Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    klinkt lekker labrador!

Wij zijn net terug uit Amsterdam, net nog ff gereedschap gekocht bij de praxis. En even bij de Ikea geweest. We hadden al gordijnen besteld en een groot vloerkleed gekocht, we gingen nu ff neuzen bij de leuke spulletjes.

Heeft iemand van jullie een Ikea keuken? En bevalt deze?

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Lab, heerlijk! Haha ja bedje opmaken zo leuk! Ga je vast nog wel een stuk of 10 X doen ;)

Monique, geen IAEA keuken.. Wij hebben alles van aeg..Maar mijn ouders hebben een oven van IAEA, en die is echt super!

Mamootje moeilijk he.. Ik geef haar ook af en toe water of venkelthee.. Puur voor de smaakjes, ze vind t heerlijk :) verder krijgt ze alleen melk

Hier een poets/was/strijk/opruimdag.. Dus niet relaxen,. Nikky daarin tegen ligt heerlijk in haar schommelstoel Heidi te kijken.. Haha

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    monique: hier geen ikea keuken, ook verder niemad in mijn omgeving.

Ik lig nog steeds op de bank, het idee om de lakentjes te wassen wordt uitgesteld naar vanavond. We gaan zo ff naar het bos.

4. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Heey meiden.

joyce hoop dat de op. kan worden uitgesteld. maar balenvdat je weer een tas vol medicatie hebt mee gekregen.

monique hoe gaat het met het kiesje nu? En niet onbelangrijk met je opa in het ziekenhuis. of was dit nu lisa? En mijn schoonmoeder heeft een ikea keuken. ze is er erg tevreden over.

labrador jeeeh alweer 30 weken. gaat snel zo. wel balen dat je nog steess zo misselijk bent.

meid ja erg is dat met de kleertjes. hier past ze ook nog wel veel dingen maar dan wel de armpjes. ze heeft een best lang lichaam volgens mij.

mamootje iedereen is wel eens druk. neem gewoon je tijd.

5. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Daar ben ik ook weer, weinig tijd gehad het weekend

Monique, hoe gaat het met je rug? En met Y haar kies?
    Wij hebben geen ervaringt met ikea keukens

lisa, hoe is het idd met je opa?
    En je andere opa en oma gesetteld op hun nieuwe plek? Luuk was goed verwent zag ik gister op fb

Meid en leonie, vond het ook een aardige stap naar maatje 62 het hele kleine is er dan al weer af.

Ben vorige week begonnen met afbouwen van de bv. Het gaat hartstikke goed, heeft soms wel mee last van krampjes.
    Vanmiddag naar cb krijgt zijn eerste prikjes:( ben benieuwd hoe hij er op reageert.

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

Een vriendin van me heeft een Ikea keuken. Ziet er prima uit en ze is er heel tevreden over.

7. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Goede morgen allemaal

Ik lees nog steeds mee hoor

8. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Karin, hoe is het met je?

Gfh, en met jou?

9. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    angela: Succes vanmiddag bij het cb.

GFH en Karin: Hoe is het met jullie? Karin nog aan het genieten van je vakantie?

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Angela succes met de prikjes! Ik hoop dat Lucas flink is! :) en geen last van de prikjes krijg! Miss kan je even een doosje paracetamol zetpillen in huis halen, voor als Lucas er ziek van wordt.. Ik heb ze gelukkig niet hoeven gebruiken..
    Nikky is er gelukkig niet ziek van geweest! Eerste uren hangerig en veel geslapen.,

11. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi
    Ik ben weer terug van vakantie gewoon weer aan het werk. Morgen naar het ziekenhuis om te kijken of alles rustig is en ik kan beginnen met de 2e spuit. Spuiten gaat tot nu toe goed

12. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Zo cb ook gehad. Viel best mee gelukkig. Lucas was wel overstuur maar was ook precies etenstijd voor hem. Dus was ook combi van hem. Hij ligt nu op bed. heb idd zetpillen gehaald voor hem, we zullen zien

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Gelukkig Angela! Je kan de zetpillen idd maar beter vast in huis hebben! Ik hoop dat je ze niet hoeft te gebruiken!

Karin, hoe was de vakantie? Ik duim voor jullie!!

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin: Hopelijk kun je met de 2e spuit beginnen.

Angela: Hopelijk heeft hij geen last van de spuit.

15. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Karin,spannend weer dus.

Labrador, volgens mij had ik niet gereageerd op je vraag of de new born set bevalt. Maar dat doet hij hoor ;)

16. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Karin het wordt weer een spannende periode voor je. ga weer positief voor je denken. knuff.

angela oef wat een stoere vent. hier ben ik volgende week dinsdag aan de beurt.

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    angela: bedankt voor je 'late' reactie :p.
    Maar gebruik jij ook een wipstoel? Het lijkt me handig om een trip trap met new born in de keuken te hebben als ik aan het koken ben of tijdens het eten. En de wipstoel voor in de huiskamer voor een fruithapje oid. Of is dit omslachtig?

Mijn mannetje is een landingsplaats voor de ooievaar aan het maken. Die willen we begin juli in de tuin zetten (is een paal met een nest erop) en een bordje met landingsplaats met blauw en roze lint. Als de kleine er is dan komt er een ooievaar in het nest en het bordje landingspaats gaat weg en de naam vh kind komt erop.

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Haha lache labrador. Origineel idee
    Ik hen ook wipstoel, gebruiken de new born voornamelijk met eten, zitten we op de bank dan ligt lucas in de box of wipstoel

19. hielkje

hielkje Fanatiek lid

Hoi meiden,

@angela, dat is meestal zo bij het cb, is altijd op een tijd dat het niet uitkomt. Wel fijn dat hij goed is gegroeid.

@karin, ik hoop dat het in het ziekenhuis goed is en je kan starten met de 2e injectie.

Verder alles wel steeds gelezen maar ben een vergiet. We zijn toch een paar daagjes naar Texel geweest, was wel even lekker. JJ was vrijdag jarig en hij vond het cadeautje een jaarabonnement voor de dierentuin heel erg leuk. Verder hebben we het erg lekker gehad. Vannacht hebben we niet geslapen. Bo was erg onrustig en wou echt niet slapen. Om half 11 was ze eindelijk in slaap gevallen en daarna was ze echt ieder uur wakker. Tot ik haar bij ons in bed nam en toen viel ze in slaap zolang ik haar handje maar vast bleef houden, liet ik die los dan was ze weer wakker en begon ze te piepen. Uiteindelijk heeft ze van 3 tot 8.30 geslapen. De hele dag is ze wel vrolijk geweest. Vanaf morgen ga ik elke dinsdag ochtend extra werken en vanavond slaapt ze bij opa en oma omdat die moeten zouden oppassen en het handiger is als ze daar zou blijven slapen. Dus hoop dat ze gewoon gaat slapen en niet steeds wakker wordt. De week erna past mijn moeder op en daarna is JJ iedere dinsdagochtend vrij. Zodat ik kan werken. Hij snapt na een week vrij te zijn geweest en de zorg voor Bo te hebben gehad, dat dat toch wel heel erg zwaar is en je dag niet zo gaat als je zou willen. Dus hij snapt eindelijk dat ik best moe ben als ik een dag thuis ben geweest.
    Dus ik ga vanavond een beetje genieten dat ons meisje een nachtje bij opa en oma is. Maar mis haar ook heel erg

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Esther, wat fijn dat jj nu heeft gezien wat er allemaal bij komt kijken met een kind, en nog fijner hij neemt een stukje van je over:) toppie.
    vervelend dat bo zo slecht heeft geslapen, hoop voor opa en oma dat ze vannacht beter slaapt, je kunt zelf wel ff lekker bijkomen na zo'n nacht.
    Nog gefeliciteerd met jj

Deel Deze Pagina