Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    jullie zijn dus goed verwent alle mama's.

GFH: ik snap dat het geen leuke dag voor je is.

Karin: hoe is het met jou?

Sallie: Onze Uk moet toch nog ff 7 weken blijven zitten :)

2. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Hee meiden,

Allemaal lekker verwend met moederdag zie ik :)

GFH: Ik snap dat het een rotdag was, hopelijk doe je volgend jaar gewoon mee!

Hier gaat het helaas nog hetzelfde..zaterdag nog op de huisartsenpost gezeten omdat ik dacht ook blaasontsteking te hebben, dat bleek niet zo te zijn..Er zat wel bloed in mijn urine waardoor ik vandaag bij mijn eigen huisarts nog een keer urine moest inleveren..kom ik daar, zijn ze op vakantie :S zo maar weer de VK bellen. Wel balen kan amper iets doen en morgen zou ik een dagje meelopen bij de tandarts, ik weet nu echt niet of ik dat moet doen...

3. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Lisa, ik zou nu heel erg rustig aan doen, als je nog steeds weeen hebt. Als ze je heel erg graag willen hebben ze daar alle begrip voor. Maar je kleine is meer waard even dan een dagje meelopen.

4. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi allemaal

Ik lees nog steeds mee hoor allemaal leuke moederdag gehad las ik.

Ik doe maar niet mee met de trend om van de trap te vallen met kinderen ik heb namelijk altijd kinderen van andere bij me op de trap

Hier gaat het verder wel goed druk met spuiten vrijdag weer een echo we zullen zien

5. Sallie he jakkes lees je onderschrift niet fijn meis..

Lisa nee niet doen meis baby is belangrijker dan een dagje tandarts meelopen , lekker slordig van de huisarts trouwens..

Lab jaja nog 7 weekejs gaat hard joh!

Meid ja jij begon met trapvallen...hihi

Esther bevalt de dag?

Hier alles weer onder controle:p

6. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Sallie: Ik zie je onderschrift nu pas..dat was schrikken! Gaat het nu wel goed met je?

Ik heb vanmorgen mijn urine bij een andere huisarts laten controleren, en er zit nog steeds bloed in maar geen ontsteking. Ze hebben even overlegd en ik heb nu toch een lichte antibiotica gekregen en mijn urine is op de kweek gezet. Woensdag mag ik bellen voor de uitslag. Wel raar allemaal. Net maar de eerste pil genomen, maar voelt niet goed..antibiotica slikken terwijl ik niet het gevoel heb dat ik blaasontsteking heb..Maar goed ze zullen wel weten wat ze doen!

De tandarts heb ik net afgebeld..ze gaat overleggen of ik over een paar weken nog kan meelopen.

7. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lisa: Ik dnek dat je er goed aan hebt gedaan om de TA af te bellen. Wel slordig dat de HA dan dicht zit.

Flora: Hoe is het met jou?

8. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Hai meiden!

Mamootje, mijn vriend heeft dat vestje zo gekocht! Bij de v&d volgens mij.. Het is van het merk frendz ofzo?!

Lisa, kleine mannetje is idd belangrijker dan proefwerken!
    Rare ha zeg!! Ik had tijdens zwangerschap ook wel eens bloed in mijn urine (ik moest elke X plasje inleveren)

9. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Reageer morgen even! Maar wist niet zeker dat ik zwanger was, wel vermoeden ivm overtijd. Door anticonceptie heen. Totdat ik gister duidelijk een vruchtje verloor. Vreemde is alleen dat er daar helemaal geen kramp of veel bloed bij kwam kijken, vergelijkbaar met lichte ongi. Bij S was het ook zo voor wie dat nog weet, en dat was een tweeling... Dus weet niet zeker of er nu nog wat zit, test was vorige week ( avond) nega. Weet nu niet wat ik miet dus heb vk toch gemaild en nu afwachten. Nu heb ik toch verteld haha.

Lisa, wat eng meid. Rustig aan hoor!

10. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    #4410 tweety25, 15 mei 2012
    Laatst bewerkt: 15 mei 2012
    Lisa, rustig aandoen hoor, denk eerst aan jezelf en je kindje. Als ze je echt willen en ze geduld.

sallie, leuk weer eens van je te lezen, helaas geen positief nieuws hoe voel je je al iets van de vk gehoord?

Ons mannetje weet nu eindelijk hoe het moet.... Tot half zeven geslapen :).heb hem gister om half elf laatste fles gegeven dus heerlijke nacht gehad. Wel is hij vanaf half vijf twee keer wakker geweest maar speen erin en slapen maar...

11. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Sal, jeetje heftig! Dat van s wist ik niet :( ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!
    Knuf voor jou!!
    Kom je weer wat vaker meekletsen? Vind t jammer dat j er nooit meer bent.. :(

12. jeetje Sallie hoop dat je van de VK meer duidelijkheid krijgt maar wel raar dan nega test en geen krampen ect...

tweet heel goed haha nienke krijgt 00.00 de laatste en kan dan dus echt doorslapen tot 10.00 haha maar goed om 07 of 08 krijgt ze dan de eerste weer ligt eraan hoe ze zich de nacht heeft gedragen en das momenteel niet zo lekker met haar mega schijtluiers giga zuur kwijlen huilerig ect ect kortom tandjes haha..

Lisa en toch vind ik het slordig van je HA , hoop dat alles goed gaat en je de kleine gewoon nog een tijd binnen kan houden want zoveel als we van nienke houden dit willen we nooit meer meemaken...

Es hoe was het dagje inwerken van een nieuwe?

13. spannend ebn benieuwd naar vrijdag zet hem op !!

14. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sallie: Dat is schrikken geweest dan.

Joyce: Wat kan Nienke slapen zeg, heerlijk.

Ik ga vanmiddag met mijn moeder en oma naar babypark. heb eigenlijk niet veel meer nodig (alleen een kinderstoel) maar hun wilde eens kijken hoe het er daar nu uitzag.

15. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Joyce,idd lekker dat nienke zo'n uitslapertje is! haha..
    Nik ligt nu ook nog lekker te slapen! Ze was om half 7 wakker vanmorgen.. (gister laatste fles om 20:30 u) dus ook wel een slaapkopje! hahaa..
    's middags is Nik wel altijd wakker!

Lab,gezellig even naar de babypark! :) Heb je al enig idee wat voor stoel je wil?
    Wij vinden de bloom echt een fijne stoel !!

Als het nog droog wordt willen wij vandaag even naar de stad.. Ben vandaag een dagje vrij :) wel lekker! Alleen weer jammer dat t zo'n rot weer is! Nja, is niet anders!

16. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Tnx meiden! Ik heb nog niks gehoord, maar als dat morgen nog zo is bel ik ze wel even. Ik heb licht bloedverlies maar nog niet eens zo als echte ongi....

Ennuh, ik kan zo wel weer meeklessen! 2 of 3 blz per dag zijn te volgen ;). Ga vrijdag fotoshoot doen voor catalogus babydump met s, zijn we voor gevraagd. Ze zoeken nog meer, iemand die ook wil :). Dan kan ik contact opnemen, het is vrijdag in utrecht....

17. jeuh nienke is vandaag net dus gewogen en ze woog 5200 gram joepie vorige week was ze gemeten op 56,3 cm dus ze loopt haar geboorte gewicht prima in:)

Sallie leuk hoor babydump shoot

Meid hih ja nienke is vervolgens dan ook wel de hele dag wakker vaak hoor en dan tot 2300 uur als ze weer naar bed moet klein monstertje..moet zeggen ze is nu net in een hazeslaapje voor de tv beland...

Lab leuk hoor baby shoppen:) stoel ect hebben wij nog niet ja een Bumbo maar die zet je overal neer haha en madam zit erbij ideaal

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Joyce, wat een slaapkop die nienke. Maar wel lekker toch. Ik ben hier al blij mee.en wat groeit ze goed!!!

Meid, lekker dagje vrij, maar idd jammer van het weer.

19. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Joyce: Mijn HA is altijd op vakantie als ik hem nodig heb :s Ze hadden op de huisartsenpost inderdaad wel even mogen vertellen dat hij er niet was.

Sallie: weet je ook wanneer je laatste ongi was? ik ben benieuwd wat de VK zegt.. En wat leuk zeg dat je een shoot gaat doen voor babydump, ik had het ook leuk gevonden maar helaas mag ik niks doen :(

Morgen krijg ik de voorlopige uitslag van de kweek..ik ben zo bang voor zwangerschapsvergiftiging of zo :(

20. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Ze groeit lekker dus

Sallie: Leuk dat je mee gaat doen met een fotoshoot.

Shoppen bij de babypark was geslaagd. Een jasje en een boekje gekregen van oma. Zelf een paar wiegen hoeslakens gekocht en slingers voor buiten voor als het geboren is.
    Ik denk dat wij voor de trip trap stoel gaan, omdat die dan vanaf de geboorte gebruikt kan worden.

Deel Deze Pagina