Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Goede morgen.

meid zielig he die spuitjes. ik kijj er hier ook als een berg tegen op. Z moet ze de 14de.

Esther ik ga ook voor je duimen hoor. hoop dat ze er uit komen.

Monique wat gaaf dat ze dr eerste stapjes heeft gezet. super hoor. wat gaat dat snel.

Hier heeft madam ook weer een nacht doorgeslapen. gaat echt lekker zo. hopen dat het zo door gaat.

joyce anders inderdaad plan B. Ik heb alleen geen vervoer... manlief brengt en haalt me.

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Goede morgen

Monique, wat goed dat y de eerste stapjes heeft gezet

Esther, nog wat gehoord onder de evt nieuwe collega?

Wij hebben vannacht weer door mogen slapen, hopelijk houdt hij het vol op deze manier

3. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meisjes!!

Monique: Wat knap van je meisje, wat zullen jullie trots zijn op haar :D

Esther: Jeetje hopelijk komen ze eruit over het salaris..!

Zaterdag is inderdaad niet zo lekker weer voorspeld, maar misschien valt het wel mee..ik hoop het voor jullie meiden! En anders kunnen jullie bij Joyce terecht hoor ik wel weer :)

Gisteravond leuk en geen leuk nieuws gehoord, Mijn papsie heeft een financiële meevaller gehad en heeft mijn broer en mij ook wat gedoneerd haha, echt super!! Nu gaan we zo meteen een afspraak maken voor een pretecho en geslachtsbepaling...Ik ben zoooo benieuwd :D

Alleen ook vervelend nieuws, nu ligt mijn andere opa ook slecht :( Hij ligt op de hartbewaking, ze weten alleen nog niet wat hij precies heeft...

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Lisa leuk van die pret echo minder van je opa hoop dat hij snel weer opknapt

Wat er nu precies gaat gebeuren ik ben nu aan de pil om mijn eigen lichaam plat te leggen 30 april begin ik met de eerste spuit dat is om e eitjes die gaan groeien vast te houden zodat ze niet te vroeg springen 4 mei mag ik dan stoppen met de pil 8 mei heb ik een echo om te kijken of alles rustig is als. Dat zo is mag ik vanaf 9 mei er nog een spuit bij die zorgt voor extra veel eitjes en een goeie groei van de baarmoederwand dan moet ik halverwege langs komen om te zien of het allemaal goed groeit en dan rgens eind mei moet ik dan hcg spuiten ( waar julie voor geplast hebben bij moeders voor moeders dank daarvoor) en de volgende dag worden de eitjes er uit gezogen krijg dan wel een coctil van valium spierverslappers en pijnstillers na de punctie moet mijn mannetje met mijn eitjes naar een ander zh en dat inleveren met wat zaad dan mag hij mij weer ophalen een dag later horen we hoeveel er bevrucht zijn en 3 dagen later eb je de terugplaatsing en dan hoor je hoe goed ze bevrucht zijn en hoeveel ze terugplaatsen en eventueel invriezen en dan moet je nog 2 weken 3x daags 2 tabletten vaginaal inbrengen en wachten tot je of ongestelt word of mag testen

Ik hoop alleen dat ik dit keer geen overstimulatie heb naar de punctie dat zwellen je eierstokken op en ik kan je vertellen dat doet pijn

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Karin, jeetje niet niks allemaal! Ik duim!! Leef met je mee meis!

Lisa, ach wat naar!! Hoop dat opa snel opknapt!
    Super van het geld! :) spannend een echo :) wanneer? (of heb je nog niet gebeld?)

Leo & Angela, super! Lekker he dat doorslapen! :)
    Nik heeft ook doorgeslapen! (eigenlijk elke nacht wel) ze heeft tot half 9 geslapen! :)

Woehoe! Vanmiddag ff naar de primark! :)

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    ik ben weer een heel eind opgeknapt dus wil weer graag meekletsen :).

Esther: Hopelijk komen ze er uit qua salaris, ik duim voor je.

Monique en Lisa: Jeetje, wat hebben jullie een snelle bevalling gehad zeg.

Karin: het is niet niets zo'n behandeling, ik duim heel hard dat het deze keer goed gaat en dat je mag gaan testen.

Het lijkt mij nu echt geen pretje om een inwendige echo te hebben en getoucheerd te worden. Ik kan daar dan ook best wel tegenop zien.

Ik doe vandaag de 28 weken wave, joehoe!
    Hierbij een foto van vandaag.

7. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    lisa: wat vervelend van je andere opa zeg! Heftig zo achter elkaar! Sterkte. En wel spannend geslachtsbepaling!:D

Labrador: mooie buik zeg! En dat terwijl je zo misselijk bent, vind m echt mooi.

Karin: ooh wat klinkt het allemaal eng en ingewikkeld! Een vriendin van mij had het ook, en ik heb die spuiten weleens gezien, vind het nog best wel heftig!

Meid: wat heerlijk dat ze zo lekker heeft doorgeslapen!! En veel plezier bij de Primark, ik ga ook bijna weer, heb er ook helemaal zin in! Laat je ff weten wat je gekocht hebt, en of er leuke shirtjes zijn voor de zomer (voor ons):)

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ik blijf duimen op mooi weer zaterdag.

@Lisa, leuk die meevaller, leuk een geslachtsbepaling. Maar ontzettend balen van je Opa. Gaat de verhuizing nu zaterdag nog door?

@Angela, Meid en Leonie, fijn dat jullie kleintjes doorslapen.

@Lab, mooie buik hoor en nu gaat het hard.

@joyce, heb nog geen sms-jes gehad, dus het wordt nog dierentuin.

@Leonie, je kan dan wel met mij meerijden of Angela, die woont het dichtsbij.

Wat betreft mijn mogelijk nieuwe collega zijn ze er nog niet uit. Dus het wordt met het uur spannender. Anders hebben ze per 7-5 op maandag en dinsdag niemand die de praktijk kan draaien. Dus de soap gaat nog verder.

Ik heb echt zin in zaterdag, vanavond even het fototoestel opladen voor een leuke groepsfoto van de kleintjes. Ben ook erg benieuwd naar iedereen in het echt en als het erg gezellig is maar meteen een datumplan actie doen voor een keer in het najaar en dan weer afspreken

9. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Karin: Jeetje bijzonder dat dat allemaal kan he! Het is wel een heel traject maar ik hoop van harte dat het lukt!! De kans op een meerling is dan natuurlijk ook groter, of niet?

Meid: Ik heb vanmorgen meteen gebeld en we kunnen morgen kwart voor 5 al :D

Labje: Yeahhh 28 weken alweer :D Gaat hard!

Esther: Ja het gaat morgen wel door, de verhuizing is voor mijn andere Opa en Oma :) Wij helpen alleen nu tot begin van de middag en gaan dan even langs de andere opa en dan naar de echo..

Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's van morgen, ook al ben ik er niet bij:p Volgende keer ben ik gewoon wel van de partij ;)

10. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Lab wat een mooie buik

Ik ben ook heel benieuwd naar de groeps foto en volgende keer wil ik ook mee.

De kans op een meerling is alleen als ze er meer dan 1 terugplaatsen vorige keer zijn er 2 teruggeplaatst omdat ze van matige kwaliteit waren dus ik hoop nu op een super goeie en dan word er maar 1 teruggeplaatst

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Oke, dit heet dus een ICSI behandeling..Het was mij helemaal ontgaan dat je al zo'n behandeling gedaan had..Ik ga zooo met jullie mee duimen dat het nu gaat lukken! Wel heel spannend allemaal he?!

12. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Labrador: wat een mooie buik heb jij zeg!

Lisa: wat erg van je opa! :(
    En wat lief van de vader dat hij wat deelt met jullie ;)
    Dus dan horen jullie morgen al wat het is? spannend!!....

Twijfel & tweety: wat goed van jullie kindjes!

Karin: wat klinkt dat heftig dat hele proces! dat neemt gewoon de komende weken een groot deel van je tijd in beslag. Respect hoor! en nou hopen dat het hierna niet meer nodig is! duimen draaien!

Esther: pfff wat zenuwslopend voor je met je 'nieuwe' collega.
    Wanneer wordt de knoop doorgehakt? of kan dat zelfs die maandag pas bekend worden?

Ik heb ook erg veel zin in de meeting. Maar hoe doen we het nou? gaan we eerst naar de dierentuin op goed geluk qua weer (hier is het vandaag ook gewoon echt goed weer) en dat we dan overschakelen op plan B?
    Ik zit morgen namelijk al om +- 10.00 uur in de auto...

13. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Eerst naar de dierentuin. en anders plan B

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab mooie buik meis! :)

Lisa, wow wat snel :) super

Monique, ik vond primark tegen vallen!! :( was niet veel leuks..

15. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lisa: Wat leuk dat je morgen al de echo hebt!

Meid: Jammer dat je niets leuks hebt kunnen vinden.

Bedankt voor de complimenten op mijn buik :D

16. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    meid: wat jammer!! Maja, toch ga ik wel. Dan kan t in ieder geval niet tegenvallen. Ik mag van mezelf altijd 1 nieuwe tas per half jaar:D Nu weer een zomertasje uitzoeken:D En rompertjes voor Y. die vind ik zo goed daar voor weinig geld.

Lisa: hoe laat heb je de echo morgen? Bene cht benieuwd.

Dames, heel veel plezier morgen!:D Ik heb 3 verjaardagen en kom niet, maar het zal vast wel heel leuk worden zonder mij!:)

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    lisa, wat een naar nieuws van je opa.
    Wel lief van je vader dat hij jullie ook sponserd.
    Suc6 morgen met de verhuizing

monique, drie verjaardagen morgen pff dat is best veel. Veel plezier daar

voor iedereen morgen een goede reis en doe voorzichtig onderweg.
    En we zijn te herkennen aan vrouwen met kinderwagens....:)

18. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Aaaaaaahhw ik ben van de trap gevallen.. Nu doet mijn enkel pijn :( ik hoop maar dat t morgen niet erger is! :(

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meid dat meen je niet. Hopelijk valt het mee morgen

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ja stomme ik! Ik wilde te snel... Maar hier zijn de treden vrij smal, en dat ben ik niet gewend... :s

Deel Deze Pagina