Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Fijn dat ze nu nog niet geopereerd hoeft te worden.

Meid: Oh lekker dat je het fijn vind om even te gaan werken.
    Met het eten nog geen ervaring :)

2. Meid poeh ja nienke heeft op een gecorrigeerde leeftijd dan met 2 maanden voor het eerst pap gehad haha maar goed ze is nu niet gecorrigeerd bijna 7 maand en gecorrigeeerd bijna 4 dus tjsaa moeilijk ik kan je niet helpen vraag het CB anders?
    ik ga ff pap maken :p en meid denk dat johannes broodpitmeel geen kwaad kan eten word er dikker van dus dan moet je wel naar speen 2 en echt maar 1 schepje doen word echt dik ik dacht de eerste keer ook van yeah rght zal wel deed er dus ook 2 scheppen in en toen kreeg ik het niet meer uit de fles want zat vastgekoekt haha dus het eigenwijze aspect heb ik al uitgeprobeerd haha

*edit* wel goed uitkijken als je haar wat geeft dat ze zzich iet verslikt ze moet kunnen slikken daarom hebben ze ook die leeftijdsgrens geloof ik

3. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce, drm vind ik t ook zo moeilijk! Maar ze heeft al speen nr 2 :) sinds ze 1 mnd is.. Maar miss zijn er ook wel andere oplossingen om t nog een paar wkn te rekken!

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Esther, geniet lekker van je dagen weg.
    Over je schoonouders.wij hebben het daar nog niet over gehad maar ik weet van beide ouders dat ze nooit zoveel zouden drinken dat ze niet meer mogen rijden.

joyce, wat een goed nieuws wat betreft de operatie

Labrador, wij hebben de triptrap new born set

Meid, geen idee met eten. Lucas kan ook zo kijken, maar hij gaat eerst maar eens over op de fles;)

In nijkerk woedt op dit moment een grote brand, rookwolken zijn in de wijde omtrek te zien. Lijkt wel poppenkast heel nijkerk loopt uit

5. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Meid: ze heeft kopieer gedrag. ze wil jou nadoen om te leren. Dus als jij op een schoen gaat kauwen dan wil ze die ook ;)

Ze weten niet wat eten is dus het is niet sneu om te wachten. Denk idd aan het slikken maar ook inwendig aan de darmen. Die zijn er nog niet klaar voor. De who houdt zelfs de 6 mnd nog aan dus 4 is al best vroeg.

Succes met wachten!

6. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    angela: bevalt de new born set vd trip trap?

7. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    johannesbroodpitmeel is puur om voeding te verdikken. Bv als je kindje veel spuugt. Vergeet niet dat kinderen gewoon graag na willen doen. Krijgt Nikky wel genoeg voeding (gaf jij nog borstvoeding of fles?) Ze mag van flesvoeding max 30 schepjes op een dag. Eventeel kun je forte (voeding voor hongerige baby's) geven. Zo heb ik het met Sebas opgelost. Dat is ook echt een hongerlap. Ik bouw forte nu af omdat zijn huid een stuk beter reageert op Extra Care (HA van KV). Toen kreeg hij dus honger en ben ik gaan bijvoeden (4,5 maand) maar ik had liever tot 6 maanden gewacht. Als Nikky dadelijk 4 maanden is zou je kunnen beginnen met een papfles. Nu nog even wachten dus en eventueel bovenstaande oplossingen proberen.

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Flora dankje ;)

DDB, Ik ben ook niet van plan om al met bijvoeden te beginnen.. maar ik zoek naar oplossingen om het nog min. tot de 4 mnden te rekken..
    N. krijgt flesvoeding, ze zit op 5 x 170 ml ( per fles 5 scheppen poeder ) 's avonds doe ik al een extra schepje erbij..
    Het is niet zo zeer dat ze honger heeft, want ze drinkt de fles meestal niet in 1 x leeg.. (ze wil wel vaak drinken, maar dan halve flessen) Heb alleen t idee dat ze aan de melk niet genoeg heeft.. Ik weet niet wat het is..

9. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Hmmm lastig. Dan heb ik ook geen tips. Volgens mij mag je wel 10 ml meer water er in doen trouwens. Het is 1 schep voeding op 30 ml dus dan kom je op 180 ml. Als je een schepje extra doet moet er dus ook meer water bij. Misschien hebben ze bij het CB nog tips voor je? :)

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    De kinderarts zei dat ze wel 180 mag, maar dat heeft niet echt nut denk ik.. Want ze drinkt deze fles al niet leeg.. Haha..

11. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden!!

Esther: Ik vind dat je helemaal gelijk hebt hoor, er moet er zoiezo 1 nuchter zijn als ze oppassen, ze moeten ook hun verantwoordelijkheid nemen!

Joyce: Goed nieuws over de operatie!

Tweety: Ik las het over nijkerk ja, zag er best heftig uit!

Luuk is vandaag alweer 1 jaar :D

12. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Gefeliciteerd met Luuk! Wat gaat dat snel zeg.

13. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lisa: En heeft Luuk een leuke verjaardag en wordt hij goed verwend?

14. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    meid: ik weet het ook niet precies, ik ben wel met 4 maanden begonnen met bijvoeding, en dat vond ze erg lekker. Maar wat zegt het cb ervan dan?

Lisa: gefeliciteerd met Luuk! Hoe was t?

Labrador: hoe is het met de misselijkheid? Bijna 30 weken!:D

Joyce: goed nieuws zeg! Weer een stapje verder!

Hier gaat het wel weer, gisteren echt een rotdag. Y. krijgt een kies en heeft bijna de hele dag gehuild, en ik had echt heel veel pijn aan mn rug. Voelde me echt heel rot. Gelukkig nu beter.

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Monique, wat vervelend de pijn aan je rug, en Y de kies die doorkomt gelukkig dat vandaag beter ging.

Lisa, leuke dag gehad?

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Goedemorgen,

Monique: Dat is zielig als ze de hele dag moet huilen omdat er een kies komt. Heb jevannacht wel een beetje kunnen slapen ondanks de rugpijn?

Idd ik ben bijna 30 weken. De misselijkheid blijft met ups en downs :(

17. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Goedemorgen!

Monique hoe gaat t nu met je rug? Zielig dat Y zo moet huilen!

Lab, yeah nog 10 weken!! :) gaat snel!

Lisa, hebben jullie een leuke dag gehad gisteren?

Mijn eerste werkweek zit er weer op :)

Heb n haar kleertjes in maatje 50/56 opgeruimd! Wordt echt te klein! (op een aantal dingen na)! Me meisje wordt al groot! Voor mijn gevoel dan,. Straks maatje 62 maar tevoorschijn halen!

18. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Lisa: was het gisteren een leuke dag? morgen hebben jullie het echte feest toch? alvast heeeeel veel plezier (als ik het mij goed heb herinnert tenminste ;))

Labrador: bijna 30 weken joh, wel echt klote dat je misselijkheid nog niet onder controle is!

Meid: wat fijn dat je eerste werkweek erop zit, meegevallen achteraf? naast het gemis natuurlijk...
    Confronterend vond ik dat, die eerste kleertjes opruimen ;)

Esther: (late reactie maar goed) ik vind ook dat je gelijk hebt, er er 1 van de 2 nuchter moet zijn voor het geval dat! vind dat je niet overdrijft en hoop dat hun het ook snappen...

19. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Joyce: ik ben inderdaad wat stil merk ik, ik lees wel mee, maar ik ben zooo druk in me hoofd (wanneer ben ik dat niet vraag ik me af) ik moet echt gigantisch veel voor mijn werk voorbereiden en voor mijn afstuderen van mijn master, echt niet meer leuk!
    Daarnaast ben ik vanaf gisteren alleen met fenne want vriend heeft een klus dit hele weekend, dus komt zondag pas weer thuis en shit met de huizen van ons etc. etc. dus druk druk druk!
    *klaasmodus uit!*
    Wat goed dat de operatie (wss) uitgesteld kan worden, dan is het nog niet prettig natuurlijk, maar veel beter omdat haar kansen dan groot zijn toch? Is het dan nog steeds wel zo risicovol?
    Ik was benieuwd, hoe is de nieuwe kinderthuiszorg?

Meid: ik herken het wel een beetje met N. over het bijvoeden, ik dacht dat bij fenne ook al eerder dan 4 maanden. Maar ik merk nu nog steeds dat het echt kopieergedrag is, ze wil mijn glas drinken ook hebben en mijn stuk komkommer etc. Ik laat haar dan wel sabbelen of proberen, maar de darmen van N. zijn daar echt nog niet aan toe.
    Ik ben wel echt met 4 maanden gaan bijvoeden (naja bijvoeden....fruithapje) 1 per dag. Zo kon ik haar flessen ook wat beter verdelen omdat ik met het fruit de avondfles wat kon rekken waardoor ze op 4 flessen ging zitten.

Je kunt natuurlijk wel haar wat water van jou mee laten drinken, dat kan geen kwaad en dat vindt ze vast interessant. Maar verder weet ik het ook nog niet. Nog even volhouden denk ik...

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    goedemorgen,

wat is er weinig gekletst.

Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag?
    Wij een heerlijk dagje bankhangen en de lakentjes voor het wiegje en ledikantje alvast wassen. Dan kan ik de bedjes op gaan maken.

Deel Deze Pagina