Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    wat goed Leonie.
    Denk dat onze "fout" was om Lucas al om 19.00uur op bed te leggen(dagen ervoor ging hij pas tegen 20.30/21.00uur naar bed, en daar zit dan gelijk die twee uur verschil)
    Nu heeft Lucas vandaag dus weer niet veel geslapen overdag en hebben we hem na de voeding van 16.00uur op bed gelegd hij slaapt nu nog en na de volgende voeding blijft hij dus ff lekker beneden en dan om 23.00uur weer eten en weer slapen, hopelijk gaat het dan beter

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab, hoe was het in de efteling?

Angela, jameer van t ritme! Hopelijk vandaag weer beter!

Leo, super! Nik heeft 5 flessen van 175 ml. Ze slaapt nu tot 8 uur half 9 :) lekkwrding! Haha

Pff ik voel me zo klote! Ben verdrietig..
    En de ongi is onwijs heftig! Lijk wel weeën (lichte) te hebben, en bloedverlies is ook enorm! Heb al 2 x schone onderbroek aan moeten doen :s
    Ik had gelezen dat de 1e ongi na bevalling wel heftig kan zijn,. Maar dit is mijn 2e,

3. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    meid,balen dat je zoveel last hebt van je ongi. hoe is het met je rug en enkel?

4. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Stomme ongi!
    Mijn rug gaat beter! Gelukkig. Enkel is wel wat dik en blauw.. Maar met lopen is het al iets minder pijnlijk! :)
    Angela en Leo, zijn jullie alweer ongi geweest ?
    Ik was 1e x ongi toen nik 6 wkn was, en nu is ze 10 wkn, dus tis wel gelijk regelmatig

5. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Leuk om te lezen dat het zo leuk was. Manlief en ik willen deze zomer naar Burgers Zoo gaan (wel handig want je kunt daar ook overdekt je weet het maar niet met het NL weer) misschien leuk om daar ook een meeting te doen? Arnhem is toch ook redelijk centraal voor iedereen?

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Dat is ook een leuke optie idd!

7. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Ben ik ook voor, vindt het een hele mooie dierentuin. Ben benieuwd wanneer we weer gaan afspreken.

@meid wat balen van je ongi. Hoop dat het snel minder wordt. Wel fijn van je enkel dat dat al beter wordt.

@angela, ik hoop dat hij zijn oude ritme weer op pakt.

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meid, nee nog geen ongi, maar geef ook nog volop bv
    Gelukkig met gaat het met je enkel beter.

Deedee, goed idee van burgers zoo

9. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es, hoop ik ook! Zo is ongi zijn echt verschrikkelijk!
    Hoop dat t volgende maand minder heftig is!

Angela, oh Lucky jij! :)

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meid, moet ook zeggen dat ik het niet mis hoor.

11. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Meid ja is ook wel lekker zo met de voeding. slapen gaat hier ook super. ze krijgt nu as we speak de laatste voeding. en hier ook nog geen ongi. maar mis het ook niet echt. hihihi. wel balen voor jou dat je er zoveel last van hebt.

arhem is inderdaad ook redelijk centraal. en ook gezellig. ben wel van de partij als het zo ver is.

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Soms begin ik steeds minder te begrijpen van lucas.... Hij heeft om 20.00 uur gegeten daarna wakker gebleven. Net onder de douche geweest zou daarna weer eten krijgen (normaal wordt dit met open armen ontvangen) weigert hij gewoon en valt in diepe slaap (doet hij anders ook nooit zolang na het eten)
    We wachten maar weer af....meer kunnen we niet doen

13. @lisa aa boy wat leuk !! gefelicteerd en fijn dat alles goed is! lekker genieten!

@iedereen fijn dat de meeting geslaagd was hier de verjaardag ook maar zo enorm druk met kinderen pfff mijn broertje en schoonzusje hadden dochtertje van 1 mee mijn zus had de twee mee 1 van 1 en 1 van 3 martijn zijn zus had twee mee 1 van 4 en 1 van 7 en dan vriendinnetje had de beeb mee die is van 7 okt. dus erg druk!

vandaag kwam me vader nog met zijn gezin , daarna ben ik naar stal gegaan wou ff rijden maar we hebbben een jazz staat die moet ingereden worden en dat is nou niet echt een makkelijk en leuk dier dus heb ik op de kleine esla gelet en daarna maar met elsa en de pony pebbles buitenritje gemaakt en wou even langs de lkammetjes lopen maar die stonden al binnen elsa word in augustus 2 jaar ze is zooo stoer hihi ...na dus dat en daarna door naar hardewrijk gereden even uit eten geweest met tijn en toen naar huis net gedoucht met nienke en ze komen zo de sonde in brengen die ligt er weer uit....

Arnhem is voor ons best ver haha maar zal martijn eens peilen nemen we dan de kerels mee??

14. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Mijn vent wil wel graag mee. Wij hebben in juli vakantie en willen dan sowieso daar naartoe. Zou leuk zijn als er meiden (en bab's en kerels) van hier mee willen.

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Wat is t rustig meiden!

Me ongi is gelukkig iets minder heftig nu! (maar wel pijnlijker en meer bloed dan voor me zwangerschap)

Me meisje en ik liggen nu in bed.. We hebben net heerlijk lang gedoucht samen! Nog even een momentje samen.. Ben de hele dag al huilen.. Zie zo o tegen morgen! Heb echt geen zin om weer te gaan werken :( ik denk dat ik echt met lood in je schoenen de auto in stap.. Gedver, mis haar nu al!!

Sorry voor mijn gezeur!
    Ik ga nu slapen, wekker gaat om 5:30 uur...
    Nik ligt zo lekker tevreden in haar bedje! Lekker wijffie!!

Welterusten meisjes!

16. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Meiden, ik ben ook weer terug van mn weekend weg.
    Eens kijken of ik morgen tijd heb om dingen terug te lezen.

Nu slapen. Weekend was erg vermoeiend en morgen weer een drukke dag op het werk.

17. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meid, is toch logisch dat je op ziet tegen het werk. Al die weken thuis met je meisje suc6 morgen.
    Wel goed dat je nog ff tijd met je mannetje hebt genomen

Gfh, lekker genoten dus van het weekend

18. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, hoe heeft Lucas het gedaan vannacht of heeft hij doorgeslapen.

@joyce, fijn dat het wel een gezellig verjaardag was. Wel veel kindjes helemaal als wij ook nog waren gekomen. Zou wel gezellig zijn als jullie ook kwamen naar de volgende meeting.

@meid, ik kan het zo goed voorstellen hoe je je voelt, maar wel goed dat je nog even extra van haar heb genoten. En gewoon naar huis bellen als je wil weten hoe het gaat. Ik belde ook het kvd als ik dat wou weten. En haar morgenavond extra knuffelen als je haar weer ziet. Maar het komt goed schatje.

Hier een gezellig en drukke koninginnendag gehad.
    Kreeg vandaag een apje van mijn mogelijke nieuwe collega, maar ze zijn er nog niet uit. Dus het blijft spannend...
    Morgen gaan we onze konijntjes naar het asiel brengen. We doen er niks meer mee en er komen ratten op af. Zit je niet echt op te wachten en daarna door naar een verjaardag. Wordt weer een druk dagje. Denk woensdag maar een dagje thuis.

@wendy, heb je het wel fijn gehad?

Weltrusten iedereen

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    meid: logisch hoor, dat je het even moeilijk hebt. Maar bedenk wel, het komt goed, wij kunnen het ook allemaal!:) werk ze!

Esther: toch jammer dat we niet konden afspreken vandaag, wel beniewd hoe je eruit ziet:)

GFH: lekker gehad?

Wij hebben een heerlijke, drukke kdag gehad. Y. was overal heerlijk op springkussens ed aan het spelen. Ze had de dag van haar leven!:) En wij dus ook:) Daarna lekker gegeten met vrienden. Jammer dat het nu zulk weer is (en wat een onweer!:$)

20. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Meid is toch niet gek dat je n mist. Dan is het straks extra fijn om haar weer te zien.

gfh super dat je het leuk hebt gehad.

hier gister ook super gezellig gehad. lekker savonds ge bbqt. en wat een mooi weer gister. hoop dat het vandaag ook lekker droog blijft.

Deel Deze Pagina