Karin mannetje ook al een top prestatie. Wauw. echt super. joyce nienke doet het echt goed zeg. wat een goed nieuws weer. hier worden we vrolijk van. flora hihi die sebas. hier ook geen idee. mischien slaapzakje wat langer halen. en deze dan onder het matras vouwen? lab wat cool dat je voor een thuis bevalling kiest. ik zou het ook zo weer doen. alleen moest ik naar het ziekenhuis omdat ik geen persweeen meer had. maar bij een miss volgende teken ik er weer voor hier was het ziekenhuis ook goed. madam heeft een hemagioom. dit zei de kinderarst. wel een raar gebeuren daar zeg. de ha stuurt me naar het ziekenhuis. De echo gehad. kwam de kinderarts nog even kijken. Die vertelde wat het was. daarna zei ze: we geven dit door aan de ha. hem moet je bellen voor een afspraak. en dan moet je een afspraak maken bij de kinderarts. snappen jullie het nog. tis toch dom dat ze niet gelijk een afspraak maakt. maar goed. morgen de bruiloft heb er zin in. karin tussen 12 en 2 ga ik aan jullie beide denken.
Jeetje Leo hoe raar is dat!!! Fijn dat t goed ging! Maar wat is dat? Heb er nog nooit van gehoord.. Ddb, er bestaan zachte wandjes die je door de spijlen van het bedje kan doen.. Ik zit er ook over na te denken! N is ook erg druk in haar slaap.. Zij ligt ook altijd omgekeerd.. En idd ook met de voetjes tussen de spijlen..
Leonie: Wat is dat wat ze heeft? Idd raar dat je een afspraak moet maken via de ha. Ik hou totaal niet van zh (als het moet is het niet anders natuurlijk), ds de keuze voor een thuis bevalling was snel gemaakt . Vanmorgen extra vroeg opgestaan. Moet zo naar de herhalingscursus van BHV. Nu doe ik 'smorgens eigenlijk niets ivm de misselijkheid, dus ik hoop dat ik het vol hou en dat ik mag toekijken langs de zijlijn.
Zoals het mij uitgelegd is. is het een plek waar verschillende adertjes naar toe gaan. en zich als een knoopje onder de huid zit. het valt in de catogorie wijnvlek ooiervaarsbeet. maar dit zit onderhuids.
lab: succes vandaag! Twijfel: is het gevaarlijk? Nee toch? Gaa thet nog weg? Als het een aardbeienvlekje enzo is wel, hier issie nu bijna verdwenen. Ik ga het badje vullen en de tuin in.
Hoi dames even een update van de 16 eitjes waren er 14 geschikt en zijn er uiteindelijk 9 bevrucht ik ben wel tevreden
@Karin, super, nu hopen op een goede terugplaatsing maandag @Joyce, wat een top wijffie. @Leonie, Een Hemangioom is wat ik in mijn elleboog heb. Ik heb hem dan onderhuids en van mijn slagader. Ik heb hem in een bijzondere vorm. Het zijn zoals de kinderarts al zei: adertjes die zich verzamelen op 1 plek onder de huid. Dit kan groter worden maar ook op deze grote blijven. Waarschijnlijk kan er niks aan gedaan worden. Maar als het kind er erg veel last van heeft willen ze het soms toch behandelen. Hou het wel goed in de gaten. Over hoe en wat qua kinderarts. Die is er door de echoscopiste bijgehaald om te beoordelen wat het was. En die heeft dit bevestigd maar je huisarts moet je helaas doorverwijzen voor je verzekering anders dan krijg je een rekening van het ziekenhuis a 300 euro. @Deedee, Ik kan je geen oplossing geven mbt Sebas, maar wat Meid zegt is denk ik wel een goede oplossing. Vanavond gaan we BBQ bij vrienden en morgenochtend vroeg moet ik mijn moeder wegbrengen naar Texel. Dus ik spreek jullie morgen overdag weer.
Meid bedankt voor de tip ik ga er zeker naar kijken. Nooit van gehoord, maar klinkt als iets wat ik hebben moet. Gisterenavond hebben we hem maar weer ingestopt en hij heeft niet gedraaid. Vanmorgen ook niet (toen was het weer wat koeler op de slaapkamer dat scheelt wel) Twijfel, Flora heeft een Emma hahaha Karin wat een goed nieuws. Nou een van die negen moet toch wel een super mooi kind opleveren niet waar?
Heey meiden.. Karin: jeetje wat goed nieuws!! Is 1 miljoen weinig ja? Maar 16 eitjes, helemaal super zeg! Daar moet iets goeds uit komen! O lees nu dat er 9 bevrucht zijn..Super toch? Esther: Wat een rotverhaal..kan me voorstellen dat je daarvan schrikt..Sneu voor het zoontje maar ook voor die man! Joyce: Wat goed van je kleine meid!! Ik ben ook trots Deedee: Lastig, ik heb ook niet echt tips..Luuk is nu ook steeds aan het spoken in bed..hij kan gewoon moeilijk in slaap komen met die warmte. Vandaag hebben wij de 20 weken echo gehad..alles zag er helemaal goed uit! Hij is lekker druk haha, tegenovergestelde van Luuk We konden zelf nu ook heel goed zien dat de placenta voor de baarmoedermond ligt..dat is wel weer balen..maar goed we zien wel hoe het gaat lopen!
karin wat goed!! DDB hahauhm nah wij hebben de puckababy ideaal alleen madam presteerd het daarmee alsnog dwars over in bed te geraken heel bizar Esther veel plezier! Leonie valt indd onder wijnvlek , kindje wat bij nienke heeft gelegen had het op zijn lip is weggehaald van de week omdat het ook een tumor kon zijn is nu weg voor onderzoek brrr.. Tweety haha jij mag ook trots zijn hoor haha
Karin, super nieuws!!!! Twijfel, hopelijk heeft n er geen last van Nou vanochtend spiraal laten plaatsen, ben me toch beroerd geweest niet normaal meer. Tot 2 keer toe zo erg dat ik dacht flauw te vallen... Was met de auto maar durfde niet terug te rijden, heb mijn moeder gebeld om me te halen. Voel me nu weer helemaal goed gelukkig
Lisa we hadden tegelijk gepost haha gelukkig is de beeb goedgekeurd Tweety tja dat had ik je van te voren ook kunnen vertellen haha, ik laat er daarom dus ook nooit meer 1 zetten
Joyce,ik zeg niet dat ik het nooit meer doe.... maar ben blij dat hij er inzit en hij komt er voorlopig ook niet meer uit
karin goed nieuws zeg! Dat zijn er echt veel! Tweety: jeetje, vervelend zeg, helemaal eng als je met de auto bent! Hoor wel meer van die verhalen, brr, ik begin er niet aan Lisa: goed nieuws, de beeb is weel door de apk heen. Wel spannend hoor, nu maar kijken hoe alles loopt natuurlijk.
Monique, ik vond het ook onverantwoord om met de auto terug te rijden daarom ook mijn moeder maar gebeld Ruben was bij Lucas thuis en is te ver om te lopen.daarna heeft Ruben de auto weer gehaald met mijn moeder
karin: super zeg dat er 9 bevrucht zijn. Hoeveel gaan ze er nu terug plaatsen? Angela: jakkes dat je je zo beroerd voelde. Hoe voel je je nu? Lisa: Wat fijn dat de kleine helemaal goedgekeurd is.
tweety: nee ik snap het hoor, ik had hetzelfde gedaan. Goede beslissing. Karin: idd, hoeveel laat je er terug plaatsen?