje even de opdr geven om er wat van te zeggen mochten ze het toch sneaky willen proberen! Pfff ben toch best wel een beetje zenuwachtig voor die bloeddruk! Ik hou jullie op de hoogte allemaal!!
Bevallen Monique -27 jaar- 1e ronde - 24 maart 2011 - Yuna Misslisa - 24 jaar - 1e ronde - 4 mei 2011 - Luuk Desini - 23 jaar - ronde 4 - 8 juli 2011 - Collin Dani-26 jaar- ronde 11- 23-09-2011- Kay Hielkje - 34 jaar- ronde 8- 6 oktober 2011- Bo Joyce-29 jaar-8e ronde-10 oktober 2011-Nienke Catharina - 26 jaar- ronde 7 - 3 november 2011-Sienna Ikke81 - 29 jaar -ronde 9 - 10 november - "Kaatje" Samarinde - 25 jaar - ronde 2- 6 november - ?? Sallie - 24 jaar - ronde 3 - 13 november 2011 - Sam DeeDeeBowtie - 30 jaar - ronde 10 - 25 november 2011 - Sebas Florabella - 29 jaar- ronde 4 - 1 december 2011-Emma Mamootje - 22 jaar- ronde 11 - 6 december 2011-Fenne ZWANGER: Dday - 25 jaar - ronde 3 - rond 11 december 2011 Meid1987 - 24 jaar- ronde 11 - 11 februari 2012 Twijfelgeval - 25 jaar-ronde 6 - 4 maart 2012 Tweety25 -26 jaar-ronde 11 - 11 maart 2012 Justme - 36 jaar-ronde 14 - 28 maart 2012 Labrador - 25 jaar- ronde 9 - 12 juli 2012 NOD: GFH - NOD 28 december (obv 28 dgn) - 13e ronde - 30 jaar karinikke87 - NOD ??/ - 8e ronde-24 jaar Mendy - datumloos - 11e ronde
Thanks voor het lijstje Esther! Fijne dag vandaag. GFH: succes vandaag met je echo! hopelijk een rijpend eitje te zien Dday: succes bij de vk, en fijn dat je je verder prima voelt! Ik heb echt een rot nacht gehad zeg, poe poe. Was echt niet grappig. Fenne was met geen mogelijkheid stil te krijgen, ze wilde niet aan de borst, dus wij allemaal vingervoeding klaarmaken. Nou vriend niet geslapen en vandaag toch werken, ik huilend op de kraamhulp gewacht... Super vrouw btw!!! Ik heb nu besloten om te stoppen met borstvoeding aan de borst, maar te kolven en in flesje te geven! Hele opluchting moet ik zeggen al was de keuze erg moeilijk...
Pfff wat een opluchting bloeddruk was weer prima vandaag!! Nu is het gewoon een kwestie van wachten, wachten en nog eens wachten hahaha Maandag eind van de middag heb ik weer een afspraak bij de vk hopelijk gaat die afspraak niet door. @ Mamo balen meissie dat je je zo rot heb gevoeld vannacht! Hopelijk gaat het idd met het kolven een stuk beter! Moest je vriend weer werken?? Ik ben echt zo onwijs blij dat mijn man zowiezo 3 weken vrij is als zoonlief geboren is. Nou een dikke knuffel en laat je maar lekker verzorgen door de kraamzorg!
Mamootje, wat fijn dat jullie weer thuis zijn! En wat vervelend dat de borstvoeding niet lukt! Gaat het kolven wel goed? Mogen we een fotootje van Fenne zien? Ben zooo benieuwd naar je kleine meisje!! Dday, fijn dat je bloeddruk goed was!! Ik zit ook nog heel erg te twijfelen of ik borstvoeding wil gaan geven of niet.. Ik weet het gewoon niet! Jeetje, als Dday haar kleine man in haar armen heeft, sta ik boven aan het lijstje van bevallen.. Zo komt het wel heel erg dichtbij! haha.. Gisteren heb ik een zwaar dagje gehad, maar wel erg gezellig! We hadden een werkuitje, eerst naar een ander onderdeel binnen justitie wezen kijken, en daarna naar de rechtbank, een aantal zittingen bijgewoond.. 's avonds lekker uit eten geweest met m'n collega's. Heb nu gelukkig lekker weekend!! Lekker even bijkomen & relaxen Vandaag hebben we de proefdrukken gekregen van ons zelf ontworpen geboortekaartjes, ze zijn zooo leuk!!
Jaaa meid gaat hard he Ik hoop dat ik snel de nummer 1 positie aan jou mag overdragen hahahaha Ik heb gewoon echt totaal niks met borstvoeding.. Ik vind het echt enorm jammer dat ik me zelf al zoveel keren tegen over iedereen heb moeten verdedigen waarom ik voor flesvoeding kies. Dat heeft me echt wel een domper op de zwangerschap gegeven. Maar goed ik sta er nu boven hoor! Het is mijn kind en ik bepaal nog altijd zelf wat voor mij het prettigste voelt. Dus gewoon naar je eigen gevoel luisteren hoor! Klinkt idd als een hele leuke dag gisteren! Nu maar lekker uitrusten heerlijk dat je al weekend hebt! Oeh nu maak je me wel heel nieuwschierig naar jullie geboortekaartje Ik vind die van ons ook zo leuk al hoewel het geen zelf ontworpen kaartje is is hij is toch heel anders dan andere geboortekaartjes. Die van ons is een echt jongens kaartje, dus geen 1 met strikjes enzo
Het gaat zeker hard!! Maar van mij mag het nu ook wel zo feb. zijn, begin echt nieuwsgierig te worden nu!! Wat het is, en hoe het eruit ziet etc.. Maar eerst nog ff lekker kerst vieren! haha.. Gisteren was ook erg gezellig, maar wel zwaar! Ik was om half 9 thuis 's avonds, en ben gelijk naar bed gegaan.. was helemaal gesloopt! Gelukkig zijn ze op m'n werk heel makkelijk.. Ik begin tegenwoordig een uur later, en ik mag ook 1,5 uur eerder weg.. En als het niet meer gaat mag ik naar huis.. (zonder dat het mij uren kost of dat ik ziek wordt gemeld) Dus wel erg fijn! Ik heb ook niet veel met borstvoeding, en ik zie mezelf al helemaal niet m'n kindje voeden als er mensen bij zijn, of laat staan in het openbaar.. En daar komt bij dat ik het ook belangrijk vind dat m'n vriend ons kindje kan voeden.. (zonder dat ik eerst moet kolven of wat dan ook) Nog even geduld voor ons kaartje ! haha..
En wat je zegt over dat verdedigen tegenover anderen als je zegt dat je nog niet weet dat je borstvoeding wil geven / of in jou geval : dat je flesvoeding gaat geven.. Ik wordt er ook heel erg moe van.. Ik heb ook helemaal geen zin om in discussie te gaan!! Flesvoeding is tegenwoordig net zo goed als borstvoeding..
Ah Meid dat is wel super relaxed van je werk zeg!! Nou zo ging dat bij mij niet hoor... op mijn werk doen ze eerder moeilijk dan makkelijk! Ook word ik waarschijnlijk na me verlof op de vrijdag ingezet op een andere lokatie (leuk als dat even overlegd word) Nou ja prima hoor ik doe me ding en voor de rest bekijken ze het maar lekker... ga me er echt niet druk om maken kan me energie nu wel beter besteden. Ik sluit me helemaal aan bij jou verhaal! Ik zie dat ook niet zitten en ik vind het idd ook heerlijk dat mijn man hem dan ook gewoon zonder veel moeite kan voeden. Ik denk gewoon dat dat in onze situatie het beste gaat werken. Pff nu ben ik bezig met een boodschappen lijst maar ik heb even geen inspiratie voor het eten.. Als ik dit weekend beval wil ik volgende week elke dag een broodje met rosbief en filet americain ander eten hoef ik niet hahahahah
Erg jammer dat ze op je werk zo doen! En idd zonder overleg! Belachelijk gewoon!! Nu idd niet druk om maken! Als je straks weer moet werken kan je er wel over praten! Nu eerst wachten op je kleine man, en dan lekker genieten! Ooooh een pistoletje met filet American! Ik heb er ook zooooo'n zin in !!!!! Jij mag bijna weer helemaal los gaan met eten, ik moet nog even geduld hebben! Nog een nadeel van borstvoeding, je moet nog opletten met wat je eet/drinkt! Stiekem ben ik er ook allang uit hoor.. Ik zeg altijd maar " ik weet het nog niet " idd om de rare reacties te voorkomen! Euhm, wat dacht je van lasagna? Of pasta, of oosters of misschien wel hollandse pot.. Ik zit even op m'n lijstje te kijken wat ik nog allemaal moet hebben voor humpie, maar zie dat ik al bijna alles heb Vjieuw, m'n vader smste net of ik kom eten vanavond, want hij wilde me even iets vertellen. Hij had de gemeente gebeld.. Dus ik me vader bellen, wat er was.. Vriendje en ik hadden gehoord dat het in dld nogal lastig en onwijs ingewikkeld als je een baby krijgt en je bent niet getrouwd.. Het blijkt in dld zo te zijn dat als je niet getrouwd bent, je als vader zijnde niks te zeggen hebt over de baby. Nou op internet lopen zoeken etc, maar je kan bijna niks vinden! Hadden we besloten om eerder (nog voor humpie komt) te trouwen ipv volgend jaar zomer.. Blijkt dat als je beide in dld woont, je eerst in ondertrouw moet via de gemeente Den Haag.. Nou wij kijken of we zo in dld konden gaan trouwen.. Is m'n vader er nu achter gekomen dat het helemaal niet zo omslachtig is. We hoeven alleen maar naar een soort van ambt voor kinderen.. En daar kan m'n vriend het kindje erkennen, en dan mag het ook zijn achternaam. En dat hij dan ook dezelfde rechten heeft als mij. Dus dat gaan we maandag maar gelijk regelen!
Nou. Vandaag dus teruggeweest voor de volgende inwendige echo om te kijken hoe de follikels zich ontwikkelen in mn eierstokken. Dat was blijkbaar goed. En nu moet ik maandag dus weer terug voor de samenlevingstest.