Meid: Oh wat balen dat je vd trap gevallen bent en dat je nu niet kan komen. Lisa: Succes vandaag bij je opa en heel veel plezier bij de echo. Meiden, heel veel plezier bij in de dierentuin! Het zonnetje schijnt!
En ik ben thuis beoheoeheoe Ik zou komen maar onze merrie is te onrustig en Remco is niet thuis. Dus helaas pindakaas! Al is het in Limburg wel droog Veel plezier meiden!
Het weer valt hier nog erg mee, hopelijk is dat bij jullie ook zo!! Wij gaan ons zo klaarmaken, en op naar de echo
lisa: enenenenenenenenen????? Ladies: hoe is het daar? Hier is het weer wel weer okay, hoop bij jullie ook!
Nou hier nog geen veulen zucht...merrie had licht koliek, zodat net als bij mensen wel een voorteken kunnen zijn?! Ik ben zo benieuwd naar het veulen!
Wij zijn weer terug..alles zag er goed uit! En Luuk krijgt een broertje Helemaal leuk!! Hoe hebben jullie het gehad meiden???
Een broertje? Hoe kan dat nou maar helemaal super meis!!!! gefeliciteerd dan was jou gevoel " mama van jongens" toch goed!
Whaa lisa wat super een boy. zat ik er dus mooi compleet naast. maar wat gaaf hoor. vandaag was echt geslaagd leuk om sommige in het echt te zien. echt aapjes kijken. en ook de beebs wat een verschil zeg met elkaar. nu ga ik mooi uitgeteld op de bank liggen. ben moe hihihi. z is daarin tegen klaar wakker.
Hoi hoi, hier ook iemand die redelijk moe is. Super gezellig gehad vanmiddag. Leuk om sommige in het echt te zien en idd aardig verschil tussen de kids. Iedereen weer veilig thuis gekomen? hoe heeft fenne het gedaan in de auto?vond het wel gezellig dat je nog ff meeging en hebt meegegeten. Lisa, nog een jongen leuk. Was ook alles goed? Meid, hoe is het met je enkel? Leonie, heb je nog lang op je vriend moeten wachten
Angela: ik ben net thuis, fenne heeft heerlijk geslapen en ik kon mooi doorrijden! Nu pikt ze het ook nog eens dat ik haar over heb gelegd in haar bedje, kan ik mooi even bijkomen. Ik ben kapot van vandaag! Ik vond het erg leuk om jullie te zien, ondanks de bijna 4 uur durende heenreis! Angela ik vond het oprecht erg gezellig bij jullie!! Wat ontzettend gastvrij ook! Super leuke meid ben je (de rest ook hoor, haha) Lisa: wauwww niemand verwacht maar een broertje, wat ontzettend leuk!