Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow meid wat ben jij mooi slank zeg en wat een pracht buik :)

2. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Dday, dankjewel :) moet ook wel zeggen dat ik best trots ben op m'n mooie buikje !!

3. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, heel lief buikje!

@dday, vandaag vind ik een mooie dag?:D

@joyce, wat betekent dat precies, van die oogjes?

@mamootje, wat een poppie!

@labrador, ik had ook emesafene, wel gewoon tabletten want ik hield ze gelukkig binnen!

hier gaat t niet echt helemaal lekker. S gaat al meer huilen na de voedingen en slaapt bijna niet tussen de voedingen in. ook heeft ze uitslag gekregen op haar gezichtje. ikga nu toch denken aan koe melk allergie. morgen huisarts maar weer bellen pfff:(

4. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    catharina: pff het is ook echt moeilijk, het is best zwaar die eerste tijd, ik snap je heel erg goed!

Mooie buikfoto ook zeg meid!

5. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Cath en Monique, thnx :)

Cath, vervelend dat het allemaal niet zo lekker gaat.. Hoop dat het snel beter gaat! En hoop dat Sienna geen koe melk allergie heeft!!

Zo huisje is hier weer lekker schoon & fris! :)

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Meid: wat een mooi buikje zeg :D Het schiet bij jou ook al op zeg!

Catharina: Lastig is dat! Hopelijk kan de huisarts iets voor jullie betekenen..*knuffel*

Zo ik ben heerlijk aan het eten koken met het kerstalbum van micheal buble op..gezellig :D

7. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Catharina; vervelend! Hopelijk kan de ha wat betekenen!

Meid; mooie buik hoor!!!

Dday; hij komt er echt uit, zelfs baby bella is eruit gekomen ;)

Esther; Bo slaapt lekker uit of niet?

Hier een regelnacht en dag, wat een hongerig wolfje haha! Het lijkt nu wat rustiger, mevrouw slaapt heerlijk in haar de hele dag be owl gehad, gelukkig dichtbij familie dus heb gewoon erbij gevoed. Anders woonde ik vandaag in de slaapkamer ;)

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Thnxx,, :)
    Lisa, het gaat zeker hard! 9 weekjes te gaan nog.. :)

Flora, haha hongerig wolfje :) Ik zag je nieuwe foto's op FB, wat is Emma toch een dotje! :D Hoe gaat het verder met jullie?

Ik ga maar eens met het eten beginnen, ik heb iets gekocht wat ik nog nooit heb gehad, aardappeltjes (uit de oven) gevuld met kruidenkaas.. Ben erg benieuwd.. Hoop dat het een beetje smaakt met vis & sla.. :)

9. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@meid, mooie buik, mag je echt trots op zijn. Ga jij nog een buikfoto rapportage laten maken.

@Catharina, wat ontzettend balen, is de uitslag een soort van puistjes of echt rood. Krijgt ze al fles of nog borstvoeding?

@Lisa, heerlijk koken en dan al in de kerstsfeer komen. Ik heb me laatst gestort op het kerstdinner voor de schoonfamilie. Is intotaal een 4 gangen geworden met een hapje vooraf bij de borrel.

@flora, heerlijk hè z'n Regeldag, ik kon er echt gek van worden, maar ja het hoorde erbij. Bo, slaapt redelijk uit. Ze krijgt om 6.30 of in het weekend om 7 uur de fles en dan legio haar meteen weer terug en dan slaapt ze door tot half 11 en soms 11 uur ligt eraan hoe laat ze de fles heeft gehad. Komt bij jou ook wel een keer.

Was heerlijk bij opa en oma, pap en mam zijn onder de zonnebank geweest en Bo heeft met opa voetbal gekeken RKC - Ajax maar de wedstrijd was zo slecht dat ze in slaap viel

10. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ben er blij mee !! :) Straks maar even een mooi plekje voor zoeken!!

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Es, dankje!! :)
    Ja ik ga in jan. een buik reportage laten maken! En als de kleine er is, ook een newbornshoot.. :)
    Fijn dat het leuk was bij opa en oma! :) Haha, lekker meissie bo! :)

12. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Meid weet je al waar je dat gaat doen?! Heb anders nog wek een adres?

Esther; haha die Bo, dan was de wedstrijd heel saai!

Met ons gaat het heel goed, ga morgen ff op mijn paard! Niet echt rijden maar wek even "erop"
    Heb vanavond wel jank momentjes..ben zo gelukkig en mis onze poes die inmiddels vijf dagen weg us. Mijn hoop vervliegt....

13. Dday

Dday Bekend lid

22 okt 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry meiden maar hier heeft baby nog steeds de stoptrein genomen ipv de sneltrein ;)

Meid mooie stoel hoor!! Zou ik ook wel willen alleen heb ik hier er absoluut geen plaats voor. Zit een veelste groot onderstel aan.

Ik ga er weer vandoor eens bedenken wat ik voor avond eten ga eten... heb nergens zin in! Kan alleen maar janken nu blehhhh

Tot morgen meiden! Fijne avond knuffels!!!

14. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@flora, die tranen horen er allemaal bij helaas. Ik heb ernu nog steeds last van. Balen dat je poes nog steeds weg is. Ik snap dat je hoop vervlogen gaat. Spannend om morgen weer eens op het paard te gaan zitten. Wordt de verleiding niet heel erg groot om te gaan rijden.

@meid, mooie stoel.

@Dday, we snappen allemaal je frustratie en verdriet dat hij nog steeds geen zin heb.

Bo vond de wedstrijd heel erg saai, maar wij ook. JJ wou hen afkijken, want de wedstrijd was begonnen toen ik onder de zonnebank lag. Morgen weer naar opa en oma. JJ zijn peettante komt Bo bewonderen en dat gaat makkelijker bij opa en oma dan bij ons. Ze is moeilijk ter been. En dan ga ik weer even onder de zonnebank even een zonne overdosis. Heb geen zon gezien van de zomer, was echt te warm. En ben lijkbleek zonder make-up. Vrienden belde ook vandaag of we bij hun Oud en Nieuw kwamen vieren. Dus dat meteen maar afgesproken. Gezelliger dan met z'n 3e en dan elkaar aankijken van wie van ons gaat nog weg na 12 uur nu zijn we gewoon met het clubje waar we altijd mee zijn en Bo gaat gewoon mee. En kerst zitten jullie dan ook al vol
    Kerstavond bij de schoonfamilie
    1e kerstdag bij mijn moeder
    En 2e kerstdag hebben we heerlijk met z'n 3e.

15. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Kom hier even snel spieken voor Dday, maar zie dat er nog geen Beeb is. Jammerrrrrr...

Catharina dat niet willen slapen na de voedingen herken ik! Sebas heeft dat sinds een paar dagen ook, maar hij wil 's avonds wel heel goed slapen dus ik gooi het er maar op dat hij gewoon een wakker mannetje is overdag. Toevallig heeft Sebas sinds een paar dagen ook wat pukkeltjes (kan het nog niet echt uitslag noemen het lijkt meer acne)

Gisteravond en de avond ervoor had mijn man pronkzitting. Hij presenteert het dus kan er niet onderuit. Ik zag er vorige week heel erg tegenop,maar wat deed Sebas het goed. Ik heb hem beide avonden wakker moeten maken voor een voeding (natuurlijk ben je hartstikke moe als je overdag niet wil slapen) Gister was het zo bont dat ik hem om half 5 de fles had gegeven en hij iets voor tienen pas weer zich meldde! (had met mezelf afgesproken dat ik hem om tien uur wel wakker zou maken). Nou de fles gegeven en ging er vanuit dat hij zich wel om 1 uur zou melden. Om half twee kwam mijn man thuis. Hij zei ik ga nog even douchen en dan is Sebas vast wakker en geef ik hem de fles wel, ga maar slapen. Nou blijkbaar was Sebas nog niet wakker geweest dus mijn man is "even" gaan slapen. Om half zes zag ik hem uit bed stappen. Manlief was dus in slaap gevallen en Sebas heeft gedacht bekijk het met je eten, ik slaap! Dus manlief werd wakker om half 6 en is er toch maar even uitgestapt om hem te voeden. Ik heb dus een lekker nachtje gehad!

16. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    @Flora oh kraamtranen praat me er niet van!! Pffffff ik heb er super veel last van gehad zeg. Hoe was het "rijden"? Ik heb ook zin weer te rijden, maar moet nog eventjes wachten.

17. Florabella

Florabella Fanatiek lid

8 dec 2010
    4.323
    0
    0
    Juf!
    Limburg
    Ik ga morgen pas, ben wel zenuwachtig haha
    Hoop dat het pijnloos is en lekker zit, kan ik van de week weer iets rijden!
    Doe wel een rug/buik band om!

18. catharina1985

catharina1985 Fanatiek lid

28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @meid, mooie stoel!

@esther, haha ik was ook gaan slapen als ik bo was. Hier ook lijkbleek trouwens.
    Het waren eerst een soort pukkeltjes (dacht eerst ook van baby acne) maar nu zijn het meer rode vlekjes, en ze zitten ook onder haar haartjes.
    Opvallend is dat het de ene dag heel erg is en de volgende dag stukken minder, dus dan lijkt het me toch geen acne.
    Ik vind het zo enorm zielig om haar zo te zien vechten na elke voeding, kan echt wel janken.

@flora, ik kan me voorstellen dat de hoop vervliegt, ik hoop voor je dat poes toch nog terug komt!

@deedee, hier was het in het begin minder erg, een beetje zoals jij zegt, maar het lijkt wel steeds heftiger te worden, maar zo'n goede nacht als sebas doet heeft sienna nog nooit gehad.

Nou we gaan hier weer voeden, pfff, ik hoop echt dat de HA morgen wat kan betekenen want ik weet niet hoe lang ik dit nog trek!

19. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    nog geen baby hier zie ik!:p

En ik las iets over tranen, nou ik heb t nog steeds! Ben nog steeds zo emotioneel. Madam trok zich vandaag voor t eerst op tot staan in de box, nou gaan mn tranen weer. Maar niet alleen bij haar hoor, ik kan nog steeds om alles janken, echt heel erg!

20. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Catharina, Bo heeft dat nog steeds eerst is het rood, daarna een puistje, en de volgende dag is het weg. Dit is bij Bo baby-acne, en komt door een vettige huid en soms in haar haartjes of op haar armpjes. Maar ik hoop wat betreft het huilen dat de huisarts je kan helpen.

Hier ook nog steeds veel huilen en zelfs vaak om niks.

@Deedee, om te zorgen dat Bo bij ons doorslaapt delen we de laatste voeding op in 2e 1 om negen uur en dan de volgende om half elf. Zo blijken ze langer door te slapen. Hier hebben wij ook een erg wakker meisje. Ze valt alleen in slaap als ze dat zelf wil.

Deel Deze Pagina