Hoi Lisa hopelijk valt de uitslg mee en kan je beeb nog een poosje lekker blijven zitten Sallie ik ben benieuwd wat de vk gaat zeggen
Lisa: hoop ook dat het meevalt! Leuke foto weer op fb . Lab: ik ook, zo maar bellen.... Vind het best spannend...
Ps lisa jammer idd dat je niet mee kunt voor de foto! We moeten van half 3 tot 4, nouja Sam dan . Ik plaats er wel wat als dat kan!
Sallie, en....? Ik had het ook leuk gevonden zo'n shoot helaas zijn wij dagje weg, veel plezier. Wij gaan morgen naar mijn ouders, die zijn met vakantie en wij gaan daar 2 dagen heen. Mijn zusje komt ook met haar vriend. We vieren dan gelijk dat mijn van de zomer 30 jaar getrouwd zijn. er is op dat park ook een zwembad dus morgen voor het eerst zwemmen met lucas ben benieuwd hoe hij het vind
Angela lekker hoor even 2 daagjes er tussenuit ik hoop wel voor je dat het daar beter weer is want hier regent het al de hele ochtend maar misschien is het morgen beter
Angela: klinkt als een leuk weekendje! Zwemmen vind hij vast leuk! Vk: hij zei dat het hem sterk leek dat ik zwanger ben, maar vond het toch goed als ik er naar liet kijken. Het echo apparaat van de vk is niet goed voor deze korte termijn, dus moet een afspraak maken bij het echocentrum hier. Dus die meteen gebeld maar afspraken kunnen alleen tussen 14.00 en 14.30... Schiet nog niet op dus . Heb nog wel wat bloedverlies en het is dan een vaginale echo dus kijk er ook niet naar uit. Ik denk ook dat ik niet voor het weekend terecht kan ivm hemelvaart, dus denk dat ik nog maar ook een test haal voor morgenochtend.
Jeetje sal meis wat een gedoe! Hoop dat het gewoon een rare ongi is! Ik vind het wel erg leuk die shoot...heb je op fb een bericht gestuurd! Hier nu ff rust, had zondag gruwelijke ruzie met vriendje. Hij had niets aan moederdag gedaan, was echt verdrietig. Gelukkig werd het veulen die dag geboren, bijna 5! Weken te laat haha
Hey sallie, jeetje wat een gek verhaal. Zou wel echt bizar zijn als je nu weer hetzelfde zou hebben als bij sam. Ook wel heel vreemd dat je blijkbaar zwanger bent geworden door de anticonceptie heen, wat gebruik je dan?
Hey sallie is wel raar allemaal hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En idd niet fijn een inwendige echo als je bloed had ik vorige week ook al hoorde dat vond ik het toch niet fijn
@Angela, heerlijk een paar dgn weg. Lekker genieten. @Sallie, spannend weer. Hoop niet dat het het zelfde is als met S. wel leuk een fotoshoot. Wij hebben er ook aangedacht alleen doen we het toch niet. @Flora, wat vervelend dat je vriend er niet aan heeft gedacht. Ik zou ook niks krijgen, maar de dag ervoor gingen we mijn fiets op halen en die heb ik dus gekregen uiteindelijk anders had ik ook niks gehad. Hij is er van huis uit ook niet mee opgevoed. Wel gefeliciteerd met je veulen. @Catharina, hoe is het met jou? @Karin, vrijdag dus weer een echo ik hoop dat ze goed groeien en je niet weer de reactie heb als de vorige keer. Hier heerlijk aan het werk. Is redelijk druk. Maar je wordt zo moe van het naast iemand zitten. Mag al wel weer lopen op mijn voet. (Deed ik thuis al) hij is namelijk heel erg zwaar gekneusd maar mag hem nog niet teveel belasten. Ook bij de gyn geweest en alles kwam behandeling is goed gegaan, dus mag stoppen met de pil en hoef daar heerlijk nooit meer naar om te kijken. Ook best wel fijn. @Joyce, we moeten snel afspreken en gaat ook goed komen alleen knapt Bo maar niet op qua verkoudheid en wil echt jou meisje niet aansteken en als je dat niet erg vind moet je het ook zeggen. Wel erg leuke foto's van Nienke steeds op FB.
Sallie hoeveelste ongi is dit na de bevalling? ik moet zeggen na nienke dat de menstrusaties ook veel erger zijn 1 dag en dan komen er ook klontjes mee uit en me cyclus is ook nog niet regelmatig en ook ik heb vorige week een test gedaan want was wel erg laat maar een dag later was het er met klont en al, komt vaker voor de eerste periode na een bevalling .. Lisa hoe gaat het met je? Karin spannend voor jou hoor pff Esther ja moeten we zeker snel doen nienke is nu verkouden helaas en das best eng en erge is ik ben vannacht ook ziek geworden zweet peentjes van de koorts spuugen en vannacht me maag joh ooo bah , maar vanmorgen lag ze naast me in bed Sonde eruit..ik grrr maar dacht ik doe hem er zelf wel in en gelukt! in 1 keer! en vond mijn bericht naar jou best grappig en waar haha Flora och meis hier ook 1 hoor moest er zelf om vragen erg toch? en toen ik uit bed kwam ging ik een boterham voor mezelf maken , had martijn nog het lef ook om te vragen nja mak je alleen voor je zelf?? wel cool het veulen dan ! vind dat er dit jaar veel over tijd lopen en ook best over tijd! Meid hoe was je eerste werkdag?? Tweety wat leuk eerste keer zwemmen ben benieuwd hoe die het vind wij doen het nog niet ivm zuurstof.. oo nou hier dus ziek..
sallie: hopelijk kun je snel terecht en heb je meer duidelijkheid. Joyce: Beterschap meid. Esther: Lijkt me ook erg vermoeiend om de hele dag naast iemand te zitten. Flora: Ik heb het filmpje op FB gezien, erg leuk. Waren jullie ook zo moe in het laatste trimister? Ik slaap wel erg veel. Kga nu ook weer ee dute doe. Ik zeg weltrusten
Sallie: Ik ben benieuwd hoor! Snap dat dan een echo nu niet zo fijn is. Maar misschien geeft de test morgen meer duidelijkheid. Joyce: Beterschapjes! Knap dat je zelf de sonde erin gedaan hebt, lijkt me eng Flora: Mooi veulen heb je! Ik snapte het even niet, een veulen van astrid maar een andere mama..maar dat is natuurlijk een draagmoeder Gaat het goed met het veulen? Hier heb ik de uitslag van de kweek..het is schoon moet nu dus weer stoppen met de kuur. Ik moet zo wel even langskomen omdat ik ook iets verhoging heb.
Zo ik heb mijn tukkie er weer op zitten. lisa: fijn dat alles 'schoon' is. Ben benieuwd wat hij/zij zegt vd verhoging.
Haha Lisa inderdaad het is een draagmoeder die het veulen van Astrid gedragen heeft!! Gelukkig is de urine schoon, nu de rest nog onder controle
@lab, ik niet ik heb gebeld dat ik was bevallen en toen zijn ze ook op kraambezoek geweest. Maar sommige mensen doen dat wel. Eigen keuze