Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen.

dames tnx. had gister super veel last van stuwing. maar vandaag gaat het alweer wat beter. gewoon niet aan denken;)

meid wij geven nutrilon. bevalt ons beide heel goed.

lisa inderdaad wel een verschil. Zijn jullie er al uit of jullie het willen weten?

2. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Wat een mooie buik Lisa. Ik vind het wel mooi dat bollere.
    Ik geef Sebas flesvoeding van Kruidvat. Hij verslurpt zo'n 2 pakken per week. (zit in 2 zakjes verpakt. Doe met 1 zakje een dag of 2)
    Sebas eet sinds een week of 2 ook. Het gaat nu goed. De allereerste keer was geen succes toen moest hij huilen dus hebben we het even gelaten en een week later weer een poging gedaan en nu vindt hij het hartstikke lekker. Vandaag voor het eerst peer geprobeerd. Die vond hij maar raar, maar wel opgegeten. Verder heeft hij al banaan, wortels, bloemkool en sperzieboontjes op. Hij heeft twee dagen nadat we begonnen meteen een fles laten vallen dus wel lekker nu nog maar 4 flessen.

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Wat leuk dat de kindjes al zo lekker eten! :) vanaf wanneer mag dit ongeveer? En rijstebloem ofzo?

Wel verschillende flesvoeding dus! Denk dat alles wel goed is!

Nik heeft weer doorgeslapen, nu tot 7 uur! :)

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik wilde eigenlijk tot 6 maanden wachten. Maar ik had altijd voeding voor hongerige baby gemengd met HA voeding. Echter toen Sebas zo'n jeuk kreeg heb ik HA opgeschroefd en hongerige baby naar beneden en toen kreeg hij weer meer honger. Uiteindelijk dus met 20 weken begonnen met bijvoeden. Rijstebloem had hij al een aantal weekjes door de laatste fles. Daar ben ik precies met 4 maanden mee begonnen.

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi meiden, ik heb echt alles meegelezen en redelijk onthouden, dus hoop dat alles goed gaat

@deedee, wat heerlijk dat Sebas alles zo lekker vindt. Pureer jij of rapley jij?

@meid, rijstebloem en dat soort dingen mag pas vanaf 4 maanden proberen, maar echt pas vanaf 6 maanden. Dus nog heel even geduld.

@leonie, heerlijk dat ze zo doorslaapt.

Vrijdag heeft een mogelijk nieuwe collega meegelopen, leuke spontane meid met pit, dus hoop het, maar zij moet ook echt willen.
    Gisteren verjaardag schoonzusje was gezellig en vandaag verjaardag achternichtje van JJ, het was bijna een kinderpartijtje. Zoveel kids er waren. Maar Bo heeft zich vandaag en gisteren voorbeeldig gedragen. We zijn heel erg trots op haar. Nu ligt ze heerlijk te slapen. Naar de verjaardag van vandaag hadden we het campingbedje meegenomen en daar heeft ze even heerlijk in geslapen en dat had ze nog nooit gedaan helemaal trots op ons moppie.

Ik zie jullie morgen weer.

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hiekje: dat zou mooi zijn als zij bij jullie zou komen werken! Knappe bo!

Bedankt voor de leuke reacties over mn buik :)
    Twijfel: we willentoch graag weten wat het wordt hihi ben nu toch wel nieuwsgierig! We proberen het dan wel voor ons te houden..behalve voor jullie dan ;)

Vandaag lekker wezen zwemmen met luuk, hij vond het echt leuk :D

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    deedee: Oh leuk dat hij al wat begint te eten.

Esther: druk, maar leuk weekend gehad. En hopelijk wil deze meid wel.

Lisa: Lekker hoor om te zwemmen met je kleine man. Zag de foto's op facebook, erg leuk.

8. pff lees je hier over zon...tja dat is hier ver te zoeken dikke hagel en onweer al twee dagen..

Sorry dat ik er zo weinig ben erg druk gisteravond eindelijk een avondje voor mezelf even weg kortom paardenveiling geweest en weer heel wat meiden en jogens van stal gezien erg gezellig!
    alleen toen belde martijn die had het johannes pitmeelpoeder met water door de sonde proberen te doen grrr dat werkt niet heb hem al heel duidelijk gezegd wat in de fles moest zo moeilijk is het niet medicatie had ik al verdeeld over rest van de dag..dus thuiszorg is weer geweest om de sonde te wisselen wel sneu bah ..

Esther hoop dat het haar word dan zou wel lekker zijn !

Lab voel je je weer beter weet jij nou wat het word dan?

Lisa gelukkig mogen wij het wel weten haha en je buikie nu is veel mooier haha bij de luuk foto lijkt het net of je een steent met punt in je buik hebt hihi en lekker zwemmen heerlijk

DDB lekker he die hapjes haha nienke is al aan de pap dat is haar favoriet en ik maak met de mixer zelf fruit hapjes die vind ze nog niet zo lekker mja..

in het zieknhuis geweest voor controle en nienke heeft indd Reflux ik dacht het al maar nu is het zo dus wederom een medicijn erbij en johannes broodpitmeel..

nienke krijgt Friso prematuur en tegen krampjes en voor betere ontlasting van Jumbo eigen merk maar denk dat ik daarmee overga op Nutrilon vind die van de jumbo erg dik en met het johannes meel word de melk al zo dik
    Ze kijgt flessen van 120cc 5 x nachten slaapt ze door al best lang eigenlijk ze heeft van 1 plasmedicatie 5ml de andere 2,5ml solocotef krijgt ze 4mg en dan vitamine D dan de nieuwe medicijn tegen de reflux en verder lactulose voor de ontslasting en meer niet ja de puffers maar die doe ik niet door het eten natuurlijk haha

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    joyce: Heerlijk dat je ff weg bent geweest en het gezellig hebt gehad.
    Ik voel me de laatste 3 dagen redelijk goed (doe ook niet veek en dat scheelt) Ik moet het niet al tehard zeggen voo ik het weet ben ik weer zo misselijk en dat kan ik deze week niet gebruiken. heb 2 cursussen vd week die ik wil volgen.

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lisa, ik ben echt volledig je buikje vergeten. Sorry, maar hij is wel ronder dan bij luuk. Wel spannend nu de 20 wkn echo om dan te weten wat het wordt. En denk nu aan het model buikje een meisje.

@joyce, balen van de reflux die ze ook heeft en wat een medicatie krijgt die kleine meid, volgens mij kan ze het bijna van jou winnen of wint ze het. Niet normaal. Volgens mij zijn mannen niet zo intelligent dat ze dat snappen dat dat niet gaat door een sonde. Hier eet Bo eigenlijk alles wat ze tot nu toe krijgt, dus we noemen haar al kliko...
    Heerlijk ook even een avondje eruit. Doet een mens ook goed denk ik.

@lab, heerlijk dat je je nu even beter voelt en toch goed van je dat je die 2 cursussen wil gaan doen.

Ik hoop ook dat ze het gaat doen. Maar het gaat dan aankomen op het in werken en het salaris. Want het werk en mij vindt ze heel erg leuk. Nu wordt het spannend.

11. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Lisa spannend hoor. ik kan nog niet echt zeggen wat ik denk maar mijn gevoel gaat uit naar een meisje. ben dus wel benieuwd.

joyce wat een medicijnen krijgt nienke nu. hoop dat het helpt voor de reflux en natuurlijk ook voor de rest.

esther wat een leuke foto van bo op je fb. wat een madametje al. en een leuke bijnaam. is alleen maar goed dat ze alles lust.

over de meeting volgende week zaterdag. hoe laat en waar spreken we precies af. ( heb er zin in. ben zo benieuwd naar iedereen:))

12. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen meiden!

Had gister een heel verhaal getypt,, maar toen ging t mis :( dus nu poging 2

Joyce, fijn dat t gezellig was!! En arme Nienke! Weer medicijn erbij.. :(

Es,ik hoop dat t wat wordt met de nieuwe dame!! En wat goed dat bo zich zo netjes heeft gedragen!! :) n slaapt hier ook in een campingbedje, gaat ook super! Had i van tevoren ook niet gedacht!

Lab, fijn dat t goed gaat! Wat voor cursus is ?

Mamootje, hoe ging de terug vlucht? Hoop beter dan de heen vlucht! Wel fijn om weer thuis te zijn zeker?! :)

Es, ik was ook nog niet van plan om n al eten te geven hoor ;) was ff nieuwsgierig! Heb namelijk t idee datze er al wel een beetje aan toe is!
    Ze zit nu oP 5x 165, soms wat meer..

Vandaag heeft ze weer doorgeslapen tot 7 uur :) :)

Leo ik heb ook zin in de meeting!!! :) ben ook erg benieuwd naar iedereen! :)

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@leonie, hier heb ik er ook zin in. En ben blij dat het weer vanaf donderdag beter wordt. Ik denk zelf rond 12 uur in Amersfoort in bij de ingang. Ik zal tegen die tijd iedereen die gaat mijn mobiel geven voor iedereen die hem nog niet heeft. Zodat ik te bellen ben over hoe en wat

@monique, wij hebben voor 1 mei afgesproken, maar JJ heeft plots vakantie en we gaan er mogelijk een paar dagen tussen uit, dus moet ik helaas weer verzetten. Sorry, want ik had er echt veel zin in. Kan je het weekend na 6 mei. Ik heb dan nog geen afspraken staan.

Zo maar eens opstaan en me zelf gereed maken. Bo naar een vriendin brengen even een bakkie doen en naar de mondhygieniste toen. Vanmiddag naar de fysio, dus een druk medisch dagje. Morgen afscheid van mijn collega en daarna op lenscontrole en een bril uitzoeken voor extra. Dus schoonzusje gaat mee en daarna eten koken we gaan Indische kip eten.

Tot later ik moet er uit.

14. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Zo ik leef ook nog.

Lisa, mooi buikje hoor

Esther, ik hoop dat die beter collega wat gaat worden.

Joyce, ook nog reflux bij nienke. Wel fijn dat je nu weet wat het is

Meid, wat lekker dat n doorslaapt. Wij zijn op de goede weg.

Was ff paar dagen niet geweest erg druk geweest maar wel gezellig.
    Lucas begint de nachten steeds langer te maken, we maken hem om 23.00 uur wakker voor eten en nu heeft hij geslapen tot 5 uur daarna komt hij dan wel weer snel maar dat geeft niet de tijden komen steeds dichter bij elkaar.

15. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Joyce: ik moet echt lachen om jou..een steen ingeslikt hahah:p Gelukkig kwam er toch echt een baby uit in plaats van een steen:p
    Balen dat nienke reflux heeft, luuk heeft dat ook gehad..

Hielkje: druk dagje vandaag dus! Succes.

Tweety: Knap van kleine Lucas!

De kleintjes doen het allemaal wel goed geloof ik :D Fijn om te lezen.

Hier heb ik ook het gevoel dat het een meisje is, ik schijn steeds onbewust 'zij' en over 'haar' te praten..ik heb het zelf niet in de gaten maar mijn moeder en vriend wijzen me er steeds op. Ik ben heel benieuwd!

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    lisa, ik denk ook al vanaf t begin dat luuk een zusje krijgt!!

17. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi allemaal
    Lisa mooi buikje al hoor *jarloers*

Hier alles goed nog een weekje en dan mag ik weer beginnen met spuiten heb er zin in. Alle medicijnen liggen weer in de koelkast dus ik ben er helemaal klaar voor

18. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    esther: dat weekend heb ik echt al veel plannen. Dus dat wordt m niet. En het weekend van 11 mei zitten we in de ardennen. Dus dat wordt m ook niet. Haha, ik zei toch dat het wel eens zou kunnen zijn dat het niet door gaat!:D Maar geeft niets hoor. We plannen wel een andere datum een keer.

Hier alles goed, maar erg druk! X

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Karin ik hoor zo dat t deze ronde wel lukt!! Ik duim!!!

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@karin, het wordt dus weer spannend de komende periode. Heel erg veel succes en duimen draaien

Deel Deze Pagina