Gfh hoe is het met jou is dit je laatste `gewone` cyclus voordat je eventueel met iui begint hopelijk is het gewoon raak deze maand
Esther: Fijn dat het weer geholpen heeft. Meid: dat is minder dat je elk half jaar zo'n prikje moet. Ik zit me nu te bedenken dat hier geen zomer kindjes zijn. Dan zal ik de 1ste zijn. haha ben ik toch ergens de 1ste mee
Lab er zijn wel wat zomer kindjes hier, maar de mama's kletsen niet meer mee.. Elk half jaar prikje is wel rot, maar wel goed.. Voor de zekerheid..
hmm ZP doet lang over het laden hier hihi Lisa he jasses bah positief maar ook onzeker..leef met je mee en hoop dat alles goed komt Karin spannend !! mijn duimen draaien ook hoor! GFH wanneer start je IUI? Esther lekker fietsen met bo leuk leuk en het spelen en afpakken geweldig! nienke pakt nu ook dingen en knijpt ook veel auwie! Angela lekker zwemmen leuk hoor! doen wij nog ff niet met zuurstof slangen enzo haha maar zal indd eens vragen in het zkh hoe en of het kan Meid jaa hier een puckababy slaper! alleen vannacht echt drama! ze zweette gewoon serieus haar bed uit zoo sneu! dus vannacht maar uitgedaan ging ook wel goed alleen nu heeft ze weer haar hele gezicht open gekrabt zucht..afbouwen poeh ja als ze er niet door huilen en zichzelf wakker maken met de handjes kan die gewoon uitblijven lijkt me.. Sallie al nieuws? Lab gelukkig knap je dan soms wat op heb terug gelezen niet zo heel veel onthouden , nienke is nog steeds verkouden , maar hoop met dit weer toch op verbetering al is dit warme niet zo lekker voor haar longen mja..ze ligt in de box nu met alleen een jurkje en luier zoo enorm warm! vanmiddag ff jurkjes wezen shoppen haha ga ff koken
Ik moet aan het begin van mn cyclus in de 2e helft van juni bellen voor een afspraak voor de echo's en zo. Maar omdat mn ongi de laatste tijd zo vreemd geweest is weet ik niet precies hoe ik uit ga komen. Ff kijken hoe deze cyclus verloopt; dan kan ik het beter inschatten.
Goedemorgen dames Lab word jij gewoon de eerste zomermamma die blijft mee kletsen Gfh ik hoop zo voor je dat het toch niet nodig is ik duim voor je Gister de laatste prik gezet om 21.45 heeft mijn vriend de hcg gespoten hij wilde eigenlijk niet spuiten maar ik vond het wel mooi om de eerste periode echt samen af te sluiten en morgen verder met stap 2
Goede morgen, Idd labrador, jij bent de eerste zomermama die blijft mee kletsen. Karin, mooi dat jullie de eerste stap zo samen hebben kunnen afsluiten. Dat dit maar nooit meer terug komt (tenminste voor dit kindje) Hoe doen alle kindjes het met de warmte? Lucas lijkt soms zijn ei niet kwijt te kunnen en wil dan allen maar op schoot, zo fijn met die warmte
idd, ik blijf gewoon als zomermama meekletsen. Karin: Dat is idd een mooi symbool dat je vriend de laatste hcg heeft gespoten.
Karin het wordt weer een spannende tijd. ga extra aan je denken. angela hier weet madam zich ook geen raad. zo zielig. vandaag is ze weer bij het kdv. hopelijk is het daar wat koeler. Ik lees nog steeds mee. maar ben te druk om continu te reageren. morgen moet ik met de kleine naar het ziekenhuis. ze heeft een blauwe vlek op de borst. nu denkt de ha niets ernstig. maar voor de zekerheid even een echo. en vrijdag gaat mijn zus trouwen. deze week is dus weer druk en lekker vol. ben vandaag aan mijn 2de werk week begonnen. het is goed te doen. merk wel dat ik het op woensdag moeilijker vind. maar dat komt denk ik ook omdat ik alleen sta. en de kleine met deze warmte. ze heeft nu veel vaker dorst. heb gister maar wat water geprobeerd. en dat ging er wel in. ze moet er wel even aan wennen. maar als ik de fles weg haal. begint te ze gelijk te huilen. en het slapen overdag een drama. zo kort en wordt helemaal bezweet en histeries(weet niet hoe je het schrijft) wakker. zo sneu. dames nogmaals ik lees jullie nog steeds mee. en wil zeker niet alleen mijn verhaal kwijt en dan weer niet reageren op anderen. maar het is even druk hier. hoop dat ik snel weer mee kan kletsen. oja esther ziet er leuk uit bo op de fiets. en lab jeetje het gaat nu echt snel voor jou. hoop dat je na de bevalling wel gelijk van je misselijkheid afbent. dikke knuff
karin mooie afsluiter voor deze periode en nu maar duimen draaien ! GFH lastig dan he die niet constante cyclus.. Meid en angela ja hier ook last van de warmte nienke vond het maar al te geweldig dat ze alleen een luier aan had vannacht vond ze zo mooi dat de benen heen en weer bleven bengelen raar meisje, maar vannacht ook weer huilen en spoken terwijl ik zelf eerst ineens enorme buikpijn had maag of buik weet niet precies, maar na wat kokhalzen en spuugen ging het redelijk maar zweten als een otter was echt ff paar minuten afzien bizar! nu op de plek van de keizersnede wel wat last echt raar...stom lichaam en nienke heeft nu alleen een heelijk luchtig jurkje aan en een luier hier in huis kan ik het goed koel houden dus ligt ze naast me win de wipper te pitten eindelijk , morgen ziekenhuis ben benieuwd, omdat ze zo enorm verkouden is en toch weer wat prut spuugt..
Ja die warmte is me wat. Ik heb Sebas nu in de dunste slaapzak liggen die ik heb en met zijn beentjes bloot erin, maar het probleem is dat ik er wel een dekentje over moet doen, want als ik hem niet instop gaat hij lekker druk met zijn benen de lucht in schoppen en absoluut niet slapen...lastig hoor...
Leonie: Een drukke week dus. Wel lezen wel weer een keer van je. Veel plezier op de bruiloft en succes in het zh. Wij gaan vanavond naar een voorlichtingsavond over oa bevallen en erna. Ben benieuwd.
@joyce,succes morgen in het ziekenhuis. @leonie, jij ook succes in het ziekenhuis. Het is ook best zwaar werken en er alleen voorstaan met deze warmte en weten dat je meisje er last van heeft. Veel plezier op de trouwdag van je zus. @angela, wij hebben ook een meisje dat er erg veel last van heeft de warmte dan. @deedee, bij ons ligt Bo ook normaal in een slaapzakje alleen nu alleen in een rompertje en dan zonder iets in bed. Maar het is bij ons boven 28 graden, dus echt warm. Vannacht werd ze ook door de warmte om 1.30 wakker tot 3.15 bezig geweest om haar in slaap te krijgen maar dat lukte niet dus toen hebben we haar bij na in bed genomen. Ik hoop zo dat het gaat onweren en dat de warmte uit de lucht gaat zodat het wat afkoelt. Werken is goed te doen de extra dagen die ik ben gaan werken en JJ vindt het ook leuk om voor haar te zorgen die ochtend. @karin, mooi gebaarom samen dat moment te pakken. Succes morgen met de punctie. Duimen gaan overuren draaien voor je. Ik hoorde gisteren iets om best van te schrikken onze oude buren, hebben 1,5 geleden een zoontje gekregen, zij was best jong net 20 en hij was toen 30 en ze wouden graag zwanger worden. Toen dit is gelukt hadden ze steeds ruzie en hebben later een huis gekocht. Nu hoorde ik dus dat zij vreemd is gegaan met iemand van haar werk en hier een relatie mee is begonnen. Ze wonen nog wel samen in huis, maar van de spanningen is hun zoontje de dupe. Hij is van een heel lief mannentje naar een geïrriteerd jochie. We hebben het altijd gezegd ze gebruikt hem, heeft hem ook financieel uitgekleed (hij heeft een baan 5 dgn in de week en 2 krantenwijken om rond te kunnen komen. Zij werkt ook, maar heeft een erg dure smaak) en nu wil ze dus bij hem weg en hij kan het huis niet alleen betalen. Zo sneu. Ik ga zo lekker proberen te slapen. En hopen dat Bo ook kan slapen
Es, dat is idd sneu!! Leo, hoop dat de blauwe plek niks betekent! Pff sorry meiden heb geen puf om te reageren.. Lange dag achter de rug! Vanmorgen om 7 uur begonnen met werken, was om 21:30 uur weer thuis.. Tentenkamp bij me werk werd ontruimd..chaos!!!
Joyce wat is die nienke ook een lekkere meid. en wat breng je het steeds leuk. Soms als ik jou verhalen en fotos zie vn fb. moet ik gewoon lchen en ie ik het l gelijk voor me. en die warmte is echt geen pretje voor de kleintjes. de iets oudere kindjes kunnen lekker in een badje met een laagje water om af te koelen. maar daar zijn de meeste beebs vn ons nog een beetje te klein voor.
Karin, suc6 met de punctie Meid, zeker lange dag en was vast ook geen rustige dag Twijfel, is toch niet erg dat je minder mee kletst. Ben je de dag nog beetje doorgekomen gister? Esther, kan me voorstellen dat je dat van schrikt, jeetje zeg. Gelukkig dat het extra werken goed bevalt voor zowel jou als jj Gister ging het met lucas al stuk beter, geef hem nu tussendoor gewoon paar slokjes water. Hij heeft gewoon erge dorst, merk dat hij na de slokjes water stuk minder pieperig is als daarvoor. Gelukkig laatste bloed hete dag voorlopig
Twijfel suc6 in bij de dokter Joyce, suc6 in het ziekenhuis Ik ga morgen naar de ha voor spiraal te zetten
tweety: succes bij de HA Esther: jeetje, wat een verhaal. Dat klinkt inderdaad als dat ze hem gebruikte. Je ziet het best wel veel tegenwoordig, wat erg he! En helemaal voor dat jochie! @alle baby's: ja echt sneu voor die kleintjes, ze hebben het soms al zo zwaar!