@Angela, doe ik zeker, maar als hij thuis is verwend hij me zo wie zo altijd al. Ondanks zijn autisme is hij zo ontzettend lief voor me, zou hem voor geen goud willen missen
Oh jeep Lisa, ik hoop dat de weeën niet door zetten! Je kan extra magnesium innemen! Dit remt ook weeën! Knuf! Angela, het werken bevalt weer goed hoor! Eerste dagen was alleen ff moeilijk om van huis te gaan..
Esther hoop ook dat je geen trend zetter bent en alleen mijn kleine teentje is aan het verkleuren. voor de rest nog geen blauwe plekken gezien. pff ik kan niet slapen hele huis stil mannetje en z liggen hoorbaar te snurken en te kreunen. hihihi. de poezen zijn nu ook eindelijk uitgespeelt. de studenten zijn net met veel lawaai de stad in vertrokken. heerlijk zon rustige nacht. heb van vervelling maar even wat mensen uit mijn verleden opgespoord op fb. sommige waren al diep trietst maar nu nog dieper. whahah. wordt tijd dat ik maar eens ga slapen.
@leonie, als je teentje erg pijn gaat doen, kan je hem anders met een pleister aan je andere teen vast plakken, geeft wat meer steun. Verder hoop ik dat je toch lekker hebt geslapen Bo is wakker en volgens mij wil ze echt niet meer slapen. Flesje gehad enige nu heerlijk te kletsen en piepen. Ga haar maar even halen.
Jeetje Lisa, ik schrik van je verhaal. Ik duim dat het rustig blijft in je buik. Ik had vanaf 16 weken harde buiken maar de combi met bloedverlies is natuurlijk een eng gevoel.... Dikke knuf voor jullie
Nou blijkbaar heb je toch een trend gezet... Ruben is gister bijna van de trap gevallen met Lucas gelukkig ging het goed.zullen we met z'n allen afspreken niet meer van de trap te vallen
Dames ik schrik van alle berichten hier. Denk dat we met zijn allen in een bungalow moeten gaan wonen zonder trappen! Lisa hoe is het nu?
nou lisa..jeetje je gaat niet mij achterna hoor hou zolang mogelijk binnen de kleine trapvallers...lekker bezig mensen... lab 30 weken monique veel plezier!
Fijne moederdag lieverds! Voor Wendy en Karin brand ik vanaaf een kaarsje! Lab, voor jou volgend jaar Hier heerlijk verwend door mijn meisje, heerlijk ontbijtje met aardbeien erbij! En een super lekker luchtje! Iedereen lekker verwend? Es, las dat je een fiets hebt gehad! Super zeg lief van JJ!!
gfh: kan ik me voorstellen! Hopen dat het volgend jaar een super moederdag voor je wordt! Lisa: nee he! Dat is even schrikken dat nieuws, ik hoop dat de weeën snel afnemen en een hele tijd wegblijven. Verder niet echt onthouden.
@meid, dat klopt. N. Had een leuk jasje aan zag ik op fb. Heel erg lief. @lisa, ik hoop dat alles weer een beetje rustig is. @gfh. Ik snap het heel erg goed dat dit een rot dag is. @angela, ik hoop ook dat het geen trend gaat worden qua trap dan. Jij ook verwend. Hier hebben we best een relaxed dag gehad. Vanmorgen naar mijn moeder en vanmiddag heeft JJ mijn fiets afgesteld. Hoop snel een rondje met haar te kunnen fietsen. Lijkt me zo leuk. @leonie, wel fijn dat het alleen bij je teen is gebleven qua blauw dan. Bij mijn mijn hele voet en nog steeds erg pijnlijk. Zo soepje eten en dan vroeg naar bed. Moet morgen werken en het beloofd een drukke dag te worden, mag de hele dag naast iemand zitten om in te werken. En dat is zo slopend. Tot later
Ik kwam even spieken of er al nieuwe babies waren, maar zover is het nog niet! Volg jullie allemaal op fb hoor
Lisa: wat een vervelend nieuws! ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Hopelijk komt het allemaal goed met je mannetje in de buik! en zetten de weeen niet door! Meid: wat een schattig jasje van N.! had je vriend dat zelf gemaakt of?? Nou dames, stop eens met die trap-vallen-trend van jullie!