Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab wat vervelend dat je zo moet spugen! Ik hoop dat je snel goede medicijnen krijgt!

Joyce, heerlijk dat nienke in bad is geweest! :) 15 kg kwijt joh? Nou nieuw rijbroekie scoren is ook niet verkeerd toch?! :) komt t wel goed met nienke haar oogjes?

Heb heerlijk geshopt met mijn mama :) was gezellig! Kan weer wat dingen afstrepen :) heb nog een "cadeautje voor mijn vriend gekocht" een flesje met: papa is the best.. :)
    Ben super blij met de sweatpeace zen!! Hij staat nog in de doos, is beetje zwaar.. Maar zal morgen even een foto maken :)

Hebben jullie kruiken? Of zo'n belly warmer? Ik heb er 1 gekocht (belly) bent wel benieuwd wat jullie hebben! (of gaan gebruiken)

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    labrador: die moeten via de huisarts. Maar na de eerste keer kon ik elke keer telefonisch bijbestellen. De assistente had helemaal medelijden met mij. Ik belde nml elke 2 weken op vrijdag, ze wist het al hihi.

Vandaag heerlijk gewinkeld met een vriendin. Heb de primark leeggekocht:p en toen de h & m voor mezelf en Yuna leuke kerstkleren, een mooi zwart jurkje bij de h en m voor maar tien euro, (voor mezelf) das echt lekker!:)

Hier gaat het goed, Yuna heeft inmiddeld 5 tanden en kruipt er lekker op los. Ze eet s avonds vaak nu met ons mee. Hier niets te klagen.

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, wij hadden kruiken, want zo heel erg lang gebruik je ze niet. Dus ik vond het een beetje zonde. Na 3 wkn hebben wij geen kruik meer gebruikt.

@monique, heerlijk dat je zo lekker hebt gewinkeld. En fijn dat Yuna nu gewoon met je mee eet.

@labrador, succes met je misselijkheid.

@joyce, heerlijk dat Nienke in bad is geweest. Hoop dat het vernevelen en ophogen van de zuurstof verbetering gaat geven

Net heerlijk samen met Bo boven in bed liggen slapen Bo op het dekbed in haar slaapzak en moeders er onder. JJ kwam me net wakker maken. Echt zo lekker. Knap je echt van op.

4. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    @Meid nou wij hebben twee kruiken aangeschaft. In het ziekenhuis werden kruiken gebruikt. Thuis hebben we ze maar twee dagen nodig gehad. Nu liggen ze hier maar een beetje.

Sebas ligt nu in een trappelzak, want meneer wil niet onder de dekens liggen blijven. Wat een trappelzakje is het toch :p

Labrador vreselijk dat je zo misselijk bent. Ik weet eerlijk gezegd niet of er medicijnen voor zijn. Ik ben zelf helemaal niet misselijk geweest namelijk.

"Fijn" om te lezen dat ik niet de enige onzekere moeder hier ben. Het lijkt nu dat Sebas gewoon overdag wat vaker komt voor de fles. *afkloppen* want in de avond wil hij wel lekker slapen. In de nacht meldt hij zich tot nu toe gelukkig maar 1x.

5. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    deedee: Ik denk dat het heel normaal is als kersverse moeder om onzeker te zijn.

meid: Lekker geshopt lees ik

Monique: jij ook al lekker wezen shoppen.

Mannetje heeft vandaag de kerstboom gekocht en opgetuigd. Vorig jaar in de uitverkoop nieuwe ballen ed gekocht, dus hij ziet er mooi uit vind ik zelf.

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Thnx, ik was ook aan t twijfelen, op t lijstje stond 2 kruiken, of 1 bellywarmer.. Kruiken waren per stuk 15 euro, en de bellywarmer 27 (beide in de aanbieding) ik heb dus gekozen voor de belly.. En moet zeggen, hij is echt heerlijk! Ik dacht ik ga hem even testen.. 3 min aan de lader, en hij blijft 4 uur lang heerlijk warm!! Geen miskoop, ik gebruik hem wel :) haha..

7. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meisjes ik lig nu in me bed met een kruik op me buik.
    heb de hele dag al heel last van me onderrug/buik en af
    en toe kramp in bovenbeen. het lijkt nu iets pijnlijker te worden
    .ik probeer zo lekker nog even te gaan.slapen want je weet immers maar nooit ;) al hoewel ik weer nergens op reken hoop ik stiekem wel dat het door gaat zetten nu! Nou word vervolgd en waarschijnlijk tot morgen allemaal

8. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook echt mega gevoelige (.)(.) En ben goed misselijk bleh
    maar goed zal wel weer valsalarm zijn. :(

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    En.....,dday hoe gaat het?!?!

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ben benieuwd dday...

Meid lekker geshopt zo te lezen. Wij hebben kruiken.

Monique, ook lekker geld uitgegeven zo te lezen.

Labrador, vervelend dat je zo beroerd bent. Misschien idd ff ha bellen voor receptje.

Joyce, wat fijn dat nienke het zo goed doet en dat je hebt kunnen buidelen. Hopelijk komt het met haar oogjes ook goed.

Hier weg druk, dit hele weekend is het zoontje van me vriendin hier.blijft ook slapen duswe kunnen vast oefenen.hij werd net overstuur wakker, maar ik vind het toch nog wel erg vroeg om er uit te gaan met hem dus nu slaapt hij gelukkig weer.nu ik nog

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    dday spannend!!!:D

Tweety: het vroege opstaan blijft moeilijk. Dat is ook echt iets waar ik niet aan kan wennen. Nooit mee zomaar uitslapen pfff. Maja als ik dan het gezichtje van haar zie en ze geeft me een mooie lach is dat het waard hoor. Ik lig alleen om half 9 nu al op bed s avonds. Ach ja, het is niet anders. (ze was net trouwens pas kwart voor 9 wakker)

Ben ik een beetje vreemd of heb ik twijfelgeval al heel lang niet meer gezien hier?

12. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas het was weer vals alarm :( Hij wil er gewoon eeeeeecht niet uitkomen :p Dus het zal morgen middag wel weer controle worden bij de VK! :( Oh komt hij er oooooooit nog uit?? Ik betwijfel het hahahaha ;)

13. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

Zozo jij hebt lekker geshopt monique! Lekker hoor :D Leuk dat Yuna lekker met jullie mee eet! Ik geef luuk ook vanalles als wij eten. Hij zit dan in de stoel erbij want ik probeer altijd tegelijk te eten. Wel zo gezellig :)

Dday: Jou kleintje komt er vast wel uit hihi, hij vind het veel te lekker warm bij jou binnen ;)

Meid: wij hebben ook 2 kruiken..alleen maar een paar nachten gebruikt. Maar het was ook een stuk warmer toen Luuk geboren werd.

Labrador: Vervelend dat je zo misselijk bent, ik had wel pilletjes tegen de misselijkheid via de huisarts gekregen.

Joyce: Wat goed dat Nienke het zo goed blijft doen! Ze is wel echt heel bijzonder hoor!

Tweety: Jullie kunnen dus lekker oefenen dit weekend ;)

Ik heb gister met mijn moeder en stiefzusje een kerst-workshop gehad, we hebben een kerstster gemaakt..Was echt super leuk en gezellig om te doen. En hij is heeel leuk geworden:D

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooh dday, hij komt echt wel hoor! Maar je geduld ja, die wordt aardig op de proef gesteld. Succes meid!

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Dday, hij komt zeker en hij is gewoon heel hard aan het oefenen om het straks heel erg goed te doen.

@angela, oefen maar heel erg goed, want hoe meer je nu oefent hoe makkelijker het is. Geintje het is heel anders met je eigen kleine.

@Lisa, leuk ee kerstworkshop, lijkt mij ook heel erg gezellig. Klopt Leonie is al even niet geweest. Maar komt vast binnenkort wel weer misschien erg druk. Wij willen ook zo dat Bo bij ons komt zitten met eten. We eten nu heel lui op de bank voor de tv maar gaan straks gewoon weer aan de eettafel zitten.

Hier gaan we zo naar opa en oma toe en daarna weer een rustig dagje. Dus ik ga maar eens opstaan voor dochterlief zo wakker wordt. Die ligt nog heerlijk te slapen.

Tot later allemaal

Veel liefs

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen!

Dday, hè balen! Je mannetje moet vandaag wel komen hoor!! :) het kan nog ;)

Lisa, wat leuk!! Ik zag net al wat foto's op fb! Erg leuk!!

Fijne dag allemaal!

17. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dan moet hij nu wel met de sneltrein mee ;) Ik denk niet dat het vandaag nog gaat gebeuren :( Ik ga straks even lekker het huis uit! Er is koopzondag hier dus misschien ga ik nog even naar de stad want elke keer dat zitten hier binnen ik word gillend gek gewoon :(

18. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    dday: Hij komt er ooit echt wel uit. Ff lekker de stad in heb je even afleiding

Esther: veel plezier bij opa en oma

Tweety: gezellig zo'n klein humpie, maar dat vroege opstaan..tsja het blijft moeilijk.

19. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Dday, je weet het niet ;)
    Veel plezier in de stad!! :)

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789