Esther: Jeetje dat was schrikken zeg. Succes vandaag met werken. GFH: Dan is het wel heel erg spannend voor je. Ik duim voor je! Hebben/hadden jullie ook een lakentje in de wagenbak liggen of alleen het matrasje?
Hee meiden!! Labrador: Wat een mooie boom is dat geworden zeg!! Echt heel leuk.. Wij hadden ook een lakentje in de wagenbak. Eshter: Ik las het gister al op facebook, schrikken joh! Sterkte vandaag! Karin: Positief nieuws! Hopelijk gaat het meteen raak! Succes. GFH: Voor jullie ook spannend dus! Ik hoop het voor jullie.
Jeetje Esther schrikken zeg, hopelijk lukt het vandaag een beetje! Ghf spannend!! Wij hadden geen lakentje in de wagembak maar een voetenzak waar ze in lag Zo E.mma rolt sinds drie weken op dr buik en sinds gisteren ook op dr rug terug! Wel zo handig haha
Flora, wat goed van E Deedee, terug rollen komt vast snel Hier de bv afgebouwd, was een mooie en bijzondere tijd maar het is goed geweest., vanaf morgen alleen nog maar de fles.
Oh oh ... voelt niet goed. Sinds einde van de middag menstruatie-achtige buikpijn. Ben bang dat het dus weer niet gelukt is.
@wendy, ik hoop het niet. @flora. Wat goed van E. @deedee, Wes ook al zo knap Bo rolt nog steeds niet probeert het wel. Ze zit al wel los en trekt zich op. Werken is wel goed gegaan. Kijken hoe het morgen gaat
Aan nee Wendy! Kut zeg knuf! Es, heb je nog veel pijn? Lab, wij hebben geen lakentje in de kinderwagen.. Omrollen, nik rolt ook alleen over haar linker zij.. Maar nog niet terug..
@deedee, sorry, ben in de bonen. @angela, pijn is goed te doen. Neem niet veel pijnstillers in. Ken mezelf en als ik geen pijn heb ga ik er op lopen. Doe ik wel al in huis, maar met de krukken ter ondersteuning. Heel slecht ik weet het, maar op krukken lopen is voor mijn arm te zwaar... @gfh, wat ontzettend balen. In juni mag je helaas nu weer terug naar het ziekenhuis of niet? Ik ga lekker slapen, ben kapot.. Tot morgen