Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hey meiden!

Wij zijn weer thuis! De vlucht ging zo goed! N heeft weer geen kik gegeven! Zo trots op haar!!! :)

2. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meid: wat goed van N dat het weer zo goed is gegaan! Leuke foto van haar op de ligstoel!
    Jullie hebben goed genoten volgens mij?!

Esther: heb je al iets van je 'misschien nieuwe' collega gehoord? Hopelijk wordt het iets!

Tweety en Twijfel: wat grappig om jullie verhaaltjes van vannacht te lezen ;) Hoe hebben de kindjes het vandaag gedaan?

Joyce: wat balen dat Nienke er weer een medicijn bij heeft! Hoe gaat het sinds je daarmee begonnen bent? is het spugen daadwerkelijk al minder?
    Wat een geweldige foto's van Nienke bij de paarden in de stal!!

3. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Lisa: oeee wat leuk dat jullie toch willen weten wat het wordt/is! ik denk ook een meisje :-D
    Ik zelf ben niet zo van de buggy als kinderwagen, maar het klinkt wel als een goede optie dat je dan veel de draagdoek gebruikt...

GFH: hoe is het met jou??

Flora: hoe is het met jou en met Emma? Ben je druk?

Meid: het vliegen op de terugweg ging perfect:$
    Ik had al extra zakjes voor het hyperventileren en muziek en tictac en kauwgom, alles voorbereid. Ze hadden op de terugweg een leuke film opgezet en die duurde tot 5 min voor het landen op daadwerkelijk de grond (normaal klappen ze de schermen veel eerder in) maar dit hielp mij heel erg goed! Ik werd afgeleid en ben niet 1% misselijk geweest:D nu durf ik nog wel een keertje!

4. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Meeting: 12 uur in Amersfoort klinkt mij prima! ik heb er ook zin in! ik ben zo benieuwd en lijkt me erg gezellig!
    Fenne moet dan alleen wel vrij meteen eten:(, maar dat had ik al gezegd...

5. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@lisa, ons bevalt de quinny zapp xtra heel erg goed omdat hij ook plat kan. En de maxi cosi kan erop. De voetenzak is alleen een stukje lastiger, maar daar kan de quinny buzz zak ook heel erg goed in. Maar verder een hele fijne wagen voor het geld. Jammer dat je zaterdag er niet bij ben ander had je hem gezien.

@meid, fijn dat de vlucht goed ging.

@leonie, hier lijkt ze qua dat ook op mij, mij moet je ook niet wakker maken.

@mamootje, fijn dat de terugvlucht zo goed is gegaan. Over mijn nieuwe collega daar weet ik nog niks over. Ze hebben haar nog niet gebeld, dus ik weet nog niks, we hebben namelijk zelf wel nummer uitgewisseld en zijn fb vriendjes. Geeft toch niet dat Fenne meteen moet eten, zullen er misschien wel meer zijn.

Hier vandaag naar specsavers geweest voor mijn lenzen en heb 2 brillen gekocht en voor die brillen was ik €39,00 kwijt toch fijn 1 gewone en 1 zonnebril erg blij mee. Maar ik kan ze pas 4-5 ophalen dus jullie zien hem niet.
    Zaterdag een druk dagje. Eerst gezellig met jullie naar de dierentuin ( en we krijgen mooi weer) en daarna naar mijn schoonouders, Bo wegbrengen die gaat logeren, daar eten en dan gaat mama naar de dorpsbingo, wij hebben met koninginnendag de hele week feestweek, erg gezellig altijd. Nu al zin in de hele dag. De meiden die gaan zal ik mijn mobiel even PB-en voor zaterdag, mocht je hem niet hebben gekregen dan moet je mij even PB-en.

6. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Nou de deze dag is echt een baal dag geworden. madam begon vanmorgen zelf al een beetne wakker te worden dus dat scheelde al. bij de vk was bijna alles goed onderkantje is nog steeds lichtelijk ontstoken. en ik zit op 3 kilo na op mijn pre zwangerschapsgewicht jeeh:)
    Kom thuis en ligt er een bekeuring op de vloer. ben blijkbaar door rood gereden. 226 euro. dus heb nu al de hele dag een knoop in mijn maag. ben er echt ziek van. en dat terwijl ik nooit door rood rij en altijd de juiste snelheid rij. ga hier morgen dus ook even achteraan bellen. denk niet dat het wat zin heeft maar vraag wel even een foto op. of iets in die trant. pff hoop dat ik er vanavond wel van kan slapen.

eshter indd is ook niet leuk als je lekker ligt te slapen en iemand je dan wakker maakt. gelukkig komt het hier niet veel voor.

7. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Och Leo, wat klote! Bah! Hoop dat je wel kan slapen! En idd ff foto opvragen! Fijn dat t al beter gaat met de knip! ;) heb je er nog last van?

Es, koopie!! :) bedankt voor je nummer! Heb m opgeslagen!

Mamootje, wat super dat t vliegen goed ging :) :)

Pff, dit is mijn laatste week verlof! Bah wil niet meer werken!! Haha word al misselijk als ik eraan denk!

8. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oh met mij gaat het prima hoor.
    Alles gaat zo zn gangetje. Super druk op het werk vooral.

9. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Meid ik heb er soms nog last van. maar niet zoveel als eerder. heb geluklig nog wel kunnen slapen tnx. jammer is dat he dat je verlof ten einde komt. hier gaat het ook snel nog 3 weekjes en ook ik mag weer aan het werk. maar we hebben dan ook weer de vakantie in het vooruit zicht das ook wel weer lekker.

zo de fles zit er weer in. ik kruip in bed.

10. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Leonie, balen dat hij nog steeds iets ontstoken is. Gaan ze er nu nog iets aan doen of laten ze het zo.

@Meid, het gaat zeker hard dat je weer moet beginnen. Wel spannend denk ik. En ze blijft dan bij jou mannetje. Dat is op zich wel heel even fijn. Heeft hij op het moment uitzicht op werk of niet?

Hier is het heel erg rustig. Maar wel positief nieuws gehad. Ze gaan namelijk met het meisje van vrijdag in zee. Helemaal happy. moet dan alleen de week van 14 mei wel 2 ochtende extra werken, maar dat is op te lossen hoop ik. En anders hebben ze echt pech gehad.

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Mijn verlof is zeker snel gegaan! ben ik bijna 17 wkn thuis geweest.. Pff, dacht van te voren,, wooh lekker zo lang "vakantie" haha, maar ging sneller dan ik had gedacht / had gehoopt! Maar goed, is ook wel weer fijn om weer te werken.
    N. blijft idd bij m'n mannetje.. das wel een fijne gedachten! Maar als hij weer werk heeft, dan passen opa's en oma's op, dus dat is ook niet verkeerd!
    M'n vriend heeft 9 mei weer een soll. gesprek. ben benieuwd!

Ik ga er snel weer vandoor, want heb het nog druk!!
    Straks krijgt N. haar Nederlandse paspoortje :) en ik ga even langs de kv, want ik had weer een voordeel gehad, 50 % korting op pampers!! Altijd goed :)

En Es, wat fijn dat ze dat meisje aannemen! :) Hopelijk is ze net zo leuk als bij jullie eerste ontmoeting! En ik hoop dat ze net zo'n harde werker is als wat jij bent ! :) Dan moet het helemaal goed komen!!!

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Mamootje: Wat fijn dat je een goede vlucht gehad hebt! Ik ben ook al zo'n held in een vliegtuig haha, vreselijk:p

Hielkje: Wat fijn dat de quinny jullie goed bevalt, wij gaan hem vrijdag even bij de babydump uitproberen. Want wat ik me ook afvraag..is de duw stang verstelbaar? zo niet, is die niet laag?

Wat fijn dat ze is aangenomen :D weer een zorg minder of niet :D

Twijfel: Jeetje lekker zo'n bekeuring, inderdaad even bellen..staat er ook een datum op? Misschien kan je nagaan wat je die dag gedaan hebt? Ik heb wel eens een bekeuring gehad van te hard rijden terwijl ik die dag niet eens de weg op ben geweest, na achteraan bellen en van alles uitzoeken bleek er een fout te zijn gemaakt...

Meid: Zo'n verlof gaat hard he..Gelukkig blijft je meisje eerst lekker bij je mannetje!

Hier heb ik weer even jullie advies nodig..alweer:)

Eigenlijk was het nog niet de bedoeling maar via een vriendin kwam ik bij een erg leuke vacature terecht als tandartsassistente..Nou heb ik vorige week een gesprek gehad, en dat ging hartstikke goed, fijn gesprek gehad alleen heb ik nog niet verteld dat ik zwanger ben, ik dacht dat vertel ik bij een eventueele tweede gesprek, dan kunnen ze me nu beoordelen op wie ik ben..alleen nou ben ik gister gebeld dat ze erg enthousiast over me zijn en of ik een dag wil meelopen, nou hartstikke leuk natuurlijk..alleen ik zit er nu heel erg mee in mijn maag dat ze het nog niet weten...moet ik ze bellen? Of moet ik (zoals mijn vriend zegt) eerst die dag meelopen en het eind van die dag vertellen? Of is dat een beetje een verraad?? Ik vind het heel moeilijk:(:( Hebben jullie goede raad voor me?

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik lees wel met jullie mee, maar ben vanaf maandag weer erg misselijk en heb 2 dagen niets binnen kunnen houden.
    Ik schrijf hopelijk snel weer mee.

14. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Vervelend Lab sterkte. Jij zult vast niet kunnen wachten tot je kindje er is.

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lisa, had je toen je zwanger was van Luuk ook een soll gesprek? je moet doen waar jij je goed bij voelt!

16. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Ik zou het vertellen want anders zou ik me er niet fijn bij voelen en ik denk dat het niet uitmaakt of je al wel of niet een dag hebt mee gelopen maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt.

17. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Meid: Ja dat klopt, toen heb ik het tijdens het 2de gesprek verteld..was het toen wel geworden, maar dat was ook een tijdelijke baan.

Karin: Ja dat is eigenlijk ook wat mijn gevoel zegt..ik vind het wel moeilijk.

Lab: Jeetje wat vervelend!! hopelijk voel je je snel weer beter meis!

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lab, vervelend dat je weer zo misselijk bent. Zit je niet echt op te wachten.

@Lisa, je moet doen waar je je goed bij voelt. Je bent tot 4 wkn voor je verlof niet verplicht om je werkgever er van op de hoogte te stellen. En je kan ook kijken of het werk je bevalt en daarna vertellen tijdens een mogelijk gesprek dat volgt na die dag. Jij weet dan of je het leuk vind en hun weten dan of ze met je verder willen. Soms kan het zo zijn dat een werkgever iemand niet wil aannemen omdat die gene zwanger is en ze binnen korte tijd weer iemand anders moeten zoeken en meld je het wel de zelfde dag. Stoot je eigenlijk niemand tegen het zere been. Want je ben wel eerlijk en dan is het volledig aan hun. Succes. wel heel erg leuk en spannend.

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Idd wat es zegt.. Als t jou bevalt jan je het zeggen in een gesprek daarna! Maar nogmaals, je moet doen wat voor jou het beste voelt!
    Ik zou persoonlijk nog ff wachten, en als ze met jou verder willen, kan je het altijd nog zeggen. (als ze je dan niet aannemen weet je dat het niet door de zwangerschap komt)

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Voor de gene zonder facebook.
    Deze stoel heeft mijn zwager laten maken door gevangen in de bajes in Lelystad. Dus een echte boevenstoel. Hij werkt daar om ze te begeleiden om te gaan werken in de maatschappij.

Deze foto is van afgelopen zaterdag

Deel Deze Pagina