@angela, nee ik lig nu heerlijk in bed met de iPad. Bo heeft haar laatste fles om 19.45 gehad. Met GFH, gaat het volgens mij wel redelijk als ik fb mag geloven. Heb vandaag de mamafiets van mijn vriendin overgenomen, die heeft een bakfiets voor haar tweeling en haar jongste gaat achterop, dus ze had die fiets over. Helemaal blij mee. Vandaag meteen de schuur maar opgeruimd, was 1 nodig en 2 hebben we er ratten inzitten. Echt zo vies. Ben er gelukkig niet bang voor. Ook van de mondhygieniste een tandenborstel met tandpasta en bekertje gekregen voor Bo met een rugzakje zo lief. Vandaag voor het eerst haar 2 witte lijntjes gepoetst zodat ze er alvast aan kan wennen. Zo lief Ik ga lekker slapen tot morgen
Esther, op het moment dat ik dat schreef waren twijfel en meid online Maar dat is lekker dat bo al om 19.45 uur de laatste fles krijgt. Altijd handig een fiets die je kan overnemen.maar ratten in de schuur... Gelukkig ben jij er niet bang voor ik zou de schuur niet mee in komen Hier begint er een wakker te worden dus ga zo voeden Welterusten allemaal en tot morgen
Karin je gaat weer een spannende tijd te gemoed. ga voor je duimen. hen er alle vertrouwen in. Angela hier heeft manlief de laatste voeding gedaan. om 21:00. maar madam is nu nog steeds wakker. wordt nu al wel wat rustiger op haar kamer. hoop dat ze zo wel gaat slapen. maar ze had vandaag echt een slaap dag. dus ik bereid me maar voor dat ik er vanacht uit kan. hoe gaat het nu met de voeding van lucas. krijg je er al wat meer ritme in? Esther wat lief zeg. Ben benieuwd hoe ze de tandenborstel vindt. slaap lekker dames.
Twijfel, dat is voordeel van de fles kunnen ze het langer op doen als borsteling. Hier gaat het goed met de voeding, hij komy elke dag rond de zelfde tijd kan soms wel iets verschillen maar wil met regelmaat van 4 uur. 's avonds maken we hem wakker voor een voeging en dan slaapt hij bijna de hele nacht door (afgelopen nacht tot 5 uur geslapen) daarna komt hij 's morgens rond 7 uur dus die tijden komen steeds dichter bij elkaar
Tadaa de nachtvoeding. had ik al wel gedacht. angela wat lekker dat het bij jullie ook zo goed gaat. hier zit ze rond de 6 voedingen elke dag. En ook hier rond de zelfde tijd. alleen zit er soms wel een uur speeling in. Heb er wel aan zitten denken om wat meer voeding te doen. maar ze drinkt de flesjes op een speen na niet leeg. dus denk dat ze meer nog niet echt een succes gaat vinden. morgen nouja straks. weer na de vk voor de eerste keer. ben heel benieuwd naar wat ze te melden heeft. ik ga naar de zelfde vrouw die ook mijn bevalling heeft gedaan. ik kruip hier weer in bed. madam slaapt alweer bijna. dus kan ik ook rustig gaan liggen.
Te vroeg gejuicht, hier weer uur eerder als gister. Op zich niet gek.... Lucas is gister de hele middag wakker geweest en heeft vanaf vier uur lopen huilen en mopperen. Hij verbruikt dan zoveel energie data hij toch eerder komt Helaas twijfel ook jij op midden in de nacht, wel fijn dat je verder ritme hebt gevonden. Denk idd ook niet dat het zijn heeft meer voeding te gaan geven
Jammer angela een uur eerder. hier is het juist andersom. overdag veel slapen savonds wakker. overdag veel wakker en druk zijn is savonds doorslapen. maar denk ook wel nu ze alles wat scherper zien. dat ze ook super nieuwschierig zijn wat er allemaal in de wereld gebeurt. Hoe laat komt hij nu smorgens dan? hier denk ik dat z om 08:00 komt. hier is het als we fles geven en de tv staat aan ze echt haar hoofd omdraaid en tv aan het kijken is. denk dat het vooral de kleuren die wisselen erg intresant zijn.
Grappig hè dat het precies andersom is. Hier "kijkt" lucas ook al tv mee. Probeer hem vooral niet de andere kant op te laten kijken dan word hij echt boos haha tv-slaaf. Nou ik ga slapen. Meneer is klaar en ik vrees dat hij er rond 7 uur weer is, is zijn tijd voor ontbijt ongeacht hoe laat hij 's nachts is geweest.
Hahah hier met de tv ook hrt zelfde. ik hoop dat meneer wat langer gaat slapen. ik doe hier ook mijn ogen dicht. slaap lekker verder.
Goedemorgen, Wat een gesprekken zo vroeg..... Hier is ons zeehondje weer wakker ( zo klinkt ze als ze hoest). En flesje gehad en nu nog even met mama slapen. Daarna naar mijn werk, afscheid van mijn collega, en dan naar Hilversum voor nieuwe lenzen en een nieuwe bril voor extra. Ik ga mijn oogjes nog even dicht doen. Tot later.
Goede morgen. ben me geestelijk aan het voor bereiden. madam werdt om half 8 wakker. ze ligt nu nog te slapen. maar ik moet zo weg. en haar dus wakker maken. maar ze is al net zo saggie als dr moeder als iemand haar wakker maakt....
Goedemorgen meiden, Wat een nachtbrakers zijn jullie haha! Karin: Ik hoop ook zo dat het gaat lukken!! Ik gun het jullie ook zoo! En GFH ook natuurlijk! Wij zijn aan het kijken wat we moeten doen straks met kinderwagens..Ik wil geen duowagen, volgens mij zijn het ontzettende ondingen.. Ik wilde voor Luuk eigenlijk een quinny zapp extra kopen. Alleen nou zag ik dat daar ook de maxicosi op kan..Ik zat te denken om onze Joolz te verkopen en om 2 quinny zapp extra's te kopen...1 voor luuk en 1 voor de baby, alleen hebben we dan geen wieg meer voor op de wagen maar luuk heeft daar eigenlijk nooit ingelegen. Als ik alleen wegga wil ik toch de baby in mijn draagdoek doen en een wagen meenemen voor luuk en als we samen weg gaan kunnen ze allebei in een wagen...Wat denken jullie klinkt het logisch? hihi Esther jij hebt toch een quinny zapp?? Bevalt die?? Ik vind het wel heerlijk dat ze niet veel ruimte in beslag nemen, dat doet de joolz wel. Wat zouden jullie doen???
Lisa denk er wel aan dat een baby nog niet te lang in de maxicosi mag maar als luuk er ook weinig in heeft gezeten zal ik daar ook voor kiezen ik heb zelf een quinie buzz neemt iets meer ruimte in maar ik ben heel te vreden over de quinie je kunt ze ook met vanalles uitbrijden ik zou zeker niet voor een duo wagen gaan ik heb hem af en toe nodig maar probeer het altijd anders te regelen je kunt nergens goed langs en ze zijn vaak ook heel zwaar.
Karin: Ja ze mogen inderdaad niet zo lang in de maxicosi..maar ik denk dat ik de baby toch het meest in de draagdoek zal meenemen, als ik namelijk zou wandelen met de baby in de wieg dan zou Luuk moeten lopen, en ik denk dat hij dat dan nog niet hele stukken kan. Het is best even puzzelen haha! Mijn vriendin had ook een duowagen, maar daar kon ik echt niet mee overweg..wat een zware ondingen..De bugaboo donkey lijkt me wel fijn, maar veel te duur
Wat ook nog een olie is voor luuk is een klein ort fietsje die je aan de kinderwagen kunt vast maken die zit aan de zeikant kan aan iedere buggy is echt ideaal alleen moet hij zich dan wel zelf vast houden maar ik denk dat hij dat tegen die tijd al wel zou kunnen. Ik vind jou idee ook een goed idee hoor maar ik denk laat ik even vertellen dat er meer opties zijn
Daar had ik nog nooit van gehoord, alleen van die plankjes..haha wat handig, dat is inderdaad ook nog een optie! Thanxxx