Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ging het wel goed op je werk meid?

vanmorgen moest ik in het ziekenhuis moedervlekken weg laten halen. mn rug zit nu onder de hechtingen...:( En toen ik vanmiddag met mijn moeder (die paste op, want mag niet tillen) en die kleine aan t wandelen was viel er een vrouwtje met scootmobiel om in de bocht, scootmobiel op haar gevallen... Been helemaal onder t bloed. Ik ambulance gebeld, mn moeder haar gestabiliseerd. Komt de ambulance zegt die vrouw tegen ons: GA WEG!:$ Okay, graag gedaan.... Maar volgens ons was ze al niet helemaal meer 100% Sta je toch ff raar te kijken.

2. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Meid, Het zal zeker wennen zijn om weer aan het werk te zijn. Zal ook zeker veel energie kosten, maar het komt goed ;)

Ik hoorde het ook van Silvi en Rafael, maar het schijnt een roddel te zijn.... Ik zeg altijd maar zo waar rook is is vuur.

Monique, hoe lang mag je niet tillen? Is het je meegevallen of tegen?

Ik heb zojuist Lucas de eerste flesvoeding gegeven. Had vanmiddag het CB gebeld met de gedachte dan begin ik morgen, de mevrouw aan de telefoon vertelde me dat het beste was met de vroege avond voeding te beginnen dus besloten gelijk maar voeding te gaan halen en per direct te beginnen. Ben benieuwd hoe hij het erop gaat doen.

3. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Ik ben ook benieuwd hoe Lucas het doet.

Monique nou ja zeg!!! Stank voor dank.

Zo ik ga even naar mijn vriendin/collega toe. Zij maakt kleding (www.pinklabelle.nl even beetje spammen :D ) Heb binnenkort een bruiloft en wil wat leuks aan.

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    deedee,volgens mij heb je die link al wel eens eerder gedeeld. Welk leuke kleding, hopelijk kun je iets vinde voor de bruiloft

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    oja, monique dat vergeet ik helemaal. Wat een ontzettend bijzondere reactie van die vrouw. Zal wel met de schrik te maken hebben (niet te hopen dat ze altijd zo reageert op iemand die d'r helpt)

6. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Monique hoop dat je weinig last hebt van je rug met slapen straks. en wat een raar dankje wel van die vrouw zeg.

meid hoe was het zo zon eerste dag zonder n ben je er een beetje doorheen gekomen?

hier heeft Z een rare dag. ik weet niet goed wat ze heeft. qua voeding is het al anders vandaag en heel huilderige momentjes. verder is ze nog wel vrolijk. maar weet niet zo goed waarom ze huilt. kan het een regeldag zijn? of een sprongetje? al kan ik haar daar niet echt in vinden. heb het boek er nog wel even op na geslagen maar klinkt me niet echt als een ojaa in de oren;)

7. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    heb ff een stomme vraag, waar hebben jullie een bewaarbox gekocht voor de flesvoeding (ik ging er van uit dat dat in de doos zat ofzo bij de voeding maar zaten alleen zakken in :(

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Monique, hoe bizar is dat!!! Hmm idd graag gedaan!

Angela, ik heb de Nestlé voeding, en dat zit los in dat blik! Met een afscherming .. Ik heb dus geen bewaarding..

Ik zag de hele week op tegen t moment dat ik gisteren van huis moest.. Maar t viel me opzich mee.. Ging wel met lood in me schoenen en brok in me keel weg.. Had haar nog een kusje gegeven.. Heb haar wel erg gemist! Maar vandaag ging t al wat beter :) gelukkig! Tis ook wel weer lekker om even iets anders te doen.. Maar ben wel blij als t tijd is om naar huis te gaan!! :)

9. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Angela hier nutrilon. ook dit zit in een pak met doseer lepel.welke heb jij gehaald dan?

10. twijfelgeval

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    Overijsel
    Meid super dat jullie het zo mee gevallen is.

11. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Ik heb etos eigen merk gehaald. Heb etos al mailtje gestuurd of ze die bewaardozen los verkopen

Meid, gelukkig dat vanaf al beter ging, ze is in goede handen

12. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@angela, korte vraag, wie gaat er op Lucas passen als jij gaat werken. Anders misschien indien hij naar een kvdgaat even informeren wat ze daar geven. Dan kan je hem dat gaan geven. Anders moet je altijd voeding meegeven. Indien opa en oma gaan oppassen heb ik niks gezegd.

Ik ga slapen, wij zijn een paar dgn weg. Tot later

13. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Esther, de opa's en oma's en me beste vriendin gaan oppassen. Maar bedankt voor het meedenken.
    Veel plezier komende dagen, waar gaan jullie heen?

Lucas was nu en uur later voor zijn nachtvoeding als de laatste nachten. Gaat dus weer de goede kant op:)

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

15. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Angela, we gaan een paar dagen naar Texel, even uitwaaien mogelijk, maar dat is nog niet helemaal zeker. Ligt eraan of we iets kunnen huren van vrienden. Lekker dat hun gaan oppassen. JJ gaat tot 4 september oppassen op Bo op dinsdag en daarna mijn schoonmoeder.

@wendy goede morgen.

Ik heb een vraagje en wil graag jullie mening.
    Zaterdag heeft Bo bij mijn schoonouders geslapen, en nu is mijn schoonvader alcoholist, alleen nu brachten we Bo daar zaterdag en toen stond er voor mijn schoonmoeder ook wijn. Dus beide zijn ze niet nuchter. JJ gaat haar hier op aanspreken dat wij dat niet willen hebben, want anders breng ik Bo er niet meer heen. Ik wil graag dat er iemand nuchter is, zodat als er iets gebeurt er iemand nog kan rijden. Heb ik gelijk of denk ik nu wel heel erg moeilijk.

16. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Goedemorgen!

Esther veel plezier!

Hier van kv ook nutrilon, Emma krijgt Ong. Twee flesjes kv per week dis wij doen er eeeeeuwen mee

Monique hopelijk valt de last aan je rug mee.

Em probeert elke keer te kruipen zo schattig maar ze gaat alleen nog maar zachtjes achteruit! Ze gaat zo een ochtend naar het Kdv. Kan ik ff rijden, en dan vanmiddag weer gezellig bij mama. Morgen gaan we naar animal event, ben benieuwd hoe ze dat vindt!

Fijne dag meiden

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Esther: Ik vind da je helemaal gelijk hebt. Er moet iemand nuchter zijn.
    Veel plezier op Texel!

Meid: Het zal zeker wennen zijn om weer te werken.

GFH: Goedemorgen.

Monique: Heb je kunnen slapen vannacht?
    Dat was idd geen aardige opmerking van die mevrouw. Maar jullie hebben je plicht gedaan.

18. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Angela ik heb voeding van KV en dat zit ook in losse zakken. Heb gewoon curverbakken (lagen toen ook bij KV voor 1 euro per stuk en er past precies 1 zo'n zak in) Je kunt ook een simpel normaal bewaarblik kopen hoor. Gaat prima :)

Esther je hebt helemaal gelijk. Zou me daar ook niet prettig bij voelen.

Hihi die Emma. Sebas onderneemt ook al pogingen. Ik wilde dat hij eens leerde terugrollen. Hij rolt constant naar zijn buik en maar mopperen dat hij niet meer terug komt.

19. Monique hoop dat je een beetje hebt kunnen slapen die vrouw zal allicht in de war geweest zijn haha maar dan kijk je wel even raar op ja!

GFH indd per maand maar bekijken komt allemaal goed!!

Karin hoe is het bij jou ? gaat het spuiten een beetje naar wens?

Mamootje...wat ben je stil!!

Meid lijkt me moeilijk wegbrengen ik moet maandag zelf naar het ziekenhuis dan past mijn schoonzusje op wel eng want die heeft zelf een kleine van 1,5 en die zit werkelijk overal aan vind het zo eng met de slangetjes van nienke maar goed lief dat ze het wikl doen en gaat vast goedkomen!
    wel lekker even gedachte op 0 zetten

Leonie regeldagje of...geen idee bij nienke is het ook altijd maar de vraag als we echt een heel zielig mwahmwah huiltje horen zijn het buikkrpampjes is ze heel zeurderig aan het huilen heeft ze honger en als ze huilt met tussen pozen van een paar seconden heeft ze een poep broek haha dus...

Angela wij hebben Friso prematuur voeding en een bewaarbox van me zus gehad daarvoor hadden we het gewoon in bakjes zitten ..

Flora lekker even rijden! en emma doet het leuk op filmpje FB

Esther veel pelzier als het lukt en nee je bent absoluut geen zeur! ik breng nienke ook echt never niet als er twee mensen alcohol drinken nu gaat nienke zowieso niet naar mijn schoonouders toe haha maar dat snappen ze zelf nog niet helemaal pff kansloze

DDB haha tja Gekke Sebas maar goed leren met mopperen hoort erbij

Lisa nog gefelicteerd! ben je lekker verwend??

Labrador eetstoel hebben wij ook nog niet wel de bumbo stoel waar ze als een diva inzit had ik laatst een foto van gedeeld hihi maar daar zit ze nog niet veel in ..

Zooo vanmorgen ziekenhuis geweest voor de cardioloog de gatjes in haar boezem zijn 4 tot 6 mm in totaal dus nog niet heel zorgwekkend , de rechter kamer is er niet heel veel groter door maar wel vergroot rechterkamer ook wel maar de spier van het hart is niet verdrikt en dat is gunstig. dus we hopen het uit te kunnen stellen als ze ouder is en boven de 12 kilo en dan hoeft ze geen open hart operatie maar dan een parapluutje via de lies..maar goed over 3 maand weer controle bij de beste man.
    Daarna een ECG gemaakt die zag er goed uit alleen nienke vond de stickertjes op haar lichaam zwaar intressant om er af te trekken gheghe.. toen afspraak bij de arts en het niet meer willen drinken is prematuur eigen helaas, dus vooral doorgaan met pap en fruit en dan maar melk door de sonde en die is opgehoogd naar 5 x 135 we hadden 5 x 120 affijn andere plasmedicatie dan kon degene die voor nierbeschadeging kon zorgen gestopt worden , en uhm poeh ff denken..euhm oo ja toen een longfoto daar over 3 weken uitslag van. kortom was een druk dagje en met een mega tas 2 stuks naar huis vol medicatie ,

20. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    #4280 meid1987, 3 mei 2012
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
    Hai meiden,

Joyce, pff lijkt me zo heftig allemaal! Ik hoop dat de operatie niet nodig is!! Duim heel hard !
    Oeh idd lijkt me ook wel eng met dat kindje! Maar het komt vast wel goed! Schoonzusje let vast wel goed op!

Es, jeetje,, ik geef je wel heel groot gelijk! 1tje moet zoiezo nuchter blijven mocht er iets gebeuren! Maar zoiezo je kindje achter laten bij iemand die een drankprobleem heeft.. Lijkt me wel heel moeilijk!! Ik hoop dat er een oplossing komt!

Flora, oh wat leuk !! :)

Het werken begint een beetje te wennen! Gelukkig.. Vind het nu ook wel weer lekker eventjes wat anders!

Meisjes, ik zit ergens mee.. Ik heb het idee dat nik er al echt aan toe is om iets anders te eten.. ze sabbelt en smakt heel erg op haar handjes, en als ik iets eet, dan kijkt ze me echt zo aan van: doe mij ook een hapje.. Verder kwijlt ze ook heel erg, echt veel! en belletjes blazen.. Ik weet dat ze nog niks mag.. maar kan ik misschien iets proberen als johannesbroodpitmeel ofzo? dan kan ik het misschien nog eventjes uitstellen.. Hebben jullie je echt gehouden aan de 4 mnden ? (met fruithapjes, pyjama papje etc) Vind het namelijk wel moeilijk!

Deel Deze Pagina