Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Mamootje, succes in het ziekenhuis.

Muis, helemaal te begrijpen meis! Knuffel en slaap lekker.

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    ik ga slapen maar blijf het hier in de gaten houden(ben de laatste nachten toch steeds wel ff wakker dus wie weet vannacht ook en spiek ik ff)

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@mamooje goed dat je toch hebt gebeld, em wie weet is het toch niet voor niks geweest en komt de kleine snel

@muis, we snappen je volledig. Wel weer spannend nu, wie weet ga jij straks ook Eem stapje naar boven.

Dank jullie wel voor jullie reacties op de foto. We vinden zelf ook dat het een mooi meisje is maar dat vindt iedere ouder van zijn eigen kind.

Ik ga ook lekker slapen, Bo ligt naast me heerlijk wakker te zijn. Maar dat gaat zo wel veranderen.

Tot morgen allemaal..........

Flora doe je best. Bella kom je buiten spelen.....q

4. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meiden,
    Ben net thuis: controles zagen er goed uit. Er waren echter weer twijfels over de groei van het kindje. Morgen extra groeiecho...met zijn grove meting kwamen we echt een aantal weekjes tekort :( ook uitwendig voelen was hij niet helemaal blij mee en ook in combi met minder voelen van de beeb vanuit mij..

Sorry dat ik verder niet reageer, wil nu heel graag slapen zodat het snel morgen is!

5. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Meiden, wilde even laten weten dat ik jullie gevonden heb! Morgen reageer ik meer en verwacht ik bella news ;)....

X

6. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ff kort en snel: mmootje succes!!

7. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!
    Is er nog geen Bella nieuws?!

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@mamootje heel erg veel succes vandaag. En hoop zo hard dat alles gewoon in orde is. Hoop dat je een beetje hebt geslapen.

@flora, is er al Bella nieuws, want Bo wil met haar spelen.

Zullen we ook een nieuwe poging gaan starten om een meeting af te spreken.

Ik wil dat wel weer regelen en dan in april of mei doen in 2012 dan hebben we nog genoeg tijd om dingen te regelen. Dus ik zou graag namen en data willen horen dan hou ik dat bij.

Love you all.

Esther en Bo

9. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Heb gedroomd dat bella vannacht is geboren... Dus flora hou ons niet langer in spanning.

Esther, leuk en goed idee. Ik ben dan nog met verlof dus ik heb nog geen plannen. Wel zou ik het fijn vinden als het dan eind april of mei is.

Mamootje, suc6 vandaag denk aan jullie

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

ik ben er ook weer bij! :D

Hielkje: Wat een mooi kindje is Bo zeg. Heerlijk meisje!

Mamootje: Goed dat je toch gebeld hebt. Spannend dat je vandaag een extra groeiecho hebt. Succes meis!

Flora: Heb je je beeb toevallig al in handen? Ik hoop het :D

Monique: Ik schrok van jou banner...Wat gaan die baby's hard he! Eerst ben je zwanger en lijken die 9 maanden heel langzaam te gaan en nu is je kleine alweer 8 maanden en Luuk bijna 7 maanden:$

11. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmorning ladies!!

Ben benieuwd of er al Bella nieuws is ;)

Ah mamootje gelukkig waren de controles wel goed alleen weer minder dat ze twijfels hebben bij de groei! Ik hoop dat de groeiecho goed is vandaag! Succes en sterkte meissie.. dikke knuffel!

Hier is het rustig... krampen zijn iets minder geworden maar nog steeds wel aanwezig. Ach ik wacht gewoon lekker rustig af!
    Ik heb al die maanden al moeten wachten dan kunnen deze "paar daagjes/weekjes" er ook nog wel bij! Vanmiddag moet ik naar de verloskundige weer voor controle. Ik zal wel blij zijn als ik daar vanaf ben hoor.. Ook ga ik de enveloppen voor de geboortekaartjes ophalen.

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Balen dat het weer rustig is dday, zit niks anders op dan afwachten.

Hier ligt de vloer er al bijna in :) komt nu echt schot in de zaak

13. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tweety ja meer kan ik niet doen helaas ;) Wat voor vloer word het in de babykamer?? Maak je daarna wel een foto?? I love foto's :D :D :D

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Flora is Bella er al??? Je bent zo stil ;)

15. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat vraag ik me ook af ;)

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Nope accu van mijn foon was leeg! Sorry meiden!

Zat er gisteren zo doorheen dat ik in het gastenverblijf ben gaan zitten. Was bang dat ik vreselijke ruzie met vriendje zou krijgen. Ik heb een gruwelijke dip en hij probeert positief te zijn dus dat bitst als je hè zielig voelt....hij kwam me vanmorgen wel heel lieg ontbijt brengen dus hij snapte me wel

Krampen komen en gaan, verlies bruine stolsels maar het voelt niet begonnen. Zit er echt behoorlijk doorheen vannacht misschien 2 uur geslapen. Ik kijk het nog een paar uur aan en anders bel ik de VK

Zal niet zoveel online zijn, probeer het ff een beetje los te laten en dat gaat op zp niet...

Muis jullie beeb komt!!!! Dat voel ik aan mijn vruchtwater net als bij GFH en Karin, en alles waar je lang op moet wachten is de moeite waard
    (das ook Bella haar slogan!)

17. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah arme Flora een hele dikke knuffel voor jou!!

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Flora, knuf voor jou meis!!!

19. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Knuffel flora!

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Esther: Mooie foto van Bo.

Mamamootje: Succes vandaag!

Flora: Sterktye met wachten.

Ik heb jullie weer gevonden. 's avonds lig ik al om 19:00 op bed, ik ben zo moe. Dis vandaar dat ik er dan niet ben.

Deel Deze Pagina