Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ GFH Super nieuws zeg!! Spannend allemaal hopelijk loopt het allemaal zo goed dan ben je misschien ook wel heel snel zwanger :D Ik duim!

@ Meid super he dat jullie het maandag al gaan regelen wat betreft het erkennen :D

he wat een goed nieuws van iedereen!!! Fijn om te horen

2. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @gfh, so far so good, succes alvast voor maandag!

@mamootje, fijn dat jullie thuis zijn. Fenne is zeker wel een erg klein poppetje?
    Wat rottig dat de borstvoeding niet lukt. Ik hoop dat het met kolven beter gaat, alleen vervelend dat je dan nog langer bezig bent (én kolven, én voeden)

@flora, lekker dat je alweer op de been bent, hier was dat gelukkig ook snel.

@deedee, ja zo'n keizersnee lijkt me echt vervelend, 6 weken "niks doen" lijkt me enorm zwaar, maar nog even volhouden!

@dday, nog steeds geen babynieuws dus haha, mooi dat de bloeddruk goed was!

@meid, nou dat is mooi dat het wat minder omslachtig blijkt te zijn.

Hier is m'n meisje erg jengelig vandaag, net even temperatuur gemeten en ze heeft 37,7, dus toch wat verhoging, maar even in de gaten houden...

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    GFH, fijn dat het allemaal goed eruit ziet!! Hoop dat het maandag ook allemaal goed is!!!

4. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    GFH: wat fijn dat het er tot nu toe prima uitziet!

Dday: goed van jou dat je bloeddruk weer goed was;)
    Ja vriend moest vandaag weer werken. Nu is hij 1 uurtje thuis en dan moet hij weer de hele avond weg voor zijn werk:(
    Is achteraf niet echt handig natuurlijk, maar dat komt ook omdat we zolang in het ziekenhuis moesten blijven...

Meid: geeft vast veel rust dat het m.b.t. het erkennen van de baby, dat dit toch minder omslachtig is

5. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooie meid zeg :) mooie foto mamootje

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    ohw mamootje wat een mooi poppie ! :)

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Mooi hoor mamootje!!!

Hier bewust wel bv, maar iedereen zijn eigen keuzes. Gelukkig loopt het super en heb ik elke dag geweldige momentjes met mijn meis. Tegenwoordig mag je trouwens zo goed ald alles eten. Ook een glaasje wijn kan en daar geniet ik dan ook heeeeeerlijk van haha!!

Vanmorgen eerst met E en mijn mams gewandeld, daarna hebben de drie dames gewinkeld, e vond het prima en lag heerlijk ingepakt in haar stokke te slapen. Daarna hebben ik en e geslapen. Ik voelde mijn litteken trekken en was best moe geworden.
    Nu zo even de paarden naar binnen en dan wachten tot vriendje en mijn paps uit het hoge noorden hier arriveren.

8. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden,

Ik ben er ook weer!! Pff ben behoorlijk ziek geweest afgelopen week en mijn kleine mannetje ook :( Vandaag allebei weer wat beter gelukkig!

Mamootje: Gefeliciteerd met jullie dochter Fenne!!! Wat een mooie naam en een mooi dametje zeg :D Jammer dat de borstvoeding niet lukte. Ik gebruikte ook zo'n "tepelhoedje" omdat Luuk moeite had met aan happen en de tepel vast te houden. Maar wat een gedoe vond ik dat!! Gaat het kolven nu wel goed?

Florabella: Wat een lekker meidje is Emma!! Heerlijk filmpje :D Jij geniet volop van je meisje he? ;)

Meid: Wat fijn dat je contract verlengd is!! Dat moet een heerlijk gevoel zijn :D

Wendy: Wat goed dat het tot nu toe er zo goed uitziet! Ik duim voor jullie!

Hielkje: Sneu zijn die prikjes he! Ik moest me ook steeds inhouden om niet mee te gaan huilen..Maar ja het is voor een goed doel zeggen we dan maar..

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Dday ik snap je helemaal. Ik had/heb ook helemaal niks met borstvoeding. Wist meteen dat het niks voor mij zou zijn, maar gelukkig heeft er niemand in mijn omgeving moeilijk over gedaan dat ik de fles ben gaan geven. De VK zei zelfs: je moet doen waar JIJ je goed bij voelt als je het voor ons gaat doen stop je er toch meteen mee als wij weg zijn. Ook in het ZH deden ze helemaal niet moeilijk erover gelukkig.

Mamootje als ik het zo lees heb je de goede keuze gemaakt. Zo krijgt Fenne toch nog borstvoeding en is iedereen tevreden. Prima toch?

Meid leuk die proefdrukken. Helemaal tevreden met het resultaat?

GFH nou dat onderdeel doet het in ieder geval goed! Toch fijn dat je dat vast weet. Ben benieuwd wat er uit de samenlevingstest komt.

Oh wat een dropje van een foto van Fenne!! :D Verliefd...Sebas heeft wel wat knappe dames hier om uit te kiezen hahaha.

Vanmorgen voor mijn gevoel voor het eerst eventjes lekker op stap geweest met Sebas. Nou ja stelt niet veel voor hoor. We moesten de spullen terug naar de thuiszorgwinkel brengen in Nieuw-Bergen. Toen de pond over (zijn eerst "boottocht"hahaa) naar Boxmeer. Daar Sebas' spaarvarken geslacht en een rekening voor hem geopend en toen nog even naar de Seatdealer omdat er nu al (na 300 km op de teller) een lampje kapot was. Sebas vond het wel lekker mee zo in de auto. Merk trouwens wel dat hij overdag moeilijker slaapt. Hij meldt zich bijna iedere twee uur. Ik kan hem natuurlijk niet iedere keer eten geven dan, maar hij wil dan ook echt niks anders. Niet in de box etc. Dan vind ik het wel even moeilijk, maar ik praat mezelf moed in door te zeggen: ieder uur dat hij overdag wakker is slaapt hij 's nachts. En dat klopt tot nu toe gelukkig. Maar moeilijk is het wel dat huilen.

Zijn er hier meer kersverse moeders die zo onzeker zijn. Ik was zo nuchter tijdens de zwangerschap, maar lijkt wel alsof ik nu pas besef dat ik moeder ben geworden en ik vind het echt wel zwaar op sommige momenten. Soms voel ik me zo'n miep, want eigenlijk is Sebas voor de rest echt wel een heel gemakkelijk kindje...

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ddb, ja de kaartjes zijn echt onwijs leuk!! 2 kleine dingetjes wat even aangepast moet worden! Maar daar is een proefdruk voor natuurlijk! :)
    Lekker dat je even met sebas op pad bent geweest!

Lisa, dankjewel :) ben er ook erg blij mee! Hele geruststelling, dat ik straks in mei weer gewoon lekker kan werken! :)
    Vervelend dat jullie ziekjes zijn geweest :(
    Hoop dat jullie snel weer helemaal fit zijn!

Ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met sal gaat! :) zag laatst nog wel een mooie foto van Sam op fb :)

En zag op Hyves dat Laura (weet haar nickname niet meer) is bevallen van een jongentje..

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@mamootje, wat ontzettend vervelend dat je borstvoeding niet wil lopen en je haar alleen met fingerfeeding kon voeden. Dan snap ik ook volledig waarom je gaat kolven en dan de fles geven. Hoop dat dit beter gaat en jou meer rust geeft. Blijf je het wel proberen.

@Deedee, je onzekerheid wordt vanzelf minder, maar in het begin heb ik dat oom heel erg sterk gehad. ls ze huilen wil je ook meteen graag weten waarom ze huilen... En ook met dingen doen. Maar dat wordt vanzelf minder. Doe gewoon alles lekker in je eigen tempo en bij dingen wat je niet weet of tegen aanloopt altijd gewoon vragen in je omgeving. Doe ik ook. Als ik het niet meer weet rij ik naar mijn moeder toe. Dus je ben echt niet de enigste die hier last van heeft. Heerlijk ook dat je gisteren even weg bent geweest.

@Dday, en is het al begonnen? Of mag je nog steeds geduld hebben.

@meid, het komt zeker dichtbij als Dday zo is bevallen, dan hebben we de eerste babyboom gehad en kan nr 2 weer gaan beginnen met jou. Maar ik denk als je je bovenaan het lijstje ziet staan het dan ook wel echt begint te worden, van nog maar heel even. Wel fijn dat het iets minder omslachtig wordt het registeren en erkennen van jullie kleine. En ben je ook al druk met jullie grote dag of ga je daar aan beginnen nadat de kleine er is. Is heel goed te doen ik heb onze trouwdag in een hele dag geregeld.

Gisteren zijn JJ zijn achternichtje en vriend komen eten, we hebben ook meteen de dingen van afgelopen zondag van de babyshower uitgepraat en wat beter het samen afspreken is daar een mis communicatie in. Als JJ naar de kroeg gaat hebben hun zoiets van waarom belt hij niet en hij heeft zo iets van ik bel ze niet want dat is lullig ten opzichte van Esther. En het cadeau ze hadden wel gebeld maar ik nam niet op. Zal wel met Bo bezig zijn geweest en ze moesten op dat moment beslissen. Nu had ik al wat gekocht dus dat ging niet op, maar dat had ik ook zelf kunnen houden en dan toch mee betalen aan een groot cadeau, maar alles is uitgesproken en alles is weer helemaal goed. Toch maar goed dat ik voor gisteren had afgesproken.
    Vandaag hebben we een dagje weinig doen. JJ gaat zo boodschappen doen. Ik het huishouden een beetje en dan heerlijk lui op de bank hangen of hij moet nog naar zijn ouders willen. Dan doen we dat.

Dus iedereen een hele fijne dag en tot later

Liefs Esther

12. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goodmorning girls!
    Helaaaaaas baby zit nog steeds inside ;) Oh morgen is de uitgerekende datum wie weet ga ik Florabella wel achterna :D Ik zou het niet erg vinden want ik vind 11-12-11 echt een super datum! Mijn mannetje gaat zo boodschappen halen. Ik blijf lekker thuis vorige week was het namelijk al te zwaar voor me.
    Voor de rest ga ik weer lekker rustig aan doen! Fijne dag allemaal en ik kom straks nog wel eventjes spieken!

Knuffelsssss

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es', wat fijn dat het allemaal is uitgepraat!! :) Veel plezier met bankhangen of naar je schoonouders!

We hebben voor de bruiloft nog niks geregeld, maar we weten wel hoe we het willen, en waar het gaat gebeuren etc.

Dday, ik hoop dat je beebje morgen komt! Zou idd een super datum zijn!! :)

Ik ga zo even naar de babydump, de sweatpeace zen halen :)
    Verder nog even kijken naar de laatste dingetjes op t lijstje :) kan ik weer lekker afstrepen, haha..

Fijne dag meiden!!

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@mamootje, mooie en lieve foto van Fenne, wat een mooi meisje

@meid, shop ze.

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik ben een paar dagen niet geweest.
    We zijn gisteren terug van vakantie gekomen, maar vanaf donderdag ben ik erg beroerd. Moet regelmatig overgeven. Moest dit weekend werken, maar heb me ziek gemeld. Pff voel me belabberd en hou dus weinig binnen.
    KLopt het dat er pilletjes zijn tegen de misseijkheid? Wie weet dit.

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hoi dames,

mamootje, wat een lieve foto zeg!

Misslisa: hoop dat jullie je weer beter voelen. Het heerst echt he!

Dday: 11-12-11 is een mooie datum ja, maar alle data zijn mooi als jouw kind dan jarig is hoor, dus t komt helemaal goed!:)

Hielkje: fijn dat het uitgepraat is. Denk dat je je dan wel geruster voelt.

Labrador: emasafene. Die medicijnen slikte ik al die maanden. Naja slikte, het zijn zetpillen natuurlijk:p

Voor iedereen die ik ben vergeten, sorry!

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    monique: Kun je die bij de drogist halen of via de HA?

18. zal ook even me neus laten zien hier.

beetje druk momenteel met nienke heen en weer ect.
    De oogjes hadden toch ROP beschadeging aan het netvlies daarom word ze nu hoger in de zuurstof gehouden en word ze verneveld, verder gaat het goed met kleine spekkie

hier de wond tja gat goed ben alleen moe van de pomp mja hopen dat die er snel een keer af mag

Dday zeker mooie datum dan die van nienke vond ik ook cool 10-10-11 hihi
    ik had bij de 2e babyboom aan kop gestaan alleen nienke vond de 1e denk ik leuker haha

Mamootje mooie foto! nienke is ook voor het eerst in bad geweest weliswaar in de couv maar ze vond het naar horen zeggen heerlijk haha

Essie gelukkig is het uitgepraat hier nog lang niet gebeurt ook niet meer met die familie grr zal je binnenkort wel ff bellen :p

Meid jaja nu ben jij de eerste haha

Labrador beterschap r heerst ook griep

GFH fijn dat het er goed uit zag!

Catherina fijn van je te horen

Flora ach gek las dat je weer ging rijden? whaha ik ook zodra de po mp eraf is!
    en als ik me rijbroeken nog pas ben 15 kilo lichter na de zwangerschap en opname serieus beste dieet is 4 weken ziekenhuis

Ga nu snel nienke haar kleertjes pakken en dan naar utrecht dikke knuffel voor een ieder

19. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Joyce: wat leuk dat Nienke in bad is geweest! hebben ze er wel foto's van gemaakt voor je?
    Vandaag is Fenne weer in bad geweest door papa, gisteren door mij. Heerlijk om ze zo ontspannen te zien liggen!

Dday: tik tak, tik tak voor jou baby:D

Esther: fijn dat het is uitgepraat met je schoonzus!

Deedee: ik heb de afgelopen 2 avonden allleeeeen maar gehuild omdat ik zo onzeker was richting avond en nacht en ook wetende dat er geen 'hulp' is naast vriend natuurlijk.
    Schijnt over te gaan;) ik hoop heeeeel snel

Labrador: was je vakantie wel fijn?

Monique: hoe is het met jullie?

Meid: veel plezier met het ophalen van je super koopje:D

Hier: vannacht was Fenne wederom heel wakker en onrustig en huilerig. Maar ik kon er al veel beter mee omgaan dan de nacht ervoor. De flesjes met borstvoeding werkt ook veel beter!
    Nu is papa boodschappen doen (hele waslijst:D) en ik lig lekker op bed, zo even proberen oogjes dicht te doen!

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Kan ROP beschadeging over gaan?

Mamootje: Verder hebben we wel een leuke vakantie gehad.

Nadat ik over heb gegeven toch een danoontje en een cracker op. En nu hopen dat het erin blijft.

Deel Deze Pagina