Lab, wij hebben ook kaartje gestuurd. Esther, gelukkig dat het beter gaat met je voet Sallie, ben benieuwd naar je test morgen Joyce, beterschap Lisa, gelukkig dat ze niks meer hebben gevonden, hoe voel je je verder Was vanmiddag bij de ha en die was stom verbaasd (vorig jaar ben ik voor het laatst geweest maar toen bij zijn vrouw. ) en hij kwam er dus achter dat ik inmiddels ben getrouwd en dat lucas is geboren (laat staan dat ik zwanger was) ook kwam hij er achter dat ze dus niks hadden laten horen na de bevalling nou heb nooit eerder zo vaak excuus gehad.
lisa: ooh wat fijn dat het beter gaat! En wel goed dat ze je zo goed in de gaten houden hoor! Tweety: wat gek dat ze daar geen bericht van gehad hebben! Dat horen ze wel te krijgen, en een follow up te doen. Hier zou de dokter zelfs aan huis komen (maar dat ging niet omdat ik al eerder bij hem zat) Lab: lekker ff getukt vanmiddag? Sallie: meid! Leuk dat je even komt kijken af en toe! Wat een verhaal dan over je mk. Ik hoop dat het snel duidelijk wordt over hoe en wat! Joyce: hoe is het met jouw kleine meid? Ik las dat ze goed groeit? Wat weegt ze nu?
Monique, wat er mis is gegaan wist de ha ook niet hij vond het ook heel vervelend is bij hun ook de gewoonte te bellen en meestal ook langs te komen. Ergens is er iets mis gegaan, zowel via het ziekenhuis als evt ons kaartje dat ergens is blijven zweven (ze zitten tegenwoordig met hoop artsen in een gebouw dus wellicht misschien bij een verkeerde terecht gekomen).
tweety: wel goed dat hij vaak zn excuses maakte, dan zijn ze vaak wel weer even scherp in dat soort dingen
@esther, hier gaat alles zijn gangetje. Erg druk. Ik hoop dat het snel beter gaat met je voet en dat je collega straks lekker ingewerkt is.
Hai meiden, Kom alleen even zwaaien! Zo druk.... Joyce, je bedoeld Leo denk ik ik heb er alweer 3 wkn werken opzitten..
Monique: Het tukkie gisteren was idd erg lekker. Ik doe het bijna elke middag, ben gewoon dan zo moe. Angela: Wel netjes dat ze dan in ieder geval zijn excuses zo vaak aanbood. Volgens mij wordt het wel een mooie dag vandaag. Wat gaan jullie doen? Ik ga vanmiddag even naar het bos een stukje lopen. Moet toch een beetje mijn conditie op peil houden, want tis niet veel meer.
Wij gaan vanmiddag fietsen met Bo. Kijken of ze het leuk vind. We hebben ook de box laten zakken en nu vindt ze het heerlijk. Geen drama meer. Want ze kan nu lekker spelen. Echt heel fijn
monique nienke is 5200 gram nu dus gaat goed! yuna ook alles goed? Esther lekker hoor fgietsen! Meid oh ja dan bedoelde ik leo hahah Lab indd conditie op peil houden jij Catherina gelukkig alles goed bij jullie! Wij gaan richting hellendoorn babydump weer eens wat anders dan almere haha ff inbaken ding kopen jaja de hydrofile luiers zijn te klein geworden om in in te bakkenen hahah en ff kleertjes maat 62 die hebben we nie zo veel ,.....denk ik haha maar wil gewoon ff lekker nieuwe kleertjes voor het mopke
@box: wij hebben al een tijdje geen box meer @Joyce: zo, dat is alweer goed gegroeid inderdaad! Hier blijven we een beetje steken, maar hoop dat ze nu bijna 9 kilo weegt. 31 mei naar cb voor de 14 maanden prikken. Lab: ik snap dat je heel moe bent, logisch ook, vooral ook met die misselijkheid. Wij zijn vanochtend voor het eerst naar chimpie champ geweest. Was echt zo leuk! Ze vond het heerlijk, nu is ze kapot!
@monique, fijn dat het goed gaat met jullie en Yuna. @joyce, nieuwe kleertjes kopen is altijd leuk. @lab, probeer je conditie op peil te houden en geniet heerlijk van je rust. Het klopt dat je zo moe bent, hoort erbij en de rust die je dan pakt is alvast ter voorbereiding op de rust die je straks niet meer hebt. We hebben een klein stukje gefiets maar we vonden het allemaal heerlijk. Nu ligt ze volledig gesloopt in bed.
Heey meiden. sallie leuk die shoot. Zou vast wel heel druk worden daar. en weer een spannende tijd voor jou. hoop dat je snel terecht kan voor een echo. flora jeetje snap dat je pissed off was om je eerste moederdag. joyce leuk kleertjes halen. ik was het inderdaad die aan het werk moest gister voor het eerst. maar was best heftig. had het niet zo zwaar verwacht. maar heb het overleefd en morgen en overmorgen gaan we gewoon weer. labrador. ik was niet moe. maar had ook best veel hoestaanvallen. waardoor ik niet kon slapen en wat betreft kaartje na de ha. Heb ik niet gedaan. ze hebben bericht gehad van het ziekhuis. en ben net als esther voor het huisbezoek al bij hun geweest. angela lekker hoor met lucas zwemmen. ik wil mischien binnenkort met babyzwemmen beginnen lijkt me super leuk. meid bij jou gaat ook alles lekker zn gannetje heerlijk. lisa hoe gaat het nu zo halve wege de zwangerschap en de kleine rond lopend? karin hoe gaat het nu met de spuiten? Is het nog vol te houden. hoop zo dat je er snel klaar mee bent. en dan alleen maar positief bedoeld he Esther hoe zit het nu met je nieuwe collega? Of heb ik hier over heen gelezen? Gfh. voor jou even een dikke knuffel.
@leonie, met mijn collega gaat het eigenlijk heel erg goed. Ze pakt het snel op en wil ook heel erg graag. Dus tot nu toe alles positief. Bo was vanmiddag zo moe van het fietsen dat ze bijna 3 uur heeft geslapen. En dat is voor haar heel erg wonderlijk. Normaal slaapt ze echt max 1,5 uur
Leonie, hier gaat idd alles zijn gangetje werken bevalt wel weer goed! Bij jou ging t ook goed he?! (las ik op fb) was t moeilijk om z daar achter te laten? Es, wat goed dat ze zo bevalt!! Hoop dat t zo blijft lekker dat bo zo lang heeft geslapen Flora, haha volle tieties.. Gelukkig heb ik daar geen last van / gehad., Sal, lijkt me super om mee te gaan met nik, maar ik moet vandaag werken, helaas! Nou ik gA me snel klaar maken, moet zo weg! Fijne dag allen! De meeste zullen wel vrij zijn denk ik!!
Esther: wat leuk dat Bo het fietsen zo goed deed! heb je geen fotootje? Sallie: hoe is het nu met je? nog bloedverlies? of nog een testje gedaan? Dat moet echt schrikken zijn geweest! Lisa: hoe gaat het nu met jou? nog last van weeen? Twijfel: wat fijn dat het werken toch wel goed is gegaan! en Z. had het goed gedaan op kdv? Flora: haha laat E.mma er langer tussenzitten deze nacht dan? Joyce: wat een ge-wel-di-ge foto's van Nienke op FB! In die stoel en in die triptrap! kei leuk! En nieuwe spullen kopen is altijd leuk! Hoe gaat het met jou?
Monique: fijn dat het bij jullie goed gaat Lisa: ohja en veel plezier met de shoot! Meid: goed dat het werken weer bevalt! vind je 4 dagen niet ook wat veel? Angela: hoe gaat het bij jou? geen last meer gehad van stuwing na het stoppen van de bv? en doet lucas het nu goed op de kv? ik zag wel een prachtige foto van jullie beide op fb! leuk hoor! Wanneer moet jij weer gaan werken? of heb ik dat gemist...
Monique: wat is chimpie champ (of zoiets) Joyce: Leuk dagje gehad dus gisteren esther: Weer een nieuwe ervaring met Bo op de fiets. Karin: heel veel succes vandaag! Ik hou een rustig dagje vandaag (doe ik eigenlijk elke dag ). Want ik ga vanvond naar de Toppers. Gaan er nog meer meiden van hier eraar toe?
labrador: mijn neefje is gisteravond geweest, hij vond t leuk! Chimpie chap is een indoor speelparadijs, met ballenbakken, auto's glijbanen enz.