Ik weet niet hoe het in het buitenland is of in andere zh maar in zwolle waar ik de terugplaatsing heb zijn dit de regels
oe karin spannend!! succes!! ennuh zwolle is vlakbij ons hihi waar woon jij dan dat je het daar laar doen?? Lisa leuke nieuwe profiel foto! LAbje warm he haha zo hier ff druk dus sorry
@karin, heel erg veel succes morgen. Ik denk aan je. Hier vandaag heerlijk in het zonnetje gezeten en Bo lag en zat er heerlijk bij in haar camping bedje en wat vond ze het leuk. Nu ligt ze heerlijk te slapen
Es, lekker he! nikky vind t ook zo lekker buiten, en in t zwembad Karin succes meid! Denk aan jullie!!
Karin: Heel veel succes vandaag!! Angela: Ik hou het qua warmet wel uit. Heb alleen last van opgezette enkels en dat kan soms best wel pijnlijk zijn. Maar ach, tis niets vergeleken met die vervelende misselijkheid.
karin succes! Wij gaan lekker hier naar een festival, waar het voor kinderen ook erg leuk is, ben benieuwd. Want we moeten nog ff genieten van het lekkere weer
Hoi dames bedankt allemaal voor het succes wensen. We zijn net terug en hadden heel goed resultaat 1 van goede kwaliteit is teruggeplaatst en er zijn er ook nog 2 ingevroren ik ben echt zo blij nu maar duimen dat die blijft zitten over 2weken kunnen we testen. Joyce ik woon in deventer maar die werkt samen met zwole omdat zwolle gespecaliseert is in icsi behandelingen Labje succes met het warme weer zal nu wel zwaar zijn voor je
@karin, wat een ontzettend goed nieuws. Wel fijn dat ze er nu ook 2 hebben kunnen invriezen, we gaan er vanuit dat ze niet nodig zijn, maar zijn wel weer 2 extra kansen deze ronden. Duimen gaan 2 wkn lang draaien. En hopen dat het je is gegunt dit keer. @monique, veel plezier. @lab, trek je het een beetje. Bo heeft vandaag in haar badje even buiten gespeeld. Wat een water ballet ik was zeiknat. Maar wel lekker even.
karin, goed nieuws zeg! Ik duim voor je! Spannende 2 weken hoor! Duurt lang waarschijnlijk... Esther: morgen nog afspreken? Lekker gebadderd dus
@monique, ik heb echt een slecht geheugen. Moet morgen de hele dag werken, dus gaat weer niet. Sorry. Heb je binnenkort tijd in het weekend, want wil je echt heel erg graag ontmoeten en Yuna ook
Labrador, gelukkig dat je het nog uit kunt houden Karin, goed nieuws!! Spannende tijd, hopelijk blijft dit kindje bij jull Esther, ho heeft zich goed vermaakt dus, en jij had lekker verkoeling Hier vandaag weer lekker wezen zwemmen. Heerlijk genoten en ook dus was weet geslaagde dag
Spannend Karin! Daar waar ik kan zal ik voor je duimen deze 2 weken Wat zou het heerlijk zijn als het gewoon blijft zitten Wij hebben gister ook een heerlijk dagje gehad, alleen was luuk s avonds nogal aan het spoken, hij had zo last van de warmte Hij slaapt nu nog
Karin: Wat goed dat er 1 goede terug is geplaatst. Mijn duimen draaien! GFH: Hoe is het met jou? Esther: Lekker die verkoeling Lisa: Dat is minder dat Luuk slecht heeft geslapen. Hopelijk heeft hij de schade weer ingehaald. En nog een buikfoto van mij van 32 weken: