Esther: Hopelijk heeft Bo lekker geslapen bij opa en oma. En nog gefeliciteerd met JJ. Gisteravond de laatste dieren opgeplakt op de muur bij de babykamer
Lab gaaf zo'n boom nog even en dan is het zo ver wat zou jij er naar uitkijken eindelijk van die misselijkheid af Tweety hoe is het nu met lucas heeft hij veel last van de prikjes Ik heb vanmorgen de startecho gehad de gynaecoloog was zeer tevreden vrijdag mag ik beginnen met stimuleren
karin: Fijn dat je 'verder' mag met de behandeling! En ik zal idd erg blij zijn als ik de kleine in m'n armen heb
heb niet veel gelezen, sorry, alleen dat karin goed nieuws had! en een mooie foto van labrador! ooh en Esther, wel fijn dat hij het nu wel snapt! En dat hij meer gaat helpen. Lijkt me wel moeilijk hoor zo, om het hem uit te leggen en duidelijk te maken. Hier vandaag op schoolreisje geweest, iedereen is nog heel en teruggekomen, pfff nu ga ik naar bed...
@karin, fijn dat je goed nieuws hebt gehad, nu op naar deel 2. @lab, wat ontzettend leuk @moniqeu, fijn dat het goed gegaan is met schoolreisje. Welterusten Hier ben ik net thuis uit het ziekenhuis. Ik ben vanmiddag met bo in mijn armen van de trap gevallen. Ik miste de laatste 3 treden en Bo had ik goed vast en dat ging goed. Alleen ben ik zelf heel raar terecht gekomen en heb of alles heel erg goed gekneusd of misschien iets gescheurd opgebroken, was nu niet duidelijk te zien op de foto, maar mag er een week niet op staan en loop dus op krukken. Lekker met een kleine en een collega die ingewerkt moet worden. Dus mag gewoon weer aan de arbeid morgen en de rest van de week.
jeetje esther! Wat een schrik dan zeg, echt erg! Gelukkig is met Bo alles goed! Maar ik hoop dat jij ook snel opknapt dit is echt niet handig!
Jeetje Esther. Je hebt nog geluk hoe het afgelopen is. Had nog veel fouter kunnen gaan. Sterkte. Karin wat een goed nieuws. Hopelijk snel een raakschieter
@ Labrador: mooi hoor die muur. @ Karin: spannend zeg! Succes! @ Esther: Ojee zeg! Wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig dat met Bo alles goed is en hopelijk knap jij ook weer snel op. Hier zitten we weer in de laatste dagen van de cyclus. Spannend weer dus!
Ester wat eng gelukkig is met bo alles goed nu hopen dat het voor jou ook mee valt en je er met een week van af bent
Lab mooie boom! Super gaaf! Karin, goed nieuws!! Es, jeetje meis.. Schrikken! Gelukkig had je bo goed vast! Doe je wel rustig aan meis!
@gfh, spannend dus weer. Hoe voel je je. Ik heb best veel pijn, maar het is te doen. JJ heeft er alleen veel moeite mee. Past niet in zijn dag plaatje. Maar gaat goed komen.... Hij moet alleen te veel schakelen nu en dat is moeilijk voor hem.
Esther,jeetje dat is schrikken. Gelukkig met bo alles goed hopelijk met jou ook alles snel weer de betere kant op. Kan me voorstellen dat het voor jj schakelen is maar komt vast goed. Gfh, spannend weer
Ik ben al sinds vorige week donderdag kotsmisselijk en ben super moe. Maar goed. Heb ik wel eens eerder gehad dus wil niet veel zeggen. Gewoon wachten dus. Als ik vrijdag niet ongesteld ben gooi ik er eens een testje tegenaan.
Goedemorgen meiden, Ik heb redelijk geslapen en ga straks beginnen aan een lange en zware dag. Door mijn arm kan ik niet goed op krukken lopen en ik moet iemand inwerken, dus dat wordt zwaar. Maar we komen er wel. Iedereen een hele fijne dag en tot vanavond
Dus dat worden weer spannende tijden voor je. Ik hoop dat het dit keer geen vals alarm is. En je ons erg blij mag maken. Maar we wachten rustig af.
Succes vandaag Esther. En ik vind het zelf nu ook wel spannend worden maar durf niet te veel te hopen omdat anders de teleurstelling misschien weer extra groot is als het weer niet zo is.