Gek op roze deel 4 ( dames die gaan voor hun eerste kindje deel 6)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door hielkje, 29 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    oooh karin! Vergeet ik jou helemaal, hoe is het met je? Hoe voel je je nu?

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Succes in het zh.

Esther: Dat is idd erg sneu voor het jochie.

Gisteravond naar de voorlichtingsavond geweest ov er oa bavallen, kraamzorg en jeugdzorg. Erg interessant.

3. esther jeetje wat sneu ja bah

Leonie hihi dank je en ja nienke is een heerlijk vrolijk dametje echt zoo verliefd op de kleine smurf haha..

Meid jeetje lange fdag!! ja

LAb fijn dat het leuk en intressant was:) spannend hoor je mag bijna haha

DDB haha ja dat beentjes trappelen hillarisch toch?

Vannacht hadden we nienke een pyama aangedaan met alleen beentjes eraan zeg maar maar vannacht jawel spoken wakker zijn enz dus huppa pyama uit en toch even de puckababy aan en slaap hihi vanmorgen moest i khaar wakker maken en nu ga ik haar ook wakker maken dan kunnen we naar harderwijk ben benieuwd:p

4. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Joyce: succes in het zkh!

Labrador: jaja het komt dichterbij! wil jij thuis bevallen?

Meid: dat is een lange dag!
    Heeft je vriend al zicht op werk?

5. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Angela: succes bij de ha

Esther: dat is sneu, vooral voor het jongetje!!

Twijfel: begrijpelijk hoor, dat je het nu zo druk hebt. Ik heb er nog steeds last van, en dan lees ik ook mee, maar vind het jammer dat ik mezelf er dan soms niet toe kan zetten om mee te kletsen. Maar ik begin weer met een nieuw goed voornemen!

En wanneer krijg je de uitslag van de blauwe plek?

Joyce: wat is Nienke toch een knap meisje zeg! elke keer die foto's en ook leuke kleertjes!
    En wat er door iemand ook al was gezegd: jij beschrijft de verhalen altijd zo leuk, echt genieten!

6. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Hoi dames
    Lig in het zh bij te komen van de punctie mannetje belde net uit zwolle ( daar moest hij mijn eieren heen brengen en zijn zaad produceren ;) ) en er waren 16 eieren er uit gehaalt :D ben echt heel blij is behoorlijk veel meer als vorige keer dus daar moet toch wat goeds uitkomen. Verder heb ik wel bij gelezen maar ben een beetje suf van de medicatie dus reageer ander keertje weer wou dit vast melden

7. twijfelgeval

twijfelgeval Fanatiek lid

24 okt 2010
    2.122
    0
    0
    medewerkster in de vishandel
    Overijsel
    Karin wauw wat een positief bericht. dit keer gaat het gewoon goed komen. en zit jullie dochter of zoon bij deze ronde heb er een goed gevoel over. nu nog even je mannetje zijn toppers er op losgooien;).
    echt super goed nieuws. Viel het trouwens mee? Ik bedoel nu je precies wist wat je kon voelen. was je miss wat meer voorbereid.
    rust maar even lekker uit. jou lichaam heeft nu al een top prestatie geleverd. een heel dikke knufff

8. hielkje

hielkje Fanatiek lid

@Karin, wat een super nieuws. want 16 eitjes is echt veel. Nu hopen dat je vriend ook een super productie heeft en dan maandag de terugplaatsing. Rust maar lekker uit.

@Angela, hier heeft Bo ook meer dorst, ze wordt er zelfs in de nacht wakker van dus hebben we een flesje water in haar bedje staan dat we haar dat kunnen geven. Overdag drinkt ze uit een bekertje.

@Meid, dat is zeker een lange dag. Hoop dat ze niet terug komen naar aanleiding van de rechtzaak. Maar het zal een hoop chaos hebben gegeven.

@Mamootje, soms heb je gewoon geen fut om te reageren, dat kan gebeuren en moet je je ook niet schuldig om vinden.

@Leonie, succes in het ziekenhuis.

@Joyce, succes met je APK van Nienke. Hoop dat alles goed is.

Hier aan het werk met de airco aan wat een uitvinding. tot later

9. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Karin: wat goed nieuws!
    Goede 'oogst';)
    Kom maar even lekker tot rust en laat je even lekker verwennen vandaag!
    Hoelang heb je nog last van de punctie?
    Spannend hoor! wat is nu de volgende stap?

10. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Karin: Wat goed dat er zoveel eitjes zijn! Hopelijk goed nieuws deze ronde!!

Mamootje: Ik wil graag thuis bevallen.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    karin: wat veel eitjes zeg!! Wow! Nou ff lekker bijkomen en er komt vast en zeker wat goeds uit, dat moet wel!

12. whoeh! karin ik zeg dit moet toch gewoon goed komen 16 eitjes mijn hemel haha hopenlijk zitten er dan ook goede grote bij en kan je kereltje ff lekker zijn gang gaan hih en huppa baby making progress haha good luck en nu ...neem nog een lekker groot glas alcohol en zalm rosbief en al wat meer geniet! en na maandag streng dieet haha

Mamootje thanx! ja ik vind het heerlijk om de kleine drol aan te kleden soms ligt ze dan op het aankleedkussen met een jurkje aan en dan zooo te lachen haha en dan denk ik neee moet een ander jurkje bij vandaag :p en dan weer andere aan haha ach ja ze moet er toch charmant uitzien he, heeft ze verdient!

Esther pff jeetje ja hoop voor het jochie op rust bah niet leuk nee!

Labje thuisbevallen heftig maar wss wel mooi als het kan:)

mamootje hoe is het met jou kleine uk?

Zoooo updat APK nou ....haha ok 5415 gram 59 cm ik zeg 60 want ze lag te wiebelen en te geinen met dat stomme papieren kleed gheghe en naar d'r doos te graaien die heeft ze inmiddels ontdekt erg handig met een poepluier en er graait ineens een handje richting stront haah achja houd het gezellig boven haha, maar goed ik maakte me zorgen over haar verkoudheid,arts luisteren naar haar longen keek naar mij weer luisteren ..zegt ze ineens ..jeetje..ik what?? nou haar lichaam is al zo sterk het is zelf aan het bestrijden hihi Trotse ik stond daar naast me giechelkont haha toen nog mooier de longfoto ..nou meiden serieus..ik heb de foto in het ziekenhuis WKZ gezien in december toen ze vertelde wat gezond weefsel was en wat geen gezond weefsel was kon ik wel janken de longen waren bijna helemaal wit en dat was niet gezond...de foto van nu was bijna helemaa zwart! hah! jaja er zaten natuurlijk nog witte plekken en grote stukken wit ze is een ernstig longpatientje maar de arts straalde gewoon en zei oo heerlijk je ziet dit dappere mensje haar lichaam op orde krijgen , hihi nah toen ging ik echt ff naast me schoenen staan hoor en een groot kussen op me hoofd anders stoote ik me hoofd tijdens de grote sprong tegen het plafond , echt wat een dapper prulleke hebben we ook! hihi nou in jubelstemming broodje gegeten en naar me zus haar werk gereden en even samen met zuslief genoten want o o o wat ben ik trots!

13. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Wow Karin super!! Hopelijk heeft je vriend ook veel goeie zaadjes!! Ik duim nog steeds heel hard!!

Es dat hoop ik idd niet! Al geef ik ze niet veel kans om terug te komen :p ze willen namelijk maatregelen treffen zodat er geen camping weer kan komen.. Mja dat zeiden ze na t tentenkamp van de Somaliërs ook! Haha.. We zullen zien.. Hebben er iig goed veel werk van gehad! En dan nu t nawerk nog..

We willen n haar bedje komend weekend weer terug zetten in haar eigen kamertje.. Ben benieuwd hoe ze t gaat doen snachts in haar eigen kamer :)

14. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Waaaaah super Joyce :) Nienke is een top wijffie!!

15. karinikke87

karinikke87 Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.593
    0
    36
    overijsel
    Joyce war super zeg wat doet ze het allemaal goed lijkt me super fijn om te horen.

Mijn mannetje had maar 1 miljoen goede zaadcellen niet zo heel veel ds maar ze hebben er maar 16 nodig morgen tussen 12 en 2 horen we hoeveel er bevrucht zijn

16. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Karin, als ze maar 16 goede zaadjes nodig zijn, dan zijn 1 miljoen zaadjes toch juist goed??!

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Joyce: Oh wat een goed nieuws van N!

Karin: En nu de 16 beste toppers eruit halen. Hopelijk morgen goed nieuws!

18. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Wat een goed nieuws hier allemaal!!

Joyce, wat hebben jullie een toppertje, ook ik ben stiekem trots op ha

Karin, super nieuws en nu weer afwachten hopelijk snel nog meer super nieuws

19. DeeDeeBowtie

DeeDeeBowtie Fanatiek lid

20 jan 2011
    3.890
    0
    36
    Karin wat een geweldig nieuws. Hoop zo dat het raak voor je gaat zijn.

Nou fijn hoor Sebas heeft iets nieuws. Zat ik gisteren al in dilemma hoe ik hem in bed moest leggen, uiteindelijk gekozen voor slaapzak en dekentje erover en meneer alleen een romper aan. Zonder gaat hij trappelen en niet slapen namelijk. Nou straks denk ik wat hoor ik toch. Ga ik naar boven heeft meneer de dekens afgetrapt (logisch het is bloedheet daarboven) maar dat niet alleen hij was ook nog op zijn buik gerold en had zich 180 graden gedraaid. En lachen dat hij deed toen ik binnen kwam. Ik vind het alleen wat minder want hij kan nog niet terug rollen en raakt iedere keer vast met zijn voetjes tussen de spijlen. Hoe ga ik dit in godsnaam oplossen?

20. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Haha deedee, met er wel om lachen maar fijn is het niet voor je eigen nachtrust. Heb er nog geen ervaring mee dus kan je niet helpen suc6 ermee

Deel Deze Pagina