Ik hoop echt dat het morgen beter gaat, zul je altijd net zien. Goed koelen en vannacht je matras iets omhoog leggen(kussentje er onder) en dan gaat het vast beter morgen
@meid, anders kan ik je morgen wel inzwachtelen dan gaat het vast goed komen en anders veel drinken onderweg in de dierentuin. @lisa, leuk moren al de echo ik ben benieuwd. @monique, met jou was het vast veel gezelliger. Maar volgende keer. Veel plezier bij de vele verjaardagen. Ik heb vandaag heel erg goed nieuws gekregen. 1 mijn nieuwe collega is aangenomen en ik ga meer verdienen. Ben een functie hoger gegaan met bijpassend salaris. Joepie helemaal blij. Ik zie de gene die komen morgen. Hoop dat plan b niet nodig is anders bellen we joyce. Tot morgen. @mamootje we spreken daar af in Amersfoort en dan kijken we hoe het loopt. Ik ga slapen tot morgen
Ooh es super goed nieuws!!!! dubbel gefeliciteerd! Als je wil mag je dat morgen idd wel doen! Heb ik er ook wat meer steun aan! dan moet t idd goed komen Ik ga nu slapen, proberen.. Tot morgen lieverds!!! Heb er zin in!
heey meiden, Lisa jeetje wat naar van je andere opa. Maar super dat jullie een lekkere meevaller hebben gekregen van je vader. En wat gaaf morgen de echo. Mijn gevoel is nog steeds een meisje. Ben benieuwd of ik gelijk heb. Esther hoop echt dat ze het er toch uitkomen met het loon. Anders inderdaad spannend hoe het dan gaat lopen. Meid das niet slim om van de trap te vallen. Hoop toch wel zonder N. Hier ook super veel zin. Heb wel een paraplu mee. voor geval dat. Heb nog wel een vraagje... Mocht het inderdaad plan J worden. Bij wie kan ik de maxi cosi in de auto zetten? Als daar plek voor is. Mannetje brengt en haalt me. Dus tussentijds geen auto. Oef heb echt zin om jullie en de kids in het eggie te zien! Hier kruip ik lekker in bed. Wil morgen een beetje fit zijn hahah. Mannetje heeft beloofd dat als Z vanacht mischien komt hij de fles gaat geven. Hoop nu stiekem dat ze wakker wordt. Zodat hij dat ook eens kan ervaren. Whahaha (of ben ik nu gemeen) Slaap lekker dames. En meid goed uitrusten vanacht. Wil N ook graag zien. En jou natuurlijk ook hoor
Esther Jeeeuuuhhh Super zeg. Een nieuwe collega en een loon upgrade. Das nog eens een lekker begin van het weekend. En een hele geruststelling dat ze niets extras van jou gaan verwachten nu je de nieuwe collega erbij hebt. Ben echt blij voor je. Gefeliciteerd!!
ik wil regen morgen Heel hard haha aah nee hoor gun jullie dagje aapjes kijken maar ik ben ook een aapje en heb ook een aapje hihi alvast veel plezier en bij plan B hoor ik het vanzelf wel Domme meid ....trappen tellen zijn altijd 13 tredes ..haha Monique veel plezier bij verjaardagen heeft die Priamrk ook een site? want ik ken het niet waar zit het?? MAmootje hallooooo alles goed hihi Essie wat goed!!!! gefeli!! Lisa spnnend morgen lieve papa klote van opa LAb mooi buikkie! Karin DEze keer gaat lukken ik voel het aan me water en ja ik moet ook plassen maar dat heeft er niks mee te maken hihi oo ga martijn wakker maken die ligt met nienke te pitten op de banl afgelopen nacht had nienke het moeilijk en maar huilen draaien zwaien met de armen dus lekker bij me in bed genomen en jawel de voeding van 7 uur gemist : P dus nu nnog ff een late..maak wel pyama papje klaar ..en inbakenen vannacht want ze hoeld zich wakker met haar eigen handjes
Even snel: ik heb er zin in dames! Dus we meeten bij de dierentuin, esther, helemaal goed! Twijfel: ik heb nog een plek in de auto dan. Dan kun jij voorin en de maxi cosi van Zoey kan achterin! Komt goed! Ik net op routenet.nl kijken, hoef ik maar 5 kwartier te rijden ipv 2 uur, woehoee!
Twijfel, ook ik heb plek dus komt goed Mamootje, dat scheelt mooi stuk rijden Esther, wat goed gefeliciteerd Joyce, wat vervelend dat nienke zo liep te spoken. Is het vannacht beter gegaan?
oooh dames wat een walgelijk weer! Ik hoop dat het nog beter word, of dat het ligt aan dit deel van het land! Meid: hopelijk ben je wel zonder kleine gevallen en gaat het vandaag wel beter!
Goedemorgen meisjes Eshter: Wat super goed nieuws, er zal een last van je schouders vallen! Monique: We hebben de echo kwart voor 5 Ik wil jullie alvast een hele leuke dag wensen, hopelijk knapt het weer nog iets op voor jullie!! Doen jullie voorzichtig!? Ik ga op weg naar mn opie's en daarna eind van de dag de echo, spannend
Esther: goed nieuws zeg! Wees blij! (ik krijg er 2 jaar lang niets bij als het allemaal zo doorgaat) Lisa: oo je hebt nog ff dus! Veel pleizer en succes bij opa's.
Lisa spannend zeg. hoop dat je opa wat opknapt. en dat jullie je mogen vermaken bij de verhuising. meid aaah wat jammer. heb je zoveel last van je enkel?
ah meid wat jammer, hopelijk is je enkel snel over lisa, veel plezier vanmiddag met de echo meiden heb net ff op buienradar gekeken en het lijkt erop dat we geluk hebben. tot straks