Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Esther: echt een leuke foto:D Wat een grappig verhaal achter die stoel!

Labrador: ooh meid, wat erg voor je! Succes!

Lisa: ik zou het gewoon eerlijk zeggen. Eerlijkheid duurt het langst. Degene die mijn zwangerschapsverlof overnam was toen 10 weken zwanger (later een mk gehad) heeft het gelijk bij het eerste gesprek gezegd. Was heel fijn en heel eerlijk. Ze is het uiteindelijk wel geworden, en ik ga volgende week op kraamvisite:)

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    esther, leuke foto

Labrador, balen dat je zo beroerd bent. Est zal jij uitkijkennaar de uitgerekende datum.

Lisa, ik zal het ook eerlijk zeggen.

3. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Labrador meid wat balen zeg. werken de medicatie niet meer? of moest je minderen?

lisa lastig hoor. maar ook ik zou het zeggen. nee heb je ja kun je krijgen zei mijn moeder altijd. en ook lijkt het mij fijner om eerlijk te zijn. weten hun ook gelijk waar ze aan toe zijn. en als ze je echt graag willen hebben. dan moet dat voor hun geen probleem zijn.

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wow lucas heeft gisterenavond om 22.00 uur gegeten en werd pas om 6.30 uur wakker!!!!! Ben echt super trots
    Wilde ik ff met jullie delen

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Knap hoor Angela!!!

Em blijft nog verkouden, 's nachts moet ze echt meer hoesten dan overdag. Best vermoeiend 

6. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Oh dat is echt vervelend flora.is ze ook benauwd 's nachts?

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    goedemorgen! Ik werd vanochtend gebeld dat mijn collega (die kanker heeft) gisteren is overleden. Echt wel heftig. Maar nu is de begrafenis op 2 mei. En dan moet ik naar het ziekenhuis voor een operatieve ingreep (op mijn rug) Wat zouden jullie doen? Het ziekenhuis afzeggen? Of niet naar begrafenis gaan?

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ooh Monique, heftig!
    Ik kan je niet helpen, dit moet je echt zelf beslissen!
    Krijg je spijt als je niet gaat? Is het ernstig als je de operatie uitgesteld? Ging je goed en veel met die collega om?

Angela, super zeg!!

Flora, beterschap voor em!

Wooh nik heeft van 22:00 uur tot 8:00 geslapen!! :)

9. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Ester wat een leuke foto en ook echt leuk verhaal er bij

Monique wat moeilijk heel veel sterkte iniedergeval wat je ook kiest

Verder zag ik dat alle kindjes lekker lang slapen hier heerlijk hoor

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    whaha jullie kids gaan wel goed slapen zeg:D heerlijk!:) Kom je zelf ook een beetje tot rust.

Ik ken de collega niet super goed, maar omdat we zo'n hecht team zijn doet het je wel wat. Ze gaan uit mijn rug heel veel moedervlekken weg laten snijden, want ze vertrouwen het toch niet helemaal... En ik heb nu eindelijk oppas geregeld, en iemand die me naar het ziekenhuis brengt, want ik mag ook niet autorijden en tillen die dag.

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Wel moeilijk Monique! Maar denk dat alleen jij de keuze kan maken.. Maar ik zal de voor en tegens opschrijven voor jezelf, en dan een beslissing nemen, die jou het beste lijkt!
    Ik hoop dat t goedaardige moedervlekken zijn!

12. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Goedemorgen meiden

Monique: wat heftig! Gecondoleerd..Misschien kan je alleen naar de condoleance? Ik heb natuurlijk geen idee hoe die dag eruit ziet..Ik kan me voorstellen dat als je je operatie verzet dat je dan lang moet wachten voor je weer aan de beurt bent...Moeilijk!

Esther: Geweldig die foto, wat is ze al groooot:$

Tweety: Die Lucas heeft lekker geslapen:D

Flora: Arme Em, hier ook al 1 die maar verkouden blijft:( Vooral 's nachts komt die kriebel hoest lekker op gang bij hem...

Bedankt voor jullie adviezen!! Ik ben ook zeker voor eerlijkheid..Maar zoals Esther zegt..ik kan me die dag wel laten zien hoe ik werk en ben. Ik denk dat ik het die dag zelf ga vertellen. Dan hebben ze nog de keuze...Ik vind het wel reuze spannend, ik ben dan namelijk al bijna 19 weken zwanger:) Maar goed we zien wel:)

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    lisa: ja ik zou echt gaan voor eerlijkheid. Ze kunnen zo zien wie je bent, en eelijkheid vind ik erg belangrijk.

Labrador: fijn dat het nu iets beter gaat!

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Monique, het is ook heel erg moeilijk wat je moet doen. Maar ik zou ook naar de condoleance gaan en dan wel je ok door laten gaan. Anders gaat er weer lang overheen en je hebt nu alles geregeld hiervoor. Sterkte wel hiermee

@Meid, wat heerlijk dat ze zolang heeft geslapen.

@Angela, Bij jou ook al.

@Flora, hier is Bo ook nog steeds verkouden een heel erg vol neusje en een kriebelhoest. Ik heb het advies gekregen om de Ventolin weer voor de nacht te gebruiken maar die slaapt ze redelijk goed en ze wordt er niet wakker van.

@Lisa, volg je gevoel in je sollicitatie....Lisa, ze wordt zeker al groot maar valt ook weer redelijk mee, ze is nu mogelijk net 67cm lang, dus is voor haar leeftijd niet zo heel erg groot.

@karin, voor jou gaat het bijna beginnen.

Dank jullie wel voor de reactie op de foto.

Hier werden we vanmorgen gewekt door een belletje. Bo heeft een knuffeldoekje in haar bed met een belletje erin en die ligt aan het hoofdeind. Nu is ze vannacht dus bijna helemaal omhoog gekropen en lag ze scheef en had ze die knuffel ontdekt. Nu moesten we toch bijna uit bed, maar was wel heel erg comisch om te horen en te zien.

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es, geweldig :) nik wordt ook altijd boven in haar bed wakker.. :p

Nik heeft net haar prikjes gehad.. Arm kind :( ik vond t zo zielig!! :( over 4 weekjes moet ze weer..
    Ze is nu 4910 gram, en 59 cm! Ze is wat te licht voor haar leeftijd. Ook is ze langer dan gemiddeld.

Zo wij gaan vanmiddag richting gouda, dus ik hoef niet zo ver te rijden zaterdag ;)

Hoop dat nik geen last krijgt van de prikjes! Hoe reageerden jullie kindjes op de eerste prikken?

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    #4117 tweety25, 26 apr 2012
    Laatst bewerkt: 26 apr 2012
    alle kindjes slapen lekker lang zeg. Hier hopen we dat het niet eemalig was

monique, moeilijk hoor. maar denk dat ik idd ook naar de condeleance zou gaan. Wat de rest ook al zegt voor je in het ziekenhuis terecht kan ben je weer tijd verder.

meid, zielig he die prikjes. Lucas moet 7mei zie er nu al tegenop:(

18. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Ja begint idd bijna en ik vind het heel spannend de eerste keer stond ik er heel anders in zo van ik zie het allemaal wel nu weet ik wat me allemaal te wachten staat ik moet wel zeggen dat ik heel blij ben dat ik een inwendige echo niet vervelend vind ik hoor van zoveel vrouwen dat ze dat zo rot gevoel vinden en ik heb er minimaal 3 waarschijnlijk wel meer

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    aaah meid, ja die prikjes zijn echt erg. Heel vervelend, het moet gebeuren, maar is echt niet fijn. Hoe is ze er nu onder?

Karin: wel fijn dat je een inwendige echo niet rottig vind. Ik vond het ook niet vervelend, ook het toucheren niet, dat is in ieder geval al mooi meegenomen. Wel spannend zeg! En nu weet je inderdaad wat je te wachten staat, dan is t helemaal anders.

Lisa: over weten wat je te wachten staat gesproken, hoe kijk jij aan tegen je bevalling, ging ook best wel snel toch?

Esther: wat leuk dat je daarvan wakker werd. Weten jullie al waar jullie heen gaan volgende week?

20. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Labje: Fijn dat je je weer wat beter voelt! Wat zal jij blij zijn als je kleine op je buik ligt en jij weer jezelf bent!

Esther: Bo is dus een beetje op ontdekkingsreis gegaan in bedje haha, leuk!

Meid: Arme Nik! Heeft ze er nog geen last van? Luuk had van de eerste prikjes het meeste last, geen koorts maar rusteloos. Van de andere prikjes had hij allemaal geen last.

Karin: Fijn dat je een inwendige echo niet erg vind, ik heb er ook nooit moeite mee. Wanneer moet je een inwendige echo? Misschien een domme vraag maar wat moeten jullie nu precies doen?

Monique: Ik had bij Luuk inderdaad een snelle bevalling 3 uur in totaal. Ik vind het wel spannend omdat ze zeggen dat een 2de sneller komt, ik hoop dan maar dat ik op tijd kan bellen. Maar goed ik zit in de risico groep voor een hoge bloeddruk..dus misschien ben ik dan al wel in het ziekenhuis..wat ik niet hoop!

Deel Deze Pagina