Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Fijn fat t geslaagd was meiden!!

Ik baal nog steeds! Mijn enkel is pijnlijk, stijve rug.. En dan ga ik ook nog ongi worden denk ik... :( en om mijn gezeur compleet te maken ben ik verdrietig omdat ik dinsdag alweer moet werken! Gedver, heb zoo geen zin :(

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Mamootje (of mogen we je echt naam gebruiken?) Ik kon je toch niet zo de weg op sturen. Ik zag het al voor me met F.enne haar luier;)
    Vind jou ook een gezellige, leuke meid. Wel lekker dat je zo door kon rijden en f.enne lekker heeft geslapen

was echt voor herhaling vatbaar

Esther, heb het toch geprobeerd met lucas, na het eten ging lucas nog douche en toen naar bed en weer brullen ook niet stil na 15 min. Nog een keer aangelegd en nu slapt hij al een uur:)

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meid, wat balen allemaal. Knuffel voor jou

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    lisa, ik had t goed! haha ik vind jou echt een jongensmama wat ik al vaker zei:) Was ook alles verder ook okay?

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hoe was het meiden?

6. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Angela heb een behoorlijke tijd saan wachten. maar had veel te bekijken. loopt best nog wel wat mensen. en die kinderen die geen dingetje uit het winkeltje mochten helemaal histerisch. en dan de ouders. heb behoorlijk gelachen. mannetje was er pas 10 voor 5. Maar we waren om 6 uur thuis dus netjes gedaan toch.

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Oh dat is idd nog behoorlijke tijd. Gelukkig heb je je wel vermaakt.
    De terug reis viel nog nog mee dan met de tijd

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Dankje Angela!

9. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad meiden!

Lisa; maak je borst maat nat; straks twee kleine stoere klauter aapjes hihi

Joyce; hebben jullie een gezellige verjaardag gehad?

Ik lig in bed, ben echt moe. Proberen bij te slapen, vannacht wel na het voeden (als ze al komt) bij de merrie kijken. Moeten morgen op concours dus nu oppas voor het paard geregeld lol
    Het moet niet gekker worden!

10. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie het leuk hebben gehad! Zijn er nog foto's gemaakt?

Hij heeft alles nog even nagelopen, en alles zag er tot nu toe goed uit! Hij nam ook echt de tijd..ik had verteld dat het een tweeling was, en hij was heel lief en keek extra goed :)

Dit mannetje is wel drukker als Luuk in de buik :D

11. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@mamootje, fijn dat je dan toch met Angela, ben meegegaan. En heerlijk dat f.enne onderweg heeft geslapen. Moet voor jou een stuk rustiger zijn geweest. Erg leuk om je te ontmoeten. F.enne is ook een heel erg mooi en fijn meisje.

@angela, wat ben je een schat om dat te doen. Leuk en mooi mannetje is l.ucas. Fijn dat het dus toch gelukt is nu. Mogelijk clusterd hij dus ook een beetje ben benieuwd hoelang hij nu blijft slapen. Succes.

@leonie, volgens mij heb jij je rot gelachen bij de winkel. Heeft hij er dus nog best lang overgedaan om te komen, maar wel lekker dat jullie zou vlot thuis waren. Z. Is ook een erg mooi meisje

Ik vond het heel erg gezellig en zeker voor herhaling vatbaar.
    Toen ik thuis kwam is JJ snel ingestapt en zijn we naar mijn schoonouders gereden, daar Bo de fles gegeven en toen hopen dat ze ging slapen, maar de lieve schat was alleen maar aan het stuiteren van alle prikkels die ze heeft gehad de hele dag. Dus die wou echt niet slapen, en dan ook nog eens in een vreemd bed. Daar snel wat gegeten en toen naar de dorps bingo. Was erg gezellig maar niks gewonnen. Daarna nog even naar de kroeg gegaan en nu lig ik heerlijk in bed. Wel weer vreemd om de kleine meid niet thuis te hebben.

@lisa, leuk een broertje en fijn dat alles goed is. Had je dus toch gelijk.

@flora, volgende keer kan je misschien wel komen.

@meid, vond het ook jammer. Maar als het niet gaat dan houdt het op. Volgende keer eter. Zal wel heel erg wennen worden om dinsdag weer te moeten werken en je meisje achter te laten.

@joyce, sorry, maar we kregen geen regen het is de hele dag droog gebleven.

Groepsfoto zijn we vergeten te maken. Leonie heeft wel foto's gemaakt maar meer van de dieren. Sorry.

Snel maar weer een nieuwe meeting plannen. Zal iedereen weer een mail sturen.

Ik ga zo slapen. Weltrusten

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Esther, je was er al bang voor dat bo niet ging slapen. Balen dat je niks hebt gewonnen bij de bingo, mar gaat uiteindelijk om de gezelligheid toch

Nou zoals je ziet is ook gebeurd waar ik bang voor was.... Lucas werd om 3.30 uur wakker. Wel om 19.00 uur gaan slapen 23.00 uur nog een keer wakker gemaakt. Helaas..

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    meid: het zit je ook niet mee.

Joyce: Leuke verjaardag gehad?

Ik zit aan mijn ontbijt en dan vertrekken we zo naar Kaatsheuvel voor een dagje Efteling. Heb er zo'n zin in.

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@angela, balen, maar kan ook door gisteren komen, teveel indrukken. Hier heeft Bo dat ook gehad, was het te druk dan werd zo ook in de nacht nog een keer wakker. Misschien gaat het een volgende keer wel goed.

@labrador, heel erg veel plezier in de Efteling

Hier weer wakker, mis me meisje te erg. JJ is ziek iets teveel en door elkaar gedronken. Eigen schuld. Vanmiddag dan nog maar even met mijn meisje slapen. Ga me aankleden. Tot later

15. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Esther heb me indeedaad bescheurd van het lachen. en ach mannetje kon er ook niets aan doen. Jammer dat je niks hebt gewonnen bij de bingo. Maar als je het gezellig hebt gehad is het belangrijkste en van jj eigenschuld. hoelaat ga je bo ophalen dan? en dan straks indd maar even samen slapen.

z had gister super veel geslapen. en ze heeft de laaste fles dus opgeschroeft naar half 10 gister. had gedacht dat ze nog wel kwam vanacht. maar ze werd vanmorgen om half 9 wakker. en ze zeggen dat babys groeien in hun slaap. dus ik heb straks een reus van een baby. hihihi.

16. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@leonie, we waren om 10 uur bij mijn schoonouders en om 11.30 weer thuis. Ze ligt nu heerlijk te slapen en JJ ligt voor dood op de bank. Ik ga vanmiddag denk ik nog even slapen. Mag nu voor Bo zorgen als ze wakker wordt omdat JJ echt brak is. Maar zoals je zegt eigen schuld.

Wel lekker dat ze zoveel lang heeft geslapen. Hopen dat het doorzet

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    esther, lekker geslapen? idd eigenschuld van JJ.
    Dat zou het idd goed kunnen zijn van Lucas we zullen het wel zien. Het blijft soms toch lastig hoor, steeds als je denkt zo werkt het met hem dan gooit hij de boel zo weer om
    Hoe heeft Bo geslapen bij je schoonouders?

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@angela, ik heb even op de bank mijn ogen dicht gedaan. En we voelen ons beide nu wat beter. Bo heeft erg goed geslapen ik mijn schoonouders, nadat ze haar laatste fles had gekregen, is ze gaan slapen en werd ze om iets voor zeven uur weer wakker, dus heel erg netjes. Hoe was het voordragen van Lucas.

19. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Lekker he ff je ogen dicht op de bank, en beiden weer opgeknapt dat scheelt ook weer.Gelukkig dat Bo lekker heeft geslapen bij je schoonouders,ondanks de indrukken van overdag

Het opdragen was erg mooi vanochtend, voor Lucas erg vermoeiend. Hij is vanaf 8.15uur op een paar hazenslaapjes na wakker geweest.
    Z'n voeding van 16.15uur half uur eerder gegeven en toen lekker op bed gelegd, nu slaapt hij nog heerlijk. Na de volgende voeding houden we hem denk ik maar ff lekker beneden en dan hopen dat hij vannacht weer door wil slapen(merk nu al dat het snel went dat je weer door kan slapen, ben nu zelf best moe)

20. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Labrador hoe was de efteling?

angela super dat het voordragen mooi was. jammer dat lucas zijn ritme heeft om gegooid.

hier ook een ander ritme maar dan positief. het viel me op dat er steeds meer tijd tussen de voeding zat. 2 weken geleden zaten we op 7 a 6 vorige week op 6 a 5 en nu sinds vrijdag tot nu zit ze op 4! dus ben maar een stap hoger gegaan met de voeding zat nog op 150 water. nu 180 maar doen. net de eerste 180 gedaan. en wat de denk je de fles strak leeg. *trots*

Deel Deze Pagina