meiden, ik heb een vraag.. ik ben sinds mijn ongi weer begonnen met de pil, nu moet ik vanavond mijn laatste pil van de strip innemen.. nu ging ik net naar de wc, maar zie ik een sliertje bruin bloed.. en met afwegen wat bloed.. ik schrik me dood, maar dit is toch vrij normaal als je net weer begint met de pil?? En ik weet ook niet meer hoe het zit met de stopweek... na de pil van vanavond, stop ik een week, en dan moet ik zaterdag? weer de eerste innemen? OMG is te lang geleden! hahaaa.. Mamootje, 4 dagen is idd wel een beetje te veel van het goede.. haha Es, ben heel benieuwd naar een foto van Bo op de fiets Lab, veel plezier meis! Dit jaar ga ik niet..
monique: Klinkt leuk de chimpie champ. Meid: Ik geloff idd dat je dan zaterdag weer met de pil moet beginnen, tis voor mij ook weer een tijd geleden. over een uur wordt ik opgehaald en gaan we naar de Toppers. Vanmorgen misselijk opgestaan, vanmiddag een uur op bed geslapen en daarna gedouched. Nu staat m'n mannetje het eten klaar te maken, maar die misselijkheid wil helaas niet weg. Heb extra medicijnen ingenomen en neem ze ook mee. Hopelijk wordt me avond nu niet verpest door de misselijkheid. :x
@meid vanavond de laatste is volgende week zaterdag starten. En soms kan je in het begin eerder ongi worden. Is het volgende maand ook dan is de pil te licht.en zal je een afspraak moeten maken bij de huisarts. @lab toch veel plezier vanavond. Ik ben er nog nooit geweest lijkt me wel een keer leuk. Ben gesloopt na een dag werken. Wat was het druk. Maar wel lekker. Op het kvd is mond/hand en voet zeer uitgebroken. Is een heel onschuldig virus, maar kinderen kunnen er goed ziek van zijn. Geeft zweertjes in de mond en blaasjes op handen en voeten, maar kan erg pijnlijk zijn. Dus nu maar hopen dat Bo de dans ontspringt.
Goede morgen Lab hoe vond je de toppers ik ben donderdag geweest heb nog last van mijn keel door het meezingen Sallie al meer nieuws? Ester fijn dat de nieuwe collega eindelijk een goede is kom je ook niet in zon puinhoop terecht als je vrij bent geweest leuk dat bo het fietsen ook zo leuk vind Ik ben gister naar het zh geweest zag er al goed uit elf eitjes op dit moment de grootste waren 12mm dus moet nog even door groeien maandag weer een echo en donderdag of vrijdag de punctie verder gaat het spuiten wel goed maar voel me niet zo goed veel hoofdpijn en ook wel last van mijn buik hopen dat het zijn vruchten af werpt en ik over een week of 3 een mooie positieve test in handen heb
Karin, dat klinkt goed. Wel balen dat je je zo voelt hopelijk is het niet voor niks. Esther, gelukkig dat je nieuwe collega wat is. Geeft jou wat meer rust. Mamootje, ik begin 5 juni weer met werken. Labrador, hoe was het bij de toppers? Heb je ondanks de misselijkheid toch kunnen genieten? Wij hebben twee hele leuke dagen gehad. Donderdag wezen zwemmen wat lucas geweldig vond en gister naar dierenpark emmen. Donderdag zijn we ook nog wezen eten, ook daar heeft hij zich keurig gedragen (kwartiertje gehuild voordat hij in slaap viel Mar dart zijn we gewend van hem) En vannacht heeft hij voor het eerst op zijn eigen kamer geslapen, ik vond het toch wel spannend maar hij heeft het echt super gedaan. Als ik de foto's heb van het zwemmen dan Plaats ik er één maar het wa zo warm dat onze camera steeds besloeg dus moet ff op de foto's van mijn ouders wachten
esther: hopelijk krijgt bo niets van het virus mee. karin: goed nieuws dat de eitjes goed groeien! angela: ben erg benieuwd naar de foto's. de toppers was erg leuk, ik heb er wel van kunnen genieten. Maar dat trap lopen was niet fijn, werd er erg misselijk van. Gelukkig ook een stuk met de lift gekunnen en heb extra medicijnen gebruikt.
Hee meiden! Karin: Dat is best goed nieuws toch! Hopelijk groeien ze nog even door..Vervelend dat je je niet lekker voelt, maar hopelijk is het allemaal voor een goed doel meid! Esther: Hopelijk krijgt Bo het niet idd! Mijn nichtje had het pas ook, erg sneu! Labrador: Gelukkig heb je toch kunnen genieten bij de toppers Lijkt me best gezellig! Meid: Ik zou het eerlijk gezegd ook niet meer weten hoe de pil werkt Ik moest woensdag naar de HA, ze stuurde me meteen door naar de gynaecoloog..een hoop hectiek want ik mocht Luuk niet meenemen en er moest iemand met me mee naar de gynaecoloog. Nou snel mijn moeder gebeld voor Luuk en mn vriend werkt gelukkig in het ziekenhuis dus die was er al. We waren om half 4 in het ziekenhuis en we mochten pas om half 11 weer naar huis. Allerlei onderzoeken hebben ze gedaan en een inwendige en gewone echo..De kleine doet het gelukkig goed en de uitslagen waren ook goed, alleen mijn placenta ligt echt te laag over de baarmoedermond heen. Gister moest ik terug komen en hebben ze nog een uitstrijkje en kweekjes genomen, daar krijg ik over 2 weken de uitslag van. Het is nu afwachten wat er gaat gebeuren en ik moet meteen bellen als de harde buiken of bloedverlies erger wordt.
lisa: jeetje, wat heftig allemaal, echt schrikken? Hebben ze ook gezegd wat nu zeg maar. Wat gebeurt er als de placenta daar ligt? Of moet je daar ook op wachten? Lab: fijn dat het gezellig was. Extra medicijnen is alleen maar ff goed toch, soms moet je er ook even uit. Wat leuk dat Lucas dat zwemmen leuk vond! Ik ga nu nar de primark, hoop veel te kunnen kopen voor weinig geld
@lisa, wat ontzettend vervelend nieuws, al een hoop spanning in het begin, van gaat alles wel goed en dan nu dit. Knuffel vanuit hier. @angela, wat fijn dat Lucas het zwemmen zo leuk vond. Ben benieuwd naar de foto's. @lab, wel leuk dat je een fijne avond heb gehad. @monique,veel plezier in de Primark. Wanneer zullen we een nieuwe poging wagen om af te spreken. Net even bij mijn moeder geweest met Bo op de fiets en nu ligt ze weer heerlijk uitgeteld te slapen. We gaan vanavond naar vrienden toe en Bo gaat mee. Kijken hoe dat gaat, want ze gaat daar slapen en dan nemen we haar later weer mee naar huis. Morgen ga ik bij mijn moeder schilderen, die is haar hele beneden verdieping aan het opknappen.
Esther, wat een super leuke foto! Heerlijk he fietsen, wij ook weer gedaan vandaag! Ik heb de week na pinksteren vrij, hoe zit jij dan?
Hey meiden! Lab fijn dat je nog wel genoten hebt gisteren! Hoe voel je je vandaag? Es, het is niet dat ik ongi ben geworden.. Een veegje roze.. En vandaag weer een veegje, meer niet.. Maar ik wacht even af.. Miss moet mijn lichaam gewoon weer ff wennen aan die troep! Haha.. Lisa, jeetje meis! Hou je rustig!! Hoop dat uitstrijkje goed is! Monique heb je nog wat leuks gekocht? Es super foto trouwens! Lijkt me heerlijk om te fietsen met nik! Wij zijn de hele dag in de stad geweest! Heerlijk geluncht in de zon! Echt genoten vandaag!
@monique, ik ben die week maandag en dinsdagsmiddag vrij. Ik zou vanuit mijn werk jou kant op kunnen komen. JJ brengt Bo dan op het werk, dus kan meteen door. @meid, klinkt als een heerlijk dagje. Fietsen is echt heerlijk en kletsen dat ze dan doet. Zo leuk. Bo heeft met de dochter van vrienden van ons gespeeld die is 2 maanden jonger dan Bo. En steeds als ze iets van Bo pakte greep Bo het meteen weer terug.. Wel liefs om te zien. Foto's staan op fb bij haar moet ze nog even delen. Doe ik morgen
Esther: jammer dat ik geen facebook hebt, kan je ook een foto hier plaatsen? De 29e kan ik wel. Dus dat zou wel gezellig zijn! Leuk he dat fietsen, ze genieten daar erg van.
monique de 29st is goed we hebben nog even contact over hoe en wat en hierbij 2 foto's van gisterenavond
Esther: wauw, echt leuk die foto's! De 29e, houden we contact over Tweety: ook echt super leuke foto's! Lekker he dat zwemmen, vond hij het lekker? Ik ging vandaag 'even' lunchen met vriendinnen, ik was er half 1 en kwam 5 uur thuis, haha oeps... En nog een heerlijk stuk gefietst daarna nog.